Vrei sa fii pe prima pozitie pentru o anumita cautare? Atunci trebuie sa fii RELEVANT.
Gandeste-te care este modelul de business al Google (de fapt al oricarui motor de cautare) – sa multumeasca utilizatorii oferind rezultate valide pentru toate cautarile lor si sa le strecoare printre randuri reclame. Evident, si acele reclame trebuie sa fie la randul lor relevante DACA sunt oferite ca rezultate la cautari.
Ai mai folosi un motor de cautare daca nu ti-ar oferi rezultate corecte?
Prioritatea numarul 1 a Google si a oricarui alt motor de cautare este sa ofere rezultate cat mai relevante pentru utilizatori. Daca nu o face, va avea grija economia de piata: va aparea o alta firma care o va face mai bine.
Ce inseamna Practic pentru noi acest lucru
Hai sa facem un experiment: Stiti cate cautari principale (majore) exista pentru nisa in care este site-ul vostru? Macar aproximativ? Si pentru cate din cautarile respective exista pe site-ul vostru pagini dedicate care sa raspunda cat mai exact posibil acelor cautari?
Daca ati raspuns pentru toate, atunci felicitari: aveti un site cu o structura excelenta.
Poate cineva se intreaba: Da… de ce trebuie cate o pagina separata pentru fiecare cautare principala a utilizatorilor din nisa mea?
De vreme ce vrei sa apari in Google si sa atragi trafic de acolo, Google trebuie sa afiseze utilizatorului o pagina din site-ul tau, oricare ar fi ea. Si daca nu exista o pagina dedicata, care este alternativa? In cazul site-urilor care nu sunt optimizate, alternativa este prima pagina.
Cu alte cuvinte, ORICE ar cauta clientii tai potentiali, raspunsul este intotdeauna prima pagina. Crezi ca este maximum de relevanta? Crezi ca nu se poate mai bine? “Mergi pe prima pagina si descurca-te de acolo” este maxim de optimizare posibil?
Si daca se poate mai bine, atunci de ce ai fi tu pe prima pozitie si nu altul care are site-ul mai optimizat si mai RELEVANT pentru toate acele cautari?
Ca sa fii relevant pt Google iti trebuie o structura eficienta a site-ului, ceea ce presupune un PLAN DE SEO
Care sunt efectiv pasii unui plan de SEO
In primul rand, trebuie sa stii ce se cauta. Daca nu stii ce se cauta, nu ai cum sa optimizezi. Pentru asta este necesar un studiu al cuvintelor cheie (se extrag din Google toate cautarile si se sorteaza in functie de numarul de cautari lunare, cost si competitie). Mai multe informatii despre studiul cuvintelor cheie puteti gasi in:
- Webinariile gratuite oferite de SEOmark.ro si pe care le puteti gasi inregistrate pe Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCY4J1Df82iiJTCl8QZs9N2Q
- Articole de aici>> si aici>>
Aditional, Studiul Cuvintelor Cheie va fi si o parte a prezentarii pe care o voi sustine la conferinta “Targetare si campanii eficiente” din Bucuresti, 4 octombrie 2016. Cei interesati pot afla mai multe informatii despre conferinta si pot participa Gratuit inscriindu-se aici>>
Dupa ce ai un studiu extins al cuvintelor cheie, poti incepe efectiv sa concepi un plan de SEO si o structura eficienta pentru site-ul tau. Asta inseamna sa corelezi cautarile din Google cu destinatii din site-ul tau si cu logica afacerii tale.
Pot exista mai multe cazuri pe care trebuie sa le tratezi distinct: De exemplu:
- Pentru unele cautari importante poate nu ai produse. De exemplu, esti un magazin de haine, dar nu vinzi costume. Evident, nu ai de ce sa optimizezi pentru aceste cautari, chiar daca sunt din nisa haine si chiar daca au un volum mare.
- Pentru unele cautari poate nu ai inca pagini: caz in care trebuie sa le creezi, ceea ce inseamna sa implici si programatorii sau cei care iti administreaza site-ul.
- Pentru unele cautari poate nu esti importator direct si marja de profit nu e foarte mare – in acest caz, probabil ca aceasta categorie va fi o prioritate secundara.
- Sau pur si simplu nu ai buget suficient pentru toate cautarile importante asa ca trebuie sa le prioritizezi cumva.
Toate cazurile de mai sus plus altele care pot aparea reprezinta un plan de SEO. In ultima instanta planul nu este decat corelarea cautarilor importante pe Google cu site-ul si cu afacerea ta.
Rezultatul planului va fi un site mult mai eficient din punct de vedere al Google. Pagini distincte pentru cautari distincte. Si doar DUPA ce structura site-ului tau este eficienta incepi efectiv promovarea SEO, insemnand un proces continuu de optimizare a paginilor respective si evident, promovarea lor prin link-uri, advertoriale, Facebook, comunicate de presa, etc…
Cealalta parte a prezentarii mele de la conferinta “Targetare si campanii eficiente” va fi evident, planul de SEO si pasii necesari realizarii lui.
Daca sunteti interesati de SEO, vreti sa vedeti concret cum puteti atrage mai mult trafic natural din Google sau pur si simplu vreti sa ne cunoasteti, va asteptam in Bucuresti, in data de 4 octombrie 2016, la Premier Palace (Bd. Ghencea nr 134, Bucuresti) incepand cu ora 9:30 in cadrul conferintei Targetare si campanii eficiente organizata de PR2Advertising.ro. Participarea e Gratuita.
Pentru mai multe informatii despre conferinta, alti speakeri si inscriere click aici>>
Radu Ciofu, SEOmark.ro
› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?
› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?
› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?
› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?
Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›
Curs de Optimizare SEO on si off site
Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate
Servicii SEO Profesionale
Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!
Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.