close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

O modalitate foarte eficienta de conversie prin Facebook Ads – Cataloagele Facebook!

By SEOmark,

08/11/2019

Cu totii stim ca Facebook ne ofera astazi optiuni extrem de vaste in ceea ce priveste promovarea online. Zeci de tipuri de obiective si campanii pe care le putem seta pentru a ne promova afacerea si produsele. Care dintre acestea functioneaza pentru brandul nostru sau nu, ramane sa testam. 

Cu toate acestea, dupa teste indelungate si dupa mai multe campanii setate si optimizate, va putem da un indiciu cu privire la tipul de campanie care a functioneat cel mai bine, aducand rezultate detasate fata de celelalte campanii. 

Este vorba de campaniile Catalog Sales. Ce sunt acestea si cum se seteaza observati in randurile urmatoare!

Ce sunt cataloagele Facebook?

Cataloagele de produse Facebook sunt o modalitate mai dinamica de a afisa produsele de pe un magazin online. In cadrul reclamelor, acestea sunt afisate sub forma de carusel, insa au anumite avantaje fata de caruselul clasic. 

Puteti seta o reclama pe o categorie specifica de produse printr-un catalog. In plus, odata setat, catalogul se poate actualiza automat, zilnic sau la ce interval il setam noi, pentru a prelua si produsele noi si pentru a actualiza stocul fara sa mai muncim noi la el. 

Iar cel mai mare avantaj este folosirea catalogului pentru reclame dinamice. In cadrul unei reclame dinamice, Facebook-ul isi sustrage informatii din catalog pentru a personaliza reclama si pentru a afisa fiecarui potential client reclama care are cele mai mari sanse sa finalizeze vanzarea. Tocmai de aceea, cataloagele facebook reprezinta modalitatea cea mai eficienta de a realiza campanii de conversie in ultima vreme. 

Cum setam o astfel de campanie? 

Pentru a seta o campanie dynamic creative pe catalog, avem mai intai nevoie de construirea catalogului. Inainte sa vedem mai multe detalii despre cum se seteaza campania, vom discuta astazi despre cum se realizeaza un catalog. Daca vrei sa inveti cum se seteaza o campanie Facebook generala, poti accesa si cursul nostru de Administrare reclame si campanii Facebook.

Asadar, sa revenim. Catalogul este format din trei mari elemente: 

– un activ facebook – catalogul / obiectul in sine – care actioneaza ca un container pentru informatiile despre produsele tale. 

– informatia despre produse – URL-uri ale imaginilor produselor, descrieri, preturi, numele produselor, disponibilitatea din stoc si alte atribute pentru toate produsele pe care doriti sa le plasati in catalog. Poti incarca aceasta informatie in catalog cu ajutorul unui flux de date, care este de cele mai multe ori un fisier csv sau excel. 

ATENTIE: exista un standard cu privire la capetele tabelelor, care trebuie respectat, daca doriti ca acest catalog sa functioneze. 


– un set de produse – un grup de articole din inventarul vostru. Seturile de produse va permit sa controlati elementele care apar in anunt. Cand creati un set de produse, utilizati filtre precum disponibilitatea in stoc, marca, marimea, categoria, tipul de produs sau pretul pentru a defini ceea ce intra in setul de produse. Astfel veti putea sa personalizati reclamele cu oricare din aceste informatii.

Cum se realizeaza un catalog? 

In Business Managerul Facebook, dupa ce accesati tabul “Toate instrumentele” la sectiunea de Active, veti observa fila “Cataloage”.  Dati click pe ea!

cat

Apoi, in panoul de administrare cataloage veti vedea toate cataloagele create si administrate de acel cont. Iar in partea dreapta, in prima sectiune a paginii, veti vedea butonul albastru “Creeaza un catalog”. Dand click pe acel buton intrati in procesul de creare a unui catalog. 

 

Aveti 4 optiuni de construire a unui catalog, pe care le descoperiti imediat ce dati click pe buton: E-commerce – pentru magazine online, catalog de calatorii – pentru agentiile de turism, catalog cu proprietati imobiliare, pentru brokeri imobiliari si catalog auto, pentru companiile de rent a car sau pentru vanzatorii de automobile. In cazul nostru, ne intereseaza categoria de e-commerce – comert electronic. O selectam, iar mai apoi sub categorii, apasam pe butonul “Inainte”. 

 

In fila urmatoare vom selecta modul in care incarcam produsele, in prima instanta. Puteti incarca manual produsele sau puteti asocia un feed – o platforma de e-commerce si sa faceti legatura automata intre catalog si site, pentru a-si prelua singur produsele. Noi va vom arata cum puteti construi catalogul manual. 

 

Dupa ce alegeti prima optiune, cea de a incarca informatiile despre produse, sub aceste optiuni (2) urmatorul pas este sa selectati cui apartine catalogul. 

Ce business manager va avea catalogul? Noi am setat, dupa cum vedeti mai jos BM-ul Seomarkro, iar mai jos (3) veti oferi un nume catalogului. Dupa care veti apasa pe butonul “Creeaza” 

img

 

Dati click pe “Vedeti catalogul” in urmatoarea fereastra, ceea ce va va duce in dashboard-ul catalogului. Aici veti adauga produsele si veti conecta catalogul la Pixelul Facebook pentru a putea incepe sa-l utilizati in reclame.  Vedeti in poza de mai jos cum arata dashboard-ul catalogului nou creat. 

Solicita un Audit Facebook Ads – Gratuit – Live

O consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer in care analizam campania ta de Facebook si iti oferim o parere.

› Ai campanii de promovare active pe Facebook??

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu ai vanzarile pe care le asteptai?

› Vrei o opinie din partea unei firme specializate?

» Te putem ajuta! Solicita un audit gratuit al campaniei tale de Facebook. Programeaza-te la o discutie Gratuita cu un specialist!

Cere un Audit Gratuit al reclamelor tale pe Facebook»

Ai nevoie de Publicitate pe Facebook ?

• Vrei sa vinzi rapid catre publicul larg?
• Vrei ca multi oameni sa afle de tine?
• Daca da – ai ajuns unde trebuie!

Suntem o Agentie de marketing specializata in implementarea campaniilor de promovare prin Facebook Ads si Instagram Ads.

Cere o oferta de Servicii de Facebook ads »

Cum urcati produsele in catalog?

Din dashboard-ul catalogului, selectati fila “Produse” – acel icon cu tricoul, din meniul vertical stanga.

cat3
Acest tab va va duce la urmatorul pas, cel in care vom adauga produsele. Dati click pe “Adauga produse” in fila ce urmeaza, iar in urmatorul pas veti avea 3 optiuni diferite de adaugare a produselor:

  1. Adauga Manual – ceea ce presupune realizarea manuala a fiecarui produs in parte 
  2. Use Data Feeds – incarcam produsele dintr-un fisier cu date (un CSV cu produse)
  3. Use Facebook Pixel – conectam pixelul facebook la site pentru a-si colecta singur informatiile despre produse. 

 

Ce optiune utilizam noi?

Vom alege optiunea a doua, cea cu Use Data Feeds si vom incarca produsele printr-un CSV – un export de produse de pe site-ul nostru. 

 

La ce trebuie sa fim atenti aici? 

Facebook are un model CSV recunoscut pentru astfel de operatiuni. Daca fisierul exportat de noi nu are capetele de tabel necesare, pe care le regasiti in acel CSV original Facebook, catalogul nu va functiona. Inainte de a urca produsele in catalog, descarcati fisierul CSV si asigurati-va ca CSV-ul vostru cu produse corespunde cu acesta. 

In poza de mai jos vedeti exact in pasul 1 – unde trebuie sa dati click pentru a descarca fisierul CSV Facebook. Sfatul nostru este sa-l deschideti cu un Google Sheet dupa ce l-ati descarcat. La fel procedati si cu CSVul propriu cu produse. Lucrati in Google Sheet cu ele, apoi convertiti-le in CSV. 

cat4

La pasul 2 scrieti numele catalogului – alegeti un nume sugestiv, pe care sa il recunoasteti mai apoi. Pasul 3 este unul FOARTE IMPORTANT! Selectati din lista moneda in care se creeaza catalogul. 

 

La pasul 4 aveti posibilitatea de a seta un program de incarcare automata a fluxului de date sau incarcarea manuala. Noi vom incarca acum manual produsele, putand sa automatizam mai apoi fluxul de date. Asadar, alegeti incarcarea manuala. 

 

Dupa ce selectati incarcarea manuala, va va aparea mai jos o fereastra unde veti da click pe “Incarca fisierul” – aici urcati CSV-ul propriu cu produse, dupa ce l-ati modelat conform celui oferit de Facebook. 

Mai apoi aveti optiunea de a verifica fisierul, pentru a vedea daca e compatibil.

cat5

Dupa ce ati urcat si verificat fisierul, apasati pe butonul albastru “Incepe incarcarea”. Dupa ce produsele s-au incarcat, le veti descoperi in sectiunea Produse – icon-ul cu tricou, din meniul stanga.

Cum conectezi catalogul la Pixel pentru a incepe promovarea produselor?

Din meniul vertical stanga, alegeti tabul “Surse de date de evenimente”. Acest pas va va duce in fereastra pe care o vedeti in poza de mai jos. Dati click pe “Conecteaza-te la urmarire”.

cat6

Din fereastra ce va apare cand dati click pe acel buton albastru, selectati Pixelul de pe Business Managerul vostru, cel care detine catalogul. In partea dreapta a ferestrei aveti cate un buton de switch on – off pentru fiecare pixel. Apasati pe butonul din dreptul pixelului pentru a-l conecta. Apoi apasati Salveaza. 

Daca totul este corect in fisierul cu produse si in procedeul urmat, catalogul nu va avea nicio eroare. Iar in acest pas, va puteti duce pe primul tab din meniul vertical stanga “Moduri de utilizare” – icon-ul cu racheta. Acolo veti putea gasi optiunile de utilizare a catalogului. Veti putea crea campanii dinamice cu produsele din catalog, veti putea seta o reclama de Instagram Shopping, un magazin Facebook pentru pagina voastra si multe altele. 

Daca intampinati erori ale catalogului, accesati in meniul vertical stanga tab-ul “Diagnosticare” si veti observa acolo erorile si modul in care trebuie sa le rezolvati.

Cum setam campania de Catalog Sales dupa ce am setat catalogul?

Din tab-ul “Moduri de utilizare” alegem optiunea Reclame Dinamice – apoi cand dam click pe aceasta optiune, in urmatoarea fereastra ne va cere sa selectam ad-account-ul pe care dorim sa-l folosim – selectam din lista contul de publicitate pe care il folosim. Apasam “inainte” si brusc Facebook ne redirectioneaza pe ghidul de creare campanii. 

Campaniile dinamice se construiesc la fel ca cele standard, diferentele fiind ca: 

  1. Obiectivul reclamei va fi Vanzari din Catalog 
  2. Iar in setul de reclame vom avea optiunea de Activarea a Componentelor Dinamice pentru reclame. Iar pe campaniile de vanzare catalog, vom putea seta ce categorii de produse vrem sa folosim in reclame – iata un exemplu in poza de mai jos:

cat7

Obiectivul trebuie sa fie setat ca Vanzari din catalog, mai apoi la pasul 1 selectam Catalogul creat de noi, iar in pasul 2 selectam ce produse dorim sa folosim: toate produsele sau o categorie specifica de produse. 

 

Restul se desfasoara exact ca la o campanie standard, selectam bugetul, audienta, construim reclamele (la reclame dinamice vom putea selecta 10 poze diferite si cate 5 titluri, texte si apeluri la actiune pentru o singura reclama – astfel Facebook testand automat ce functioneaza mai bine si ce nu). Tocmai de aceea, consideram ca acest tip de reclame este cel mai eficient pentru acapararea de conversii, la momentul actual. 

 

Daca mai doriti sa invatati si alte metode eficiente de promovare pe Facebook, accesati ghidul nostru gratuit de promovare prin Facebook Ads.

 

Post navigation

← Previous4 trenduri in ad-tech: tehnicile de ultima ora folosite in marketing digital pentru a acapara clienti
NextCe sa 🛑 NU 🛑 faci cand iti Promovezi Afacerea in Online →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro