close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Strategii de marketing in vanzari – 7 idei pe care le poti aplica acum

By irina stroe,

09/11/2018

Strategii de marketing in vanzari
› 7 metode eficiente pe care le poti aplica acum

Daca ai o afacere, probabil vrei profit. Daca vrei profit, ai nevoie de clienti, iar daca vrei clienti, trebuie sa te promovezi. Nu esti insa singurul care o face. Toti concurentii tai o fac si ca sa iesi in fata lor, trebuie sa o faci mai bine.

In articol iti dam 7 idei de eficientizare a marketing-ului tau. Speram ca macar unele dintre ele sa te ajute sa obtii mai multi vizitatori.

Click pentru Servicii de Consultanta Marketing

Vanzarea, spre exemplu, este un proces destul de complex in care va trebui sa descoperi care sunt nevoile consumatorilor si sa poti oferi solutii cat mai bune pentru ei.

Altfel spus, intai si intai – AFLA CE VOR CLIENTII TAI!

Creioneaza cateva idei principale pe care sa le folosesti in majoritatea comunicarii pe care o faci.

De exemplu: marea majoritate a celor care cumpara din magazine vor transport gratuit. Preferabil la orice cumparatura. DACA oferi transport gratuit, mentioneaza asta peste tot. In tot site-ul, in paginile de produse, in reclama pe care o faci, in newsletter, pe Facebook & Instagram, etc…

Vorba unui fost sef de-al meu:”Lauda-te! Daca tu nu o faci, altcineva sigur nu o sa o faca“

Referitor la implementarea unei strategii de marketing in vanzari: procesul este unul dinamic, complex si de lunga durata. Pentru o strategie de marketing trebuie sa iti aloci resurse: timp si bani. Dezvoltarea, dar mai ales executarea si obtinerea de rezultate dureaza. Nu trebuie sa te astepti imediat de cum ai pus in practica strategii de marketing in vanzari sa ai si rezultate.

Altfel spus, daca vrei ceva ok, de calitate trebuie sa ivestesti timp si energie. Nimic bun nu se face peste noapte.

Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau? Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google?
Te putem ajuta! Inregistreaza-te pentru un AUDIT SEO GRATUIT› al site-ului tau.

7 strategii de marketing in vanzari care te vor ajuta sa vinzi mai mult

1. Concentreaza-te pe un produs sau pe o gama de produse

Incearca sa fii nr.1 pe ceva nisat, decat sa fii mediocru in toate. E o strategie de marketing ce tine cont de principiul Paretto (20-80)

Acest lucru este valabil mai ales daca esti la inceputul unei afaceri. Nu te avanta sa oferi cat mai multe produse sau servicii pentru ca scopul tau nu este sa concurezi cu firmele care au deja succes pe piata si au o notorietate crescuta.

Este normal si bine sa ai mai multe produse/servicii in oferta ta. Insa, vei vedea ca in general, regula Paretto se aplica: 20-30% din serviciile/produsele tale iti vor aduce 70-80% din profit.

Vezi care sunt acele produse foarte profitabile pentru tine si incearca sa te axezi doar pe ele. Implementeaza-ti o strategie de vanzari punctuala. Mai specific:

  • Dedica-le categorii speciale in meniu
  • Include-le mai des in newsletter
  • Fa-ti un canal de Youtube si prezina-le. Dovedeste ca esti specialist pe zona aia
  • Fa postari pe Facebook si promoveaza-le, dupa care lasa-le pinned o perioada
  • Cumpara advertoriale, articole in presa care sa scrie despre tine ca specialist pe acele produse/servicii
    • Nu uita sa promovezi la tine pe site, Fb, Insta, etc… faptul ca ziarul xyz a scris despre tine.
    • Pune in newsletter.
  • Ofera ghiduri despre acele produse/servicii

Vei vedea ca in timp oamenii te vor percepe ca specialist pe acele zone, si vei avea mai multe cereri si mai mult succes. Daca esti bun, cererile respective se vor concretiza in clienti.

2. Oferta de preturi- promotii, reduceri, discount-uri

Cui nu ii plac reducerile? Indiferent daca un produs are sau nu succes, porneste o campanie promotionala de reducere a pretului. Aceasta campanie trebuie sa fie pe o perioada determinata, asta pentru a nu da impresia cumparatorului ca produsul respectiv nu se vinde.

FOARTE IMPORTANT: Ca o promotie sa fie real perceputa ca o promotie, trebuie ca oamenii chiar sa perceapa reducerea ca fiind reala. Multi abuzeaza de aceasta strategie de marketing: arunci tot timpul anului, 365/365 reduceri si promotii cu sau fara justificare.

Exista insa o problema: Daca cineva intra pentru prima oara pe site-ul tau, vede un pret redus , dar nu e specificat clar ca acel pret e redus, persoana respectiva il va percepe ca fiind pretul obisnuit. In plus, acum peste tot sunt “reduceri”.  Trebuie sa faci mai mult ca oamenii chiar sa creada asta si ca strategia asta de promovare chiar sa functioneze.

Ce poti face pentru a “dovedi” ca reducerea chiar e reducere?

  • Afiseaza pretul vechi.
  • Afiseaza un grafic cu pretul vechi
  • Implementeaza o “conditie” pentru a avea parte de reducere – gen trimiterea unui cod pe mail, un like sau share pe Facebook, Completarea unui formular, o recomandare, etc…
    • Nu cere bani. Conditia trebuie sa fie foarte usor de indeplinit.

Poti vedea si cum poti optimiza rata de conversie

3.Alege un public tinta PROFITABIL

Desigur ca ti-ar placea ca orice client sa iti cumpere produsele. Dar asta nu se va intampla deorece sunt si oameni care nu sunt interesati de ceea ce oferi. De aceea trebuie sa studiezi comportamentul consumatorilor, dar si a celor care iti viziteaza afacerea. Alege apoi publicul tinta si fa eforturi sa pui in practica strategii de marketing de vanzare pentru a-i atrage.

Esenta unui marketing de succes nu este sa vinzi orice oricui. Asta e un mit care devine contraproductiv daca se incearca a fi implementat. Asta pentru ca nu poti forta pe nimeni sa faca ce nu doreste.

Ce POTI face, e sa identifici foarte exact pe cei care vor sa cumpere ce oferi tu, si sa te concentrezi pe ei. Restul (cei care nu prea vor ce le oferi) fie iti vor consuma foarte mult timp, fie iti vor oferi foarte putini bani, pentru ca pentru ei serviciul/produsul tau nu merita multi bani. Nu spun ca nu face, spun ca PENTRU EI ce oferi tu nu e valoros. De ce sa te chinui sa le vinzi??

4. Identifica cel mai bun canal de promovare si maximizeaza-l. NU diversifica prea mult.

Google? Facebook? Instagram? Youtube? Presa? Televizor? Email Marketing? SEO? Unde ar trebui sa te promovezi?

In toate cate putin, in 1-2 mult.

SI AICI se aplica principiu Paretto: din toate canalele de promovare, 20-30% iti vor aduce 70-80% din clienti. E imposibil de spus care functioneaza cel mai bine pentru tine, insa, o strategie eficienta este sa:

  1. incepi sa te promovezi un pic in toate
  2. sa masori bine rezultatele obtinute de la fiecare (cat te costa un client atras prin reclama respectiva)
  3. aloca MAJORITATEA efortului (timp si bani) catre acel canal
  4. restul canalelor sa fie doar suport

Fa asta si ti-ai optimizat semnificativ bugetul de promovare.

5. Gaseste idei creative

Uneori nu este suficient doar sa vinzi. Oamenilor le plac lucrurile interesante si originale. Poti reinventa un produs sau poti crea o poveste pentru el. Incearca sa gasesti idei pe care clientii nu le-au mai intalnit tocmai pentru a te diferentia de concurenta. Poti concepe chiar si ceva unic care va duce oamenii cu  gandul la afacerea ta.

Foarte probabil ai concurenti. Foarte probabil si ei vor incerca sa implementeze cele mai simple si la indemana idei si abordari. Daca toata lumea vine cu acelasi mesaj, nu faceti dacat sa va luptati de la egal la egal pentru aceiasi clienti cu aceleasi mesaje.

ESTE posibil sa reusesti – in general un drum batatorit nu e rau – dar, probabil NU va fi cea mai profitabila cale. Trebuie sa te diferentiezi cu CEVA.

Studiaza concurenta, studiaza-ti publicul tinta (clientii) si vino cu cateva idei si abordari diferite. Poate unele nu vor functiona. Dar la fel de probabil unele vor fi mai profitabile (uneori semnificativ) decat abordarea standard.

Afla mai multe si in Cursul General de marketing online 

6. Comunicarea cu clientul – o strategie esentiala pentru oricine

Tu ai cumpara de pe un site, de exemplu, de pe care nu reusesti sa iei legatura cu ei? Ofera clientului posibilitatea de a discuta cu tine prin mai multe mijloace de comunicare. Acest lucru te va ajuta pentru a obtine credibiliate si incredere si ulterior, clienti. Este important sa le raspunzi repede la intrebari, insa nu trebuie sa insisti cu discutiile si sa ii agasezi cu intrebarile.

Si prin comunicare nu ma refer doar sa te limitezi la a raspunde la intrebari sau cereri. Cheia e sa fii PROACTIV. Implementeaza canale de comunicare unde iti raman datele clientului, dupa care revino la el.

Exemplu de astfel de canale:

  • Facebook Messenger (ramai cu ID-ul lui de mess)
  • Whatsapp
  • Email (clasic, dar functioneaza)
  • Telefon – foarte util insa consuma mult timp. Focuseaza-te doar pe cei care chiar crezi ca vor cumpara

Important: Dupa ce ai datele lui de contact, revin-o de mai multe ori la cei interesati. Aici as mentiona 2 reguli:

  • Nu te focusa pe cei care chiar nu vor. Daca respecivul iti spune clar ca nu e interesat multumeste-i si la revedere.  Pierzi timp cu el si nu are rost.
  • Daca pare cat de cat interesat dar zice ca nu, intreaba-l cand. Aveam un fost coleg de vanzari. Cand cineva ii spunea ca nu e interesat, insa el “mirosea” care totusi potential, interpreta voit NU ca pe NU ACUM. Important insa e sa nu ii confunizi pe cei care au potential cat de cat cu cei care chiar nu vor.

7. Nu incerca doar sa vinzi din prima; implementeaza o strategie de marketing/vanzari in mai multi pasi. (vezi funnel»)

Ca sa vinzi ceva cuiva, trebuie sa se sincronizeze 3 lucruri:  lucrul (produsul) potrivit + persoana potrivita (clientul are nevoie) + momentul potrivit (clientul are nevoie acum).

Ce se intampa daca doar 2 lucruri se sincronizeaza? De exemplu:

  • Ai produsul , clientul e interesat, dar nu e momentul potrivit?
  • Ai produs, este momentul potrivit, dar clientul nu are bani sau tehnic nu poate acum din varii motive.
  • etc….

Se intampla ca nu tranzactia nu se realizeaza. Ce e mai probabil? Sa se sincronizeze 2 factori sau 3?

Marea majoritate a vizitatorilor site-ului tau NU vor deveni clienti. Nu e momentul sau persoana sau serviciul potrivit.

TOTUSI, ce poti face e sa “captezi” o mare parte din vizitatori astfel incat in timp sa se sincronizeze cei 3 factori.

Cum?

  • Ofera mici cadouri gratuite contra datelor personale
    • Ghiduri, e-book-uri, filme, etc… contra email, whatsapp, Chat Facebook, notificari push, etc…
  • Implementeaza campanii de remarketing, insa nu doar cu produse.
  • Implementeaza campanii secventiale de email.  (mai multe email-uri trimise la intervale regulate de timp, cu subiecte care au legatura intre ele)

Ai nevoie de Consultanta in Marketing Online? Click aici.

Optimizeaza rata de conversie

Ai nevoie de un site nou? Sau, vrei sa vezi ce poti imbunatati la site-ul existent?
Avem un ghid gratuit pentru asta – “Caracteristicile unui Site Eficient“. Descarca-l!

Post navigation

← PreviousOptimizare SEO tutorial – cu ce iti ajuta afacerea optimizarea pentru Google
NextWeb Design 2019 – principalele tendinte in constructia de site-uri →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro