Cat costa o campanie pe Google Ads
Promovarea online este cea mai eficienta metoda de crestere a vanzarilor pentru produse sau servicii, pentru orice tip de brand sau companie.
Astfel ca, antreprenorii trebuie sa stie de la inceput ce presupun campaniile de pe Google, dar si care sunt preturile campaniilor Google Ads (fostul adWords).
Ce inseamna o campanie Google Ads
Atunci cand vrei sa faci campanii de promovare pe Google Ads trebuie mai intai sa stii care sunt pasii si ce presupun mai exact. O campanie Google Ads se realizeaza atunci cand vrei sa-ti promovezi un serviciu sau un produs si obiectivul este ajungi la cat mai multi oameni care pot deveni potentiali clienti. Google ofera aceasta posibilitate antreprenorilor, si prin crearea campaniilor de Google Ads iti va afisa site-ul si produsele cat mai sus in ierarhie atunci cand clientii cauta in motorul de cautare produse precum cele pe care le vinzi.
Cum se implementeaza campaniile Google Ads?
Dar cum se fac campaniile Google Ads? In primul rand, pentru a avea o campanie de succes trebuie sa creezi o strategie si sa-ti setezi un obiectiv clar si precis. Mai apoi, faci o cercetare si iti analizezi concurenta si vezi cam ce nevoi are publicul tau. Cuvintele cheie sunt extrem de importante intr-o campanie Google Ads si este nevoie sa faci o cercetare asupra acestora si sa le folosesti pe cele potrivite pentru domeniul tau de activitate in reclama ta.
Implementarea campaniei presupune crearea unui cont Google, alegerea tipului de campanie, alegerea locului unde va aparea campania, targetarea audientei – care trebuie atent setata, in functie de business-ul si produsele promovate, dar si setarea bugetului si perioadei in care aceasta ruleaza. Atunci cand trebuie sa targetezi audienta, poti selecta criterii precum tara/orasul unde se afla publicul sau limba vorbita de catre public.
Urmatorul pas este sa creezi un ad grup, care va contine una sau mai multe reclame. Este recomandat sa completezi toate campurile oferite de catre Google Ads pentru a avea o campanie de succes si care sa genereze vanzari pe masura asteptarilor.
Cum masori rezultatele unei campanii Google Ads
Succesul unei campanii Google Ads poate fi vazut doar prin masurarea rezultatelor si testarea mai multor modalitati de promovare, pana cand vei ajunge la varianta cea mai optima, care sa-ti aduca rezultate pozitive. Rezultatele trebuie sa fie masurate in functie de obiectivul pe care ti l-ai propus: cresterea traficului pe site, cresterea vanzarilor, cresterea numarului abonatilor la newsletter, descarcarea unei aplicatii, vizualizarea unui videoclip, primirea unor mesaje etc.
Pentru masurarea rezultatelor unei campanii Google Ads, exista un tool oferit de Google, care se numeste Google Analytics, prin care poti vedea ce impact a avut reclama ta. Cu ajutorul acestuia poti vedea cati vizitatori ai avut pe site, date demografice legate de publicul tau, de pe ce dispozitiv au accesat site-ul tau etc.
› Ai reclame Google Ads (Adwords)?
› Nu esti multumit de eficienta lor?
› Nu aduc suficienti clienti?
› Vrei o opinie din partea unei firme de specialitate?
Aplica pentru Audit Gratuit Google Ads›
Suntem o agentie de promovare online specializata in implementarea si optimizarea reclamei prin Google Ads.
Oferim pachete complete de promovare prin Google Ads dar si servicii punctuale.
Tu vii cu produsul si oferta, noi iti concepem mesajul, facem setarile in Google si iti promovam eficient afacerea. Aditional, putem oferi si servicii conexe, cum ar fi: optimizarea paginilor de produs, optimizarea conversiilor, implementare funnel de marketing, etc…
Cum dai acces safe pentru a crea campanii Google Ads
Daca ai un business si doresti ca o persoana sau o agentie de marketing sa se ocupe de campanii Google Ads pentru afacerea ta, trebuie sa ii oferi acces fara a-i trimite user-ul si parola contului de Google. Astfel ca, pentru ca totul sa se realizeze in siguranta, trebuie sa urmezi pasii urmatori:
1. Conecteaza-te la contul Google Ads prin intermediul adresei de Gmail, iar in coltul din dreapta sus al contului trebuie sa dai click pe pictograma unelte.
2. Apoi iti va aparea sectiunea „Configurare”, unde dai click pe Acces la cont.
3. Dai click pe butonul plus si selectezi un nivel de acces pentru invitat, iar dupa aceea introduci adresa de e-mail a acestuia.
4. Dupa acest pas, dai click pe Trimite invitatia.
Dupa ce persoana va accepta invitatia trimisa pe e-mail, vei primi o notificare in cont, iar aceasta va putea incepe sa creeze si sa administreze campanii Google Ads.
› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?
› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?
› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?
» Te putem ajuta!
Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »
Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?
Optimizeaza-ti Rata de Conversie
- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?
Cat costa sa faci campanii Google Ads
Rezultatele unei campanii Google Ads depind mult si de bugetul pe care il dispui, de cat vrei sa investesti in aceasta modalitate de promovare. Totusi, trebuie sa stii mai intai ca o campanie Google Ads este un sistem de licitatie, bazata pe principiul cerere-oferta. De exemplu, cu cat folosesti un cuvant cheie mai cautat, cu atat vei atrage mai mult trafic si mai multa competitie in ceea ce priveste licitatia.
Orice campanie Google Ads este afisata in functie de un calcul automat realizat de sistem, iar punctajul trebuie sa fie cat mai mare si depinde de scorul de calitate al cuvintelor cheie, notate de la 0 la 10. Asadar, daca ai un scor de calitate mare, punctajul reclamei va fi mare, iar tu vei plati mai putin si site-ul tau va fi afisat mai sus fata de concurenti. Totodata, pretul unei campanii depinde si de costul per click.
Exista si domenii in care costul per click pentru a ajunge pe prima pozitie in Google este si de 50 de lei/click, insa in general costurile nu sunt atat de mari si pot incepe de la 50 lei/luna per campanie, cu un cost per click de 0,50 lei – 2 lei. Astfel, bugetul unei campanii Google Ads se stabilieste si in functie de valoarea medie a costului/click.
Daca te intrebi, in final, cat costa sa faci campanii Google Ads, raspunsul este ca depinde in functie de domeniul de activitate, tipul de business, ce concurenta ai, dar mai ales, de cat timp investesti in crearea campaniilor.