close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum sa folosesti EFICIENT banii din digitalizare sau fonduri europene pentru un site
  • Adevarul despre auditurile Gratuite SEO – Cum sa nu arunci aiurea banii
  • Nou update major la Google – Decembrie 2022 – link spam update – ce face si cum ne afecteaza
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Optimizarea Ratei de Conversie – aceeasi reclama – mai multi clienti

By Radu Ciofu,

05/02/2018

Optimizarea Ratei de Conversie

 – Recomandari practice –

Ai trafic pe site? Platesti sa il aduci?

Daca da, atunci Vrei sa ramai cu Ceva de pe urma lui.

In acest articol veti gasi cateva recomandari importante pentru a creste sansa ca un vizitator sa devina client platitor.

Nu este rezonabil sa speri ca vei transforma in clienti toti vizitatorii site-ului tau. Asta e imposibil.

Insa, ce este rezonabil sa speri este ca un procent mai mare decat o fac acum vor cumpara.

Procesul prin care cresti numarul procentual al celor care devin clienti se cheama optimizarea conversiei.

Altfel spus, cresterea sansei ca un vizitator sa se transforme in client.

In continuare, va ofer cateva recomandari concrete despre cum se desfasoara acest proces!

Recomandari practice despre Optimizarea Ratei de Conversie


#1 – Eficientizeaza procesul de optimizare a conversiei.

Optimizeaza optimizarea conversiei…

Un aspect este foarte important de retinut – procesul de optimizare poate fi unul FOARTE complex si lung si poate consuma MULT timp, bani si efort.

Si niciuna din resursele de mai sus nu sunt nelimitate sau macar din abundenta.

Asa ca, prioritatea nr.1 va fi sa obtinem maximum de efect cu minimum de efort.

PARETO – in general mai putin de 20% din pagini aduc peste 80% din beneficii

Indiferent daca aveti un site mic, cu cateva zeci de pagini sau un magazin online cu sute de mii de produse, Pareto se aplica.

In aproape ORICE site, majoritatea traficului si a conversiilor vin de la un numar mic de pagini.

Asta inseamna ca, daca optimizam acele cateva pagini prin care trece cea mai mare parte a traficului, crestem semnificativ gradul de optimizare a site-ului, cu un efort relativ mic.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

#2 – Afla care sunt cele mai populare si vizitate Pagini

Si optimizeaza-le MAI INTAI pe alea.

Pentru a afla care sunt cele mai vizitate pagini poti folosi Google Analytics.

Mergi in sectiunea trafic si poti selecta ca parametru secundar “landing page” – si vezi topul paginilor din site-ul tau in functie de numarul de intrari si sursa.

Alternativ, poti merge in zona “behavior” si poti vedea care sunt paginile cu cel mai mult trafic.

Indiferent cum faci, ajungi cam la acelasi rezultat.

Acum, dpdv logistic, tot ce trebuie sa faci e sa optimizezi pe rand paginile in functie de numarul de vizite. Intai, cea cu cel mai mare trafic, dupa care cea cu al doilea nr de vizite si tot asa.

Cea mai buna alocare de resurse. Efort minim, efect maxim.

Dar ce inseamna efectiv optimizare? Si cum se face?

Procesul de optimizare – recomandari concrete


Intai – vreau sa elimin un mit.

Optimizarea NU inseamna sa inlocuiesti culori, nu inseamna sa inlocuiesti o poza cu o fata cu alta poza cu alta fata, NU inseamna sa inlocuiesti un buton rotund cu un buton patrat sau…

Optimizarea inseamna – IN PRINCIPAL – sa oferi INFORMATIA NECESARA VIZITATORULUI intr-o forma CAT MAI SIMPLA, COERENTA si ERGONOMICA.

Totodata, a optimiza inseamna si sa elimini balastul – informatia inutila.

Si abia DUPA ce informational si ergonomic ai optimizat pagina, poti sa te joci si la culorile butoanelor sau pozele fetelor de acolo.

Daca nu optimizezi informational pagina, cel mai bun buton si cea mai frumoasa fata din lume nu o sa aiba niciun plus de valoare pentru tine.

Elemente Necesare aproape oricarei pagini

Indiferent  ce produse / servicii vinzi cam ai nevoie de cateva elemente comune in pagina respectiva.

Nu spun ca este obligatoriu sa fie toate – sau ca trebuie sa fie intr-o anumita ordine – dar – modelul de mai jos este un template general pentru optimizarea unei pagini.

Daca vreti, un model de la care sa plecati urmand sa va particularizati pagina conform specificului vostru.

1 – CONFIRMARE LA INTRARE

Primul lucru pe care cred eu ca vrea sa il vada oricine care intra intr-un site este ca a ajuns unde trebuie.

Daca a dat click pe o reclama cu pui de rata, primul lucru din pagina cam trebuie sa fie pui de rata.

E daca vreti, o modalitate foarte eficienta si subtila de a-i spune “Ai ajuns unde trebuie“.

Plus ca ajuta si dpdv seo daca cuvantul cheie este in primul ecran. Poate tocmai de aia. Google in general a studiat comportamentul utilizatorilor si a facut regulile in functie de cel mai bun scenariu.

2 – BENEFICII PENTRU VIZITATOR

Ok. Ai ajuns pe pagina X. De ce ai sta? Tie – vizitator – ce-ti iese?

99% din traficul comercial de pe o pagina se afla acolo cu intentii concrete si personale.

Vor un televizor mai bun, o bluza mai frumoasa, vor sa aiba niste patofi aratosi la nunta, vor sa cheltuiasca mai putin cu asigurarea, vor sa…

Fiecare vizitator VREA CEVA.

Pune la inceputul paginii o zona clara cu ce va primi.

Nu trebuie sa faci o lista cu 1000 de beneficii. In general, 3 – 6 sunt suficiente.

Asigura-te insa ca sunt 3 – 6 cele mai importante beneficii.

3 – AUTORITATEA VANZATORULUI

Cine esti si ce te califica sa vinzi ceea ce vinzi?

Punctul asta este extrem de important – mai ales pentru companii mici / noi.

Vizitatorii pur si simplu nu prea au incredere in tine pentru ca nu te cunosc.

Din pacate, increderea se castiga greu si in timp.

Asta nu inseamna totusi ca nu poti face nimic. Poti.

Prezinta cele mai mari si mai bune proiecte la care ai contribuit. Daca esti de mai mult timp in piata – spune asta. Vechimea conteaza. Daca e mare. Mentioneaza firme / persoane cunoscute cu care ai lucrat. Foloseste-te de autoritatea lor. “Lauda-te” cu diplome si certificate obtinute, ori premii la concursuri.

Pe scurt, gaseste pe cineva credibil care sa te laude.

Am avut un sef – avea o vorba – “Lauda-te! Daca tu nu o faci, cine altcineva sa o faca?“.

Avea dreptate.

Doar fa-o credibil!

4 – POPULARITATE

Trebuie sa se vada ca multe persoane au cumparat de la tine. Cu cat mai multi, cu atat mai bine.

In zona asta sunt testimonialele.

Atentie insa: testimonialele TREBUIE sa fie reale ca sa functioneze.

Daca sunt ceva gen: “Maria P. Manager – sunt foarte mutumita de serviciile cumparate. Recomand cu incredere” – atunci mai bine nu le pui. In cel mai bun caz nu au nici un efect. In cel mai rau caz, te faci de ras.

Testimonialele trebuie sa vina de la persoane reale.

Foloseste poze reale, pune – cu acordul lor – pagina de facebook, linkedin, etc…

Oamenii trebuie sa vada ai avut clienti reali – in carne si oase care au cumparat produsele – tale.

Doar asa functioneaza popularitatea si testimonialele.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Unelte (tools) pentru optimizarea ratei de conversie

Eu lucrez in principal cu Hotjar, Googke Keyrod Planner, Ubersugest si Google Analytics.

In mare, aceste unelte te ajuta sa vezi fluxul utilizatorilor in pagina, cum interactioneaza (sau nu) cu ea si ce potentiale probleme sunt.

In mare, sunt 2 etape ale optimizarii unei pagini:

1. Afla CE VOR oamenii sa gaseasca in pagina

2. Publica informatia intr-o forma ergonomica si eficienta

          2.1 Scoate balastul inutil

 

Deci,  Intai afla ce vor oamenii.

Destul de simplu – aici trebuie sa faci o lista cu ce vor oamenii sa gaseasca in pagina respectiva. Sunt 2 surse principale:

  • cunostintele tale sau ale colegilor tai – Lucrezi intr-o firma care vinde acel ceva. Imi e greu sa cred ca NU stii care sunt principalele intrebari pe care le pun clientii tai despre produsele tale. Fa o lista impreuna cu colegii tai cu top probleme/intrebari despre produsul tau
  • Verifica google keyword planner si un program care sa colecteze sugestiile de la google – gen ubersugest. Practic vezi cam tot ce se cauta pe google despre serviciul/produsul respectiv. Sunt covins ca vei gasi o gramada de lucruri despre care poti vorbi.

Doi – pune cat mai vizibil si aerisit informatia dorita

Ar trebui sa ai o lista cu ce vor oamenii sa stie despre serviciul tau. Bun. Acu pune-o in pagina. Scrie foarte clar si simplu despre toate subiectele din lista cu intrebari potentiale ale vizitatorilor.

Pune la fiecare paragraf titlu clar si aerisit sa il vada toti. Fa fiecare buton mare clar si la o distanta rezonabila de alte elemente. Si NU arunca elemente inutile. Nu are rost sa aglomerezi pagina cu estetica. Esential este sa ai informatie utila. Abia DUPA ce ai esentialul in pagina si esti convins ca ergonomic merge bine, poti pune si elemente grafice extra.

Trei – optimizeaza ergonomia cu Analytics si Hotjar

Dupa ce ai continutul trebuie sa faci 2 lucruri:

1. Vezi care sunt elementele cu cele mai multe click-uri si cele mai accesate destinatii secundare – asta se face cu HotJar (vezi efectiv unde se face click – click heatmap) si in Google Analytics, care pagini sunt accesate dupa ce se pleaca din aceasta pagina (trafic flow sau second page)

1.2. DUPA ce vezi pe ce se da click si unde se duc vizitatorii, ai grija sa scoti CAT MAI MULT IN EVIDENTA acele butoane sau texte. Adica zonele cu care vizitatorii efectiv interactioneaza. In esenta, daca cei mai multi vor anumite lucruri, fa in asa fel incat sa ajunga cat mai usor la ele. Acelasi lucru poti face si cu sectiunile citite in pagina. Vezi (HotJar) pe ce sectiuni petrec vizitatorii mai mult timp, si peste ce sectiuni trec rapid. Pune mai sus sectiunile populare, pune mai jos sectiunile nepopulare.

2. Vezi care sunt butoanele sau informatiile COMPLET IGNORATE din pagina – asta se face tot cu HotJar si GA. Daca ai ceva de care nimeni nu se intereseaza, chiar merita sa il ai in pagina? Daca un buton nu a fost NICIODATA apasat atunci, chiar crezi ca e util? Nu mai bine pui altceva in loc?

Fa modificarie de mai sus dupa care asteapta o perioada semnificativa de timp. Dupa care reia punctul Trei – optimizarea ergonomica.

Dupa 2-4 runde de optimizare, in care ai scos in evidenta aspectele cerute ale paginii si ai scos aspectele inutile cum crezi ca va fi pagina? As zice ca FOARTE PROBABIL mai buna decat la inceput.

Si daca esti multumit din punct de vedere al optimizarii utilitare, acum poti incepe sa schimbi si culori si poze.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Daca aveti intrebari, nelamuriri sau comentarii puteti sa le faceti mai jos, in zona de comentarii.

Tot despre Optimizarea pentru Experienta Utilizatorului si Cresterea Conversiilor

Vezi si webinarul gratuit pe aceeasi tema

Link Youtube: https://youtu.be/Hp1yOhbwg5g

Post navigation

← PreviousTe promovezi pe Facebook sau in media? Atunci nu citi acest articol
NextTehnici SEO usor de implementat – 2021 →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum sa folosesti EFICIENT banii din digitalizare sau fonduri europene pentru un site 01/02/2023
  • Adevarul despre auditurile Gratuite SEO – Cum sa nu arunci aiurea banii 27/01/2023
  • Nou update major la Google – Decembrie 2022 – link spam update – ce face si cum ne afecteaza 03/01/2023
  • Buget mai mare inseamna reclama mai buna – Mit sau realitate? 12/12/2022
  • Cum sa nu platesti aiurea reclama pe Facebook – recomandari anti fraier 15/11/2022

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Sunt sau au fost clientii Agentiei SEOmark.ro:

Au facut cursuri de Marketing Online la Agentia SEOmark.ro:

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Eedactare articole si texte
– Optimizarea a ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary
Always Enabled
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Non-necessary
Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.
SAVE & ACCEPT