close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Cele mai intalnite erori strategice la site-uri in Wordpress si cum sa le eviti

By Radu Ciofu,

18/01/2021

Foarte, foarte probabil ti-ai facut site-ul ca sa vinzi cu el, nu?

Vrei ca site-ul companiei tale sa fie un bun “agent de vanzari” online!

In acest articol va prezint cateva din principalele erori strategice (nu tehnice) intalnite la site-urile in wordpress – dar nu numai.

 – Update 2021 –

logo wordpress
logo wordpress

Principalele erori strategice ale site-urilor si cum pot fi evitate

#1  Pagini 100% dinamice – pe prima pagina sau principalele categorii

Intai – ce e o pagina dinamica?

O pagina dinamica e o pagina al carei continut de schimba (dinamic) in functie de anumite informatii externe paginii.

Exemple:

  • O categorie cu ultimele articole
    • de ex:  https://seomark.ro/categorie-articole-despre-web-design/  –  DESI aici exista un pic de text static chiar la inceput – dar e foarte putin.
  • O pagina cu ultimele porduse
    • Pagina cu noutati de la Emag – https://www.emag.ro/noutati 
  • O categorie cu cele mai populare produse / cele mai citite articole
  • etc…

 

Care e problema cu astfel de pagini?

Una din principalele variabile de care Google tine cont este vechimea continutului unei pagini. Daca avem o pagina bine facuta pentru un produs (rame foto de exemplu) si pagina respectiva este intr-o forma similara de ani de zile, Google va ajunge sa ii acorde multa autoritate.

E exact ca la un magazin care vinde cam aceleasi produse de ani de zile. Te-ai obisnuit cu el , stii ca acolo gasesti mereu ce iti trebuie.

Ce s-ar intampla insa cu un magazin care in fiecare zi ar schimba continuu tipurile de produse pe care le gasesti acolo. Azi au paine, maine au bujii, poimaine au flori, saptamana viitoare au decoratiuni de craciun si tot asa ?

Cam asa se simte Google cand viziteaza pagini dinamice. Asta pentru ca ce e in ele SE SCHIMBA MEREU.

O alta mare problema a paginilor 100% dinamice – 100% din continutul lor e duplicat si vor fi ignorate de Google.

Cand spun ca e duplicat, nu ma refer ca e copiat de la altcineva, ci copiat DIN site-ul tau din articolele / produsele tale.

De ex:

  • o cateogrie cu ultimele articole va avea 100% continut duplicat copiat din articolele respective
  • o cateogrie cu ultimele produse va avea 100% continut duplicat copiat de la acele produse

O pagina cu 100% continut duplicat NU va performa ok in Google.

Principala problema este in esenta costul de oportunitate – nu e atat o problema ca o ai, ci ca e o pagina care NU iti aduce aproape deloc valoare.

 

Ce e de facut ?

  • Introdu si texte statice in fiecare pagina dinamica. Mai mult = mai bine, dar, chiar si putin text ajuta. Ai o pagina cu ultimele produse ale magazinului tau? Fa un paragraf in care sa spui : “Aici gasiti intotdeauna noutati din categoriile de produse …..”Textul acela va fi static si Google va vedea ca e singurul element stabil din pagina si va ajuta mult la ancorarea paginii pentru anumite cuvinte cheie.
  • NU folosi pagini 100% dinamice pentru prima pagina sau in meniul site-ului. Prima pagina si catgoriile din meniu SUNT pagini foarte importante ale site-ului tau. Daca acolo pui continut duplicat nu utilizezi cele mai valoroase pagini pe care le ai.

Cere Consultanta gratuita pentru site-ul tau

› Ai un site de prezentare sau un magazin online si doresti un sfat de imbunatatire de la un specialist ?
› Nu esti multumit de design-ul site-ului ?
› Vrei un site complet nou, dar, nu stii care este pretul corect pentru ce ai nevoie ?
› Ti se pare ca site-ul tau nu vinde suficient de bine ?

» Te putem ajuta!

Solicita serviciul gratuit de consultanta live realizare site »

Afla cat costa crearea unui site la noi - Cere o oferta

CERERE O OFERTA – REALIZARE SITE

Ai nevoie de un site nou? Sau refacerea celui existent?

Trimite-ne o cerere de oferta pentru realizarea site-ului dorit sau, calculeaza pretul aproximativ folosind calculatorul nostru.

Calculeaza pretul Aproximativ pentru site-ul tau »

#2  ZERO elemente de colectare de lead-uri (date de contact)

Exista mai mult de doua tipuri de vizitatori: cei care cumpara si restul

Marea, marea majoritatea a celor care conduc afaceri si detin un site considera ca daca vizitatorul e interesat de produsele/serviciile din site e suficienta pagina de contact sau butonul adauga in cos.

Ceea ce e adevarat – daca vizitatorul este 100% hotarat sa cumpere de la tine, o va face.

DAR – ce faci cu vizitatorii care NU sunt 100% hotarati sa cumpere de la tine.

› Statistic, peste 95% din vizitatorii unui site NU cumpara produse/servicii de la acel site

 

Ce e de facut?

Iti trebuie sa implementezi cel putin doua categorii de functii in site:

  • Elemente PRO-ACTIVE de interactiune cu traficul
    • Adica, chat care sa nu stea inactiv – sa intrebe ceva gen “te pot ajuta cu ceva?”
  • Cadouri gratuite – gen ghiduri, vouchere, audio-book-uri, invitatii la evenimente, etc…
    • Mini cadouri care sa te coste nimic sau mai nimic pe care sa le dai gratuit contra unor date de contact.
      • Logica este sa ii captezi cu ceva pe cei care nu sunt hotarati sa cumpere de la tine. In etapa a 2-a urmeaza sa incerci sa ii transformi pe acestia in clienti.
    • In esenta, implementarea unui sales funnel – vezi aici : https://seomark.ro/strategii-de-promovare-online-pentru-produseservicii-greu-de-vandut/

#3  Lipsa recenziilor si a comentariilor la nivelul intregului site

Exista o perceptie ca un site “profesionist” este cumva impunator si distant si doar “prezinta” firma

Cred ca nu mai este o noutate faptul ca daca ai recenzii si comentarii pozitive pe pagina de produs a unui magazin online, ele te vor ajuta la vanzari.

In realitate, afirmatia de mai sus este valabila pentru ORICE pagina a site-ului tau.

Evident, cu conditia ca acele comentarii sa fie civizlitate si la obiect. Din fericire, poti modera cum doresti comentariile – asa ca nu ai nici un risc real.

 

Comentariile pot fi un fel de pagina FAQ insa personalizate pe fiecare tip de serviciu/produs pe care il oferi

Multe site-uri au pagina de intrebari frecvene – FAQ’s. Este FOARTE BINE ca exista.

Insa, mai ales daca suntem o companie mai mare, acea pagina are un dezavantaj – nu poate acoperi toate serviciile si produsele. Sau, daca o face, devine foarte mare si foarte greoaie – in sensul ca nu gasesti usor informatia de care ai nevoie.

O varianta eficienta din toate punctele de vedere este sa ai comentarii la aproape toate paginile care vand sau iti prezinta afacerea.

Ai doua avantaje mari:

  • Functioneaza ca un fel de FAQ’s specific pentru acel serviciu/produs
  • Iti aduc un plus mare de incredere – compania ta pare vie, activa si populara –  ceea ce contribuie mult la cresterea vanzarilor.

#4  Site-uri excesiv si exclusiv vizuale

Site-uri foarte frumoase, aproape exclusiv din imagini si vizual-uri

Sunt convins ca ati vazut foarte des site-uri care arata foarte bine si care se bazeaza exclsuiv pe vizualuri si poze – mari si frumoase. Posibil ati fost impresionat de unele si ati dorit unul similar pentru compania voastra.

Daca ati avut un astfel de site, stiti probabil ce urmaza sa spun.

Desi arata foarte bine, aceste site-uri NU VAND si NU GENEREAZA TRAFIC.

Si atunci, de ce sunt atat de des intalnite?

  • Sunt mai usor de facut – ce rost are sa muncesti sa faci text ok, sa gandesti ce intrebari are potentialul vizitator, etc… Pui o poza mare si frumoasa si ai rezolvat problema.
  • Iau ochii – arata bine, nimic de zis  si sunt USOR de vandut (de catre cei care fac site-uri)
  • Costa mai putin – pentru ca e mai putin de munca

 

Ce faci daca vrei sa prezinti si vizualuri curate si frumoase?

Exista nise unde imaginea conteaza enorm: fotografie, turism, arta, etc…

Sunt nise care vand produse care trebuie sa arate bine si unde un element vizual este esential. Ce e de facut?

Sunt cateva variante:

  • Fa anumite sectiuni in site unde sa prezinti pe larg aceste vizualuri.
    • Mare parte din site sa fie cu text butoane, informatii , etc.. dar – sa ai si o zona unde sa prezinti doar in imagini mari portofoliul companiei.
      • Daca vrei asta, cam trebuie sa simplifici meniul site-ului si footer-ul. Poti sa faci insa multe sub-categorii care sa nu fie vizibile din prima
  • Fa un subdomeniu sau un site separat. Se practica.
    • Ai site-ul principal, cu text si tot ce trebuie si unu sau mai multe subdomenii dedicate vizualurilor. Asa, elmentele de infrastructura a site-ului principal NU te incurca cu nimic. Poti sa te destrabalezi cat si cum vrei pe subdomeniu.
      • O alta varianta e sa faci site-uri de portofoliu – important – aceste site-uri POT fi si in subdirectoare in site-ul tau. Nu trebuie neaparat facute site-uri separate.
  • Fa un catalog de prezentare. Daca ai ceva foarte frumos de aratat, nu e obligtoriu sa fie in site. Sigur, poate vrei ca prima impresie sa conteze, dar, daca e un catalog, poti obtine lead-uri. Sunt avantaje si dezavantaje.

#5  Adaugarea unei sectiuni de continut (blog, articole) si abandonarea ei

Multa lume a auzit ca “pentru seo iti trebuie articole” asa ca vor blog

Dupa care arunca acolo o mana de articole, dupa care uita de el.

Nimic nu spune mai mult “nu ma intereseaza prea mult site-ul” decat o sectiune cu “noutati” de acum 3-4-x ani.

 

Blog-ul e ca pagina de Facebook: Daca nu pui nimic, mai bine nu il ai.

Continutul pe site – articolele te pot ajuta sa ai vanzari. Articolele iti pot aduce trafic pe site.

DAR – ca orice lucru pe lumea asta, daca vrei sa functioneze, trebuie sa te ingrijesti de el.

Simplu fapt ca ai pe site niste articole de acu 4 ani, nu o sa te faca mai bun in ochii google.

Mai mult, ce gandeste cineva care intra si citeste “noutatile” din 2015?

 

Ce e de facut daca vrei totusi sa ai content pe site dar nu vrei sa investesti pe termen lung in el?

  • Intai, asigura-te ca NU apare data la care a fost redactat acel articol.
  • Dupa care alege subiecte atemporale (se mai cheama si evergreen).
    • Fa un mic studiu si vezi in mare cam ce cauta oamenii, dupa care fa niste tutoriale mai generale. Probabilitatea ca astfel de articole sa fie valabile mult timp e mare.
      • Plus, de multe ori, daca un articol e mai general, e usor sa il reactualizezi odata la 2-3-4 ani si sa para cat de cat de actualitate.

Ai intrebari? Nelamuriri? Sugestii?  →  Lasa mai jos ↓ un comentariu.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Post navigation

← PreviousOptimizare SEO Off-Site – ce este si cum se face?
NextPreturi campanii Google Ads (fostul AdWords) →

4 thoughts on “Cele mai intalnite erori strategice la site-uri in WordPress si cum sa le eviti”

  1. Marian says:
    22/05/2019 at 2:29 am

    cum pot gasi o lista cu website uri de nisa sau subiecte asemanatoare, cu ajutorul toolurilor Google ? am aceasta posibilitate ?
    de exemplu as dori sa creez o lista cu toti concurentii pe un anume domeniu ( ex.: electrice ) , sa selectez toate website urile dintr o anumita tara care contin aceste produse din sectiunea ” electrice ”
    este posibil ?

    Reply
    • SEOmark.ro says:
      22/05/2019 at 12:17 pm

      cateva variante:
      – cauti in google cuvinte de interes si vezi cine apare. Variaza cuvintele pt a avea mai multe site-uri. Aditional, poti limita sa iti afiseze doar site-urile sau content aparut intre anumite dati sau in ultima luna – pentru a vedea cine e nou sau cine a fost activ in intervalul x-y
      – related:site.ro / lista completa de operatori : https://ahrefs.com/blog/google-advanced-search-operators/
      – fa cautari in functie de cuvinte cheie si include in cautari +electrice – ca sa forteze google sa iti dea pagin relevante pt cuv electrice

      Reply
  2. Cristi says:
    07/05/2020 at 2:50 pm

    Pentru un blog, data adaugarii unui articol e destul de importanta. Chiar daca tu consideri ca ai articole evergreen si nu trebuie pusa data, eu ca cititor iti pot spune ca am citit pana acum 3 categorii intregi de pe siteul tau si multe articole ar trebui aduse la zi. Chiar mi-am pus intrebarea “oare cand a scris articolul asta, daca scrie despre yahoo messenger in el?”.

    Reply
  3. Radu Ciofu says:
    11/05/2020 at 1:14 pm

    Sunt de parere ca mai bine sa faci ceva decat sa nu faci nimic. Avem aproape 300 de articole si resurse educationale – multe din ele mari. E normal ca odata cu trecerea timpului anumite informatii sa se perimeze. Actualizam cat putem din ele, atunci cand vorbim de sute de articole, nu le putem tine pe toate la zi.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro