close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ce sunt Cuvintele Cheie (seo si google) si cum le gasesti pe cele mai bune

By Radu Ciofu,

12/09/2018

Ce sunt Cuvintele Cheie (pt Google Ads sau seo) ?

In prima parte afli care sunt tipurile de cuvinte cheie si de ce poti pierde bani facand reclama gresit, DACA nu le intelegi exact.

 

Care sunt cele mai bune Cuvinte Cheie si cum sa le gasesti

In partea a 2-a afli cum sa gasesti cuvinte cheie si cum sa le sortezi in functie de utilitatea lor pentru tine SI in functie de competitia din partea concurentilor.

In ce fel se folosesc Corect Cuvintele Cheie

In partea a 3-a afli cum se utilizeaza corect cuvintele cheie atat in SEO cat si in Google Ads (fost adwords).

cuvinte cheie seo
cuvinte cheie seo

Ce sunt Cuvintele Cheie


Cuvintele cheie sunt expresii sau cuvinte folosite des in Google sau alte motoare de cautare.

Un cuvant cheie poate fi format din 1 sau mai multe cuvinte efective.

De exemplu:

“Camasi” este un cuvant cheie format dintr-un singur cuvant.
“camasi barbatesti” este alt cuvant cheie, format insa din 2 cuvinte.
“camasi barbatesti slim fit” este un alt cuvant cheie – de data asta o expresie formata din 4 cuvinte efective.

Un cuvant sau expresie este cuvant cheie atunci cand mai multi oameni cauta in Google (sau alte motoare de cautare) des exact expresia respectiva.

Tipuri de Cuvinte Cheie

Exista doua tipuri de cuvinte cheie: INFORMATIONALE si TRANZACTIONALE

Cuvintele cheie informationale sunt in general cuvinte cheie care sunt folosite de oameni care vor mai multe informatii despre ceva.

De exemplu:

“ce sunt cuvintele cheie” , “ce este seo” , “cat costa un site” , “instalatii electrice” , “televizoare lcd” , “masini de spalat” , etc…

IMPORTANT: cuvantul cheie “ce este seo” este o intrebare. “masini de spalat” nu este o intrebare, dar, este considerat TOT cuvant cheie informational.

De ce?

Neintelegerea acestui aspect va poate costa bani cheltuiti degeaba pe reclame ineficiente.

Ambele sunt informationale pentru ca in ambele cazuri utilizatorul vrea mai multe informatii.

In primul caz – “ce este seo” – utilizatorul vrea sa citeasca mai multe si sa inteleaga efectiv CE ESTE SEO.

In al doilea caz omul stie ce e o masina de spalat DAR , vrea sa afle informatii despre CE TIPURI de masini de spalat exista. SI in al doilea caz vrea mai multe informatii, dar, nu atat sa citeasca despre masini de spalat, ci sa afle care sunt preturile, care sunt modelele. In esenta care este oferta de masini de spalat.

Cuvintele cheie tranzactionale sunt cuvinte cheie care denota o intentie clara din partea utilizatorului de a intreprinde o actiune – de obicei de a cumpara ceva.

De exemplu: “servicii seo agentie turism” sau “servicii seo magazin jucarii” sau “masina de spalat Beko WRE6512BWW” sau “masina de spalat LG TwinWash” sau….

In cazul cuvintelor cheie tranzactionale, este foarte clar ca utilizatorul cauta ceva FOARTE PRECIS. S-a interesat despre serviciile, produsele dorite, a ajuns la concluzia ca produsul/serviciul X este cel mai bun pentru el, dupa care il cauta pe net – folosind un cuvant cheie foarte specific – pentru a gasi cel mai bun pret si/sau cel mai bun furnizor.

In cazul cuvintelor cheie tranzactionale, utilizatorul a depasit etapa de informare si vrea sa cumpere acel produs/serviciu.

Intrebare:

Care cuvinte cheie credeti ca sunt mai valoroase? Cele informationale? sau cele tranzactionale?

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Cum gasesti cele mai bune cuvinte cheie


Intai, UNDE gasesti cuvintele cheie?

Cel mai utilizat program in care poti gasi cuvinte cheie este utilitarul KeyWord Tool din Google Ads (fost adwords).

Utilitarul este gratuit insa trebuie sa ai un cont activ de Google Ads

NU trebuie sa demarezi efectiv o campanie de promovare pentru a accesa utilitarul.

Totusi, daca nu ai o campanie activa, google iti va furniza doar date estimative. In cazul in care ai un cont activ pe Google Ads, utilitarul keyword tool iti va da date concrete privind cuvintele cheie.

Concret – cum alegi cuvintele cheie utile pentru tine

Toate cuvintele cheie au 2 caracteristici in functie de care pot fi impartite:

Volumul lunar – volumul lunar este efectiv numarul de cautari lunare pentru acel cuvant cheie. De exemplu, cuvantul cheie “Bormasina” are aproximativ 2900 de cautari lunare in Romania.

Cu cat un cuvant are mai multe cautari, cu atat va fi mai dificil de ajuns pe primele locuri in Google (prin SEO) pe acel cuvant. Traficul aduce bani.Cu cat exista mai mult trafic, cu atat poti scoate mai multi bani. Cu cat poti scoate mai multi bani, cu atat concurenta va fi mai mare.

Competitia – competitia este efectiv numarul companiilor care isi fac reclama in Google Ads pe acel cuvant cheie. Cu cat competitia este mai mare, cu atat costul in Google ads va fi mai mare SI in general, dificultatea de a ajunge pe primele pozitii in Google Organic (seo) va fi mai mare.

Important: competitia este strict masurata la nivel de Google Ads – adica cei care platesc reclama in Google. Competitie mai mica arata in general ca acel cuvant NU este profitabil. Daca era un cuvant foarte bun, atunci se ingramadeau multi oameni sa plateasca pentru a-si face reclama pe acel cuvant.

De exemplu, cuvantul cheie “Bormasina” are o competitie medie. Cuvantul cheie “bormasina makita” are o competitie mare insa doar 880 de cautari lunare.

Bormasina are 2900 de cautari lunare, bormasina makita are doar 880 – cu toate astea MAI MULTI oameni se lupta pentru a se promova pe bormasina makita decat pe bormasina.

De ce?

Pentru ca “bormasina” este un cuvant cheie informational (vezi prima parte a articolului) iar “bormasina makita” este un cuvant cheie tranzactional. Este mult mia probabil sa vinzi – si sa faci bani – daca te promovezi pe cuvantul “bormasina makita” decat pe “bormasina”.

E clar ca cei care cauta bormasina INCA nu stiu ce vor; pe cand cei care cauta bormasina makita stiu ce vor si probabil cauta cea mai buna oferta.

Fa-ti un plan de promovare bazat pe cuvinte cheie din nisa in care este afacerea ta

Ca sa te promovezi eficient, trebuie sa stii CE se cauta si cum se cauta.

Adica, trebuie sa stii care sunt principalele cautari relevante pentru afacerea.

Asta se cheama studiu de cuvinte cheie. Rezlutatul e un tabel cu cautari, cu volum si competitie.

Dupa care fa o alta lista cu serviciile sau produsele tale si alte pagini relevante din site-ul tau. (ghiduri, tutoriale, orice alt landing page relevant)

Filtreaza produsele tale in functie de profitabilitatea pentru afacerea ta. 100% NU toate produsele sunt la fel de importante pentru tine.

Incepe cu cel mai important produs/serviciu.

Care cuvinte cheie se potrivesc? Care sunt tranzactionale si care sunt informationale. Care este cea mai buna destinatie pentru cei care cauta acel produs/serviciu?

Ar trebui sa rezulte un tabel cam asa:

produs / serviciu 1 cuvant cheie 1cuvant cheie 2cuvant cheie 3
produs / serviciu 2 cuvant cheie 4cuvant cheie 5
produs / serviciu 3 cuvant cheie 6
produs / serviciu 4 cuvant cheie 7cuvant cheie 8

 

Important:

Daca pentru un anumit cuvant cheie NU ai o destinatie foarte specifica – si acel cuvant are multe cautari – atunci ia in calcul sa creezi o destinatie.

Crearea de pagini dedicate anumitor cuvinte cheie ESTE o parte importanta a procesului de optimizare SEO – iti poate aduce trafic gratuit din Google sau iti poate creste eficienta unei campanii de promovare in Google Ads.

Ai nevoie de consultanta SEO gratuita?

› Ai investit in SEO dar rezultatele sunt sub asteptari ?

› Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau ?

› Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google ?

› Vrei sa alfi ce implica SEO si optimizarea pentru Google ?

Te putem ajuta - Aplica acum pentru : Consultanta SEO Gratuita›

Invata optimizarea pentru Google? Urmeaza un Curs de SEO

Curs de Optimizare SEO on si off site

Inveti lucruri practice despre SEO si Google
Inveti cum sa vinzi mai mult cu site-ul tau
Primesti o diploma de participare
Te ajutam sa aplici informatiile invatate

Urmeaza Cursul Intensiv de Optimizare SEO on si off site »

Creste-ti traficul. Solicita un pachet de SEO

Servicii SEO Profesionale

Tot ce iti trebuie pentru a avea un site care sa atraga vizitatori din Google!

Avem pachete SEO prestabilite – potrivite pentru aproape orice buget sau putem oferi servicii SEO complet customizate, pliate pe nevoile tale.

Cere o oferta de servicii SEO pentru site-ul tau »

Cum sa folosesti corect si eficient cuvintele cheie


Google este “obsedat” de a “satisface intentia utilizatorului”.

Valabil fie ca e vorba de reclama prin Google Ads fie ca e vorba de trafic natural (organic) si optimizarea unui site.

Adica, pe cat posibil cel care cauta ceva sa fie dus intr-un loc in care gaseste TOT ce doreste.

Asta inseamna ca pentru cei care cauta cuvine informationale trebuie sa livram in principal informatii, iar pentru cei care cauta cuvinte tranzactionale, sa livram in principal liste de produse.

Aveti aici un exemplu concret de optimizare seo pentru nisa bijuteriilor.

IMPORTANT:

Intotdeauna inainte de a incepe optimizarea pentru un cuvant cheie, cauta-l in google si vezi cam ce fel de rezultate sunt pe prima pagina. Cam aia este ce se asteapta oamenii sa gaseasca.

Vezi care e logica paginilor de pe primele pozitii si incearca sa oferi ceva MAI BUN.

Optimizarea pentru cuvinte cheie informationale

In cazul in care urmaresti un cuvant cheie mai general – informational – verifica daca utilizatorul vrea sa citeasca despre acel lucru SAU daca vrea sa vada cat mai multe produse de acel tip pentru a-si face o idee.

De exemplu:

pentru cuvantul cheie “bormasina” – oamenii NU vor sa citeasca despre bormasini – vor o pagina centralizator care sa prezinte cat mai multe tipuri de bormasini si cu cat mai multe filtre/sub-categorii.

La ce se gandeste un om care cauta bormasini?

Sa vada ce marci sunt? Care sunt cele mai ieftine? Cati Wati au (ce putere)? De care tipuri sunt? Ce pot face? Etc…

Fiecare cauta CEVA. Cu cat pagina ta are mai multe categorii, e mai usor de folosit, si ofera mai multe informatii, cu atat va fi o destinatie mai buna pentru cautari.

Cu atat Google iti va aduce mai mult trafic natural. Adica, pagina va fi mai buna pe partea de optimizare SEO.

In cazul Google Ads, lucrurile sunt un pic diferite. Pagina va fi mai buna si acolo DAR, nu este cert ca promvarea isi va recupera banii. Pana la urma, aduci oameni care NU vor sa cumpere in etapa asta, vor doar sa se informeze.

In cazul Google Ads trebuie sa ii “agati” cu ceva si ulterior sa incerci sa le vinzi un produs.

Idei cu care poti “agata” vizitatori din cautari informationale:

  • Campanii de remarketing – vezi mai multe despre ce inseamna un remarketing eficient
  • Colectare de date de contact (lead-uri) – implementare de destinatii (obiective) secundare – vezi aici un articol despre cum poti imbunatati o campanie indirecta
  • Butoane cat mai multe si cat mai eficiente de call to action (suna acum) sau un chat activ.

Ideea principala este sa incerci sa te duci TU peste el – sa incerci sa ii iei datele de contact, dupa care sa revii pentru a finaliza tranzactia.

Acelasi lucru este valabil si pentru cazul in care cautarea informationala are ca destinatie un articol.

Daca urmaresti astfel de cuvinte, content marketing-ul este ESENTIAL.

Cere un Audit Google Ads Gratuit

› Ai reclame Google Ads (Adwords)?

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu aduc suficienti clienti?

› Vrei o opinie din partea unei firme de specialitate?

Aplica pentru Audit Gratuit Google Ads›

Ai nevoie de Servicii Google Ads (administrarea reclamei) ?

Suntem o agentie de promovare online specializata in implementarea si optimizarea reclamei prin Google Ads.

Oferim pachete complete de promovare prin Google Ads dar si servicii punctuale.

Tu vii cu produsul si oferta, noi iti concepem mesajul, facem setarile in Google si iti promovam eficient afacerea. Aditional, putem oferi si servicii conexe, cum ar fi: optimizarea paginilor de produs, optimizarea conversiilor, implementare funnel de marketing, etc…

Cere o oferta de Servicii de Google Ads»

Optimizarea pentru cuvinte cheie tranzactionale

In aces caz trebuie sa iti concentrezi efortul pe a vinde ACUM.

In general, exista doua cateva pe care le poti imbunatati.

  • Pretul. Sa scazi pretul nu e prea placut… Poti insa sa oferi anumite bonus-uri sau promotii temporare.
    • De exemplu: x lei reducere la prima comanda SAU reducere 5% pana la data X SAU primesti gratuit ceva daca faci cumparaturi in valoare de X lei
  • Beneficii extra – Mentioneaza cat mai clar toate beneficiile pe care le oferi. Asigura-te ca vizitatorul stie clar ce alte avantaje ii mai oferi.
    • De ex: transport gratuit la comenzi de peste X , retur gratuit si deschidere colet, ghiduri de utilizare oferite la cumparare (de ex: pentru fiecare supliment nutritiv cumparat, primiti ghidul “top 10 alimente pentru diete ….”), montaj gratuit – daca e cazul, etc…
  • Autoritatea vanzatorului – suntem in piata din 1994, suntem distribuitori de peste 15 ani, etc…

In esenta, o cat mai buna implementare a celor 6 principii ale persuaziunii definite de Dr. Robert Cialdini. Aveti aici un webinar pe tema asta: https://www.youtube.com/watch?v=CcKPg75uFj8

Radu Ciofu,SEOmark.ro

Intrebari? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousObtine mai mult cu Aceiasi Bani – care reclama e cea mai eficienta
NextCum te pot ajuta comunitatile de afaceri sa-ti cresti business-ul →

2 thoughts on “Ce sunt Cuvintele Cheie (seo si google) si cum le gasesti pe cele mai bune”

  1. neckerm4nn says:
    24/01/2019 at 6:05 pm

    salut , cum aflu si eu un cont google ads ( activ ) reclamele imi merg pe site dar am uitat user si pass ( daca dau recuperare parola user bla bla ma pune sa bag nr de tel , dupa ma intreaba pe ce nume este cont-ul google il bag si dupa imi spune ca cont-ul nu exista …. ( am primit acasa si codul pin de activare plata ) Va rog Ajutor…

    Reply
    • SEOmark.ro says:
      24/01/2019 at 8:26 pm

      Salut, pentru recuperarea unui cont de google ads trebuie sa apelezi la echipa de suport Google.
      aici este pagina serviciului – https://ads.google.com/home/ unde ai si un numar la care poti suna. Au suport si operatori romani.

      Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro