
Secretul succesului in orice promovare este sa arati mesajul potrivit persoanei potrivite. Atat!
In articolul de astazi vreau sa prezint in detaliu cum putem alege “persoana potrivita” cand vine vorba de promovarea pe Facebook si de ce este esential acest lucru.
O consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer in care analizam campania ta de Facebook si iti oferim o parere.
› Ai campanii de promovare active pe Facebook??
› Nu esti multumit de eficienta lor?
› Nu ai vanzarile pe care le asteptai?
› Vrei o opinie din partea unei firme specializate?
» Te putem ajuta! Solicita un audit gratuit al campaniei tale de Facebook. Programeaza-te la o discutie Gratuita cu un specialist!
• Vrei sa vinzi rapid catre publicul larg?
• Vrei ca multi oameni sa afle de tine?
• Daca da – ai ajuns unde trebuie!
Suntem o Agentie de marketing specializata in implementarea campaniilor de promovare prin Facebook Ads si Instagram Ads.
Ce faci daca nu exista un profil foarte bine definit al clientilor tai sau nu exista o categorie clar definita in Facebook?
De exemplu, sa presupunem ca vinzi haine, sau ceasuri sau cursuri de limbi straine. Exista un profil clar definit? Oricine isi cumpara haine sau ceasuri si aproape orice categorie de persoane poate apela la un curs de limbi straine. Facebook nu are o categorie speciala gen “strict doar cumparatori de ceasuri“. Marea majoritate a celor care se promoveaza pe facebook nu cunosc rezolvarea acestui impas. Multi incearca sa alcatuiasca un profil din lista de profile oferite de Facebook. Poate ajuta, dar este o munca dificila si cu rezlutate incerte.
Audienta customizata – una dintre cele mai usoare modalitati de selectare a clientilor pe Facebook
Mai exact, ce este o audienta customizata? O astfel de audienta este pur si simplu o lista de persoane care au in comun o serie de criterii pe care tu le specifici.
De exemplu, sa spunem ca am un site care vinde cani cu lucratura traditionala. Este foarte greu sa gasesti exact care este profilul clientului tau. Poti face insa altceva. Poti spune Facebook-ului sa memoreze toate persoanele care au vizitat site-ul tau, sau site-ul unde ai publicat un articol. Daca acea persoana era logata pe FB, atunci profilul acelei persoane va fi introdus in lista ta de potentiali clienti. Pe viitor, cand vei vrea sa iti faci reclama, nu vei afisa reclama respectiva la toata lumea, ci doar acelor persoane care s-au aratat interesate de produsele sau articolele tale. Rezultatul final va fi o eficienta mult mai mare a reclamei tale: vei plati sa te promovezi doar la persoanele care sunt interesate efectiv de activitatea ta.
Foloseste la maxim puterea Facebook-ului
Ce faci insa daca nu ai un trafic foarte mare pe site si nici nu publici foarte multe articole? Un raspuns evident ar fi sa publici mai multe articole ca sa auda lumea de tine. Insa, Facebook te poate ajuta oricum prin creearea unei audiente similare.
Practic, ai cateva sute de persoane care ti-au vizitat site-ul sau au citit articolele tale. Daca vrei sa te promovezi la alte persoane similare, poti cere Facebook-ului sa iti faca o audienta similara cu acei oameni. El va cauta in toata baza sa de date si va selecta un numar mai mare de persone care sunt foarte similare cu cele din lista ta. Ganditi-va ca exista foarte multe criterii in functie de care este utilizat profilul clientilor. Manual este foarte putin probabil sa reusiti sa faceti un profil mai bun decat il face Facebook automat. Si sigur consuma mult mai mult timp.