Ghid de initiere in Optimizarea SEO

Afla ce este SEO si ce trebuie sa faci pentru a avea mai mult trafic pe site – Un ghid gratuit PDF

ghid seo gratuit
ghid seo gratuit

Afla ce este SEO si cum iti poti creste Semnificativ traficul din Google.

›Cu un Ghid Gratuit in format PDF

Ghidul introductiv “Initiere in optimizarea pentru Google” iti prezinta cat se poate de simplu:

• ce este SEO
• ce trebuie sa faci pentru a atrage mai multi vizitatori din Google
• care sunt principalele reguli pe care trebuie sa le aplici daca vrei mai mult trafic pentru site-ul tau

Inregistreaza-te mai jos si ia-l!

Evolutia traficului pe Seomark.ro din Google Organic in perioada 2018 - 2019

Daca esti serios interesat de online marketing, trebuie sa stii cum sa iti optimizezi site-ul pentru motoarele de cautare si cum sa atragi trafic organic.

Descarca Gratuit
Ghidul de initiere in optimizarea SEO

Numele tau

Adresa ta de e-mail

Telefonul tau

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).

In ghidul gratuit “Initiere in optimizarea pentru Google” vei gasi:

Cum functioneaza de fapt Google
In fiecare secunda, Google scaneaza zeci de mii de site-uri (termenul folosit e crawls) si memoreaza continutul acestora intr-o baza de date proprie (termenul folosit e indexeaza). Atunci cand un utilizator cauta ceva, de fapt el cauta in baza de date a lui Google si nu direct pe internet.

Care sunt criteriile utilizate de Google si cum pot fi folosite pentru SEO
Din pacate, aici apare prima mare problema: Lista completa a criteriilor utilizate este secreta si in plus se schimba destul de des. Din fericire exista alternative: Cei care se ocupa de optimizarea pentru Google, SEO-istii adica, prin testari succesive au reusit sa identifice cu precizie destul de mare criteriile principale pentru optimizarea pe Google

Principalele categorii de factori folositi de Google
Toate criteriile utilizate de Google pentru a analiza un site sau o pagina pot fi impartite in doua mari categorii: Autoritate si Relevanta. In ghid veti gasi detaliat ce reprezinta fiecare, cum se calculeaza si cum pot fi imbunatatite.

Toate acestea, plus multe altele Gratuit in ghidul “Initiere in optimizarea pentru Google”.
Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de mai sus si sa descarci PDF-ul.

Iti multumim si speram ca ghidul sa iti fie de folos.
Daca ai intrebari, propuneri sau nelamuriri te rugam sa ne scrii folosind datele din pagina de CONTACT.