Exista Advertoriale Seo de calitate?
Bune pentru Google si cu adevarat interesante pentru cititori?
Poate cineva sa redacteze un articol (advertorial) real interesant despre un domeniu pe care NU il cunoaste?

Sunt 100% convins ca ti s-a intamplat sa intrii pe un site in zona de blog unde ai vazut o gramada de articole EVIDENT facute pentru Google, care nu spuneau nimic, repetau obsesiv si agramat cateva cuvinte cheie si nu le puteai citi complet decat daca era cineva cu pusca la spatele tau.
Asta se intampla in general pentru ca redactorii stiu sa scrie dar nu cunosc bine domeniul despre care trebuie sa scrie SAU, cei care cunosc domeniul respectiv, nu au exercitiul redactarii sau nu stiu sa scrie.
De exemplu, incearca si tu sa scrii un articol despre un domeniu de care nu ai habar. Ce poti sa faci? Cauti pe net cateva idei si le invartesti cu alte cuvinte pana cand iti iese o pagina…
Se poate si asa dar NU TREBUIE neaparat sa fie asa. Ce alternative avem? Afla in continuare!
› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?
› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?
› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?
› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?
Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›
Curs de Optimizare SEO on si off site
Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate
Servicii SEO Profesionale
Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!
Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.
Doua tehnici de redactare de advertoriale seo de calitate
Tehnica de redactare advertoriale seo #1 – Articole tip “Interviu cu specialistul“
In mod normal, cand redactezi un articol seo – mai ales daca vrei sa fie de calitate si sa aiba si un continut mare (1200+cuvinte) trebuie sa pleci de la un cuvant cheie.
Insa, pentru orice cuvant cheie exista si sub-cuvinte cheie. Si sub-sub cuvinte cheie… si tot asa. Astfel de cuvinte cheie pot fi aflate dintr-un site care ofera sugestii – gen Ubersugest sau (preferatul meu) – keywordtool.io
Deci, ca redactor seo iti faci o idee despre cam ce vor in mare oamenii care cauta acel cuvant – sau variatiile sale. Ai rezolvat insa jumate din problema. Stii ce se cauta, cum se cauta dar nu ai cunostintele necesare sa raspunzi cu adevarat ca un specialist.
De exemplu: sa luam un cuvant cheie iubit de majoritatea romanilor – mai ales cei de la bloc – bormasina cu acumulator
Pot vedea ca se cauta “bormasina cu acumulator” + OLX, dedeman, lidl, aeg, autofiletanta, blaupunkt, cmi, la curent, 18v, flex, hitachi, ieftina, second hand, etc….
Daca vreau sa redactez un articol, atunci aleg cele mai importante astfel de cautari – sau cautarile dorite de client si fac un articol tip “intreaba specialistul” in care cer opinia specialistului cu privire la bormasinile respective.
Evident ca specialistul nu trebuie sa imi dea decat cateva indicatii – gen – marca xyz este ieftina si proasta, marca ABC este mai scumpa dar foarte robusta, marca QWE se foloseste la …. si asa mai departe.
Cea mai mare parte a articolului este scrisa de redactor si e facuta ori ca un reviu – ori chiar sub forma unui mini interviu. Evident ca raspunsurile specialistului sunt dezvoltate de redactor.
Avantaje:
• Are incluse multe cuvinte cheie in mod natural. Articolul va fi un fel de lista, unde nu deranjeaza faptul ca se repeta de mai multe ori o expresie.
• Are si continut util, care vine de la cineva care chiar cunoaste domeniul respectiv.
• Se elimina un timp lung (si un cost mare) pe care readctorul ar fi trebuit sa il investeasca in documentare. Uneori trebuie sa existe continut de calitate. In cazul respectiv redactorul sta mult timp si citeste pt a intelege (cat de cat) domeniul. Timpul ala trebuie sa fie platit de cineva…
Tehnica de redactare advertoriale seo #2 – Articole tip “Revista presei comentata“
Indiferent de domeniul in care lucrezi exista exista stiri si noutati care apar in acel domeniu.
O varianta implementata de unele companii este sa realizeze un scurt rezumat al acelor stiri – ceva gen revista presei de specialitate – pe care sa il trimita din cand in cand sub forma de newsletter la abonati sau sa il puna pe site.
Nu e nimic rau cu asta – e chiar ok – DAR, nu aduce foarte multa valoare perceputa.
Altfel spus, tu – compania – nu castigi deloc incredere din partea cititorilor pentru ca in ultima instanta nu esti decat un fel de intermediar intre cei care au scris stirile si cititorii. Chiar daca cineva apreciaza ca e tinut la curent cu ultimele evenimente, nu cresti cu nimic in ochii sai pentru ca tu nu ai adus nici un fel de plus valoare.
Ca sa aduci plus valoare trebuie sa pui si tu ceva.
Una dintre cele mai bune solutii este sa precizezi care sunt implicatiile stirii respective. Ca specialist in domeniul tau sigur poti face mai multe conexiuni decat face un jurnalist. Asta odata ca aduce o informatie noua cititorilor dar si iti creste tie autoritatea. Dovedesti ca stii mai mult decat sa dai copy-paste la stiri.
Problema e ca un redactor NU poate genera de unul singur acest tip de content.
Care sunt pasii metodei:
• Redactorul face o selectie de stiri (o poate face si specialistul)
• Specialistul precizeaza pe scurt implicatiile
• Redactorul face rezumatul (revista presei) si elaboreaza si implicatiile.
Avantaje:
• Ai si cuvintele cheie si un articol cu autoritate
• Oferi stiri SI capeti si aturotate prin faptul ca arati ca stii mai mult decat doar sa citesti stirile
• Specialistul nu aloca decat putin timp – doar precizeaza pe scurt cateva implicatii. Cea mai mare parte a articolului e facuta de redactor
› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?
› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?
› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?
› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?
Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›
Curs de Optimizare SEO on si off site
Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate
Servicii SEO Profesionale
Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!
Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.
Avantaje pentru ambele tehnici de redactare de advertoriale seo
• Obtii content redactat ok de un redactor (care se presupune ca stie sa redacteze content
• Articolele SUNT seo – presupunand ca redactorul stie ce face…
• Articolele SUNT interesante pentru cititori pentru ca exista plus valoare in ele – presupunand ca specialistul da niste raspunsuri ok… De asta e specialist… nu?
• Costul Advertorialelor nu te darama si nici nu trebuie sa piezi timp facandu-le singur – chiar daca sunt considerate content premium, timpul de redactare nu e semnificativ mai mare – deci nici costul nu e semnificativ mai mare decat la articolele standard
Pana in prezent, astea sunt cele mai bune solutii pe care le-am gasit cand e vorba de a redacta articole de calitate pe nise specifice. Avem serviciu de redactare articole seo insa pentru orice redactor este o “provocare” sa realizeze content cu adevarat de calitate pe subiecte de specialitate.
Advertoriale SEO
Ai nevoie de advertoriale seo calitative si interesante pentru afacerea ta? Iti punem la dispozitie serviciul de redactare advertoriale SEO, pentru a putea oferi cititorilor de pe blogul tau continut de calitate, atractiv pentru ei, dar optimizat si pentru Google.
Ne poti oferi informatiile necesare atunci cand doresti un articol specializat, iar unul dintre redactorii nostri va efectua un studiu pentru a aprofunda subiectul. In acest mod te vei putea bucura de un articol SEO friendly, 100% optimizat pentru Google, dar care sa aduca si informatii calitative, credibile cititorilor tai.
Ofera cititorilor plus valoare prin continutul de pe site-ul tau, iar continutul tau se va transforma in scurt timp in unul dintre cele mai eficiente modalitati de promovare. Daca ai nevoie de ajutor pentru redactarea continutului, pentru un articol sau un advertorial SEO de calitate, contacteaza-ne!
Avem si o serie de tehnici de redactare astfel incat sa putem oferi continut calitativ chiar si daca domeniul tau este unul mai specializat. Afla mai multe in acest articol.
Radu Ciofu, SEOmark.ro
Intrebari? Nelamuriri? Comentarii?
Lasa-le mai jos ↓
Vezi si inregistrarea Webinarului pe aceeasi tema
Cum sa obtii articole de calitate real utile pentru vizitatori
Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau? Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google?
Te putem ajuta! Inregistreaza-te pentru un AUDIT SEO GRATUIT› al site-ului tau.
Acesta este un articol scris la repezeala?
Ma scuzati, dar va prezentati ca o firma de SEO – astfel trebuie sa dati mai multe detalii. Nu sa puneti articole aiurea pe site-ul dvs…
Buna ziua,
ne puteti spune ce nu este clar?