Optimizarea Ratei de Convesie
Vinzi mai mult la aceiasi bani cheltuiti!
Serviciu de optimizare a conversiei
pentru — pagini si destinatii ale campaniilor publicitare (Landing Page) — texte comerciale si design — pagini de vanzare produse/servicii
Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?
Daca da, atunci sigur ai nevoie de Optimizarea Ratei de Convesie pentru destinatiile acelor campanii.
De ce NU ai vrea sa vinzi mai mult cu aceiasi bani?
Beneficiile Optimizarii Ratei de Conversie
Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
In online, ORICE reclama are o destinatie. Nu e logic ca acea destinatie sa fie cat mai eficient facuta?
Economisesti bani
Costurile optimizarii ratei de conversie sunt in general SEMNIFICATIV mai mici decat bugetul promovarii efective.
Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?
Putem reduce rata produselor “abandonate” in cos sau numarul inregistrarilor pe site-ul tau
› Vrei sa afli cum te poate ajuta o optimizare a ratei de conversie? Contacteaza-ne!
Cat Costa Optimizarea Ratei de Conversie
Pretul unei campanii de optimizare DEPINDE de marimea campaniei si de urmatorii factori:
- Trebuie optimizat un site intreg? sau doar cateva pagini? sau doar o singura pagina?
- De exemplu, in cazul unui magazin online trebuie analizate toate paginile prin care trebuie sa treaca vizitatorul. In marea majoritate a cazurilor, numarul mic de produse adaugate in cos sau abandonul produselor NU este “vina” unei singure pagini.
- Care este perioada de timp in care trebuie desfasurata campania?
- Care este mesajul din reclama si ce canal de promovare se foloseste?
- Este o campanie directa de vanzare sau un tunel de marketing (sales funnel) care e compus din mai multe etape?
In general, la noi (la SEOmark.ro) majoritatea campaniilor de optimizare au un cost cuprins in intervalul 300-600 eur si se desfasoara pe o perioada de 2-3 luni.
› Doresti un cost mai exact? Cere o oferta!
Ce presupune efectiv procesul de optimizare a ratei de conversie
Procedura are doua etape distincte. Analiza Traficului si Testarea Variantelor
Analiza traficului ca parte a optimizarii ratei de conversie
In aceasta etapa se analizeaza traficul din paginile urmarite (sau site) pentru a se identifica potentialele probleme ale destinatiilor respective. Adica, de uitam sa vedem ce fac vizitatorii in acele pagini si incercam sa intelegem se poate fi imbunatatit.
Scopul acestei etape este de a produce cateva idei pentru imbunatatirea destinatiilor.
Testarea Variantelor – A/B/n test
In aceasta etapa se fac pagini noi care includ propunerile/ideile gasite la etapa precedenta si se urmareste din nou traficul. In final se alege varianta care performeaza cel mai bine.
Intregul proces poate fi repetat de cateva ori in cazul in care se doreste o performanta sporita.
Programe utilizate in optimizare
In cea mai mare parte a campaniilor de optimizare, utilizam doua soft-uri:
Google Analytics pentru analiza statistica si segmentarea detaliata a traficului