Ce spun clientii despre noi

Principalul serviciu pe care il oferim este cresterea vanzarilor

Daca clientii nostrii nu castiga nici noi nu castigam

Achitei Andreea - Co Fondator Elexus Hotels

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre.

De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent) , iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal”. (2022-2023-2024-prezent)

Mai concret,s-au pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels

TIS Farmaceutic

O scurta prezentare a business-ului/cu ce se ocupa

Fondata in 1994, TIS Farmaceutic isi incepe activitatea ca laborator farmaceutic autorizat de Agentia Nationala a Medicamentului pentru productia de medicamente. Profilul companiei se identifica prin dezvoltarea, fabricarea si comercializarea produselor farmaceutice indicate în prevenirea, ameliorarea si vindecarea diferitelor afectiuni cutanate si respiratorii.

In momentul de fata avem in portofoliu peste 170 de produse si 8000 de clienti, cu distributie proprie in toata tara.

O scurta prezentare a persoanei care da testimonialul

Sunt Dan Rebenciuc si sunt director de vanzari la TIS Farmaceutic. Am o experienta de peste 10 ani in aceasta companie timp in care am contribuit la dezvoltarea ei.

In ce a constat sau consta colaborarea cu SEOmark?

Am colaborat impreuna cu SEOmark pentru a beneficia de servicii de marketing online din partea lor, pentru a scrie articole si postari pe pagina de Facebook a companiei.

Cum ai perceput rezultatele colaborarii?

Rezultatele colaborarii cu SEOmark sunt pana la momentul de fata satisfacatoare, cu un raport bun de calitate-pret pentru serviciile pe care ni le-au oferit.

Ce ti-a placut la colaborare?

Mi-a placut foarte mult la SEOmark faptul ca am avut o comunicare eficienta si suport la orice ora aveam nevoie 24/24.

Ce putem imbunatati / recomandari pentru SEOmark?

Din experienta pe care am avut-o nu am de oferit recomandari si imbunatatiri.

Syg Mob Design

O scurta prezentare a business-ului/cu ce se ocupa

Syg Mob Design activeaza in domeniu din anul 2006 si pune la dispozitie clientilor piese unice de mobilier, precum si solutii complete de mobilier pentru dormitor, living, dressing-uri, bucatarii si holuri. Obiectul principal de activitate este productia de mobilier din pal melaminat, din MDF infoliat, din MDF lacuit, PAL melaminat lacuit. Pe langa toate acestea, compania Syg Mob ofera celor interesati si solutii de amenajari interioare.

O scurta prezentare a persoanei care da testimonialul

In ce a constat sau consta colaborarea cu SEOmark?

SEOmark ne-a ajutat in realizarea site-ului pentru companie. Acesta a fost atacat si a trebuit reparat si curatat, ulterior am reusit sa ne re-castigam increderea in ochii motorului de cautare Google.

La finalul anului 2017 am apelat la SEOmark pentru o campanie de Adwords unde costul UNUI CLIENT a fost de aproximativ 40-60 ron (de la un cost per lead de 10-15 ron).

Cum ai perceput rezultatele colaborarii?

Rezultatele in urma colaborarii cu SEOmark au fost pozitive, au reusit sa readuca site-ul la functionalitatea anterioara.

Ce ti-a placut la colaborare?

Cel mai mult mi-a placut faptul ca am putut comunica eficient cu cei de la SEOmark si ca au tinut cont de toate nevoile site-ului pentru a putea fi iar functional ca inainte.

Ce putem imbunatati / recomandari pentru SEOmark?

Am avut o experienta pozitiva cu cei de la SEOmark, nu avem recomandari.

Centrul de Calificare si Pregatire Profesionala

O scurta prezentare a business-ului/cu ce se ocupa

Organizatia noastra Centrul de Calificare si Pregatire Profesionala se ocupa de formarea profesionala a adultilor prin organizarea si furnizarea de programe de formare acrediate in conformitate cu OG 129/2000.

Suntem o organizatie nonguvernamentala nonprofit infiintata in anul 2003 ce are ca scop cresterea nivelului de competente profesionale in cadrul adultilor, stimularea tinerilor in privinta cresterii gradului de ocupare a fortei de munca.Pana in prezent am autorizat si reautorizat peste 30 programe (cursuri) de calificare, initiere sau specializare. Numarul absolventilor a depasit cifra de 12000.

Suntem prezenti in 3 judete permanent (Buzau, Gorj si Hunedoara) dar am organizat cursuri si in alte judete din tara si mun. Bucuresti (Calarasi, Ialomita, Arges, Valcea, Dolj). Am participat la derularea de programe cu finantare europeana PHARE, POSDRU, POCU in cadrul parteneriatelor cu diverse organizatii sau a contractelor incheiate cu beneficiari ai finantarilor respective.

O scurta prezentare a persoanei care da testimonialul

Ma numesc Sorin Codescu, m-am nascut in 1970 in orasul Buzau, am absolvit o facultate de stiinte economice si am lucrat pe piata de capital. Prin anul 1997, moment in care piata de capital a inceput sa se restructureze, am decis sa incep o cariera in domeniul consultantei financiare, al scrierilor de proiecte cu finantare europeana. In anul 2000 am fost recrutat coordonator pe regiune pentru un proiect de restructurare industriala de personal. Dupa 3 ani si jumatate (la finalizarea proiectului) am deschis Asociatia Centrul de Calificare si Pregatire Profesionala Buzau.

In ce a constat sau consta colaborarea cu SEOmark?

Primul contact pe care l-am avut cu SEOmark a fost atunci cand am participat in cadrul unui curs de Marketing Online organizat chiar de aceasta companie. Prin intermediul cursului am invatat cateva lucruri foarte utile, insa insuficiente pentru a-mi promova serviciile de formare pe care le organizam in cadrul Centrului de Calificare si Pregatire Profesionala. Astfel am inceput o colaborare cu cei de la SEOmark cu tot ceea ce a insemnat marketing online, optimizare SEO, promovare Adwords, promovare pe Facebook, pe OLX si chiar pe Instagram.

Cum ai perceput rezultatele colaborarii?

Rezultatele colaborarii au fost pozitive din punct de vedere cantitativ, mai exact al numarului de clienti. Desigur, dupa ce am inceput sa avem un numar mai mare de clienti au urmat si beneficiile financiare pentru organizatie.

Ce ti-a placut la colaborare?

Colaborarea cu SEOmark a fost una placuta inca de la inceput, mi-a placut foarte mult flexibilitatea pe care au avut-o in adaptarea serviciilor oferite.

Ce putem imbunatati / recomandari pentru SEOmark?

Nu as avea ce imbunatatiri sa le recomand.

Poveste de succes – optimizare seo site automatizari-porti.info

Site-ul https://www.automatizari-porti.info/ este dedicat comercializarii kit-urilor de automatizari pentru porti, usi de garaj, usi industriale, telecomenzi si bariere. De curand, acesta a fost optimizat SEO prin adaugarea a 9 subcategorii noi in cadrul unei categorii deja existenta. Subcategoriile au fost alese in urma unui studiu pe cuvinte cheie de interes si au beneficiat de descrieri SEO atent redactate si implementate de specialistii SEOmark.

De la inceputul campaniei si pana in prezent, aceste mici optimizari SEO au dar rezultate bune, cuantificabile in consola Google:

Vom vedea in continuare cum a perceput clientul experienta colaborarii cu firma SEOmark si rezultatele obtinute.

Cum s-a desfasurat colaborarea cu SEOmark si cum v-a ajutat aceasta?

Colaborarea noastra cu SEOmark a fost una foarte benefica pentru firma noastra.

In primul rand ne-au ajutat in promovarea seo a website-ului nostru. Este vorba de promovare organica, deci nu avem costuri pentru promovare. Cu ajutorul textelor redactate de cei de la seomark.ro am reusit sa avem trafic cel putin dublu pe site-ul nostru www.automatizari-porti.info in categoria promovare organica. Pe termen lung investitia noastra in promovarea organica s-a dovedit a fi una foarte foarte buna.

In ce a constat promovarea site-ului?

SEOmark  ne-a ajutat in promovarea website-ului nostru prin Google Adwords. Am identificat impreuna cuvintele cheie pe care s-a pus accent in campania Adwords si s-a urmarit in permanenta rata de conversie in campanie. S-au facut optimizari cand a fost necesar, astfel incat in momentul de fata vanzarile noastre au crescut in proportie de cel putin 80% fata de perioada de dinaintea colaborarii.

Au aparut probleme neasteptate pe parcurs? Daca da, cum au fost depasite acestea?

In momentul in care s-au ivit anumite probleme vis-a-vis de constructia website-ului nostru, cei de la agentia de marketing SEOmark, ne-au dat sfaturi si au reusit sa rezolve problemele astfel incat site-ul nostru acum e mult mai transparent. Acest lucru ii ajuta pe potentialii clienti sa gaseasca pe pagina noastra web cu usurinta produsele de care au nevoie.

Cum ati descrie comunicarea cu SEOmark?

Comunicarea cu Seomark a fost eficienta si facila. S-au dovedit receptivi la orice sugestie din partea noastra  si au venit intotdeuna  cu solutii optime la problemele ivite.

estet ro logo testimonial

Estet.ro

Optimizare SEO 2023 – 2024 pentru Estet.ro – magazin bijuterii vintage / handmade

Intentia initiala a fost de a vinde bijuterii vintage, unicat si handmade, in principal din argint. Prima etapa a optimizarii SEO a constat in realizarea unei liste de cautari relevante, cu aproximativ 7-8 cuvinte cheie. Aceste cuvinte au fost identificate pentru a atrage un public interesat de produsele oferite pe site.

Dupa crearea listei de cuvinte cheie, au fost optimizate categoriile pentru fiecare cautare in parte. Acest proces a presupus adaugarea de texte relevante si ajustarea denumirilor produselor pentru a reflecta mai bine cerintele publicului si pentru a imbunatati pozitionarea in motoarele de cautare. Aceasta etapa a durat mai mult decat se estimase initial, deoarece textele initiale au fost modificate de mai multe ori, iar site-ul fiind custom a necesitat ajustari speciale.

In aproximativ 3-4 luni, toate optimizarile au fost implementate pe site. In decursul urmatoarelor 3-5 luni, categoriile optimizate au inceput sa urce in prima pagina a Google pe cautarile vizate, cateva din cautari fiind “bijuterii handmade argint”, “bijuterii handmade unicat” si “bijuterii vintage”.

Desi cresterea traficului s-a vazut dupa cateva luni, aceasta nu a fost initial foarte mare. Cu toate acestea, investitia initiala a fost profitabila, nefiind necesare alte costuri suplimentare. Dupa aproape un an de la implementarea optimizarilor, rezultatele au inceput sa se reflecte in vanzari, facand ca investitia sa fie una de succes.

Iordache Adriana – estet.ro

Funevents.ro

Optimizare seo 2023-2024 – firma animatori petreceri copii

Colaborarea noastra cu seomark.ro a inceput prin optimizarea initiala a site-ului, ceea ce a adus o imbunatatire semnificativa in functionarea acestuia. Concret, au fost adaugate pagini noi, gandite pentru cautari specifice si au fost adaugate informatii in paginile existente.

Ulterior, in decursul mai multor luni, au fost adaugate succesiv link-uri externe. Cresterea de trafic si pozitii a fost cat de cat vizibila dupa cateva luni. Cautarile de interes pentru noi sunt magician petreceri copii, animatori petreceri copii, etc…

Dupa o anumita perioada, aproximativ 3-6 luni nu a mai fost nevoie sa investim in campanii Google Ads, deoarece traficul organic generat de optimizarea SEO aduce suficiente cereri pentru a ne mentine echipa ocupata.

Borcanea Mihai, funevents.ro

Testimoniale de la Cursurile oferite de SEOmark.ro

Curs Jurnalism SEO pentru redactorii online ai site-ului a1.ro

Un curs de Jurnalism este o oportunitate grozava pentru toti cei care lucreaza in content marketing si isi doresc ca articolele pe care le publica sa ajunga la un public cat mai mare. A fi un specialist in comunicare inseamna sa cunosti regulile de redactare ale unui text si sa intelegi cum se realizeaza un text SEO bine optimizat.

Ramona Ulici a sustinut cursul de Jurnalism in luna decembrie, eveniment la care au participat 16 redactori din echipa site-ului a1.ro – partea grupului Antena.

Subiecte prezentate in cadrul cursului cu redactorii a1.ro

Temele aduse in discutie au avut ca subiect principal redactarea articolelor SEO, iar pe langa acesta s-a discutat in detaliu despre strategii de redactare precum si despre formatarea unui astfel de text. Redactorii au invatat chestiuni punctuale legate de inserarea titlului, a intertitlurilor, dar si a altor elemente specifice unui text SEO. De asemenea, un alt topic dezbatut a fost despre rolul cuvintelor cheie (keywords) in optimizarea textului, dar si despre frecventa cu care acestea trebuie utilizate.

La finalul cursului a avut loc un workshop in urma caruia participantii au realizat diverse exercitii de aprofundare a lucrurilor invatate. Dintre acestea pot fi amintite exercitiile de analiza de text prin care s-au identificat modalitatile de imbunatatire a acestuia. Un alt subiect discutat face referire la regulile care trebuie respectate in redactarea textelor SEO, astfel incat textul final sa fie bine informat si structurat.

Mai mult decat atat, redactorii au invatat despre pasii de optimizare ai imaginilor, elemente care influenteaza semnificativ rezultatele finale ale unui text SEO. La final, participantii au primit informatii despre modul de folosire al surselor de informare, precum si despre metodele de documentare astfel incat textul rezultat sa fie in cea mai buna versiune a sa.

Cere si tu o oferta pentru un curs de jurnalism SEO!

Daca ai o echipa de redactori online, poti sa le oferi sansa de a se specializa si de a invata de la profesionisti astfel incat informatiile esentiale in domeniu sa ajunga la ei. Te invitam sa ceri o oferta pentru un Curs de Jurnalism SEO dedicat echipei tale pentru ca impreuna sa atingeti performanta dorita.

Alte testimoniale de la cursurile SEOmark.ro

Cristina Stan, Stirist fondator @ stiricim.ro / Distribuitor oficial @ Lammily.ro

Cristina StanJurnalism – SEO, un curs util in primul rand jurnalistilor de online, oamenilor de comunicare, PR-ilor, dar si celor din marketing. De ce? Pentru ca a sti sa scrii nu este acelasi lucru cu a sti sa scrii pe online, pentru rezultate eficiente, de impact ale mesajelor.

Cursul mi-a raspuns la multe intrebari pe care le aveam si, drept urmare, îl recomand celor care au nevoie sa faca un update al notiunilor deja stiute, care vor sa fie la zi cu noile cerinte impuse de motoarele de cautare.

Razvan Raducu, Revisal & HR Consulting (revisalhr.ro)

“Participarea mi-a fost foarte utila, a reusit sa dea o structura informatiilor fragmentate pe care le intalnisem inainte. Nu mai ramane decat sa ma apuc de treaba.”

Diana Duca, dianaduca.ro

diana duca mic Am nevoie de SEO in toate treburile mele digitale, asa ca acest curs a picat la fix. Si pot sa nominalizez cel putin 5 lucruri noi pe care le-am aflat si pe care le voi aplica.

Dar, in primul rand, as vrea sa mentionez ca cel maimult mi-a placut faptul ca a fost suficient de informal astfel incat sa ma simt confortabil sa intreb tot ce ma framanta si suficient de profesionist incat sa spun ca merita efortul. Multumesc!”

Raluca Uluiteanu, blogger (ralucauluiteanu.eu)

“Sunt blogger si mi-am propus sa invat SEO. Pentru ca vreau sa ma fac auzita in online, vreau sa cresc, vreau sa am continut de calitate, sa-mi optimizez articolele si sa-mi construiesc o imagine profi. 

SEOmark m-a ajutat sa fac un prim pas in acest sens. Cursul de jurnalism SEO a fost interesant si benefic pentru mine. Intr-un cadru prietenos, am invatat ce inseamna SEO, ce inseamna optimizare, am inteles ca exista niste pasi pe care trebuie sa-i urmezi atunci cand iti doresti profesionalism, ca imaginile conteaza destul de mult intr-un articol, la fel cuvintele cheie. Este foarte important sa fii ordonat si atent si sa te documentezi bine inainte de a scrie ceva.

Credeam ca o sa fie ca la scoala, dar nu m-am simtit deloc asa. Am simtit ca sunt in sufragerie la prietena mea unde invatam si lucram impreuna. Am putut sa o intreb orice in timpul cursului, caci ea nu a ras de mine, mi-am permis sa si gresesc ca apoi sa fac mai bine si am plecat de la ea mandra de mine si de lucrurile noi si utile pe care le-am invatat. Acum trebuie doar sa exersez mult ceea ce am invatat, dar sa invat si mai mult in viitor. 

Multumesc, SEOmark. Multumesc, Ramona Ulici.”

Claudia Ilies

Claudia Ilies - 300x300“Cursul de Jurnalism SEO mi-a prezentat informatiile necesare pentru a folosi anumite tehnici care ma vor ajuta sa vin in intampinarea cititorilor, oferindu-le informatia de care au nevoie.

Oamenii aleg un anumit site pentru calitatea informatiei. Cursul de Jurnalism SEO te invata ce sa faci pentru ca cititorii sa ajunga la informatia de pe site-ul tau.

Cursul este foarte bine structurat, ofera posibilitatea de a pune in practica informatiile teoretice, astfel ca la sfarsitul lui vei sti deja ce trebuie sa faci pentru imbunatatirea calitatii site-ului tau. Pentru mine a fost o experienta utila, care va aduce  beneficii articolelor scrise de mine.”

Roxana Constantin, editor voce Antena1/3

Roxana“Pentru mine, cursul reprezinta o experienta in plus, mai ales ca e ceva nou, eu avand experienta doar in jurnalismul de televiziune si radio, nu si pe online. A fost cu adevarat o provocare, pe care vreau sa o pun in practica in experienta mea viitoare. Urmeaza sa pun in aplicare toti acei pasi de care trebuie sa tii cont in optimizarea Seo.

Cursul de Jurnalism SEO a fost sustinut cu multa incredere si profesionalism de trainer, care a reusit sa se faca inteleasa chiar si de un novice in domeniu, ca mine.

Recomand tuturor celor care vor o experienta in plus sau care isi doresc sa aprofundeze cunostintele SEO, sa mearga la cursurile SEOmark.”

Diana Solomon- Web Content Manager @ GoodRead.ro

diana solomon“Consider ca e important pentru companii sa se miste odata cu Social Media si sa-ti adapteze continutul si abordarea tinand cont de tendintele din online. Dar cum toate lucrurile se iau treptat, baza o reprezinta crearea de content in functie de regulilele SEO. Asadar, cursul de SEO Jurnalism reprezinta un prim punct in intelegerea mediului online si-l recomand tuturor care sunt la inceput de drum. De altfel, trainerul, Ramona Ulici, te face sa intelegi lucrurile foarte usor, si prin practica, acolo unde este cazul.”

Emil Calinescu, blogger (emilcalinescu.eu)

emil calinescu“Cursul de Jurnalism SEO este tipul de curs de la care fiecare se alege cu ceva. Toti colegii mei de curs erau absolventi de jurnalism, asa ca pentru ei erau relevante informatiile legate de SEO, eu eram mai in tema pe partea de SEO, insa informatiile de baza despre jurnalism nu-mi erau familiare.

Partea cea mai importanta este, insa, cea legata de titluri. Cumva, titlurile au fost marea mea buba la inceputurile mele in blogging. Si nici acum nu cred ca o stapanesc la perfectie, asa ca acest curs a venit la fix.

Recomand cursurile SEOmark si voi reveni cu incredere la unul dintre celelalte cursuri din oferta lor.”

Eliza Biro (suntpitic.ro)

“Cursul de Jurnalism SEO a venit la momentul oportun pentru a-mi raspunde unor dileme, pentru a-mi clarifica anumite aspecte legate de jurnalism si pentru a-mi reactualiza informatii uitate sau pe care le neglijam in scrisul meu. Mi-a placut cursul, deoarece este foarte bine structurat, bogat in informatie relevanta si in exemple concrete. Atmosfera a fost placută, iar faptul ca a fost un curs interactiv m-a ajutat sa inteleg mai bine subiectul dezbatut.

Voi putea folosi ce am invatat la curs in multe proiecte pe care le dezvolt, dar in special in activitatea de blogger si cea de Web Content Writer.

Multumesc, SEOmark. Multumesc, Ramona Ulici”

Luciana Corlan (alucianna.ro)

Luciana Corlan“Am ales Jurnalism SEO pentru ca din prezentare, parea sa fie ce am eu nevoie pentru blog. S-a inceput cu baza, desigur. Am incercat să definim noi, cursantele, fiecare notiune noua din curs. Mi-a placut treaba asta pentru ca in functie de raspunsurile noastre, Ramona parea sa adapteze explicatiile, in asa fel incat sa le intelegem toate.

Un curs util. Il recomand, mai ales, daca indepliniti cele doua conditii: sunteti dispusi sa investiti in educatia voastra in directia asta, dar nu ati vrea sa bagati prea multi bani totusi. La 330 de lei, cursul asta este printre cele mai convenabile ca pret. Iar faptul ca il puteti face de acasa este un plus, mai ales daca sunteti din provincie.”

Ana Maria Corban

AnaMaria-testimonial“Am participat la acest curs deoarece imi doresc sa invat cat mai multe despre marketing. Desi nu am experienta pe marketing online, participarea la curs a fost utila si binevenita. Am aflat multe lucruri pe care nu le stiam si care imi vor fi de folos pe viitor.

De asemenea, am inteles cat de important este continutul de calitate pentru atragerea cititorilor si crearea unui public fidel. Mi-a placut foarte mult deschiderea trainerului Ramona Ulici si cadrul informal in care s-a desfasurat cursul. Recomand cu incredere. Multumesc  :)”

Diana Socaciu, Business Developer @ www.SimplyChic.ro

“Mi-a placut mult cursul de Jurnalism SEO. Informatia a fost foarte bine structurata, a acoperit zonele principale de interes. Prezentarea a fost interesanta, cu exemple relevante. Discutiile au luat exemple din activitatea concreta a cursantilor si au inclus sugestii SEO pe acestea. Teoria s-a combinat frumos cu partea practica de exercitii. Intrebarile au primit raspunsuri argumentate, explicatiile au fost extrem de clare si detaliate. Recomand cu caldura acest curs celor care profeseaza pe partea de content marketing si doresc sa-si perfectioneze cunostintele de SEO. Multumim, Ramona Ulici!”

Lavinia Secolof, www.reduceriblackfriday.ro

Lavinia Secolof“In ziua de azi sunt foarte multe informatii referitoare la cum sa faci SEO. Unele dintre ele sunt adevarate, altele sunt doar mituri. Singura constanta dintre toate acestea este cea referitoare la continut. Dar cum sa scrii continut de calitate? Si mai ales, cum sa scrii respectand “regulamentul SEO”? Care este regulamentul SEO?

Simplu, mergi la cursul Ramonei.

In momentul in care mi-am dat seama ca mi-am atins limitele personale intr-ale scrisului, m-am inscris la cursul Ramonei si am primit mai mult decat o structura clara despre cum trebuie scris un articol. Am primit incredere ca daca respecti regulile jurnalismului SEO si daca esti consecvent, rezultatele nu vor intarzia sa apara. Am primit un boost de entuziasm si energie pentru a duce mai departe proiectele mele.

Ramona, iti multumesc foarte mult pentru disponibilitatea cu care mi-ai raspuns la toate si pentru follow up.”