
SEO – din ce in ce mai important pentru promovarea online
Conform unui raport emis de Borell Associates in 2016, bugetul total pentru campanii de promovare online al companiilor din SUA este de aproximativ 615 miliarde dolari, din care aproximativ 65 miliarde dolari (aproximativ 10%) vor fi directionati catre campanii de SEO. 65 miliarde de dolari sunt O GRAMADA de bani, aproximativ 30% din PIB-ul Romaniei. De ce s-a ajuns la aceasta suma si ce inseamna asta pentru tine si pentru toata industria de marketing online?
SEO FUNCTIONEAZA Din punct de vedere economic, nimic nu rezista daca nu livreaza cu adevarat rezultate. Companiile nu ar investi un buget atat de mare daca nu ar functiona. In prezent SEO este o modalitate foarte eficienta de promovare online, mai ales cand luam in calcul costurile. In general, SEO este mai ieftin decat alte campanii de publicitate online. Singurul dezavantaj din prezent este ca rezultatele nu pot aparea pe termen foarte scurt.
Mai multe cautari pe Google Numarul cautarilor pe Google sau alte motoare de cautare este intr-o continua crestere. Informatiile gasite pe motoarele de cautare sunt un factor din ce in ce mai important in luarea deciziei de cumparare. De vreme ce clientii tau sunt acolo, vrei sau nu, trebuie sa fii si tu acolo.
Nu toata lumea are incredere in reclame O modalitate foarte usoara si o competitie directa pentru SEO sunt reclamele platite in Google – sau Adwords. Acestea pot fi foarte eficiente, insa au o mare problema imposibil de depasit: sunt reclame platite si uneori nu avem incredere in reclame. Personal de multe ori evit sa dau click pe rezultatele afisate prin Adwords pentru ca nu cred ca sunt relevante. Cand caut informatii obiective prefer sa nu dau click pe reclame: nu sunt acolo pentru ca “merita” si pentru ca cineva a platit sa fie acolo. In marea majoritate a cazurilor, rezultatele organice, naturale din Google prezinta mai multa incredere decat rezultatele platite.
Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine. Cu un ghid Gratuit in format PDF
Ghidul introductiv “Initiere in optimizarea pentru Google” iti prezinta cat se poate de simplu ce este SEO, ce trebuie sa faci pentru a atrage mai multi vizitatori din Google si care sunt principalele reguli pe care trebuie sa le aplici daca vrei mai mult trafic pentru site-ul tau.
Descarca Ghidul Gratuit de mai jos!
[sociallocker id=2705]
[/sociallocker]
SEO a devenit mai mult decat doar cuvinte cheie, link-uri si meta-tag-uri Am spus-o si am sa o repet: SEO este mai mult decat doar tehnica si parametrii ai unor linii de cod (mai pe larg aici: SEO si Psihologie). Din ce in ce mai mult in marketing online trebuie sa mergem in intampinarea nevoilor clientului. Sa faci SEO corect inseamna sa intelegi CE cauta clientul tau, DE CE cauta acel ceva si CUM cauta acel ceva. Evident dupa aceea poti sa ii oferi solutia optima pentru nevoile sale.
Din acest motiv, studiul cautarilor pe Google si al cuvintelor cheie ar trebui sa fie primul pas atunci cand realizam un site nou pentru business-ul nostru.
Google devine din ce in ce mai inteligent Si nu in ultimul rand: Google devine mai inteligent. Algoritmii folositi pentru clasificarea site-urilor au evoluat mult in ultimii 4-5 ani. Si cu cat Google este din ce in ce mai inteligent, cu atat efortul depus pentru a ajunge pe prima pozitie este mai mare.
Exact din acest motiv noi promovam ceea ce se cheama o solutie SEO integrata – care presupune un studiu extins al cuvintelor cheie, realizarea unui plan SEO pe termen lung si abia la sfarsit implementarea si optimizarea continua a campaniilor. Intr-o piata din ce in ce mai competitiva fara un plan pe termen lung nu prea mai ai cum sa reusesti.