Promovare pe Facebook
Servicii Profesioniste de administrare a campaniilor publicitare

Te putem ajuta!
Mai multi vizitatori – mai mult trafic – mai multi clienti – mai multi bani!

Apeleaza la noi daca nu ai timp sau cunostinte sa te promovezi eificent in Facebook

• Iti oferim Servicii Profesioniste de promovare pe Facebook si administrare a campaniilor de publicitate (Facebook Ads).
• Te ajutam sa iti administram eficient campaniile de publicitate pentru afacerea sau site-ul tau – optimizam reclamele si mesajele, alegem audienta si imbunatatim logica promovarii.

In esenta, facem tot ce putem ca sa vinzi mai mult.

administrare profesionista a campaniilor de promovare prin facebook ads

Promovare pe Facebook – De ce sa lucrezi cu noi?

Oricine poate lansa o campanie de promovare platita pe Facebook. Boost post si atat. Insa, daca ai un buget de promovare mai mare atunci vrei sa obtii maxim de performanta de la acei bani. Asta presupune ca trebuie sa definesti foarte clar scopul campaniei tale. Apoi, trebuie sa testezi mai multe audiente, trebuie sa alegi si sa optimizezi prin testari succesive mesajul, poza si, daca e o campanie mai complexa, intreg tunelul de marketing (sales funnel).

O campanie eficienta pe Facebook se obtine cu timp si efort. Daca timpul e o problema, atunci serviciul nostru devine necesar.

Eficienta maxime se obtine doar atunci cand fiecare face lucrul la care se pricepe cel mai bine. Contacteaza-ne si vezi cum te putem ajuta. Solicita un pachet de servicii de administrare si optimizare a reclamelor pe Facebook.

Pachete de Servicii de Administrare a Campaniilor de Promovare pe Facebook

Alege ce ti se potriveste sau contacteaza-ne pentru o oferta personalizata pentru nevoile tale

Pachet promovare Facebook Basic

Pachetul este pentru:

• Companii mici
• Campanii de testare sau initiale
• O singura categorie de produse
• Un singur produs

In esenta, administrarea unui singur obiectiv.

Ce iti ofera pachetul:

• Analiza audientei si a produsului- trebuie sa intelegem afacerea ta
• Crearea unei campanii si a unui mesaj pentru promovarea acelui produs
• Monitorizarea si optimizarea constanta a reclamelor – testam mai multe mesaje, reclame, audiente (AB test) pentru a gasi cele mai bune setari pentru campania ta.


» Cost pachet: Incepand de la 140 eur/luna

Pachet promovare Facebook Avansat

Pachetul este pentru:

• Companii medii sau mari
• Bugete medii sau mari
• Multe obiective (multe produse sau categorii de promovat)

In esenta, o campanie complexa de promovare care are mai multe obiective.

Ce iti ofera pachetul:

• Definirea obiectivelor pentru fiecare etapa
• Identificarea audientelor si optimizarea lor in timp
• Crearea mai multor grupuri de reclame pentru a optimiza aspectul vizual si mesajele
• Monitorizarea si optimizarea reclamelor timp de minim 3 luni


» Cost pachet: Incepand de la 380 eur/luna

Pachet promovare Facebook Customizat

Potrivit in cazul in care stii exact ce vrei sa faci insa nu ai timp si vrei sa externalizezi doar implementarea. Saum potrivit daca ai o campanie mai deosebita, cu cerinte particulare.

In esenta, acest serviciu este strict unul de implementare – ne spui exact ce vrei sa faci si noi doar ce ne ceri. Nimic mai mult, nimic mai putin.


» Cost pachet: Personalizat – depinde de nevoile tale

Solicita in formular un pachet de Promovare prin Facebook

Formular solicitare servicii Administrare campanii Facebook

Nume (necesar)

Email (necesar)

Telefon (necesar)

Promovare Facebook – Informatii utile si intrebari frecvente despre campaniile pe care le administram

Ce inseamna un obiectiv (pe Facebook)?

Simplu – un obiectiv este scopul principal al unei campanii de promovare pe Facebook prin reclame platite (si nu numai). De exemplu, daca ai un magazin de haine, atunci un obiectiv poate fi o campanie care sa promoveze si sa vanda haine prin reclame pe Facebook. Daca de exemplu esti o agentie imobiliara, atunci un obiectiv poate fi sa obtii date de contact ale unor persoane care doresc sa cumpere sau sa vanda apartamente in zona ta de interes.

De ce ai avea nevoie de mai multe obiective?
Pentru ca, cu cat o campanie e mai specifica, cu atat e mai eficienta!

Revin la exemplul cu magazinul de haine. Haine este ceva foarte general – exista paltoane, fuste, pantaloni, camasi etc… Toate sunt generic haine. O agentie imobiliara poate vinde case sau apartamente, spatii comerciale ori terenuri. Chiar crezi ca cea mai eficienta campanie este sa promovezi toate produsele tale la gramada?

Optim este ca pentru fiecare categorie principala de produse/servicii pe care le oferi sa ai o campanie dedicata. Adica, sa ai un obiectiv separat pentru fiecare dintre produsele tale principale (sau categorii de produse). De cele mai multe ori produse diferite inseamna abordari diferite, mesaje si audiente diferite. Din acest motiv exista campanii complexe pentru mai multe obiective.

Mai multe informatii despre diferentele dintre campaniile simple sau complexe puteti citi aici>

Nu exista costuri variabile sau procent din buget?

Nu – la noi costul promovarii e fix.

Pentru a-ti promova un produs sau o categorie depunem o cantitate finita de munca. De ce ar varia in functie de bugetul tau?

Daca ai un singur obiectiv, muncim la fel fie ca promovezi cu 500 euro, fie ca promovezi cu 500 000 euro. De ce ai plati variat?

In cazul in care ai un buget mai mare, in mod natural vei dori o campanie mai performanta. Asta inseamna sa imparti produsele tale in mai multe categorii si sa le promovezi pe fiecare cu un mesaj separat.

Adica, sa ai mai multe obiective.

Si in cazul in care ai mai multe obiective, promovarea pe facebook va costa mai mult. Va fi insa si mai eficienta.

Iar plata serviciului este cat se poate de transparent si echitabil calculat.

De ce promovare prin Facebook?

Facebook este in prezent una dintre cele mai ieftine modalitati de promovare online. Marele avantaj al retekei de socializare este ca are o baza de date foarte bogata si bine segmentata a comportamentului online al utilizatorilor sai.

Altfel spus, Facebook stie foarte bine ce iti place si ce cumperi

Prin optimizarea mesajelor si a audientei, se pot face campanii de promovare pe Facebook foarte eficiente din punctul de vedere al raportului cost/rezultat. Reclama prin Facebook este atat de eficienta incat peste 70% din intregul nostru buget de promovare este alocat acestui canal de promovare.