Cursuri de Google Adwords

Cursuri Google Adwords – Administrarea si Eficientizarea Campaniilor Publicitare

Invata cum sa vinzi eficient prin Google Adwords!

Promovarea prin Google Adwords este una dintre cele mai eficiente si directe modalitati de promovare online. Este insa si una dintre cele mai scumpe, daca nu chiar cea mai scumpa. Este scumpa tocmai pentru ca este eficienta si pentru ca exista o concurenta acerba.
Este foarte usor sa pui un anunt in  Google Adwords si sa il promovezi. Este dificil insa sa faci o campanie cu adevarat profitabila.

Scopul acestui curs nu este doar sa invatati cum sa implementati tehnic reclamele ci cum sa le ganditi si sa le optimizati pentru fi a cu cu adevarat eficiente.

Cuprinsul cursului de administrarea si eficientizare a campaniilor cublicitare prin Google Adwords

Cursul de Google Adwords este structurat in 2 parti principale:

1. Logica promovarii – care este partea teoretica a cursului. Pentru ca e bine intai sa intelegi ce si de ce trebuie sa faci
               “Learning without thought is labor lost; thought without learning is perilous” ― Confucius

Google Adwords, ca orice alt canal de promovare, are particularitatile sale. Una dintre cele mai importante este ca practic, exista doua modalitati de promovare in cadrul Adwords: Google Search si Google Display (care cuprinde si Youtube si Gmail). Fiecare canal are logica sa pe care trebuie sa o cunosti pentru a implementa campanii eficiente.

Google Search: este principalul segment si serviciu oferit in Adwors. Este de departe si cel mai scump. In aceasta parte vom vorbi despre particularitatile aceste modalitati de promovare, despre cum calculeaza efectiv Google scorul si costul pe care ti-l ofera (cum aproximeaza cat de eficienta este reclama ta) si care sunt parametrii pe care trebuie sa ii urmaresti pentru a-ti eficientiza campania.

Google Display: este celalalt serviciu de promovare oferit de Google Adwords. Este serviciul prin care reclama noastra (poze&mesaje) apare pe site-urile partenere Google. Este o modalitate de promovare “clasica” si necesita cu totul alta abordare decat Google Search. Poate functiona independent de aceasta sau in sprijinul ei (remarketing). Si aici exista parametrii ce trebuie urmariti si tipuri de campanii.

 

2. Implementarea reclamelor in Google Adwords – este partea practica a cursului. Ca sa vezi si concret cum se face si ce setari importante exista
               “In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.” ― Yogi Berra

Care sunt indicatorii la care trebuie sa ne uitam, ce inseamna o campanie simpla, cand poate fi buna, cand nu e buna, ce sunt si cum construim audiente si ce inseamna o campanie complexa.

In aceasta parte implementam practic un numar de campanii de promovare prin Google Adwords. Este foarte bine ca la aceasta parte sa aveti la voi un caclulator, pentru ca cel mai bine invatati daca implementati direct cateva campanii de promovare.

Vom vedea ce setari importante permite interfata Adowrds, care sunt principalele setari, cum optimizam reclame, cum construim audiente, cum facem remarketing, reclame pentru telefon, cum putem construi bannere, cum imbunatatim reclamele si multe altele.

Pe scurt, ce trebuie sa facem concret pentru a avea reclame eficiente.

Alte informatii conexe utile

SEOmark.ro si Radu Ciofu (trainerul) organizeaza in fiecare joi, la ora 19:00 cursuri gratuite de marketing online.
Vedeti in sectiunea urmatoare inregistrarile catorva din aceste cursuri in care se vorbeste despre promovarea prin Google Adwords

Sau, inscrie-te gratuit aici: Invata Marketing digital – Cursuri Online si Gratuite pentru Incepatori

Vreti si mai multe informatii despre Google Adwords si marketing online in general?
Descarcati colectia de articole oferita de SEOmark.ro de mai jos.

Trainer Cursuri Google Adwords – Administrarea si Eficientizarea Campaniilor Publicitare

radu ciofu

Cine prezinta – Trainer

Cursul va fi sustinut de Radu Ciofu, speaker, trainer si lector cu experienta.

Radu este unul dintre fondatorii SEOmark.ro, are o experienta de peste 5 ani in domeniul publicitatii online si de peste 10 ani in training si prezentari educationale. In ultimii 3 ani s-a dedicat exclusiv SEO, Adwords, Facebook si marketing-ului online. Conex, este si realizator TV pe aceasta nisa si speaker in cadrul diferitelor evenimente de profil.

Mai multe despre trainer si
cateva dintre cursurile Gratuite despre Google Adwords pe care Radu le-a sustinut

Speaker la Conferinta Branduri si Branding editia a II-a

SEOmark.ro a fost sponsorul principal al evenimentului unde au participat peste 80 de persoane, specialisti in marketing online.

Radu Ciofu SEOmark.ro

Google vs Facebook – cum ne promovam mai bine

Care e cea mai buna modalitate de promovare online? Google sau Facebook? Dar care e cea mai buna unealta: clestele sau ciocanul? DEPINDE de ce vrei sa faci cu ea!

Un sfat important pentru a imbunatati campaniile pe Google Adwords

De ce marea majoritate a campaniilor din Google Adwords NU sunt foarte eficiente? Si cum se poate remedia asta?

Cum sa eficientizezi campaniile de Google Adwords

Selectezi cuvintele cheie, pui mesajul si gata – te umplii de clienti.
De cate ori s-a intamplat insa sa nu fie asa?

Cost, Durata si Locatie
Cursuri Google Adwords – Administrarea si Eficientizarea Campaniilor Publicitare

Cursul este oferit in doua variante: La Locatie (cu prezenta fizica) si Online, prin intermediul unui program de tip video calling – Skype sau Join.me

Alegeti varianta cea mai convenabila pentru Dvs!

la locatie

Varianta la locatia din Bucuresti (cu prezenta fizica)

Locatie:
Vezi locatia cursului in sectiunea CONTACT.

Data si ora cursului la locatie:

vineri, 7 iulie 2017

interval orar: 9:30 – 13:30

Durata cursului la locatie:
4 ore

Cost curs la locatie:
390 Ron

Informatii aditionale curs la locatie:
Necesar tehnic recomandat: laptop, notebook, tableta
Se ofera: Coffe Break (cafea, ceai, apa, patiserie dulce si sarata)

Conexiune internet SEOmark

Varianta online – tip webinar (prin Join.me)

Locatie: doar online
Cursul este sustinut exclusiv Online, prin intermediul unui program de conferinta: Skype sau Join.me

Data si ora cursului online:

vineri, 30 iunie 2017

interval orar: 9:30 – 13:30

Durata cursului online:
4 ore

Cost curs online:
330 Ron

Informatii aditionale curs online:
Necesar tehnic obligatoriu: laptop sau notebook, conexiune internet sistem sunet si microfon.
Preferabil Skipe instalat. Alternativ se poate folosi Join.me (nu necesita instalare)

Intelegem riscurile unui curs exclusiv online si venim in intampinarea lor: In cazul dificultatilor de natura tehnica vom reprograma cursul.

Formular inscriere la cursul:
Administrare si eficientizare campanii publicitare prin Google Adwords

Nume Tau (necesar)
Adresa ta de Email (necesar)
Telefonul Tau (necesar)
Alege tipul cursului dorit (necesar)


Comentarii: Optional, orice altceva


Prin completarea acestui formular se considera ca sunteti de acord cu Termenii si conditiile acestui site

Te poti inscrie si din sectiunea Contact precizand tipul cursului dorit.

Se numara printre clientii nostri:


“Participarea mi-a fost foarte utila, a reusit sa dea o structura informatiilor fragmentate pe care le intalnisem inainte. Nu mai ramane decat sa ma apuc de treaba.”

Razvan Raducu, Revisal & HR Consulting (revisalhr.ro)


diana duca mic“Am nevoie de SEO in toate treburile mele digitale, asa ca acest curs a picat la fix. Si pot sa nominalizez cel putin 5 lucruri noi pe care le-am aflat si pe care le voi aplica.

Dar, in primul rand, as vrea sa mentionez ca cel mai mult mi-a placut faptul ca a fost suficient de informal astfel incat sa ma simt confortabil sa intreb tot ce ma framanta si suficient de profesionist incat sa spun ca merita efortul. Multumesc!”

Diana Duca, dianaduca.ro

Galerie foto cu participantii la alte cursuri organizate de SEOmark.ro in Bucuresti.

Citeste mai multe in pagina de Testimoniale.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>