close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Optimizare Campanii Adwords – sfaturi originale si concrete – 2019

By Radu Ciofu,

13/03/2017

“Foloseste cuvinte cheie negative, nu licita pentru prima pozitie, testeaza…, imbunatateste” – bla bla…

Daca te intereseaza Adwords, probabil ai mai auzit sfaturile astea de 1000 de ori pana acum.

Asa ca nu – nu am sa ofer sfaturi generice

De data asta vreau sa iti ofer cateva sfaturi cat mai originale, la care sper ca nu te-ai gandit deja si care, sper eu, te vor ajuta in diferitele campanii Adwords pe care le gestionezi.

adwords ppc optimizare campanii adwords

Top sfaturi – originale si concrete – pentru optimizarea campaniilor prin Google Ads (fost Adwords)

› Actualizare 2019

Sfatul 1 – Coreleaza destinatia cu reclama si cuvintele cheie folosite

Concret,

Daca cineva cauta “draci baltati tasmanieni” trebuie sa vada o reclama (un ad) in care sa scrie CLAR “draci baltati tasmanieni” si daca da click sa ajunga intr-o pagina despre “draci baltati tasmanieni”.

Pare la mintea cocosului.. nu?

Si totusi de mute ori nu se intampla asa.

De ce?

Pentru ca de cele mai multe ori si cel care are site-ul si cel care face reclama vor sa o ia pe scurtatura.

Se face o singura campanie – se arunca acolo LA GRAMADA o serie de cuvinte cheie cu oarecum acelasi inteles si se duc la aceeasi pagina. De multe ori pagina principala a site-ului respectiv.

Dupa care se intreaba de ce nu merge? Sau de ce e asa de scump. Pentru ca Google ADS s-a facut foarte scump.

Va dau doua exemple concrete.

Am cautat “apartamente bucuresti 4 camere centru“.

Au aparut 4 reclame. NICI UNA nu era specifica pentru apartamente cu 4 camere si pentru centru. Mi s-au oferi apartamente de lux in herastrau, apartamente cu 2-3 camere si duplexuri intr-un complex rezidential, niste apartamente prin Titulescu de toate camerele – aici zona Titulescu nu e chiar centru … da fie – e aproape si un alt complex rezidential care se lauda ca e din 2018 si avea de toate pentru toti.

Nici una din cautari nu a fost foarte specifica pentru 4 camere sau pentru centru. Una s-a apropiat – cu oarecare indulgenta.

Alt exemplu:

Am cautat “curs engleza copii sector 6” – Bucurestiul e un oras mare si foarte aglomerat. Ajungi greu dintr-o parte in alta. Cred ca daca vrei sa iti duci copilul la un curs de engleza nu o sa alegi o destinatie din celalalt colt. Cauti ceva pe langa tine… cat de cat.

Toate reclamele erau la cursuri de copii – NICI UNA nu mentiona sectorul. Si SUNT in sectorul 6 – daca cineva ar fi geo-targetat dupa IP-ul meu as fi vazut acea reclama.

Ca o nota secundara – prima pagina la rezultate organice (neplatite) era plina doar cu centre de cursuri engleza pentru sectorul 6. (vedeam bolduit sector 6, cursuri copii, etc…)

Deci:

Erau acele reclame foarte specifice pentru cautarile mele? Erau cu adevarat optimizate campaniile adwords pentru cautarile mele?

NU!

Lipsa clara de optimizare.

In urma cu 3-4 ani deficientele astea mergeau. Clickul era mult mai ieftin.

Mergea si asa – chiar daca multe click-uri se duceau pe langa, ii nimereai si pe aia buni.

Din pacate acum nu mai merge.

Cere un Audit Google Ads Gratuit

› Ai reclame Google Ads (Adwords)?

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu aduc suficienti clienti?

› Vrei o opinie din partea unei firme de specialitate?

Aplica pentru Audit Gratuit Google Ads›

Ai nevoie de Servicii Google Ads (administrarea reclamei) ?

Suntem o agentie de promovare online specializata in implementarea si optimizarea reclamei prin Google Ads.

Oferim pachete complete de promovare prin Google Ads dar si servicii punctuale.

Tu vii cu produsul si oferta, noi iti concepem mesajul, facem setarile in Google si iti promovam eficient afacerea. Aditional, putem oferi si servicii conexe, cum ar fi: optimizarea paginilor de produs, optimizarea conversiilor, implementare funnel de marketing, etc…

Cere o oferta de Servicii de Google Ads»

Sfatul 2 – Atentie la CTR – nu atrage doar curiosi

CTR mare nu e neaparat bun. Daca faci adwords, atunci foarte probabil vrei sa vinzi ceva. In general Adwords este un canal de promovare foarte eficient, dar si foarte scump. Din acest motiv TOT CE CONTEAZA este sa vinzi cat mai mult. Multi utilizatori fac insa click DOAR ca sa vada (din curiozitate), asa ca nu incerca neaparat sa aduci foarte multi oameni pe site, ci sa aduci foarte multi oameni care SA CUMPERE produsul tau.

Google recomanda un CTR mare si, ca sa fiu sincer, interesul este direct corelat cu CTR. Totusi, presupunand ca ai cat de cat un interes mare, este preferabil sa ii spui direct din mesaj omului ca vrei ca el sa cumpere de pe site-ul tau, sa iti cresti conversiile, decat sa aduci pe toata lumea sa vada.

Daca vrei trafic foarte mare, atunci Adwords nu e canalul potrivit. Prin Adwords incearca doar sa aduci clienti.

Concret:

Cand vrei sa promovezi ceva nu mai pune doar descrierea produsului si “vezi mai multe”.

Fa recmae axate pe vanzare!

“Vrei sa cumperi produsul x? – Il gasesti la noi incepand de la y lei”

Incearca sa optimizezi mesajele din campaniile de Google Ads astfel incat sa fie clar pentru cel care vede mesajul ca vrei sa cumpere.

Sfatul 3 – Foloseste minim doua grupuri de anunturi (ad group) pentru fiecare cuvant cheie

Cum adica? Atunci cand incep anumite campanii adwords incerc pe cat posibil ca de fiecare data sa creez doua grupuri pentru fiecare cuvant cheie important. Un grup va fi cel cu expresia generala – folosita intr-un sens larg (broad) si un grup va fi doar cu expresii exacte – exact match.

Iata de ce:

Cuvantul cheie cu sens larg (broad) iti va aduce o gramada de cautari diferite, toate incluzand cuvantul respectiv. Insa, din acea mare gramada, doar cateva iti vor aduce cu adevarat conversii. Insa reclamele tale sunt optimizate pentru toate cautarile generate de cuvantul cu sens larg (broad).

Nu crezi ca e mai eficient ca, dupa ce identifici exact care expresii iti aduc trafic, sa le iei din grupul larg si sa le pui intr-un grup individual? Vei putea astfel seta un buget mai mare pentru ele si vei putea face anunturi si mai bune doar pentru acele expresii.

Evident, nu uita sa le elimini din grupul mare folosind cuvinte cheie negative, altfel se vor suprapune intre ele si nu castigi cat ai putea.

Sfatul 4 – Daca folosesti remarketing – verifica in cat timp ai conversii si optimizeaza durata reclamei

Google remarketring- unealta aia buna sau enervanta (depinde de ce parte esti – advertiser sau client), care atunci cand vizitezi site-ul iti reaminteste mereu ca el exista sau te enerveaza la culme.

Reclamele de tip remarketing sunt eficiente, insa si ele pot fi optimizate. In google Analytics exista o unealta – time to conversion – care iti arata timpul in care un utilizator se converteste. Poti vedea in cate zile se converteste un utilizator de la prima interactiune cu site-ul tau.

Este foarte important pentru ca:

In marea majoritate a cazurilor, 80% sau peste din vizitatori se conecteaza in primele 2-3 zile de la prima vizita a site-ului tau (o mare parte chiar in ziua 0) si doar 15-20% dupa. Insa, perioada implicita a remarketing-ului este de 30 zile.

Asta inseamna ca 80% din buget se duce catre niste vizitatori care statistic nu se convertesc si tot ce face e sa ii enerveze.

Deci: verifica exact care este fereastra de conversie (conversion window) si ajusteaza reclamele ca atare.

Cere un Audit Google Ads Gratuit

› Ai reclame Google Ads (Adwords)?

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu aduc suficienti clienti?

› Vrei o opinie din partea unei firme de specialitate?

Aplica pentru Audit Gratuit Google Ads›

Ai nevoie de Servicii Google Ads (administrarea reclamei) ?

Suntem o agentie de promovare online specializata in implementarea si optimizarea reclamei prin Google Ads.

Oferim pachete complete de promovare prin Google Ads dar si servicii punctuale.

Tu vii cu produsul si oferta, noi iti concepem mesajul, facem setarile in Google si iti promovam eficient afacerea. Aditional, putem oferi si servicii conexe, cum ar fi: optimizarea paginilor de produs, optimizarea conversiilor, implementare funnel de marketing, etc…

Cere o oferta de Servicii de Google Ads»

Sfatul 5 – Te asediaza cu click-uri concurenta?

Nu traim intr-o lume ideala/idilica. Nu e frumos, dar e real. In multe nise competitorii dau click unii la alti doar ca sa isi arda bugetul. @#$%@ happens. Google are o functie care incearca sa te protejeze de click-urile false si iti mai da la sfarsitul lunii o parte din bani inapoi.

Cu toate astea e posibil sa nu fie suficient. Ce poti face?

Din fericire exista 2 solutii:

1- exclude IP-urile recurente (IP exclusions). Atunci cand setezi o campanie Adwords (in primul meniu, cel de setari) poti introduce o lista de IP-uri la care sa nu apara reclamele tale. Acum, fie faci rost de o lista de IP-uri de la cei care iti asigura hosting-ul, din Cpanel sau poate chiar ai instalat pe site un plugin sau program care sa iti arate ce IP-uri te viziteaza des. Sunt multe variante, toate destul de usoare.

Odata ce ai identificat lista IP-urilor recurente, le elimini si ai scapat de problema.

Dar daca ala rau intra mereu de pe alt IP? In cazul asta, da, poti avea probleme. DAR in cele mai multe cazuri nu te confrunti cu un hacker/IT-ist versat, ci cu un individ care pur si simplu da click pe reclamele tale de pe orice calculator sau telefon prinde. In cazul asta, in 2-3 saptamani identifici toate calculatoarele si telefoanele din aria lui si le elimini. In peste 80% din cazuri, masura functioneaza.

Pentru cazul in care IP insa nu functioneaza, incearca metoda 2.

2 – fa o audienta cu toate vizitele recente din site-ul tau – 1 saptamana sau mai mult – si foloseste-o la Google Ads pentru a scadea bugetul pentru click-urile recurente. Sistemul iti permite sa reduci bugetul cu pana la 90% din costul unui click normal.

Metoda este descrisa in amanunt pe Youtube aici»

Sfatul 6 – ai incercat de toate si tot nu iesi pe profit?

Sunt situatii in care aproape orice incerci sa faci nu merge eficient. Oamenii dau click, intra pe site dupa care ies si prea putini cumpara.

Ai incercat toate variantele de optimizari ale campaniilor, ai schimbat texte si cuvinte cheie si totdegeaba?

O solutie de ultima instanta este sa incerci sa ii pui pe vizitatori sa faca ALTCEVA decat sa cumpere de la tine. De exemplu, pune-i sa te sune. Fa scopul campaniei tale sa fie apelul telefonic, nu cumpararea.

De ce poate fi mai bine asa?

In primul rand, pentru ca decizia de cumparare este mai dificila. Apelul telefonic implica un angajament mult mai mic din partea acelui vizitator. Nu il costa bani, nu necesita mai nimic. Si atunci este mult mai probabil sa faca acel lucru.

Doi, daca intra pe site dupa care ies fara sa cumpere trebuie sa vezi de ce o fac. DAR, daca nu ai o unealta de diagnosticare, cum iti dai seama unde e problema? Daca ii pui sa te sune, atunci pur si simplu din discutia cu ei poti sa iti dai seama ce ii impiedica sa cumpere si ulterior sa rezolvi problema.

Sper ca ti-a fost util acest articol, poate esti interesat si de Campanii Adwords de succes – Articol >

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Intrebari? Comentarii?

Lasa-le mai jos↓

Post navigation

← PreviousTop idei pentru un blog profitabil si de succes
NextSite realizat in WordPress – Merita? Principalele avantaje vs cele mai mari dezavantaje →

8 thoughts on “Optimizare Campanii Adwords – sfaturi originale si concrete – 2019”

  1. marian says:
    13/03/2017 at 11:49 pm

    fain articol
    daca ne inveti cum sa setam la mod professional aceste ” setari speciale adwrds ” ar fi ideal !
    multi explica fel de fel de chestii dar si mai multi nu stiu sa le seteze …sau nici functiile complete ale adwords !
    pe mine ma intereseaza foarte mult adwords si analitycs

    Reply
    • SEOmark.ro says:
      16/03/2017 at 10:55 am

      Salut, nu imi este foarte clar despre ce setari profesionale vorbesti. Oricum, mi-ai dat o idee buna – un articol despre cum sa folosesti impreuna Adwords si Analytics si despre Analytics in sine.

      Reply
      • madi says:
        04/06/2019 at 1:07 am

        ma intereseaza ceva de genul: ” o firma mare de fashion” care investeste 10.000 eur in reclame ADS, ma contacteaza sa ma ocup de reclmele lor !
        sa zicem ca pana acum au rulat cu reclame de 3 ani- 7 ani.
        cum incep, ce fac, si cum asigur vanzarile din luna respectiva .?
        luam doar unu-doua exemple de produse carora le atribuim sau optimizam cuvintele cheie existente si trecem la pasul 2
        ….
        baga mare ;))

        Reply
        • SEOmark.ro says:
          04/06/2019 at 1:30 am

          La exemplul tau, as merge pe DSA segmentat. ( https://support.google.com/google-ads/answer/2471185?hl=en ). Manual, la mii de produse nu poti promova decat categorii, dar in general conversia mai mare o ai pe produse ca destinatie.

          semgentezi baza de date in functie de produse si optimizezi in felul asta. Corelezi cuvintele cu liste de produse pentru DSA

          Reply
  2. Georgiana says:
    18/01/2019 at 1:41 pm

    Interesanta ideea cu IP-uri recurente dar situatia nu e niciodata asa de dramatica, competitorii seriosi nu se ocupa cu dat clickuri pe concurenta non stop – si apoi, serviciul de invalid clicks de la Google este destul de bun.
    Cat despre keyword match, nu mai exista exact match pur…
    Ai dreptate cu metricii de vanitate, e preferabil sa ne focusam pe obiectivele de vanzari. Nu ne foloseste la nimic un ctr urias care ne aduce trafic necalificat.
    Felicitari pentru articol.

    Reply
  3. Razvan says:
    19/01/2019 at 12:16 pm

    Sfaturi originale si concrete – 2019? Unde sunt? Imi par a fi aceleasi din 2018 sau 2017 sau 2016.
    Articol scris degeaba.

    Reply
  4. madi says:
    04/06/2019 at 1:04 am

    hey, oare nu ar fi cel mai eficient sa incep o campanie cu un grup de anunturi specific pentru fiecare cuvant cheie in parte. ( ex.: “haina rosie” – cu 5-7 anunturi, ) apoi: ( “haina rosie scurta ” – cu 7 anunturi specifice) sau ” haina rosie lunga ” cu alte 7 anunturi , iar aceste trei cuvinte incadrate separat in cate un grup ! face prte din acel top de 10% ?

    Reply
    • SEOmark.ro says:
      04/06/2019 at 1:33 am

      da, e ok. nu uita insa sa scoti prin kw negative “scurta” si “lunga” din grupul principal (haina rosie) ca sa nu faci concurenta intre grupuri. Dupa un timp, lasi doar ce merge.

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro