Optimizare SEO pentru site-uri

Informatii pe care trebuie sa le stii despre optimizarea site-urilor pentru cresterea traficului organic (natural) din Google si alte motoare de cautare.

Optimizarea SEO pentru site-uri – ce este si cum te ajuta?

Practic – sa optimizezi SEO un site inseamna sa il construiesti in asa fel incat sa fie foarte usor de inteles de catre motoarele de cautare, in principal Google. Optimizarea SEO a unui site are doua aspecte principale:

♦ Optimizarea efectiva a site-ului – numita optimizare ON-Site (adica pe site)

♦ Optimizarea promovarii site-ului sau a notorietatii lui pe internet – numita optimizare OFF-site (adica in afara lui)

Optimizarea ON-Site sau optimizarea efectiva a paginilor si continutului

Oamenii cauta pe internet anumite lucruri in anumite feluri. Daca vrei ca site-ul tau sa atraga trafic, atunci el trebuie sa raspunda foarte bine acelor cautari si a felului in care sunt facute.

Altfel spus, site-ul tau trebuie sa ofere informatii care sa se coreleze foarte bine cu principalele cautari ale publicului pe care vrei sa il aduci pe site.

De exemplu: Ai o agentie de turism si vrei sa promovezi excursii in zona castelului Bran. Asta inseamna ca vrei sa ajunga la tine pe site cat mai multi din oamenii care cauta pe internet informatii legate de “excursie” si “castelul Bran”. Ca sa le oferi informatii foarte bune (si ca Google sa vada asta) trebuie sa ai pe site-ul tau o sectiune foarte bine pusa la punct cu toate informatiile pe care vizitatorii le-ar putea dori despre excursiile in castelul Bran.

Optimizarea SEO a unui site presupune efectiv:

♦ crearea de pagini de destinatie pentru cele mai importante cuvinte cheie care definesc afacerea ta
♦ optimizarea meniului site-ului
♦ redactarea de text specializat si articole
♦ optimizarea categoriilor site-ului
♦ cresterea vitezei site-ului
♦ multe altele

Daca te intereseaza mai multe informatii despre serviciile de optimizare ale unui site vezi : Servicii SEO Profesionale

Daca vrei mai multe informatii si despre Optimizarea unui site vezi : Ce cuprinde un plan de optimizare a site-ului tau si Unde e bine sa trimitem vizitatorii pe care ii aducem pe site

Optimizarea OFF-Site sau cresterea notorietatii (autoritatii) site-ului

Nu conteaza doar cat de bun esti tu ci si cat de buni te considera ceilalti. Google se bazeaza pe urmatorul rationament: cu cat un site este mai important (mai mare) cu atat impactul sau asupra internetului va fi mai mare. Si cu cat un site e mai mare, cu atat informatia din el va cantari mai greu si va fi mai sus in cautari.

Daca site-ul xyz… spune ceva poate e adevarat, poate nu. Daca Wikipedia spune ceva atunci foarte probabil e adevarat.

Unul din principalele moduri in care Google determina cat de mare este autoritatea (notorietatea) unui site este prin de numarul de link-uri spre acel site de la alte site-uri. In general, cu cat un site are mai multe link-uri, mai ales de la site-uri mari, cu atat va fi mai bine vazut de Google si cu atat mai multi vizitatori va avea.

Un alt mod de a determina popularitatea unui site este data de activitatea de pe retelele sociale generata de un site – cat de multe link-uri, share-uri, G+, etc… strange. Cu cat mai multe, cu atat mai bine.

Optimizarea off-site a unui site este similara cu un serviciu de promovare/PR si are ca scop atragerea de cat mai multe link-uri. Atragerea activa (voita) de link-uri se numeste link-building.

In general, cele mai frecvente surse de link-uri sunt:

♦ site-uri ale unor companii cu afaceri conexe
♦ preluari in presa
♦ postari in forumuri, grupuri de discutii de pe Facebook, Google+, etc…
♦ comunicate de presa schimburi de articole cu blog-uri, alte site-uri, etc…
♦ si multe altele

Daca te intereseaza mai multe informatii despre serviciul de optimizare off-site sau link-building vezi : Servicii SEO Profesionale

Daca vrei mai multe informatii si despre cresterea notorietatii si atragerea de link-uri vezi : Mituri si adevar in SEO – cat de rele sunt schimbul de link-uri si continutul duplicat si Top 5 lucruri pe care trebuie sa le stii despre promovarea prin link-uri sau LinkBuilding

Optimizare SEO – Pretul serviciilor de optimizare SEO – Cat de mult costa

Costul serviciilor SEO este direct proportional cu marimea proiectului. Altfel spus, in general, cat dai atata face (valabil pentru aproape orice). Sunt insa convins ca va doriti un raspuns mai concret.

Deci: exista cateva etape standard in procesul de optimizare SEO, iar costul total este dat de costul individual al fiecarui serviciu (al fiecarei etape).

Retineti: ca in aproape orice domeniu, costul la pachet este ceva mai mic decat costul individual al fiecarei componente. (O masina e mai scumpa daca adunam costul total al pieselor)

In general, o optimizare completa a unui site necesita urmatoarele etape:

♦ Studiul cuvintelor cheie
♦ Realizarea unui plan de SEO
♦ Optimizare generala a site-ului si rezolvarea problemelor tehnice daca e cazul
♦ Realizarea paginilor de destinatie (conform planului SEO)
♦ Promovarea paginilor de destinatie (link-building)
♦ Optimizarea paginilor de destinatie

Toate sunt descrise in detaliu mai jos.

Optimizarea SEO – Studiul Cuvintelor cheie – De aici incepe totul

Din punctul meu de vedere, studiul cuvintelor cheie, este obligatoriu locul de unde trebuie sa incepi. Ca sa ai succes pe Google trebuie raspunzi cat mai bine cautarilor pe care le fac oamenii. Intr-un sens general, sa oferi cel mai bun produs pentru care exista cerere.

Dar nu poti sa raspunzi cererii daca nu stii care e cererea.

Studiul cuvintelor cheie este (parerea mea) prima etapa obligatorie a unui proces de SEO – cum poti sa optimizezi pentru ceva daca nu stii care sau cat de profitabil e acel ceva.

Intr-un studiu, se cauta efectiv care este volumul cuvintelor, care este potentialul lor de a genera profit si cat de greu este de urcat pe acel cuvant.

La noi, realizarea unui studiu dureaza undeva intre 3 ore si 12-13 ore – depinde foarte mult de domeniul de activitate al clientului. Unele domenii au putine cuvinte cheie si dureaza mai putin, in timp ce altele au sute de cuvinte importante si se finalizeaza in 2 zile. 

Tariful efectiv pentru studiul cuvintelor cheie

In general, costul unui studiu este undeva intre 100 si 200 de euro. La momentu actual (2017) competitia pe Google in Romania este destul de redusa fata de ce este pe plan international, asa ca marea majoritate a domeniilor nu au foarte multe cuvinte cheie.

Si nu, pentru un studiu complet nu e suficient sa iei primele sugestii din Google Adwords. Iti trebuie ceva mai mult.

In cazul pachetelor de seo, in general studiul cuvintelor cheie este inclus in pret (asta inseamna pachet). Ce este insa FOARTE important e ca aceasta etapa sa existe si sa fie bine facuta. Altfel, intreaga fundatie pe care construiesti nu e solida.

In cazul proiectelor mai mari de SEO, unde se optimizeaza pentru mai multe cuvinte cheie, studiul este din punctul meu de vedere obligatoriu. De aceea el este automat inclus in costul pachetelor de seo extinse.

Daca te intereseaza mai multe informatii sau preturi exacte despre Pachetele de SEO sau studiul cuvintelor cheie vezi: Servicii SEO Profesionale

Mai multe informatii despre aceasta etapa, in urmatoarele materiale: De ce este este esential studiul cuvintelor cheie si Alegerea cuvintelor cheie – cursuri gratuite

Realizarea unui plan de SEO – planul de “arhitectura” al site-ului tau

Planul de SEO este etapa in care specialistul SEO (noi de exemplu) stabileste impreuna cu clientul care cuvinte cheie sunt de interes, care nu si cum ar trebui sa arate structura unui site.

Intreaga logica a optimizarii SEO este urmatoarea: pentru fiecare destinatie de interes, trebuie facuta o pagina de destinatie care sa raspunda cat mai bine acelei cautari. Daca nu esti foarte relevant pentru acea cautare, de ce te-ar pune Google pe tine pe prima pozitie?

Exista insa un aspect foarte important: fiecare client isi cunoaste foarte bine afacerea. Degeaba un cuvant are multe cautari daca nu ai un furnizor bun pentru marfa respectiva. Sau daca stii ca exista un concurent pe care nu il poti bate la pret. Sau orice alta situatie.

Realizarea planului se face efectiv dupa ce este gata studiul cuvintelor cheie si este un fel de consultanta (in lipsa unui cuvant mai bun) in care plecand de la ce se cauta, se stabilesc cele mai bune cuvinte pentru clientul respectiv. Evident, se lucreaza pe baza unui scoring pentru cuvinte.

In urma planului reiese o lista de cuvinte sortate in functie de importanta lor pentru acel client. De obicei aceasta etapa dureaza 2-3 ore in cazul unui studiu mediu sau mare de cuvinte cheie. Poate dura si mai putin daca nu prea exista cuvinte cheie in studiu.

Iarasi, in cazul pachetelor de seo extinse, aceasta etapa este obligatorie si e inclusa in pret. In cazul pachetelor de seo cu pret redus, mai ales daca e vorba de 1-2 cuvinte cheie, serviciul nu e inclus.

Costul realizarii unui plan de SEO este in general in jur de 100-200 euro si este oarecum echivalent al unei sedinte de consultanta SEO sau de Marketing de cateva ore.

Daca te intereseaza mai multe informatii despre serviciile de optimizare ale unui site sau preturi exacte despre realizarea unui plan, vezi: Servicii SEO Profesionale

Mai multe informatii despre aceasta etapa, aveti in urmatoarele materiale: Vrei trafic din Google? Afla ce cuprinde un plan de optimizare a site-ului tau cheie si Ce este un plan de SEO si cum ne poate ajuta

Optimizarea SEO generala a site-ului si rezolvarea problemelor tehnice

Aceasta etapa poate fi esentiala si se imparte in doua categorii: eliminarea erorilor de SEO si optimizari generale ale site-ului.

Erorile de SEO – daca exista, este obligatoriu ca ele sa fie rezolvate. In general, astfel de erori efectiv impiedica Google sa “citeasca” (indexeze) site-ul respectiv, caz in care orice altceva ai incerca, nu va functiona. Cea mai deasa cauza a erorilor de indexare sunt setari gresite pe server sau redirectari gresite. In general sunt usor de corectat si daca exista, este absolut esential ca aceste probleme sa fie rezolvate.

Problemele de acest gen in general sunt raportate in consola Google (fostul Webmaster tools) sau pot fi identificate daca scriem cache:xyz unde xyz este adresa fizica a unei pagini din site-ul nostru. In cazul in care cache-ul Google difera drastic de modul in care noi vedem site-ul, sau nu exista deloc, atunci este posibil sa fie o eroare de acest tip.

Optimizarea generala a site-ului: sunt operatiuni care in general fac site-ul mai usor de indexat de catre Google. Cele mai frecvente imbunatatiri sunt: cresterea vitezei site-ului, eliminarea paginilor lipsa (erori 404), corectarea titlurilor sau a descrierilor duplicate, etc… 

In general aceste erori nu au ca efect cresterea dramatica a pozitiei pe un singur cuvant ci cresterea totala a traficului prin imbunatatirea generala la nivel de site.

Costul acestor doua etape este este strict legat de site-ul care se doreste a fi optimizat. Nu exista un cost standard, plata se calculeaza la ora. La anumite site-uri – noi sau bine intretinute – nu prea ai ce repara, in timp ce la alte site-uri, operatiunea poate durea zeci de ore.

Costul acestui serviciu depinde exclusiv de natura problemelor, insa in general este undeva in jur de 25-35 eur / ora. Toate pachetele de SEO extinse oferite de noi au incluse 2-3 ore de optimizare generala a site-ului timp care este suficient in peste 80% din cazuri.

Daca te intereseaza mai multe informatii despre serviciile de optimizare ale unui site vezi: Servicii SEO Profesionale

Realizarea paginilor de destinatie (conform planului SEO)

Odata ce au fost stabilite cuvintele cheie pentru care site-ul urmeaza sa fie optimizat, incepe prima parte a optimizarii la nivel de site (on-site).  In esenta, fiecare cuvant cheie important este o cerere din partea unui utilizator de internet. Si pentru fiecare cerere, trebuie sa existe un raspuns cat mai relevant (asta daca vrei sa fii cat mai sus in Google).

Pentru acest lucru in general se creeaza o pagina dedicata pentru fiecare cuvant cheie important sau, se modifica o pagina existenta daca exista ceva deja facut care are o logica similara.

Crearea paginilor optimizate seo cuprinde doua etape distincte:

Redactarea textului – in aceasta etapa noi redactam continutul pentru pagina respectiva. El trebuie sa fie cat mai relevant si reprezentativ pentru subiectul abordat, astfel incat sa aiba un scor de relevanta cat mai mare in Google.

Asezarea in pagina (html) a textului respectiv – chiar daca ai un text bun, nu poti sa il arunci efectiv in pagina. Exista cateva reguli de seo pentru scrierea textului, si exista si cateva reguli de estetica generale.

Aceasta etapa dureaza in general undeva intre 1 si 4 ore daca pagina exista deja si intre 4 si 8 ore daca este vorba de o pagina complet noua.

Daca ti se pare mult, incearca sa scrii 3 pagini de word (aprox 1500 cuvinte) despre un domeniu pe care nu il cunosti foarte bine, pe care trebuie sa il cercetezi un pic, dupa care sa aranjezi, sa corectezi si sa revizuiesti acel text. Apoi sa faci ca pagina respectiva sa arate bine si sa fie relevanta pentru Google si pentru vizitatori.

In cazul majoritatii pachetelor de SEO oferite de noi costul realizarii acestor pagini este inclus, insa, in anumite cazuri, poate fi tarifat suplimentar. In general, in cazurile in care trebuie realizate foarte multe pagini sau, este mult de lucru pe partea de aspect estetic.

De exemplu, la aceasta pagina volumul total de munca a fost de aproximativ 10 ore.

In general, costul realizarii unei pagini optimizate SEO este de aproximativ 50 – 100 euro. La noi, si aceasta etapa e inclusa in costul unui pachet de SEO.

Daca te intereseaza mai multe informatii despre serviciile de optimizare ale unui site vezi: Servicii SEO Profesionale

Daca te intereseaza mai multe informatii despre optimizarea On-Page vezi urmatoarele articole:  Cum sa iti cresti traficul – exemplu de optimizare SEO – cautarile de bijuterii  si  5 aspecte esentiale pentru optimizarea imaginilor

Promovarea paginilor de destinatie (link-building)

Aceasta etapa este de departe cea mai lunga si cea mai consumatoare de timp. Si asa trebuie sa si fie. Google rasplateste calitatea, si orice lucru cu adevarat calitativ nu este foarte ieftin si nici foarte mult.

Exista doua tipuri de a obtine link-uri de calitate:

♦ Sa le cumperi
♦ Sa muncesti pentru ele sau sa oferi ceva la schimb

In primul caz – in general, cat dai, atata face. Pachetele SEO standard oferite de noi nu includ sume pentru cumpararea de link-uri insa, oferim acest serviciu separat – asistenta pentru achizitionare de link-uri. Pachetele extinse includ si link-uri cumparate.

Sunt foarte multe site-uri care vand link-uri sub diferite forme – bannere, advertoriale, link-uri, etc… Marea majoritate sunt ok insa, nu toate iti aduc aceeasi valoare si exista riscul de a plati mai mult decat face. In general, cand cumperi ceva intr-un domeniu in care nu te pricepi, este bine sa apelezi la servicii de asistenta de la cineva specializat.

Serviciul de asistnta pentru achizitionare de link-uri este personalizat. Daca doriti sa aflati mai multe, luati legatura cu noi folosind datele din pagina de Contact>

 

In al doilea caz (obtinerea gratuita de link-uri) – Exista 3 modalitati principale prin care se obtin:

Prin site-urile proprii – Avem cateva site-uri, insa nu ne bazam pe ele. Google “vaneaza” activ site-urile aceluiasi grup, denumite PBN (Private Blog Network) asa ca am ales sa nu investesc prea mult in dezvoltarea unei astfel de retele. Maxim 10% din link-uri vor fi din aceasta sursa

Trimiteri spre presa pentru preluare – aceasta modalitate este foarte eficienta, insa ca sa fii preluat trebuie sa ai articole bune si sa stii sa le promovezi. Este oarecum o munca de PR. Aproximativ 40-60% din link-uri vor fi din aceasta sursa.

Parteneriate cu site-uri ale unor firme complementare – Pentru orice domeniu exista activitati complementare. In general, site-urile acestor companii vor dori sa faca parteneriate pentru ca e o situatie win-win. Si tu castigi, si el. Si in acest caz, obtinerea de link-uri este o munca oarecum similara celei de PR.

Tariful serviciului de link-building (obtinere de link-uri) incepe de la 150 eur/luna si creste in functie de numarul necesar de link-uri.

In acest caz, cumperi efectiv o cantitate de munca. Ea poate fi suficienta pentru 1-2 destinatii dar complet ineficienta pentru 20-30 de destinatii. TOATE pachetele noastre de SEO au inclus si serviciul de construire de link-uri, insa, cele mai scumpe ofera evident mai multe link-uri.

Daca te intereseaza mai multe informatii despre serviciile obtinere de link-uri vezi: Servicii SEO Profesionale

Daca vrei sa afli mai multe informatii link-building citeste:   Top 5 lucruri pe care trebuie sa le stii despre promovarea prin link-uri sau LinkBuilding  si  Mituri si adevar in SEO – cat de rele sunt schimbul de link-uri si continutul duplicat

Optimizarea paginilor de destinatie

Odata ce ai creat o pagina, munca nu se termina aici si ma refer exclusiv la munca pe partea de optimizare ON-site. O pagina are in general nevoie de mentenanta din urmatoarele motive:

♦ Unele mesaje sau texte nu au performat asa bine cum credeai, caz in care trebuie sa le schimbi. Oricine a administrat o campanie de promovare online stie ca in general, primele mesaje nu sunt cele mai bune, caz in care trebuie modificate. La fel si in SEO.
♦ Pagina nu s-a indexat exact pentru cuvintele cheie pentru care doreai, caz in care este nevoie de ajustari ale textului.
♦ Timpul pe pagina nu e cel mai bun.
♦ Constati ca intra trafic pe unele cuvinte cheie care nu sunt foarte bine reprezentate de informatia din pagina. Sunt cautari utile? Daca da, atunci trebuie sa adaugi informatie suplimentara. Nu sunt cautari utile? Atunci trebuie eliminate.
♦ Au aparut informatii noi care trebuie introduse.
♦ Exista concurenta cu alta pagina din site (canibalizare SEO)

Toata aceasta munca trebuie facuta periodic, in general cam la 1-2 luni – depinde si de traficul si afisarile facute de pagina. Acest serviciu este inclus in costul pachetului de servicii de optimizare SEO oferit de noi.

Costul separat al acestui serviciu (in afara unui pachet) este de 100 euro / pagina si se intinde pe mai multe luni.

Acest serviciu se achizitioneaza foarte rar in afara unui pachet de SEO.

Daca te intereseaza mai multe informatii despre pachete de servicii de optimizare SEO sau despre serviciile de obtinere de link-uri vezi: Servicii SEO Profesionale

Daca vrei sa aflii mai multe informatii despre procesul de optimizare a unei pagini citeste urmatorul studiu de caz – articol: De ce este este esential studiul cuvintelor cheie pentru optimizarea SEO – studiu de caz

Redactarea de continut optimizat SEO – articole pentru blog

Ce e seo fara articole? Este adevarat ca articolele sunt importante pentru succesul pe google, insa nu atat de importante pe cat se crede.

Totusi, o zona de blog bine pusa la punct si actualizata constant cu articole/informatii noi este cat se poate de benefica pentru cresterea traficului unui site. Desi nu sunt principalul aspect al optimizarii seo a unui site, articolele sunt o componenta aproape indispensabila a procesului.

Cate articole sunt necesare unui site?

Exista doua situatii:
♦ Articole folosite exclusiv pentru optimizarea seo a site-ului
♦ Articole folosite si pe alte canale de promovare online (email, facebook, forumuri, etc…)

Nu exista un numar predefinit de articole necesare pentru nici una din situatiile de mai sus. In ambele cazuri, mai mult = mai bine, cu conditia ca articolele sa fie unice (sa nu fie copiate) si sa fie interesante pentru cititori.

In cazul in care vrem articole doar pentru SEO, atunci personal cred ca nu este nevoie de mai mult de 6-10 articole pentru fiecare cuvant cheie pentru care vrem sa atragem trafic. Sa nu se inteleaga gresit: cu cat mai multe articole, cu atat mai bine, insa, beneficiul fiecarui nou articol este progresiv mai mic si nu merita o investitie mare in articole doar pentru SEO.

Daca insa articolele se folosesc si in alt canal de marketing, atunci cerul e limita. Modalitatea aceasta de promovare se numeste “Content Marketing” si este una din principalele modalitati prin care la SEOmark ne crestem reputatia.

Promovarea prin content are si beneficii indirecte asupra traficului din Google (SEO). Unul din factorii importanti de care Google tine seama in calculul autoritatii unui site este traficul spre acel site. Daca ai un news-letter bine pus la punct, traficul va fi mai mari si implicit, traficul organic din Google va fi mai mare.

Vezi aici mai multe informatii despre serviciul de Redactare articole SEO

Daca vrei sa aflii mai multe informatii despre promovarea prin articole, vezi urmatoarele:  Cum sa iti atragi eficient clienti prin articole  si   Cum sa vinzi eficient prin Email

Optimizare SEO – Audit SEO – Evalueaza-ti site-ul

Un audit SEO este o evaluare a unui site din punct de vedere al optimizarii pentru Google.

Rolul acestui audit este sa stabileasca daca exista probleme majore ale site-ului, daca si cat de mult este optimizat, care sunt punctele slabe si punctele tari ale site-ului in cauza.

Inainte sa incepi sa faci ceva pentru site-ul tau, ar trebui sa vezi unde esti in prezent. Asta e rolul auditului.

In mare exista doua tipuri de audit:

Audit Simplu – este un audit simplificat al site-ului si are ca rol identificarea DOAR a principalelor probleme,a punctelor tari si slabe ale unui site. Concluziile sunt simple si clare, pe intelesul tuturor. Nu necesita cunostinte de specialitate pentru a fi inteles.
Noi realizam acest audit gratuit si poti comanda unul aici: audit SEO Gratuit pentru site-ul Dvs

Audit Extins – acest audit este o evaluare mult mai extinsa si mult mai tehnica a unui site. Auditul extins acopera marea majoritate a aspectelor care tin de SEO legate de un site. De obicei, este mult mai stufos, mult mai tehnic si mult mai dificil de realizat decat un audit simplu.
Nu cunosc pe nimeni care sa ofere asa ceva gratuit, pentru ca ca in el se investesc multe ore de lucru. De obicei, costul unui audit extins si complet este undeva intre 200 si 400 euro. Este util doar pentru site-urile mari, care in general au buget pentru asa ceva si care nu sunt la inceput cu optimizarea SEO. Daca esti interesat de un astfel de audit contacteaza-ne

Optimizare SEO – Cursuri de specializare

Vrei sa inveti mai multe si sa te te specializezi in Optimizarea SEO?

Iti propunem doua cursuri dedicate acestui scop:

Cursul de optimizare SEO on si Off site

Este un curs in care inveti pas cu pas efectiv ce trebuie sa faci pentru a ajunge cat mai sus in Google. Pozitia pe Google este in ultima determinata de un scor pe care Google il calculeaza pentru fiecare site si fiecare pagina pe care o are in baza sa de date.

In cursul acesta inveti care sunt principalele criterii in functie de care Google realizeaza acest scor si ce trebuie sa faci pentru a avea un punctaj cat mai mare.

Cursul este in principal pentru cei care vor sa optimizeze site-uri, pentru administratorii de site-uri sau pentru coordonatorii de campanii de marketing care trebuie sa inteleaga ce este seo si ce sa le ceara celor in subordine.

Cursul de Jurnalism SEO

Este un curs despre tehnici de redactare eficiente. Pentru fiecare pagina indexata, Google realizeaza un fel de scor de relevanta. In acest curs se prezinta care sunt principalele aspecte pe care trebuie sa le iei in calcul pentru redactarea articolelor astfel incat sa fii cat mai pe lui Google.

Totodata, exista si o parte de jurnalism si exercitii pentru redactarea de continut cat mai interesant pentru publicul uman.

Cursul se adreseaza redactorilor online si in general celor care realizeaza continut.

♦ Toate cursurile sunt oferite atat in varianta cu prezenta la locatie in Bucuresti, dar si exclusiv online pentru cei care nu pot sau nu vor sa vina la locatie.
♦ La toate cursurile noastre se acorda diploma de participare.

Optimizare SEO – Educatie gratuita, informatii si resurse utile

Vrei sa inveti mai multe despre optimizarea SEO si promovare online in general? Foarte bine pentru ca avem o sectiune de educatie gratuita (meniu sus) cu multa informatie (sper eu) foarte utila. Avem:

Ghidul de Initiere in SEO – un ghid gratuit despre principiile de baza ale optimizarii SEO – relevanta si autoritatea. Este primul pas pe care trebuie sa faci daca vrei sa aflii mai multe despre modul in care “gandeste” Google si ce trebuie sa faci pentru a fi mai sus in rezultate.

Ghidul de Auditare al campaniilor pe Google Adwords – Ai o campanie pe Google Adwords si ai vrea sa fie mai buna? Vezi ce elemente trebuie sa verifici si care sunt principalele aspecte pe care incepatorii le gresesc atunci cand vine vorba de campaniile de promovare pe Google.

Ghidul complet pentru redactarea titlurilor excelente – Trebuie sa mai spun ceva? E un ghid despre cum sa redactezi titluri atractive. Plus o mini librarie de sugestii de titluri.

Cursuri Gratuite de Marketing Online (SEO, Adwords, Facebook, realizare site-uri, etc..) – Marketing Online pentru incepatori si nu numai. Putin din toate. In fiecare joi, la ora 19:00 organizam un webinar (curs online) gratuit despre marketing si promovare online. Inregistreaza-te si participa Gratuit.

Inregistrarile Cursurilor Gratuite de Marketing Online – Avem un canal de Youtube unde punem toate inregistrarile lectiilor pe care le facem. Sunt convins ca vei gasi ceva care sa te intereseze.

PlayList-ul complet al cursurilor gratuite organizate de SEOmark.ro

Ai gasit vreo informatie utila? Apreciem daca subscrii sau dai like.

Deocamdata, atat despre Optimizarea

optimizare SEO

Am uitat ceva ?  Ai intrebari?  Ai ceva de spus?

Lasa-ne un comentariu mai jos. Poti sa ne si lauzi. Nu te impiedicam.

One thought on “Optimizare SEO pentru site-uri – Informatii si Servicii Complete

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>