Fiecare antreprenor isi doreste ca produsele lui sa ajunga la cat mai multa persoane. Iar mediul online ofera in zilele noastre o multime de optiuni in acest sens. O astfel de optiune este si campania de Facebook cu produse multiple – caruselul de produse.
Aceasta este o solutie extrem de eficienta pentru campaniile de vanzare, campaniile de conversie directa – ea fiind axata pe expunerea comuna a mai multor produse. Poti arata utilizatorilor pana la 5 produse simultan intr-o astfel de reclama. Iar poza directa a produsului poate influenta vanzarea.
Cum realizam o campanie de vanzare cu un astfel de carusel de produse pe Facebook?
Din sectiunea de administrare reclame, de pe Facebook, cream o noua campanie. Pentru aceasta campanie vom alege ca obiectiv obiectivul de Conversii.
De mentionat este faptul ca aceasta campanie carusel functioneaza ca orice alta campanie, in ceea ce priveste setarea sa si a setului de reclame. Singurul lucru diferit este modul in care ne setam creativele in reclama.
Asadar, dupa ce alegem obiectivul conversie, setam bugetul si numele campaniei, trecem la setul de reclame, setam audienta, pozitionarile, conversia personalizata – pe care o setam ca vanzare (sau selectam evenimentul de conversie “Achizitie” din pixel), apoi trecem la reclama.
Iar in sectiunea de reclama, dupa ce alegem pagina, in zona de Format al reclamei, alegem optiunea de Carusel.
Aceasta optiune ne va da ocazia sa realizam multiple sectiuni de produse in aceeasi reclama. Veti vedea imediat sub optiunea de Format, sectiunea de Componente creative. Iar aici veti observa ca s-a schimbat modul in care setam componentele creative.
Avem o lista. Iat-o prezenta in imaginea de mai jos.
Fiecare dintre acele cifre reprezinta o sectiune de produs, pe care o puteti vizualiza in dreapta, la fereastra de preview (in cazul nostru – unde apare logo-ul Facebook).
Pentru fiecare produs puteti adauga un titlu, o descriere si URL-ul produsului – pagina specifica a produsului de pe site-ul vostru. Alaturi de aceste componente, putem selecta si un buton de actiune (Afla mai multe – in cazul nostru).
La o campanie de conversii, recomandarea noastra este ca butonul de actiune sa fie mereu “Cumpara”. In acest fel, folosind un titlu atractiv, alaturand si o imagine cu produsul si butonul de actiune ce indeamna la cumparare, vizitatorul poate fi influentat sa converteasca.
Imediat dupa aceasta sectiune, va aparea sectiunea cu “Text Principal” si URL pentru vezi mai mult. Aceasta sectiune este foarte importanta. Textul principal este un generic al reclamei.
Acesta face referire la intreaga reclama, nu la fiecare produs specific. Iata un exemplu:
El va putea rezuma in cateva fraze despre ce este vorba sau poate fi, ca in cazul nostru, o incercare de intarire a elementului de call to action.
Iar URL-ul general al reclamei, cel cu “Vezi mai mult” este URL-ul care va aparea la finalul caruselului, el ducand spre o pagina unde utilizatorul poate afla mai multe despre brandul nostru.
In cazul in care ai un magazin online, acest link este indicat sa duca pe pagina magazinului. Insa poate duce si pe pagina “Despre noi” sau pe pagina de “Acasa” a site-ului tau.
In acest caz, URL-ul nu va duce spre un produs specific, URL-urile specifice de produs fiind cele din carusel.
Iar in sectiunea de urmarire, va trebui sa fim atenti la selectarea corecta a Pixelului de pe contul de publicitate, el fiind cel ce va urmari conversiile si campania.
Cum arata in final campania cu reclama carusel?
Campania va fi afisata pe Facebook sub forma unei insiruiri de produse, in care utilizatorul poate da click pe o sageata de derulare pentru a vedea urmatorul produs, fara a intra pe site.
Iar in finalul caruselului va aparea link-ul de vezi mai multe. Iata un exemplu de previzualizare pe mobil si un exemplu pentru previzualizarea unei astfel de reclame de desktopul unui computer.
1. Previzualizare pe mobil
2. Previzualizare pe desktop
Dupa cum observam, vizitatorul are oportunitatea de a vedea mult mai direct produsele, in plus putand descoperi mai multe modele. Asta poate influenta conversia, iar textele din titlu + CTA-ul general (textul general al reclamei) pot influenta si ele experienta utilizatorului.
Tocmai de aceea, caruselul este considerat o metoda eficienta de a vinde produse si este o campanie preferata a celor care au afaceri in comertul online.
O consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer in care analizam campania ta de Facebook si iti oferim o parere.
› Ai campanii de promovare active pe Facebook??
› Nu esti multumit de eficienta lor?
› Nu ai vanzarile pe care le asteptai?
› Vrei o opinie din partea unei firme specializate?
» Te putem ajuta! Solicita un audit gratuit al campaniei tale de Facebook. Programeaza-te la o discutie Gratuita cu un specialist!
• Vrei sa vinzi rapid catre publicul larg?
• Vrei ca multi oameni sa afle de tine?
• Daca da – ai ajuns unde trebuie!
Suntem o Agentie de marketing specializata in implementarea campaniilor de promovare prin Facebook Ads si Instagram Ads.