Cum sa vinzi mai eficient in mediul online, cum sa iti promovezi afacerea mai bine si cum sa gestionezi eficient un buget mic.
Sunt subiectele discutate de Radu Ciofu, business manager si invitatul sau Adrian Enache, fondator TheMasterplanAgency in cadrul emisiunii The Money News de vineri 30 iunie.
Cateva dintre principalele idei ale emisunii:
» Mai bine sa fii cineva pentru o mie de clienti decat nimeni pentru o suta de mii de clienti.
Personal consider ca este cea mai semnificativa si importanta idee din aceasta emisiune. Cel mai ieftin si usor este sa vinzi la persoanele care te cunosc si care au incredere in tine. Decat sa folosesti buget pentru a atrage mereu noi si noi clienti e mult mai eficient sa ii fidelizezi pe cei pe care ii ai deja.
» Nu incerca sa vinzi direct pe mobil.
Reclama pe telefonul mobil este eficienta, dar nu pentru a vinde direct. Utilizeaz-o doar ca sa iti construiesti imagine si sa atragi clientii catre produsul tau. NIMENI nu va completa un formular complicat pe mobil.
» Unul dintre principalele avantaje in online este ca poti masura eficienta campaniei.
Cred ca toata lumea e convinsa ca este eficient sa te promovezi in online. Cati insa au masurat si incercat constant sa isi imbunatateasca reclamele promovate in mediul online? Cati dintre voi sunteti familiari cu Google Analitics, principala unealta cu care putem masura eficienta unei campanii online?
» Masoara inainte sa tai.
Mediul online este un excelent mediu de testare. Incearca si testeaza totul inainte de a-l promova. Stii cu adevarat ce cauta clientii tai? Ti-ai testat site-ul pentru a vedea cat de eficient si atractiv este pentru clienii tai?
Radu Ciofu, SEOmark.ro