Afla cum sa vinzi mai mult si sa obtii rezultatele pe care le doresti

Inscrie-te la cursul “Tehnici de manipulare si persuasiune in afacerile online si offline” sustinut de SEOmark.ro

Vei primi exemple si tehnici adaptate, pe care le poti integra cu succes in strategia de vanzari, promovare si in negocieri.

Chiar si daca nu ai propriul business ai ceva de invatat din acest curs. Ca utilizator sau consumator obisnuit, vei invata care sunt cele mai comune practici de manipulare si persuasiune ale comerciantilor si ale companiilor, dar si cum le poti intoarce in favoarea ta.

Acest curs e util atat in viata de zi cu zi, cat si in viata profesionala si in business.

manipulare manechin lemn
bifa verdeVrei sa stii cum esti manipulat si sa intorci situatia in favoarea ta?
bifa verdeVrei sa stii de ce functioneaza atat de eficient chiar si manipularea adaptata?
bifa verdeVrei sa cunosti mecanismele manipularii?
bifa verdeVrei sa afli cum poti adapta tehnicile de manipulare pentru a convinge?
bifa verdeVrei sa ai succes in afaceri si sa ii convingi mai usor pe ceilalti?

Pret curs: 390 RON

Durata curs: 4 ore

Data curs: iulie 2017

Durata curs: 4 ore (interval orar 9:30-13:30)

Locatie: Cursul are loc la sediul din Electromagnetica Business Park, Calea Rahovei 266-268, Corp 3, Parter, Camera 20B, Sector 5.

Inscrie-te acum!

Inscrie-te la curs si afla ceea ce concurentii care au succes in afaceri stiu deja! Afla si tu cum sa convingi si care sunt cele mai eficiente tehnici de persuasiune in afacerile online si offline.

Ia-ti diploma de participare

Te inscrii la curs, platesti factura si trimiti apoi informatiile pentru diploma

Dupa ce faci plata pentru acest curs, nu uita sa trimiti toate informatiile care vrei sa apara pe Diploma ta de participare. Astfel, diploma ta va fi gata in timp util.

Ce contine cursul Tehnici de manipulare si persuasiune in afacerile online si offline

  • Manipulare versus persuasiune
  • Profiler – decriptarea interlocutorului: beneficii si limite
  • Portretul manipulatorului
    • Caracteristici personale ale manipulatorului
    • Caracteristici generale si de business ale manipulatorului
  • Manipularea si manipulatorii – adaptarea strategiilor “in viata reala, morala”
  • Despre manipularea emotiilor
  • Tehnici de manipulare si persuasiune
    • Tehnici de manipulare si de distorsiune
    • Tehnici de atribuire
    • Tehnici de asociere
    • etc
  • Manipularea reputatiei online
  • Inception – Cum sadesti o idee
  • etc

Jurnalism SEO

Trainer: Ramona Ulici

Ramona Ulici este licentiata in Jurnalism la Universitatea Bucuresti (Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii – FJSC), absolventa a programului de masterat “Campanii de comunicare in relatii publice si publicitate” (FJSC) cu lucrarea „Semnificatia culorii in printul publicitar” (comunicare si manipulare prin intermediul culorii).

Are aproape 10 ani de experienta in online (marketing, project management si vanzari), din care peste 6 ani in vanzari de publicitate online.

Mai multe detalii despre trainer poti gasi in sectiunea Traineri.

Formular inscriere la cursul "Tehnici de manipulare si persuasiune in afacerile online si offline"

Nume Tau (necesar)
Adresa ta de Email (necesar)
Telefonul Tau (necesar)

Prin completarea acestui formular se considera ca sunteti de acord cu Termenii si conditiile acestui site

De ce sa urmezi cursul Tehnici de manipulare si persuasiune in afacerile online si offline

Vei invata care sunt cele mai comune tehnici de manipulare si persuasiune si cum le poti adapta pentru business-ul tau online si offline, astfel incat sa convingi, sa convertesti si sa obtii rezultatele pe care ti le doresti.

Vei primi exemple si tehnici adaptate, pe care le poti integra cu succes in strategia de vanzari, promovare si in negocieri.

Chiar si o practica imorala, asa cum este numita si considerata manipularea, poate fi temperata si adaptata business-urilor offline si online. La curs vei afla cum poti face asta, pentru a obtine cele mai bune rezultate.

De asemenea, in cadrul acestui curs vei invata si cum poti contracara practicile agresive de manipulare in cadrul intalnirilor sau discutiilor de afaceri sau atunci cand vin din partea competitorilor tai.

Chiar si daca nu ai propriul business ai ceva de invatat din acest curs. Ca utilizator sau consumator obisnuit, vei invata care sunt cele mai comune practici de manipulare si persuasiune ale comerciantilor si ale companiilor, dar si cum le poti intoarce in favoarea ta.

Ce primesc la cursul Tehnici de manipulare si persuasiune in afacerile online si offline

La curs primesti informatii concrete si actuale despre cele mai comune tehnici de manipulare si persuasiune, dar si o Diploma de Participare.

Cursul te va ajuta sa identifici principalele metode si tehnici de manipulare si persuasiune offline si online, astfel incat sa te protejezi in viata profesionala  si in viata de zi cu zi si, in aceeasi masura, vei invata cum poti adapta aceste tehnici si cum le poti apoi aplica in campaniile de marketing pentru reusita in afaceri.

Vei afla care sunt principalele tehnici de manipulare si cum le poti folosi in favoarea ta

Cui i se adreseaza cursul

Fie ca esti un simplu utilizator, interactionezi cu reprezentati ai unor companii care vor sa iti vanda produsele sau chiar jobul tau presupune promovarea propriilor produse ori servicii, poti considera util acest cu curs atat in viata de zi cu zi, cat si in viata profesionala si in business.

Asadar, daca vrei sa cunosti cele mai importante metode si tehnici de manipulare si persuasiune fie sa le pot contracara, fie sa le poti adapta eficient in business-ul tau online sau offline, cursul ti se adreseaza.

Testimoniale

Ce spun cursantii despre workshop-urile sustinute de Ramona Ulici, trainer al cursului „Tehnici de manipulare si persuasiune in afacerile online si offline”:

 

Cursul de SEO Jurnalism reprezinta un prim punct in intelegerea mediului online si-l recomand tuturor care sunt la inceput de drum. De altfel, trainerul, Ramona Ulici, te face sa intelegi lucrurile foarte usor, si prin practica, acolo unde este cazul.

Diana Solomon- Web Content Manager @ GoodRead.ro


“Credeam ca o sa fie ca la scoala, dar nu m-am simtit deloc asa. Am simtit ca sunt in sufragerie la prietena mea unde invatam si lucram impreuna. Am putut sa o intreb orice in timpul cursului, caci ea nu a ras de mine, mi-am permis sa si gresesc ca apoi sa fac mai bine si am plecat de la ea mandra de mine si de lucrurile noi si utile pe care le-am invatat. Acum trebuie doar sa exersez mult ceea ce am invatat, dar sa invat si mai mult in viitor. 

Multumesc, SEOmark. Multumesc, Ramona Ulici.”

Raluca Uluiteanu, blogger (ralucauluiteanu.eu)


“Cursul de Jurnalism SEO mi-a prezentat informatiile necesare pentru a folosi anumite tehnici care ma vor ajuta sa vin in intampinarea cititorilor, oferindu-le informatia de care au nevoie.

Cursul este foarte bine structurat, ofera posibilitatea de a pune in practica informatiile teoretice, astfel ca la sfarsitul lui vei sti deja ce trebuie sa faci pentru imbunatatirea calitatii site-ului tau. Pentru mine a fost o experienta utila, care va aduce  beneficii articolelor scrise de mine.”

Claudia Ilies


“Pentru mine, cursul reprezinta o experienta in plus, mai ales ca e ceva nou, eu avand experienta doar in jurnalismul de televiziune si radio, nu si pe online. A fost cu adevarat o provocare, pe care vreau sa o pun in practica in experienta mea viitoare. Cursul de Jurnalism SEO a fost sustinut cu multa incredere si profesionalism de trainer, care a reusit sa se faca inteleasa chiar si de un novice in domeniu, ca mine.

Recomand tuturor celor care vor o experienta in plus sau care isi doresc sa aprofundeze cunostintele SEO, sa mearga la cursurile SEOmark.”

Roxana Constantin, editor voce Antena1/3


“Recomand cursurile SEOmark si voi reveni cu incredere la unul dintre celelalte cursuri din oferta lor.”

Emil Calinescu, blogger (emilcalinescu.eu)

Mai multe testimoniale gasesti aici

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>