Curs Marketing Online pentru Companii

– Strategii, Conversii si Optimizare –

Vrei sa pui pe picioare strategia si tacticile de promovare al unui departament de promovare online?

De la SEO la social media, video si email marketing – cursul e o fundatie solida pentru o strategie de promovare in online a unui business

De ce sa urmezi cursul

• E un curs aplicat – mai curand consultanta personalizata pe structura unui curs.  Altfel spus, ne pliem pe ce aveti voi nevoie

• Reduci costurile cu agențiile externe – Echipa ta invata sa gestioneze intern mai eficient campaniile

• Eficienta mai mare a campaniilor – de multe ori eficientizarea unei campanii implica mult timp.  De multe ori, mult mai mult timp decat contractul agreeat cu agentii

• Include si modul de diagnosticare si optimizare pentru campanii PPC – echipa invata sa afle mai rapid ce nu functioneaza

E un curs aplicat pe nevoile tale

Nu e un curs cu o programa fixa si un numar exact de ore. Il putem adapta pe nevoile voastre

E mai curand o sesiune de consultanta aplicata pe nevoile tale, construita pe structura unui curs

Pana acum, cel mai bine primit format a fost de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile: 4h pe zi, 2 ore cu pauza intre

Cursul are o programa implicita, dar o putem modifica in cazul in care aveti nevoie de altceva (detalii mai jos privind programa standard)

Marketingul nu inseamna doar produse bune, ci si o poveste buna spusa oamenilor potriviti

– Seth Godin

Iti reduce cosurile

„Costurile nu exista pentru a fi calculate, ci pentru a fi reduse”

– Taiichi Ohno

Nu mai platesti agentia pentru fiecare task mic.
Echipa interna preia anumite lucruri, iar agentia se concentreaza pe operatiuni mai specializate

Costul per ora cu proprii angajati e in general mai mic decat costul per ora al unei agentii – cu cat echipa poate face mai mult, cu atat reduci din costuri

Reduci cheltuielile cu testele si experimentele.
De cele mai multe ori angajatii – mai ales cei cu vechime – stiu cam ce merge, ce nu merge si cum trebuie abordati clientii.  Agentia de regula va invata aceste aspecte dar in urma unor teste care necesita timp si bani

Iti creste eficienta promovarii

Know-how intern mai bun – cu cat angajatii stiu mai multe despre cum sa optimizezi campaniile de promovare, cu atat eficienta promovarii va fi mai mare

Mesaje mai precise si mai corecte – in general, angajatii unei companii cunosc mai bine produsele decat angajatii unei agentii si e mai probabil sa conceapa mesaje mai bune

Imbunatatesti folosirea instrumentelor de marketing – echipa ta invata sa foloseasca mai mult unelte gen Google Analytics, Search Console, etc… eviti o parte din cheltuielile inutile generate de setari gresite sau targetare slaba

„Marketingul eficient inseamna livrarea mesajului potrivit, persoanei potrivite, la momentul potrivit”

– Philip Kotler

Include si un modul de diagnosticare campanii

„Jumatate din banii cheltuiti pe publicitate sunt irositi; problema e ca nu stim care jumatate”

– John Wanamaker

Nu e un curs cu o programa fixa si un numar exact de ore. Il putem adapta pe nevoile voastre

E mai curand o sesiune de consultanta aplicata pe nevoile tale, construita pe structura unui curs

Pana acum, cel mai bine primit format a fost de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile: 4h pe zi, 2 ore cu pauza intre

Cursul are o programa implicita, dar o putem modifica in cazul in care aveti nevoie de altceva (detalii mai jos privind programa standard)

Trainer Curs Marketing Online pentru Companii

radu ciofu

Cursul va fi sustinut de Radu Ciofu, speaker, trainer si lector cu experienta.

Radu este unul dintre fondatorii SEOmark.ro, are o experienta in promovarea online din 2015.

A sustinut multe sesiuni de consultanta pentru companii, webinarii si cursuri educative pentru promovare online plus cursuri pentru SEOmark.ro

Dezbatere cu Antreprenori! Catalin Chivu si Radu Ciofu Profit TV – 2024

Catalin Chivu si Radu Ciofu – despre antreprenoriat, tendinte promovarea online, cum e sa lansezi o agentie de marketing si cele mai notabile tendinte in 2024

Recomandari care functioneaza pentru magazine online

Un video cu sfaturi pentru magazine online la inceput de drum, oferind strategii de crestere, optimizare si promovare pentru cresterea vanzarilor

Recomandari privind promovarea pe Linkedin, in principal B2B

Un video cu sfaturi pentru promovarea pe LinkedIn si in marketingul B2B, strategii eficiente, tactici actuale si recomandari practice pentru atragerea clientilor

Prezentare – Radu Ciofu – SEOmark – spealer la conferinta Pr2Advertising

Un videoclip despre cele mai importante tendinte in marketingul online si promovarea digitala in 2019, analizand strategii eficiente si schimbari relevante

Ce inseamna si cat dureaza sa optimizezi o campanie Google Ads

Un videoclip despre motivele pentru costul atragerii unui client prin campanii Google a crescut semnificativ si ce se poate face pentru a remedia problema

Cat costa cu adevarat SEO (optimizarea pentru motoare de cautare) ?

Un videoclip despre cat costa si cum se calculeaza pretul optimizarii SEO pentru un site, factori de influenta si strategii pentru eficientizarea bugetului

Cost si Cuprins curs Strategii, Conversii si Optimizare 

Costul cursului :

Cursul e gandit pentru un format de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile: 4h pe zi, cate 2 ore cu pauza

Cursul poate fi insa personalizat in functie de nevoile tale. Costul per ora al cursului este de 300 ron

Cost total pentru varianta recomandata (implicita) este intre 3600 si 4800 ron in functie de numarul dorit de ore

Cuprins curs standard :

( poate fi modificat in functie de solicitari )

Principii de baza

  • Nu poti convinge pe cineva sa cumpere ceva ce nu isi doreste.
  • In online, interactiunea nu este fata in fata, deci e mai dificil sa creezi incredere.
  • Solutia: segmentare eficienta + mesaj potrivit pentru fiecare etapa a procesului de vanzare.

Sales Funnel – Canalul de Vanzari

  • Marketingul online se imparte in etape, fiecare avand un scop specific.
  • Obiectivul este sa transformi un vizitator rece in client fidel, pas cu pas.

 

Etapa 1 – Crearea Interesului

Scop:

  • Nu vanzarea directa, ci captarea atentiei si mutarea vizitatorului in etapa 2.
  • Se promoveaza beneficii si informatii atractive, nu produse direct.

Strategii si Canale de Promovare:

  • Obiectiv: ajungem la cat mai multi oameni la un cost cat mai mic.
  • Se folosesc canale de masa cu reach mare, dar conversie mai redusa:
    • Facebook Ads (campanii de awareness, reach, engagement)
    • Google Ads (Display Network) – bannere pe site-uri relevante
    • TV/Radio – pentru branduri cu acoperire mare
    • Presa online/offline – articole, advertoriale
    • Mass email – cu atentie la spam
    • Panouri publicitare – greu de monitorizat eficienta
    • YouTube Ads – reclame video pentru awareness

Metrici Urmariti:

  • Numar de afisari (impressions), engagement, vizite pe site (clicks)
  • Bounce rate & Time on Site – masuram cat de interesati sunt vizitatorii

 

Etapa 2 – Generarea de Lead-uri si Interactiune

Scop:

  • Nu vanzarea finala, ci mutarea vizitatorului spre etapa 3.
  • Se promoveaza informatii de valoare si colectarea de date personale.
  • Exemple:
    • Inregistrari gratuite (webinar, eveniment)
    • Cont demo, acces trial, mostre gratuite
    • Download resurse (ebooks, ghiduri, whitepapers)

Strategii si Canale de Promovare:

  • Se folosesc metode mai targetate, dar mai costisitoare:
    • Facebook Ads & Google Ads (Search & Display)
    • YouTube Ads – continut educational, testimoniale, explicatii
    • Presa de nisa – pentru audiente specifice
    • TV/Radio de nisa – doar daca exista audienta potrivita
    • Email marketing personalizat – follow-up segmentat
    • Push Notifications & Chatbots – interactiune rapida
    • Webinarii si conferinte online – interactiune directa
    • Telefon – pentru lead-uri calificate

Metrici Urmariti:

  • Cost per Lead (CPL), rata de conversie pe pagina de destinatie
  • Numar de inregistrari, calitatea lead-urilor colectate

Etapa 3 – Vanzarea Efectiva

Scop:

  • Vizitatorul este „cald” – este momentul inchiderii vanzarii.
  • Orice altceva decat vanzare este pierdere de timp.
  • Se promoveaza direct oferta si se adauga stimuli de cumparare:
    • Discount-uri
    • Pachete speciale
    • Promotii limitate in timp (scarcity)

Strategii si Canale de Promovare:

  • Canale targetate cu eficienta maxima la conversie (dar cost ridicat):
    • Facebook Ads – Remarketing catre cei care au interactionat deja
    • Google Ads – Search – intentie directa de cumparare
    • YouTube Ads – Remarketing – promovare catre audiente calde
    • Email Marketing Personalizat – oferte exclusive pentru lead-uri calde
    • Telefon & Intalniri 1:1 – pentru clienti cu potential mare

Metrici Urmariti:

  • Rata de conversie finala, cost per achizitie (CPA)
  • Rata de raspuns la email & telefon

 

Etapa 4 – Post-Vanzare si Fidelizare

Scop:

  • Peste 50% din comenzile afacerilor de succes vin de la clienti recurenti.
  • Nu presupune ca un client te va tine minte pentru totdeauna.
  • Trebuie sa mentii comunicarea activa si sa ii oferi valoare constanta.

Strategii:

  1. Customer Care si Feedback
    • Sondaje de opinie, chestionare, suport rapid
    • Imbunatatirea continua a serviciilor
  2. Promotii si Reduceri Exclusive
    • Nu exagera cu frecventa lor – riscul de dezinteres
    • Oferte personalizate pentru clientii fideli
  3. Comunicare de Valoare
    • Newslettere cu informatii utile (articole, how-to, stiri relevante)
    • Testimoniale si studii de caz – construirea increderii
    • Cadouri sau beneficii mici pentru loializare

Canale de Promovare:

  • Remarketing Facebook, Google, YouTube – doar pentru clienti existenti
  • Push Notifications & SMS – doar pentru oferte speciale
  • Email & Scrisori personalizate – pentru clientii loiali
  • Telefon – doar pentru oportunitati strategice

Metrici Urmariti:

  • Rata de revenire a clientilor, engagement pe email/newsletter
  • Numar de recomandari primite de la clienti existenti

 

Concluzii si discutii libere

Inscriere – Curs Marketing Online pentru Companii

Costul cursului :

• Cursul e gandit pentru un format de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile: 4h pe zi, cate 2 ore cu pauza
• Cursul poate fi insa personalizat in functie de nevoile tale. Costul per ora al cursului este de 300 ron
• Cost total pentru varianta recomandata (implicita) este intre 3600 si 4800 ron in functie de numarul dorit de ore

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


 

Te poti inscrie si din sectiunea Contact precizand tipul cursului dorit,curs marketing bucuresti sau curs marketing online.