Specialistii SEO stiu deja ca link-urile sunt esentiale pentru cresterea unei pagini in cautarile din Google. Si, daca munca pentru a realiza textul paginii dureaza destul de putin, lupta pentru obtinerea cat mai multor link-uri este una continua.
In special in domeniile in care concurenta investeste masiv in SEO, va fi nevoie sa gasesti cele mai bune modalitati de a obtine link-uri bune la preturi cat mai avantajoase.
Tocmai de aceea, PR2Advertising.ro a lansat pachetul de comunicate care include postarea de articole si comunicate de presa nu doar pe aceasta platforma, ci pe inca doua site-uri specializate: Comunicate-PR.ro si
De ce am nevoie de mai multe link-uri pentru aceeasi pagina?
Aceasta e una dintre intrebarile pe care incepatorii o pun constant. Raspunsul e ca Google, cel mai important motor de cautare la ora actuala si cel pentru care se face optimizarea site-ului calculeaza importanta unei pagini si in functie de cate link-uri indica spre aceasta.
Prin urmare, nu e suficient nici sa ai un text bun in pagina si nici sa ai doar cateva link-uri spre pagina pe care vrei sa o cresti. Cu cat exista mai multe site-uri care trimit link-uri spre pagina ta, cu atat va fi mai bine privita de Google.
Link-urile externe sunt similare oamenilor care iti recomanda afacerea. Cu cat sunt mai multe persoane care vor recomanda afacerea ta unui potential client, cu atat mai convins va fi acesta ca business-ul tau merita atentia lui.
Conteaza de unde vin link-urile?
Ca sa intelegi mai usor, intreaba-te daca tie ti se pare ca ar trebui sa conteze cine iti recomanda un produs dintr-o categorie care te-ar putea interesa. In cazul in care iti recomanda un specialist sau o persoana in care ai incredere si despre care stii ca se pricepe la functionarea produsului respectiv, probabil ca recomandarea va fi convingatoare. Daca recomandarea va veni din partea unei persoane despre care stii ca face constant afaceri proaste si ca nu se pricepe deloc la acest produs, probabil ca nu vei lua in calcul recomandarea.
La fel se intampla si pe Google. Daca sursa care indica spre tine e de incredere, adica autoritate mare, va conta ceva mai mult pentru Google si va fi mai benefic pentru tine.
Aproape orice link conteaza
Si asta pentru ca Google nu penalizeaza link-urile proaste care indica spre tine. Cel mult le ignora. Si aici nu e vorba despre link-uri de pe site-uri cu autoritate mica, ci site-uri indoielnice. Prin urmare, chiar si un site cu autoritate mica iti poate ajuta site-ul la SEO.
Asa ca, data viitoare cand pui pe lista site-urile unde sa achizitionezi articole si comunicate cu link, tine minte pachetul de postare comunicate pe trei site-uri. Detalii gasesti aici.