close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servicii SEO Complete
      • Info Optimizare SEO
    • Servicii Creare Site Web
    • Servicii Promovare Facebook
    • Servicii Adwords
    • Redactare articole SEO
    • Cursuri Marketing
      • Curs Marketing Online
      • Curs reclame Facebook
      • Curs de Blogging
      • Curs Google Adwords
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO
      • Curs de Manipulare
    • Audit SEO gratuit
    • Top Promovare Online (2018)
  • Cursuri Marketing
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs de Blogging
    • Curs Administrare Google Adwords
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE
    • Cursuri Gratuite
    • Ghid Gratuit – Audit Adwords
    • Ghid Gratuit – Initiere in SEO
    • Ghid Gratuit – Site Eficient
    • Ghid Gratuit – Redactarea Titlurilor
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Cariere

Ultimele Articole

  • Facebook pentru Afaceri – Top sfaturi pentru un business de succes
  • Top sfaturi pentru o Rata de Conversie Maxima in Adwords
  • Monetizarea Blogului – cum sa faci concret bani cu blogul tau
SEOmark.roSEOmark.ro
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servicii SEO Complete
      • Info Optimizare SEO
    • Servicii Creare Site Web
    • Servicii Promovare Facebook
    • Servicii Adwords
    • Redactare articole SEO
    • Cursuri Marketing
      • Curs Marketing Online
      • Curs reclame Facebook
      • Curs de Blogging
      • Curs Google Adwords
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO
      • Curs de Manipulare
    • Audit SEO gratuit
    • Top Promovare Online (2018)
  • Cursuri Marketing
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs de Blogging
    • Curs Administrare Google Adwords
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE
    • Cursuri Gratuite
    • Ghid Gratuit – Audit Adwords
    • Ghid Gratuit – Initiere in SEO
    • Ghid Gratuit – Site Eficient
    • Ghid Gratuit – Redactarea Titlurilor
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Cariere

Cum functioneaza in realitate Content Marketing-ul – si care este cea mai des intalnita eroare

By SEOmark.ro,

15/06/2016

content marketing prin bloggingInainte de toate, ce este mai exact content marketing?

Foarte simplist spus, este marketing sau reclama prin publicarea constanta de continut util pentru audienta ta, care sa promoveze intr-un fel produsele tale. Si vreau sa subliniez faptul ca acel continut trebuie sa fie util celor care il consuma – articolele beletristice nu functioneaza: nu vei fi perceput ca o autoritate in nisa ta (expert) si nici nu iti promoveaza direct sau indirect produsele ori serviciile tale.

Conceptul in sine este destul de usor de inteles. Modul in care functioneaza cu adevarat este insa inteles gresit de majoritatea celor care il aplica.

Cea mai frecventa eroare in content marketing

Credeti ca prin publicarea de continut util puteti convinge pe cineva sa va cumpere produsele? Scriu un articol in care laud un produs si cumva miraculos, cititorul va cadea in extaz si o sa cumpere pe nerasuflate. Complet fals. Din cauza acestei idei gresite foarte multe articole sunt axate pe vanzare si incearca sa laude in fel si chip produsul prezentat. Tot ce fac este sa trezeasca scepticismul cititorilor sau sa-i plictiseasca.

Adevarul este insa ca nu poti forta pe cineva sa cumpere ceva ce nu vrea sau de care nu este interesat!

In mediul online, daca o persoana nu este interesata de produsul tau, orice ai face nu poti sa i-l vinzi. Doar in cazul in care persoana respectiva este deja interesata de produsul tau poti incerca sa folosesti tehnici de manipulare sau vanzare directa si poate vei reusi sa plasezi produsul (poate…).

Retineti:  content marketing-ul NU creeaza nevoia pentru produsul tau si sub nici o forma nu poate vinde direct.

Cum functioneaza in realitate content marketing-ul

In realitate, promovarea prin continut doar te evidentiaza ca expert in nisa ta si in timp cititorii tai vor ajunge sa asocieze brand-ul tau, sau pe tine, cu domeniul in care activezi. Avantajul mare este ca atunci cand unul dintre cititorii tai va avea efectiv nevoie de serviciile tale, probabil vei fi prima lui alegere. Asta daca articolele tale i-au placut.

Cu alte cuvinte tot ce poate face content marketing-ul este sa te faca remarcat pe termen lung in domeniul in care activezi si sa creasca gradul de incredere pe care cititorii tai il au in tine.

Teoria marketing-ului spune ca in medie, un utilizator are nevoie de 7 interactiuni cu brand-ul tau pana in momentul in care se va decide efectiv sa cumpere ceva. Singura exceptie este atunci cand persoana respectiva are neaparata nevoie de produsul respectiv si esti singurul care il ofera. In mediul online de astazi insa e cam greu sa fii singurul care ofera ceva.

Din pacate, nu pot confirma din experienta personala cifra de 7 interactiuni. Pot confirma insa ca pe termen lung content marketing-ul este o forma foarte puternica de promovare si o modalitate de a iesi in evidenta. Daca in medie chiar sunt 7 interactiuni sau mai multe… nu stiu. Stiu doar ca functioneaza. Retineti insa ca interactiuni nu inseamna doar articole. Interactiune poate fi o conferinta, o reclama la TV, o discutie pe un forum, etc… Toate insa trebuie sa fie in contextul nisei in care activezi, altfel nu produc un efect cumulativ.

Trebuie doar sa tintesti pe termen lung si sa nu ai asteptari nerealiste.

Radu Ciofu,
SEOmark.ro

Post navigation

← PreviousAfla cum te manipuleaza mediul online si cum poti profita
NextDe ce este este esential studiul cuvintelor cheie pentru optimizarea SEO – studiu de caz →

2 thoughts on “Cum functioneaza in realitate Content Marketing-ul – si care este cea mai des intalnita eroare”

  1. Nicoleta says:
    15/06/2016 at 12:32 pm

    Da, lăudarea produsului nu este o tehnică suficientă pentru a convinge.

    Reply
  2. Ana says:
    17/06/2016 at 11:56 am

    Interesant. Dar cei care au ce vinde isi fac si publicitate prin bloggeri, de pilda. Este foarte greu sa fii la inaltime in toate domeniile. Sunt foarte diverse serviciile si e greu sa tii o balanta si asa cum ati spus sa fii si convingator dar uneori chiar asta se cere in mod expres prin indicatii.
    Cei care isi promoveaza astfel de servicii daca ar avea banii de promovare ar face-o de la inceput cu multe instrumente.
    E o limita intre brandul tau, blogul, si ce prezinti.
    Un lucru esential este sa nu iesi nici tu prea mult in fata ca blogger ca de fapt ei te ar urmari pe tine si nu produsul la care faci referire. Este o linie fina…Ca nici eu n-as da cuiva o comanda care face mai mult pe vedeta iar produsul meu nu prea iese in evidenta.
    De exemplu, stiu bloggeri cu rezonanta dar de multe ori eu nu stiu la ce fac reclama :) Ii stiu doar pe ei si ca fac si glume
    Doar cei care sunt de nisa, pot spune ca stiu pe de-a intregul cum sta treaba. Se duc la festivalurile de gen, primesc mostre au inceput sa fie la moda vblogurile si sunt multe de spus, le fac fotografii si prezentari
    Concurenta vede ce faci tu gresit si vin ei cu ideile imbunatatite si ti-au luat fata.
    In online este foarte mult de munca si necesita o atentie deosebita iar castigurile raportate la munca nu sunt deloc satisfacatoare. E de preferat un job cu salariu lunar si e mult mai bine asa

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ultimele articole

  • Facebook pentru Afaceri – Top sfaturi pentru un business de succes 10/04/2018
  • Top sfaturi pentru o Rata de Conversie Maxima in Adwords 02/04/2018
  • Monetizarea Blogului – cum sa faci concret bani cu blogul tau 27/03/2018
  • Promovarea Blogului – CUM sa fii un blogger Profitabil 13/03/2018
  • Creare de Blog Gratuit – Cati bani se pot castiga din blogging? 06/03/2018

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit in format PDF

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Adwords
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de manipulare si persuaziune online - un curs pentru cresterea vanzarilor si a ratei de conversie
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Adwords
- Curs de Blogging
© SEOmark.ro · 2015 · All rights reserved.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro