close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Afla care sunt pasii unei campanii profesioniste pe Facebook

By Radu Ciofu,

05/09/2016
administrare profesionista a campaniilor de promovare prin facebook ads

Reclama pe Facebook – simplu: postezi ceva si dai “boost post”. Mai e si altceva?

Din fericire pentru bugetul tau, poate fi mult mai mult!

Conform Facebrands.ro in Romania sunt 8,5 milioane de utilizatori de Facebook. Atunci cand dai “boost post” te promovezi teoretic catre toti. Crezi ca nu se poate mai eficient de atat?

Administrarea profesionista a unei reclame pe Facebook trebuie sa tina cont de si sa optimizeze urmatoarele 3 variabile principale:

  • Cui ma promovez – mai exact care este audienta mea (publicul caruia ma adresez)
  • Cu ce ma promovez – mai exact ce produse sau servicii ofer si ce mesaj arat acelei audiente
  • Unde duc acea audienta – mai exact, catre ce pagini din site-ul meu duc acea audienta sau (asta daca nu doresc o conversie direct in Facebook sau in alta parte)

Hai sa vedem ce presupune fiecare etapa.

Solicita un Audit Facebook Ads – Gratuit – Live

O consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer in care analizam campania ta de Facebook si iti oferim o parere.

› Ai campanii de promovare active pe Facebook??

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu ai vanzarile pe care le asteptai?

› Vrei o opinie din partea unei firme specializate?

» Te putem ajuta! Solicita un audit gratuit al campaniei tale de Facebook. Programeaza-te la o discutie Gratuita cu un specialist!

Cere un Audit Gratuit al reclamelor tale pe Facebook»

Ai nevoie de Publicitate pe Facebook ?

• Vrei sa vinzi rapid catre publicul larg?
• Vrei ca multi oameni sa afle de tine?
• Daca da – ai ajuns unde trebuie!

Suntem o Agentie de marketing specializata in implementarea campaniilor de promovare prin Facebook Ads si Instagram Ads.

Cere o oferta de Servicii de Facebook ads »

Cui ma promovez – selectarea audientei

Reclamele sunt eficiente daca sunt aratate cui trebuie – valabil pentru orice reclama. Punctul forte al Facebook-ului este ca poti selecta foarte precis cui sa afisezi reclama ta in functie de interesul pe termen lung al persoanei respective.

De exemplu, daca esti un magazin de biciclete, poti selecta persoane din orasul x, de varsta y, care au ca interes ciclismul si care au dat like unor pagini de ciclism sau altor magazine de biciclete.

A crea o lista de persoane care sa corespunda anumitor criterii stabilite de tine se numeste sa creezi o audienta.

Pentru firmele care nu au mai avut campanii administrate profesionist pe Facebook, primul pas este efectiv identificarea clientului potrivit. In cele mai multe cazuri nu exista un singur tipar de client si trebuie sa testezi mai multe interese potentiale. Asta inseamna sa incepi cu mai multe campanii identice ca si mesaj/produs/destinatie dar sa variezi audientele si sa vezi cine raspunde cel mai bine criteriilor tale.

Este in general nevoie de minim 2 saptamani ca sa iti faci o idee despre cat de bine (sau nu) raspunde o audienta la mesajele tale. In aceasta etapa nu urmaresti conversii sau vanzari directe ci doar sa identifici audienta corecta. Asa ca este este esential, oricat ti-ai dori, sa NU schimbi mesajele afisate. In general se merge cu o reclama generica dar cat mai reprezentativa pentru firma pe care o promovezi.

Atunci cand incerci sa optimizezi ceva, este obligatoriu sa nu schimbi decat un singur parametru odata. De exemplu: pun o reclama catre o audienta si in prima faza merge slab. Dupa aceea schimb si audienta si reclama si vad ca merge mai bine. Cine a fost de vina: reclama sau audienta?

O alta regula a testarii pe Facebook: Campaniile NU se editeaza. Vrei sa testezi ceva nou, faci o noua campanie. Daca mereu schimbi ceva la o campanie in derulare, este imposibil ca mai tarziu sa spui ce a mers, de ce si sa reconstruiesti audienta respectiva. Facebook are un grad mare de automatizare interna si tine cont de persoanele care au interactionat cu reclama ta. Daca mereu editezi si schimbi aceeasi reclama, nu faci decat sa creezi un istoric imposibil de recreat al acelei reclame, ceea ce inseamna ca nu optimizezi structurat si logic.

Daca modifici de mai multe ori o campanie, poti ajunge sa imbunatatesti rezultatul final DAR, nu vei putea trage concluzii clare si foarte probabil nu vei putea recrea rezultatul.

Dupa o anumita perioada, in urma a multe teste reusesti sa identifici cateva audiente bune. Urmeaza partea a 2-a.

Ce promovez: reclama si destinatia

Desi sunt doua variabile distincte, in general optimizarea reclamei si a destinatiei se face concomitent. Motivul este ca astfel se castiga timp pretios. In general, peste 95% din clienti vor rezultate cat mai rapide, asa ca trebuie sa cumulezi aceste doua etape.

Optimizarea reclamei

Ca regula generala, este obligatoriu sa NU modificam campaniile pornite. Daca vrem sa schimbam ceva, atunci se creeaza o campanie noua pentru fiecare nou parametru care se vrea modificat.

In esenta, optimizarea reclamei se concentreaza asupra mesajului si al tipului de campanie dorit. Optimizam pentru click-uri? pentru conversii? De obicei nu exista o singura conversie caz in care trebuie sa realizam campanii diferite pentru fiecare obiectiv separat.

In functie de audienta aleasa, trebuie sa testam mai multe mesaje. Daca ai mai multe audiente posibile (cazul cel mai frecvent) nu te poti astepta ca o singura reclama sa atraga la fel pe toata lumea. Pentru fiecare audienta trebuie cel putin 3-4 reclame si mesaje diferite ca sa iti dai seama cat de cat ce merge, ce nu, si de ce.

Si nu uitati de destinatie. Marea majoritate a reclamelor de pe Facebook duc spre un site. Credeti ca pagina pe care ajung utilizatorii nu influenteaza rezultatul final al campaniei? Si credeti ca nu e bine sa se testeze mai multe pagini? Sunteti 100% convinsi ca prima varianta e si cea mai buna?

Tot in aceasta etapa se optimizeaza si pozele, tipul de afisare si pozitia lor. Exista posibilitatea de a afisa o reclama in feed, sau in partea dreapta. Exista posibilitatea de a afisa o singura poza sau o colectie de poze. Si evident, trebuie sa testezi mai multe poze.

Si nu uitati: reclamele pot fi afisate pe mobil sau pe desktop.

Si nu uitati regula de aur: la fiecare test nu se schimba decat un singur parametru.

Solicita un Audit Facebook Ads – Gratuit – Live

O consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer in care analizam campania ta de Facebook si iti oferim o parere.

› Ai campanii de promovare active pe Facebook??

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu ai vanzarile pe care le asteptai?

› Vrei o opinie din partea unei firme specializate?

» Te putem ajuta! Solicita un audit gratuit al campaniei tale de Facebook. Programeaza-te la o discutie Gratuita cu un specialist!

Cere un Audit Gratuit al reclamelor tale pe Facebook»

Ai nevoie de Publicitate pe Facebook ?

• Vrei sa vinzi rapid catre publicul larg?
• Vrei ca multi oameni sa afle de tine?
• Daca da – ai ajuns unde trebuie!

Suntem o Agentie de marketing specializata in implementarea campaniilor de promovare prin Facebook Ads si Instagram Ads.

Cere o oferta de Servicii de Facebook ads »

Ce presupun toate cele de mai sus?

Ca si formula generica avem:

10-12 teste de audienta (pot fi mult mai multe, depinde de complexitatea afacerii si bugetul clientului). Sa zicem ca raman 3-4 audiente ok.

3-4 audiente x 10-15 reclame x 4-5 modalitati de administrare a reclamelor x 2 landing page = in general peste 100 de campanii diferite pentru a ajunge la o concluzie relativ solida, concludenta si eficienta.

Dupa care, evident, procesul nu se termina, pentru ca oricand poti testa o audienta noua, un mesaj nou sau un landing nou. Doar asa, pe termen lung obtii rezultate cu adevarat eficiente.

Sau, poti sa nu iti bati capul cu nimic din cele de mai sus si sa dai “boost post”. Merge si asa.

 

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Post navigation

← PreviousStirile saptamanii din marketing online
NextImbunatateste-ti site-ul sau vei pierde trafic – avertisment Facebook →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro