Curs SEO pentru Companii
– o abordare strategica a optimizarii unui site pentru motoarele de cautare –
Un curs despre cum construiesti o strategie SEO bazata pe analiza pietei, optimizarea tehnica a site-ului si continut orientat spre intentia utilizatorilor (SEO on-site)
Ulterior abordam partea de link building, monitorizarea performantei si ajustarea strategiei pentru cresterea vizibilitatii in Google si alte motoare de cautare (SEO off-site)
De ce sa urmezi cursul
• SEO pentru Companii e un curs aplicat – mai curand consultanta personalizata pe structura unui curs. Vorbim aplicat pe site-ul vostru
• Inveti cum sa gandesti de la A la Z un plan de SEO pentru optimizarea unui site. Sunt exact pasii pe care noi ii aplicam in cadrul oricarui proiect de SEO complet
• Avem modul dedicat si pentru Consola Google – instrumentul oferit de Google pentru raportare si diagnosticare probleme de SEO
• Avem in portofoliu mai multe site-uri care sunt in prima pagina pe nise concurentiale – vezi pagina “Servicii SEO Profesionale›“
E un curs aplicat pe nevoile tale
Acest curs nu are o programa fixa sau un numar prestabilit de ore – il putem adapta in functie de nevoile voastre
Mai degraba, este o sesiune de consultanta aplicata, structurata sub forma unui curs
Cel mai apreciat format pana acum a fost de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile, cu sesiuni de cate 4 ore pe zi si o pauza de 2 ore intre ele
Exista o programa standard, dar o putem ajusta in functie de cerintele voastre (detalii mai jos despre structura cursului)
„SEO is not something you do anymore. It’s what happens when you do everything else right”
– Chad Pollitt
Iti reduce cosurile
„Write for people, not search engines”
– Neil Patel
Nu mai este necesar sa externalizezi fiecare task catre agentie
Echipa interna poate prelua anumite responsabilitati, iar agentia se poate concentra pe strategii si actiuni mai complexe
In general, costul pe ora al propriilor angajati este mai redus decat cel al unei agentii. Cu cat echipa interna gestioneaza mai multe sarcini, cu atat optimizarea bugetului devine mai eficienta
De asemenea, poti economisi bani pe testari si experimente. Angajatii cu experienta stiu deja ce functioneaza si cum sa interactioneze cu clientii, in timp ce o agentie are nevoie de timp si resurse pentru a ajunge la aceleasi concluzii prin teste si ajustari
Iti creste eficienta promovarii
Expertiza interna mai solida – cu cat echipa intelege mai bine strategiile de optimizare a campaniilor, cu atat rezultatele vor fi mai eficiente.
Comunicare mai precisa – angajatii companiei sunt mai familiarizati cu produsele si serviciile, ceea ce le permite sa creeze mesaje mai relevante si mai convingatoare decat o agentie externa.
Utilizare mai eficienta a instrumentelor de marketing – echipa interna devine mai bine pregatita in folosirea platformelor precum Google Analytics si Search Console, reducand astfel riscul de erori costisitoare cauzate de setari incorecte sau targetare ineficienta.
„Google only loves you when everyone else loves you first”
– Wendy Piersall
Trainer Curs SEO pentru Companii

Cursul va fi sustinut de Radu Ciofu, speaker, trainer si lector cu experienta.
Radu este unul dintre fondatorii SEOmark.ro, are o experienta in promovarea online din 2015.
A sustinut multe sesiuni de consultanta pentru companii, webinarii si cursuri educative pentru promovare online plus cursuri pentru SEOmark.ro
Dezbatere cu Antreprenori! Catalin Chivu si Radu Ciofu Profit TV – 2024
Catalin Chivu si Radu Ciofu – despre antreprenoriat, tendinte promovarea online, cum e sa lansezi o agentie de marketing si cele mai notabile tendinte in 2024
Recomandari care functioneaza pentru magazine online
Un video cu sfaturi pentru magazine online la inceput de drum, oferind strategii de crestere, optimizare si promovare pentru cresterea vanzarilor
Recomandari privind promovarea pe Linkedin, in principal B2B
Un video cu sfaturi pentru promovarea pe LinkedIn si in marketingul B2B, strategii eficiente, tactici actuale si recomandari practice pentru atragerea clientilor
Prezentare – Radu Ciofu – SEOmark – spealer la conferinta Pr2Advertising
Un videoclip despre cele mai importante tendinte in marketingul online si promovarea digitala in 2019, analizand strategii eficiente si schimbari relevante
Ce inseamna si cat dureaza sa optimizezi o campanie Google Ads
Un videoclip despre motivele pentru costul atragerii unui client prin campanii Google a crescut semnificativ si ce se poate face pentru a remedia problema
Cat costa cu adevarat SEO (optimizarea pentru motoare de cautare) ?
Un videoclip despre cat costa si cum se calculeaza pretul optimizarii SEO pentru un site, factori de influenta si strategii pentru eficientizarea bugetului
Cost si Cuprins curs Strategii, Conversii si Optimizare
Costul cursului :
Cursul e gandit pentru un format de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile: 4h pe zi, cate 2 ore cu pauza
Cursul poate fi insa personalizat in functie de nevoile tale. Costul per ora al cursului este de 300 ron
Cost total pentru varianta recomandata (implicita) este intre 3600 si 4800 ron in functie de numarul dorit de ore
Cuprins curs standard :
( poate fi modificat in functie de solicitari )
Principii de baza
Cum “gandeste” Google si cum se calculeaza scorul unui site
- Autoritate
- Relevanta
- Scorul initial si scorul ulterior
Relevanta
Care sunt principalele criterii pentru relevanta in Google
- Ce inseamna sa fii relevant pentru Google
- Cum “intelege” Google relevanta si cum o masoara
- GeoTargetare
Elementele SEO “clasice”
- Cuvinte cheie in text
- titlu
- meta descrieri
- imagini, video
Elemente de masurare a relevantei
- Engagement rate
- timp pe site
- pogo sticking
- conversii
Tipuri de continut
Identificarea strategica a tipului de continut necesar
Autoritatea unui site
ce este si cum se calculeaza autoritatea
- link-uri
- mentiuni
- trafic real
- cautari in Google
Unelte cu care putem aproxima autoritatea
- DA
- PA
- moz, ahrefs, etc..
Tactici de obtinere autoritate
Masurare si raportare
Ce este consola google si cum se utilizeaza
- masurarea si raportarea per pagina
- masurarea si raportarea per cuvant cheie
- tehnici de identificare oportunitati si slabiciuni
- principalele probleme tehnice si rezolvarea lor
Strategie aplicata de optimizare a unui site
- studiul cuvintelor cheie
- realizarea structurii de seo a unui site
- exemple de implementare si aplicatii practice
Discutii libere si aplicatii practice
Inscriere – Curs SEO pentru Companii
Costul cursului :
• Cursul e gandit pentru un format de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile: 4h pe zi, cate 2 ore cu pauza
• Cursul poate fi insa personalizat in functie de nevoile tale. Costul per ora al cursului este de 300 ron
• Cost total pentru varianta recomandata (implicita) este intre 3600 si 4800 ron in functie de numarul dorit de ore
Te poti inscrie si din sectiunea Contact precizand tipul cursului dorit – SEO pentru Companii in cazul de fata