close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Vrei sa investesti in site-ul tau? 4 aspecte importante

By Radu Ciofu,

06/01/2019

Ai un site?

Vrei sa il faci mai bun?

Atunci vei investi in el timp si/sau bani si vei vrea sa iti recuperezi investitia.

Iti prezint 4 aspecte esentiale de care sa tii cont pentru un profit cat mai mare al investitiei.

investitii in site
investitii in site

4 aspecte esentiale ale investitiei intr-un site

1. Foloseste pagini suport si asigura-te ca directioneaza corect traficul

Ce sunt paginile suport?

In general, faci un site pentru a vinde cu el. Pui produsele sau serviciile pe site si astepti comenzi.

Practic, cele mai importante pagini din site sunt paginile care arata serviciile sau produsele tale. Vom numi aceste pagini principale.

ORICE alta pagina, care nu e o pagina principala, este o pagina de suport. Sunt pagini de suport pentru ca au rolul de a “ajuta” paginile principale si de a oferi informatii conexe astfel incat un numar cat mai mare de vizitatori sa ajunga pe paginile principale si sa cumpere de acolo ce e de cumparat.

Pagini de suport sunt toate articolele unui site (articolul asta este o pagina de suport). Tot pagini de suport sunt paginile despre noi, echipa, alte informatii utile, parteneri, etc…

Acum sper ca e clar ce sunt paginile de suport.

Singurul scop al paginilor suport e sa “ajute” paginile principale.

Deci, daca faci astfel de pagini asigura-te ca spui CAT SE POATE DE CLAR vizitatorilor care este pasul logic urmator pe care vrei sa il faca.

Uite cateva exemple:

  • Ai un magazin de haine si ai publicat niste articole cu ultimele tendinte in moda. Asigura-te ca in articolul tau sunt mentionate cateva produse pe care le vinzi si care sunt in tendinte.
  • Ai un site cu servicii de croitorie. Ai pus un articol despre ce costum sa porti in functie de evenimentul la care participi. Pune cate un link si spre categoriile de costume pe care le ai.

E ceva elementar si simplu, dar, de multe ori ignorat.

De fiecare data cand pui o pagina pe site, gandeste-te: “care este pasul urmator pe care as vrea sa il faca cel care citeste continutul acesta” dupa care asigura-te ca acel pas este foarte bine evidentiat.

Cere Consultanta gratuita pentru site-ul tau

› Ai un site de prezentare sau un magazin online si doresti un sfat de imbunatatire de la un specialist ?
› Nu esti multumit de design-ul site-ului ?
› Vrei un site complet nou, dar, nu stii care este pretul corect pentru ce ai nevoie ?
› Ti se pare ca site-ul tau nu vinde suficient de bine ?

» Te putem ajuta!

Solicita serviciul gratuit de consultanta live realizare site »

Afla cat costa crearea unui site la noi - Cere o oferta

CERERE O OFERTA – REALIZARE SITE

Ai nevoie de un site nou? Sau refacerea celui existent?

Trimite-ne o cerere de oferta pentru realizarea site-ului dorit sau, calculeaza pretul aproximativ folosind calculatorul nostru.

Calculeaza pretul Aproximativ pentru site-ul tau »

2. Fa pagini cu continut bazat pe cautari populare din Google

Cuvantul de ordine este “investitie”.

Adica, ceva care sa iti aduca valoare in timp, nu doar un mic plus in viitorul imediat apropiat.

Pentru asta trebuie ca un numar cat mai mare de oameni sa citeasca acel continut. Pentru asta, trebuie ca articolul sa trateze o problema des intalnita in randul celor pe care ii vrei pe site.

Altfel spus, incearca sa rezolvi o problema pe care multi oameni o au.

Dar, poti face asta doar daca identifici acea problema. Pentru asta te poate ajuta pe de o parte experienta ta, pe de alta Google.

Oamenii cauta in google problemele lor. Identifica modul in care sunt cautate acele probleme si redacteaza articole in bazate pe acele cuvinte. Ca sa identifici in Google cautari populare iti trebuie un studiu al cuvintelor cheie. Vezi aici› si aici› doua articole legate de studiul cuvintelor cheie.

Extra:

Pe cat posibil nu te focusa pe stiri. Stirile NU au valoare investitionala mare. Pot fi foarte interesante, nu spun nu, dar dupa ce a trecut momentul lor sunt perimate. Foarte rar stirile sau evenimentele punctuale capata valoare cu trecerea timpului.

Extra2:

Daca vrei sa implementezi ceva de genul acesta dar nu ai foarte multe resurse la dispozitie sa faci articole mari si multe, atunci fa 1 sau mai multe pagini de “intrebari des inatalnite” (FAQ-s in engleza).

Paginile de intrebari des intalnite sunt varianta minimala a articolelor tip tutorial.

3. Facut corect, Video-ul are un impact mult mai mare decat textul

Suntem oameni. Milioane de ani ne-am bazat in principal pe vedere pentru a relationa cu lumea din jur.

Este normal ca un filmulet sa aiba impact mult mai mare decat un text. Vorbim de relationare cu alti oameni.

Atentie insa: ca sa existe un impact semnificativ trebuie ca filmul sa fie bine facut.

Ce inseamna sa fie bine facut?

Sunt in general doua abordari:

  • Abordarea tehnica (sau utilitara)
    • In acest caz prezinti cateva produse sau servicii cu lux de amanunte si incerci sa oferi informatii cat mai utile vizitatorilor.
      • Aici aspectul esential este ca – 1: incerci sa oferi informatii concrete si valoroase . 2: te pozitionezi pe tine ca expert in domeniul respectiv.
    • Abordarea asta e mai scumpa – un singur film rar reuseste sa impresioneze. Trebuie sa ai destul de mult continut (multe filmulete) ca sa vada cu adevarat lumea ca esti bin in ceea ce faci.
  • Abordarea emotionala:
    • In acest caz fa o prezentare cat mai personala a afacerii tale.
      • Important: NU fa o prezentare descriptiva si fara nici o emotie. Asta nu te va ajuta la nimic. Daca esti emotiv, daca nu iti place sa fii in centrul atentiei, atunci mergi pe abordarea tehnica.
      • Ideea este sa vorbesti despre visurile tale, despre ce incerci sa faci, ce te-a determinat sa faci, cum vezi din punct de vedere emotional afacerea ta, etc…
        • Scopul este sa ii faci pe oameni sa relationeze cu tine. Sa te cunoasca si in ultima instanta sa le fii cat mai familiar posibil.
        • Aceasta modalitate e potential mai ieftina pentru ca poate functiona si cu un singur film.

Important:

Indiferent cat de multe sau putine filme faci, ai grija sa le promovezi.

Daca ai facut un filmulet dupa care l-ai pus undeva pe un youtube de care nu stie nimeni, sau pe o pagina unde nu prea ajunge nimeni, atunci nu ai facut nimic.

Pune filmul respectiv in pagina despre noi, pune-l ca introducere la canalul de Youtube, pune-l la descrierea canalului, la descrierea paginii de facebook, pune-l pe prima pagina, pune in semnatura ta de email link spre pagina despre noi, etc…

Daca tot ai investit si daca a iesit ok, nu-l tine secret. Promoveaza-l cat mai mult.

Cere Consultanta gratuita pentru site-ul tau

› Ai un site de prezentare sau un magazin online si doresti un sfat de imbunatatire de la un specialist ?
› Nu esti multumit de design-ul site-ului ?
› Vrei un site complet nou, dar, nu stii care este pretul corect pentru ce ai nevoie ?
› Ti se pare ca site-ul tau nu vinde suficient de bine ?

» Te putem ajuta!

Solicita serviciul gratuit de consultanta live realizare site »

Afla cat costa crearea unui site la noi - Cere o oferta

CERERE O OFERTA – REALIZARE SITE

Ai nevoie de un site nou? Sau refacerea celui existent?

Trimite-ne o cerere de oferta pentru realizarea site-ului dorit sau, calculeaza pretul aproximativ folosind calculatorul nostru.

Calculeaza pretul Aproximativ pentru site-ul tau »

4. Investeste intr-o comunitate

In Romania, cel mai usor faci o comunitate cu ajutorul unui grup de Facebook.

In trecut se foloseau forumurile; momentan nu prea mai sunt de actualitate. Pot functiona doar daca te poti loga direct cu contul de Facebook si daca se coreleaza intre ele.

Alte variante (inca nu prea populare) pot fi grupurile de Linkedin sau Reddit, posibil si Instagram.

Ce este ESENTIAL de retinut este ca o comunitate implica UN EFORT MARE.

Repet: NU este ieftin si nici usor sa cresti si sa intretii o comunitate.

Cine crede ca doar faci un grup pe Facebook, trimiti cateva invitatii la prieteni si ii rogi sa distribuie se inseala amarnic.

O comunitate de succes = un loc unde oamenii sunt activi. Daca oamenii nu si-au facut un obicei si daca nu au interes in a fi activi, comunitatea moare in 1-2 saptamani maxim.

In marea majoritate a cazurilor, comunitatile de succes se bazeaza pe efortul cuiva de a le tine in viata si active. Asta COSTA timp si bani.

De ce e scump sa faci o comunitate?

Intai, la inceput, putini oameni sunt interesati. Toti suntem mai mult sau mai putin stresati cu viata de zi cu zi. Tot ce ne trebuie in plus e sa mai avem un loc unde sa punem intrebari si sa raspundem la ele. Chiar daca gasim o comunitate care pare interesanta, daca cineva nu trage constant de noi, uitam, ne plictisim, abandonam.

Aveti cumva – sau ati avut – vre-un prieten care era foarte social si mereu tragea de toti din grup sa va vedeti, sa iesiti in oras, sa va intalniti sa faceti lucruri impreuna? Ce s-a intamplat dupa ce persoana respectiva s-a luat cu viata si a disparut din cadru? Cat de des s-a mai reunit grupul de prieteni?

La fel e si cu comunitatile.

Doi – comunitatile trebuie intretinute, nu doar tinute active.

Prima dificultate e sa tii activa o comunitate si sa o cresti. Daca ai trecut de etapa asta, vei vedea ca ea trebuie si constant filtrata.

Mai devreme sau mai tarziu vor aparea oameni de o calitate mai slaba care nu vor respecta comunitatea. Fie vor face spam la greu, fie vor comenta aiurea, fie se vor certa cu altii, etc….

Intr-un fel sau altul vor fi membrii toxici. Cineva trebuie sa ii forteze sa respecte regulile sau, daca nu vor, sa aiba grija sa plece.

Toate astea necesita energie si timp.

De ce ai face asa ceva? Care e beneficiul unei comunitati?

Gandeste-te ca vrei sa mergi sa mananci. Iesi pe strada si vezi doua localuri: unul unde e lume, unul unde nu e nimeni. La care din cele doua e mai probabil sa mergi?

O comunitate este echivalentul virtual al unei multimi adunata permanent in fata magazinului tau.

Ai parte constanta de promovare naturala si reala a produselor tale. Ai parte mereu de recomandari, feedback, activitate care se transforma indirect in clienti.

In engleza se cheama buzz. E ca un fel de “zgomot” pe care – daca vrei sa fii de succes – trebuie sa il faci mereu.

Si de departe cea mai buna si naturala modalitate pentru a produce zumzaitul asta e o comunitate.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Intrebari? Nelamuriri? Idei?

Lasa un comentariu mai jos ↓

Cere Consultanta gratuita pentru site-ul tau

› Ai un site de prezentare sau un magazin online si doresti un sfat de imbunatatire de la un specialist ?
› Nu esti multumit de design-ul site-ului ?
› Vrei un site complet nou, dar, nu stii care este pretul corect pentru ce ai nevoie ?
› Ti se pare ca site-ul tau nu vinde suficient de bine ?

» Te putem ajuta!

Solicita serviciul gratuit de consultanta live realizare site »

Afla cat costa crearea unui site la noi - Cere o oferta

CERERE O OFERTA – REALIZARE SITE

Ai nevoie de un site nou? Sau refacerea celui existent?

Trimite-ne o cerere de oferta pentru realizarea site-ului dorit sau, calculeaza pretul aproximativ folosind calculatorul nostru.

Calculeaza pretul Aproximativ pentru site-ul tau »

Post navigation

← PreviousAdvertoriale Seo – cum obtii articole publicitare Optimizate si de Calitate
NextCe este un plan editorial Seo si cum sa ii reduci semnificativ costurile →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro