close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Promovare pe LinkedIn – ce am testat si ce merge ca sa cresti rapid

By Radu Ciofu,

16/02/2022

Te intereseaza zona B2B + expunere si promovare catre alte companii?

Perfect – si pe noi.

Si de asta am testat promovarea pe LinkedIn.

Mai ales ca in ultima perioada eficienta Facebook a scazut semnificativ – motiv pentru care nu mai monopolizeaza piata de social media din Romania si alternative noi sunt binevenite.

In articol prezint cele mai importante concluzii pe care le-am tras in urma testelor facute de noi pe LinkedIn.

Linkedin In - agentie promovare

Promovarea pe LinkedIn – concluziile noastre

1 – LinkedIn pare sa favorizeze excesiv de mult postarile cu engagement

In esenta, toate retelele de socializare se bazeaza pe continut care sa se viralizeze. Stim deja asta.

Insa, imi pare ca pentru LinkedIn postarile care nu au engagemnet au aproape zero sanse sa fie vazute de cineva. Mult mai putin ca pe Facebook/Instagram.

De ce conteaza? si cum se poate remedia

Conteaza pentru ca strategia celor mai multe firme care vor sa se promoveze pe LinkedIn este sa faca un plan de postari, cat mai interesante , si sa se tina de el.  Cat mai multe, cat mai bine.

Nu e neaparat rau, dar e groaznic de ineficient MAI ALES DACA ESTI LA INCEPUT.

Cam asta am facut primii 2 ani. Si postarile noastre erau vazute de 4-5-6 oameni si nu se intampla efectiv nimic.

Si – am marea banuiala ca este exact experienta a 90% din cei care incearca sa se promoveze aici.

Un aspect interesant este ca pare ca postarile care nu au engagement sunt cumva suprimate.

O modalitate “standard” sa cresti vizibilitatea unei postari e sa o promovezi pe grupuri.

Pe LinkedIn, daca nu ai engagement, o faci degeaba. Poti posta pe zeci de grupuri – fara engagement o postare ramane invizibila.

Ce e de facut?

Raspunsul e simplu – obtine un engagement minim la fiecare postare noua.

Cum?

PCR – Prieteni, Cunostiine, Relatii + angajati.

Faci o postare?

  • Da-o colegilor de serviciu sa comenteze ceva, sa dea un like, ceva..
    • Daca e o firma mai mare, se poate lua o decizie interna ca toate departamentele, nu doar marketing, sa puna umaru
  • Sigur trebuie sa ai niste prieteni / cunostinte care ar putea si ei comenta sau ajuta in orice fel
  • Exceptand cazul in care esti antreprenor de la zero sau firma abia infiintata, imi e imposibil sa cred ca nu exista clienti / parteneri cu care ai relatii bune si mai vechi si te pot ajuta. In ultima instanta, nu le cade degetu daca de 2 ori pe saptamana dau si ei like la o postare.
  • Ai rude?

Ideea de baza e urmatoarea – decat sa ai 2 postari pe zi, e MULT mai eficient sa ai 2 postari pe saptamana iar timpul pe care il castigi, foloseste-l pentru a promova acea postare si a-i asigura viralitatea initiala de care are nevoie ca sa fie vazuta.

In cazul nostru, dupa ce am inceput sa implementam “PCR” reach-ul saptamanal a crescut de la aproximativ 40-50 la 1000-1200 si a inceput sa apara si traficul pe site.

2 – Promovarea pe LinkedIn este un joc pe termen lung

Cine a facut cat de cat vanzari pe zona B2B stie ce spun.

Totul incepe cu “trimiteti o oferta” si continua cu “cautam noi cand avem nevoie”

Realitatea este ca in cazul majoritatii firmelor, decizia de cumparare nu se ia pe loc.

Plus, in general exista deja furnizori pentru ce oferi si tu.

Ca sa fie luata decizia de cumparare, trebuie sa treaca in general prin mai multi oameni – care au o gramada de alte lucruri care ard.

Plus, de multe ori, nevoia nu apare tot timpul, ci doar de cateva ori pe an – depinde si de produs/serviciu.

Plus, uneori oamenii se mai schimba, caz in care tot ce ai muncit trebuie luat de la capat si tot asa.

Ideea principala este ca : in B2B in general timpul de conversie este semnificativ mai mare decat in B2C + numarul de interactiuni necesare finalizarii unui proces de vanzare este si el semnificativ mai mare.

Deci, LinkedIn nu este un sprint, e un maraton.

Ca sa castigi un maraton, ai nevoie de un angajament de durata.

Ce e de facut?

Parerea mea e ca nu poti forta vanzarea. Ce poti face este sa cresti expunerea catre firmele / persoanele vizate si sa ai incredere in proces.

Concret:

  • Incearca sa  faci o lista scurta cu persoanele care consideri ca au potential mare si de fiecare data cand postezi ceva, trimite-le postarea si prin chat.
  • Implementeaza o campanie de Remarketing platita.
    • Avantajul campaniilor de remarketing e ca targetezi doar persoane care au interactionat cu tine – fie cu pagina de Linkedin , fie cu site-ul tau. Deci, o reclama cu audienta mica (nu are cum sa fie prea scumpa) si cu maxim de interes – o afisezi cui te stie cat de cat.
    • Important – recomand ca audienta de remarketing sa fie pe o perioada cat mai lunga, nu doar 30 de zile standard.
      • In cazul in care aveti nevoie de ajutor privind setarea unei campanii de remarketing / setare audienta – avem un serviciu dedicat de promovare pe LinkedIn»
  • Creaza un newsletter – daca nu ai deja unul – si promoveaza prin postari si pune pe pagina si varianta abonarii la el.
    • Prin promovare nu spun sa faci postari cu “abonati-va” ci in cadrul articolelor pe care le postezi, sa precizezi ca exista si varianta asta.
  • Ofera ghiduri / materiale descarcabile gratuit pe care sa le promovezi pe profilul tau / pagina ta de companie.
    • Altfel spus, gandeste pagina principala a Linkedin ca un fel de Landing Page.
    • Avem asa ceva in lucru si o sa implementam si noi intr-un timp scurt. Ideea mi-a fost sugerata de Mihai Mihalcea – https://www.linkedin.com/in/mihalcea/  si recunosc ca e o idee excelenta.

3 – Vezi Video urmator

Promovare pe Linkedin - Recomandari

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousExpertii vorbesc despre rolul pe care il are inteligenta artificiala in viitorul optimizarii SEO
NextProbleme si recomandari – ce am vorbit intr-o sedinta de consultanta pentru magazine online →

One thought on “Promovare pe LinkedIn – ce am testat si ce merge ca sa cresti rapid”

  1. Mirela Coman says:
    21/04/2022 at 7:58 am

    Buna dimineata, eu am un blog si postez articolul si pe Linkedin. Dupa ce postez articolul acesta nu este vazut de reteaua mea din Linkedin? De ce se spune ca nu este vizibil si trebuie sa apelez la cateva persoane sa dea like? Si mai am o intrebare. Daca la un articol apar 300 de vizualizari inseamna ca 300 de oameni au citit articolul? Eu de fapt vreau sa stiu care este numarul celor care intra si citesc si daca toti prietenii mei vad fiecare postare a mea.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro