Ghid Strategii de Marketing si Promovare pe timp de Criza


Vrei sa stii cum sa te promovezi pe timp de criza economica?

» Descarca Ghidul nostru Gratuit despre Strategii de Marketing si Promovare pe timp de Criza. Invata cum sa comunici cu clientii existenti si cum sa atragi noi clienti pentru afacerea ta, in perioade in care economia sufera dezechilibre importante.

» Inregistreaza-te in formular, descarca ghidul si vezi principalele strategii de marketing si promovare care te pot ajuta pe timp de criza!

Descarca Gratuit Ghidul:
"Strategii de Marketing si Promovare pe timp de Criza"

Numele tau

Adresa ta de e-mail

Telefonul tau

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).

criza ucraina

Ce vei gasi in acest ghid

› O serie de instrumente de marketing pe care le poti folosi pentru a comunica in perioade de panica
› Strategii diferite de atragere a clientilor si leed-urilor (potentiali clienti)
› Modalitati specifice de crestere a veniturilor pe timp de criza

Ghidul comprima o experienta de aproape 10 ani in piata de capital, pe bursa, in analiza de business-uri, cu o experienta directa in marketing online si promovare.

Astfel, informatia ce o vei invata din acest ghid, te va putea ajuta sa iti mentii afacerea profitabila pe timp de criza sau macar sa nu resimti scaderile devastatoare ale pietei.

Ghidul iti arata cum sa comunici si cum sa te promovezi catre 2 mari categorii de oameni:

› clientii platitori

› potentiali clienti (care vor apela la tine dupa ce trece perioada de panica).

Pentru fiecare dintre cele doua directii ai la dispozitie o multime de instrumente, fiecare analizat in detaliu.

Speram sa iti fie de ajutor. Daca ai nevoie de mai multe lamuriri, ne poti contacta oricand folosind datele din pagina de contact.

Descarca ghidul si vezi care sunt instrumentele potrivite de marketing in astfel de perioade de panica! Completeaza formularul alaturat.