Curs SEO pentru Companii

– o abordare strategica a optimizarii unui site pentru motoarele de cautare –

Un curs despre cum construiesti o strategie SEO bazata pe analiza pietei, optimizarea tehnica a site-ului si continut orientat spre intentia utilizatorilor (SEO on-site)

Ulterior abordam partea de link building, monitorizarea performantei si ajustarea strategiei pentru cresterea vizibilitatii in Google si alte motoare de cautare (SEO off-site)

De ce sa urmezi cursul

• SEO pentru Companii e un curs aplicat – mai curand consultanta personalizata pe structura unui curs.  Vorbim aplicat pe site-ul vostru

• Inveti cum sa gandesti de la A la Z un plan de SEO pentru optimizarea unui site. Sunt exact pasii pe care noi ii aplicam in cadrul oricarui proiect de SEO complet

• Avem modul dedicat si pentru Consola Google – instrumentul oferit de Google pentru raportare si diagnosticare probleme de SEO

• Avem in portofoliu mai multe site-uri care sunt in prima pagina pe nise concurentiale – vezi pagina “Servicii SEO Profesionale›

E un curs aplicat pe nevoile tale

Acest curs nu are o programa fixa sau un numar prestabilit de ore – il putem adapta in functie de nevoile voastre

Mai degraba, este o sesiune de consultanta aplicata, structurata sub forma unui curs

Cel mai apreciat format pana acum a fost de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile, cu sesiuni de cate 4 ore pe zi si o pauza de 2 ore intre ele

Exista o programa standard, dar o putem ajusta in functie de cerintele voastre (detalii mai jos despre structura cursului)

SEO is not something you do anymore. It’s what happens when you do everything else right

– Chad Pollitt

Iti reduce cosurile

„Write for people, not search engines”

– Neil Patel

Nu mai este necesar sa externalizezi fiecare task catre agentie
Echipa interna poate prelua anumite responsabilitati, iar agentia se poate concentra pe strategii si actiuni mai complexe

In general, costul pe ora al propriilor angajati este mai redus decat cel al unei agentii. Cu cat echipa interna gestioneaza mai multe sarcini, cu atat optimizarea bugetului devine mai eficienta

De asemenea, poti economisi bani pe testari si experimente. Angajatii cu experienta stiu deja ce functioneaza si cum sa interactioneze cu clientii, in timp ce o agentie are nevoie de timp si resurse pentru a ajunge la aceleasi concluzii prin teste si ajustari

Iti creste eficienta promovarii

Expertiza interna mai solida – cu cat echipa intelege mai bine strategiile de optimizare a campaniilor, cu atat rezultatele vor fi mai eficiente.

Comunicare mai precisa – angajatii companiei sunt mai familiarizati cu produsele si serviciile, ceea ce le permite sa creeze mesaje mai relevante si mai convingatoare decat o agentie externa.

Utilizare mai eficienta a instrumentelor de marketing – echipa interna devine mai bine pregatita in folosirea platformelor precum Google Analytics si Search Console, reducand astfel riscul de erori costisitoare cauzate de setari incorecte sau targetare ineficienta.

„Google only loves you when everyone else loves you first”

– Wendy Piersall

Trainer Curs SEO pentru Companii

radu ciofu

Cursul va fi sustinut de Radu Ciofu, speaker, trainer si lector cu experienta.

Radu este unul dintre fondatorii SEOmark.ro, are o experienta in promovarea online din 2015.

A sustinut multe sesiuni de consultanta pentru companii, webinarii si cursuri educative pentru promovare online plus cursuri pentru SEOmark.ro

Dezbatere cu Antreprenori! Catalin Chivu si Radu Ciofu Profit TV – 2024

Catalin Chivu si Radu Ciofu – despre antreprenoriat, tendinte promovarea online, cum e sa lansezi o agentie de marketing si cele mai notabile tendinte in 2024

Recomandari care functioneaza pentru magazine online

Un video cu sfaturi pentru magazine online la inceput de drum, oferind strategii de crestere, optimizare si promovare pentru cresterea vanzarilor

Recomandari privind promovarea pe Linkedin, in principal B2B

Un video cu sfaturi pentru promovarea pe LinkedIn si in marketingul B2B, strategii eficiente, tactici actuale si recomandari practice pentru atragerea clientilor

Prezentare – Radu Ciofu – SEOmark – spealer la conferinta Pr2Advertising

Un videoclip despre cele mai importante tendinte in marketingul online si promovarea digitala in 2019, analizand strategii eficiente si schimbari relevante

Ce inseamna si cat dureaza sa optimizezi o campanie Google Ads

Un videoclip despre motivele pentru costul atragerii unui client prin campanii Google a crescut semnificativ si ce se poate face pentru a remedia problema

Cat costa cu adevarat SEO (optimizarea pentru motoare de cautare) ?

Un videoclip despre cat costa si cum se calculeaza pretul optimizarii SEO pentru un site, factori de influenta si strategii pentru eficientizarea bugetului

Cost si Cuprins curs Strategii, Conversii si Optimizare 

Costul cursului :

Cursul e gandit pentru un format de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile: 4h pe zi, cate 2 ore cu pauza

Cursul poate fi insa personalizat in functie de nevoile tale. Costul per ora al cursului este de 300 ron

Cost total pentru varianta recomandata (implicita) este intre 3600 si 4800 ron in functie de numarul dorit de ore

Cuprins curs standard :

( poate fi modificat in functie de solicitari )

Principii de baza

Cum “gandeste” Google si cum se calculeaza scorul unui site

  • Autoritate
  • Relevanta
  • Scorul initial si scorul ulterior

Relevanta

Care sunt principalele criterii pentru relevanta in Google

  • Ce inseamna sa fii relevant pentru Google
  • Cum “intelege” Google relevanta si cum o masoara
  • GeoTargetare

Elementele SEO “clasice”

  • Cuvinte cheie in text
  • titlu
  • meta descrieri
  • imagini, video

Elemente de masurare a relevantei

  • Engagement rate
  • timp pe site
  • pogo sticking
  • conversii

Tipuri de continut

Identificarea strategica a tipului de continut necesar

Autoritatea unui site

ce este si cum se calculeaza autoritatea

  • link-uri
  • mentiuni
  • trafic real
  • cautari in Google

Unelte cu care putem aproxima autoritatea

  • DA
  • PA
  • moz, ahrefs, etc..

Tactici de obtinere autoritate

Masurare si raportare

Ce este consola google si cum se utilizeaza

  • masurarea si raportarea per pagina
  • masurarea si raportarea per cuvant cheie
  • tehnici de identificare oportunitati si slabiciuni
  • principalele probleme tehnice si rezolvarea lor

Strategie aplicata de optimizare a unui site

  • studiul cuvintelor cheie
  • realizarea structurii de seo a unui site
  • exemple de implementare si aplicatii practice

Discutii libere si aplicatii practice

Inscriere – Curs SEO pentru Companii

Costul cursului :

• Cursul e gandit pentru un format de 12 sau 16 ore, impartite in 3 sau 4 zile: 4h pe zi, cate 2 ore cu pauza
• Cursul poate fi insa personalizat in functie de nevoile tale. Costul per ora al cursului este de 300 ron
• Cost total pentru varianta recomandata (implicita) este intre 3600 si 4800 ron in functie de numarul dorit de ore

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


 

Te poti inscrie si din sectiunea Contact precizand tipul cursului dorit –  SEO pentru Companii in cazul de fata