close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servicii SEO
      • Audit SEO Gratuit
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Redactare articole SEO
    • Optimizarea Ratei de Conversie
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Ghid Gratuit – Audit Adwords
    • Ghid Gratuit – Initiere in SEO
    • Ghid Gratuit – Site Eficient
    • Ghid Gratuit – Promovare Facebook
    • Ghid SEO pt. Magazine Online (eCommerce SEO)
    • Ghid Gratuit – Redactarea Titlurilor
    • Ghid Strategii Marketing in Criza
    • Top Promovare Online (2020)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro
    • Anunturi de Job-uri

Ultimele Articole

  • Cum setezi corect o AUDIENTA de FACEBOOK pentru a vinde mai mult
  • Agentie SEO – Principalele “servicii” de care sa te feresti
  • Administrator pagina Facebook – ce presupune mai exact acest rol
  • Agentia de Marketing Online SEOmark.ro - Servicii si Cursuri de promovare digitala + Web Design si Realizare site-uri - 0775.304.971

Logo - Agentia de Marketing Online SEOmark.roLogo - Agentia de Marketing Online SEOmark.ro
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servicii SEO
      • Audit SEO Gratuit
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Consultanta Live Realizare Site
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Redactare articole SEO
    • Optimizarea Ratei de Conversie
    • Consultanta Marketing Online
      • Consultanta marketing online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Ghid Gratuit – Audit Adwords
    • Ghid Gratuit – Initiere in SEO
    • Ghid Gratuit – Site Eficient
    • Ghid Gratuit – Promovare Facebook
    • Ghid SEO pt. Magazine Online (eCommerce SEO)
    • Ghid Gratuit – Redactarea Titlurilor
    • Ghid Strategii Marketing in Criza
    • Top Promovare Online (2020)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro
    • Anunturi de Job-uri

Top sfaturi pentru o Rata de Conversie Maxima in Adwords

By Radu Ciofu,

02/04/2018

Top idei pentru optimizarea ratei de conversie in Google Adwords

Ce faci atunci cant ai trafic mult (si scump), ai cuvinte cheie potrivite si totusi NU ai vanzari.

Daca te intereseaza o serie de idei care sa creasca vanzarile in campaniile prin AdWords ai ajuns unde trebuie.

reusita succes - rata conversie conversie

Important – de facut INAINTE sa incepi sa optimizezi efectiv campania

Intotdeauna, cand avem de-a face cu o campanie care nu merge prea bine, trebuie sa avem grija sa ne punem la adapost de cateva probleme generale care pot aparea.

Deci,

asigurati-va ca produsul/serviciul vandut:

  • Nu este semnificativ mai scump decat la concurenti.
    • Din ce in ce mai multi oameni verifica pe online MAI MULTE oferte de la firme diferite. Daca pretul la concurenti este MULT mai mic decat la voi, atunci sansa sa vinzi direct este mult mai mica. Poti vinde, dar, trebuie sa explici clar, DE CE e mai bine sa cumpere de la tine, unde da mult mai multi bani, decat de la concurenti, unde e mai ieftin.
  • Nu exista probleme de natura tehnica.
    • De multe ori am vazut campanii care nu functionau bine pentru ca un buton nu mergea, sau pentru ca formularul avea o eroare care impiedica inregistrarea sau alte probleme similare. Testati orice campanie lansata macar de 3-4 ori , CEL PUTIN o data de pe desktop si cel putin odata de pe un mobil. Preferabil amandoua din browsere incognito.

Vezi mai multe articole din categoria: Google Ads (Adwords)

Aici poti vedea toate articolele scrise de noi care care au ca subiect Google Ads – fost Google Adwords

Vezi articolele despre Google Ads›

Vezi intregul program educational al SEOmark.ro

Vezi toata sectiunea de Educatie ›

• Articole despre SEO, Google, Facebook, Blogging, Marketing si multe altele
• Webinarii si inregistrari video educationale despre marketing online
• Ghiduri Gratuite
• Cursuri de Specializare pentru SEO, Google Ads, Facebook Ads, Marketing, etc...

Ma intereseaza sa implementez ceva similar cu ce e in articol

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


Cere o oferta de Servicii Google Ads

Oferim un pachet complet de servicii de promovare prin Google Ads!

Vezi mai multe detalii aici»

Creste rata de conversie prin cuvinte cheie mai complexe si/sau mai specifice

Nu incerca sa iesi in fata prin forta bruta/bani mai multi – incearca variante mai inteligente.

Sa luam de exemplu 2 potentiale cautari:

  • Creeare site web
  • Creeare site magazin online articole sport in WordPress

Ambele sunt cautari potentiale ok pentru cineva care ofera serviciu de realizare de site-uri web. Totusi, nu ambii cautatori sunt la fel de valorosi si nu au sanse similare de a deveni clienti.

Sa va explic:

Cel care cauta “Creeare site web” o face foarte probabil pentru ca are nevoie de un site, dar, inca nu stie exact ce vrea – asa ca e in faza de informare.

Intentia de a cumpara efectiv exista, dar nu e imediata si concrenta. El mai curand cauta sa vada cam cat costa, cam ce idei i se ofera, de ce ar avea nevoie, etc…

Cu alte cuvinte, vrea INTAI sa se documenteze dupa care vede el.

De unde stiu asta?

Atunci cand cunosti BINE un lucru, il cauti la modul general? Daca stii exact ce vrei, nu cauti lucrul general, ci cauti lucrul specific de care ai nevoie.

De exemplu, cauti “Creeare site magazin online articole sport in WordPress” – stii exact ca vrei un magazin, nu un site oarecare, stii ce vrei sa vinzi si stii ca vrei sa fie facut in WordPress.

O astfel de cautare este MULT mai valoroasa, pentru ca sansa ca persoana respectiva sa cumpere e mult mai mare, deci rata de conversie a campaniei in sine va fi MAI BUNA.

Apare insa intrebarea: Ce fac daca am trafic prea putin?

La care raspund cu 2 intrebari:

  • Vrei trafic? Sau vrei clienti?
  • Nu e mai eficient daca incepi cu bani putini, DUPA care cresti daca nu e suficient? Cealalta varianta e sa incepi cu bani multi, dupa care sa reduci pana ramai cu ceva eficient.
    • Ca sa fiu sincer, ambele variante au plusuri si minusuri. Prima aduce eficienta a bugetului dar e mai inceata, a doua aduce rapiditate in implementare, dar si costuri pe masura.

Asigura-te ca TOATE destinatiile din reclame sunt PUTERNIC corelate cu mesajele si cuvintele cheie

Nu incerca NICIODATA sa “deturnezi” clientul

Asta e ceva ce vad foarte foarte des. Cauti ceva si invariabil vezi si anunturi la alte lucruri oarecum corelate.

De exemplu:

  • Caut apartament 2 camere Bucuresti – invariabil gasesc si reclame la garsoniere, la apartamente de 3,4 camere, etc…
    • E ca si cum te duci la magazin, ceri niste bere si vanzatoarea iti da si niste vin. CE… nu tot bautura alcolica e??
  • Caut piese auto dacia logan – aproximativ 40% (ochiometric) din reclame sunt cu piese auto generale, care duc pe prima pagina a site-ului.
    • E ca si cum intri intr-un magazin de piese, ceri o piesa auto pentru masina ta, si vanzatorul iti spune: “Intra pe usa aia … vezi ca e un depozit acolo. Dute si cauta-ti…“

Au fost facute multe teste similare, si pot confirma si eu empiric, ca rata de conversie este invers proportionala cu distanta pe care vizitatorul trebuie sa o parcurga de la punctul de intrare la punctul de convertire. Distanta se masoara in click-uri.

Adica,

Daca pagina in care e adus utilizatorul este pagina in care el trebuie sa se converteasca, din punctul asta de vedere avem maxim de eficienta.

Daca insa, el trebuie sa dea X click-uri pana sa ajunga acolo unde ar trebui sa ajunga, cu cat X este mai mare, cu atat rata de conversie este mai mica.

Vezi mai multe articole din categoria: Google Ads (Adwords)

Aici poti vedea toate articolele scrise de noi care care au ca subiect Google Ads – fost Google Adwords

Vezi articolele despre Google Ads›

Vezi intregul program educational al SEOmark.ro

Vezi toata sectiunea de Educatie ›

• Articole despre SEO, Google, Facebook, Blogging, Marketing si multe altele
• Webinarii si inregistrari video educationale despre marketing online
• Ghiduri Gratuite
• Cursuri de Specializare pentru SEO, Google Ads, Facebook Ads, Marketing, etc...

Ma intereseaza sa implementez ceva similar cu ce e in articol

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


Cere o oferta de Servicii Google Ads

Oferim un pachet complet de servicii de promovare prin Google Ads!

Vezi mai multe detalii aici»

Spune-i CLAR vizitatorului din textul reclamei CE VREI SA FACA

Presupun ca vrei sa vinzi. Nu te sfii, spune-o CAT SE POATE DE CLAR

De exemplu, avem doua reclame la ceasuri de perete:

Prima:

“Colectie mare de ceasuri de perete” + “Afisaj clasic si electronic“

In mare, reclama asta spune:

Avem multe ceasuri de perete – vino sa le vezi.

Ceea ce nu e neaparat rau – poate fi ok DACA reclama e foarte ieftina si daca NU ne propunem neaparat sa vindem. Dar, reclama NU e ok daca vrem sa derulam o campanie doar de vanzare.

Varianta doi de reclama:

“Cumpara un ceas de perete” + “Preturi intre 200 si 800 ron“

Ce spune reclama a 2-a?

Intra aici DACA vrei sa cumperi un ceas de perete. Te va costa intre 200 si 800 ron.

Adica:

  • Ii spunem CLAR ca ne intereseaza ca el sa cumpere.
  • Daca nu are banii respectivi, SAU, daca vrea ceva mult mai scump, nu are rost sa intre.
    • Facem din start filtrarea pe buget. Nu are rost sa platesti sa vina toata lumea ca DUPA aia sa faci filtrarea pe buget.

Da, vei avea mai putine click-uri. CEEA CE E BINE. Traficul mare NU e un scop in sine. Traficul e doar o modalitate de a-ti atinge obiectivul real – vanzari.

Si, dpdv rata de conversie, reclama va fi mai buna.

Cumva folosesti extensii pentru reclama – SiteLinks?
Pentru o rata de conversie mare asigura-te ca sunt SUBCAUTARI ale cuvantului principal

Din nou, NU deturna vizitatorul

Toate reclamele din Google Adwords pot fi extinse gratuit cu o serie de extra informatii care pot face reclama mult mai mare, mai complexa, mai clickaibila, mai etc…

Nu e rau, dar, nu e nici obligatoriu bine.

De fiecare data cand extindem reclama, trebuie sa ne asiguram ca toate mesajele extra sunt SUB-CAUTARI ale cuvantului cheie principa.

De exemplu: Am targetat cuvantul cheie principal “Cursuri Limba Engleza”. Ca reclama sa fie eficienta, toate site-links trebuie sa fie de felul: “Cursuri Limba Engleza pentru copii” sau “Cursuri intensive Limba Engleza ” sau “Cursuri Limba Engleza pentru afaceri” sau ….

Sunt convins ca ati inteles ideea.

NU e ok, daca la sitelinks apar destinatii care deturneaza clientul – cum ar fi “Cursuri Limba Franceza” sau “Cursuri Limba Germana”

Pe exact acest subiect, exista si un video facut.

Vedeti inregistrarea mai jos

Cum facem adwords mai eficient cu SiteLinks

Si daca rata conversiei tot e foarte mica – foloseste un tool pentru monitorizarea traficului

Fii langa ei atunci cand intra pe pagina ta…

Cel mai des, nu exista un singur factor care determina rata de conversie pe o pagina/produs. De cele mai multe ori, e o colectie de factori care cumulat dau au efectul respectiv.

Daca si cazul vostru e asa, atunci optimizarea va fi o serie de mici si multe imbunatatiri cu efect cumulat.

Cel mai usor poti determina care sunt piedicile pe care le intalnesc vizitatorii folosind un program care inregistreaza traficul pe site-ul tau.

La SEOmark.ro noi folosim pentru asta HotJar. Si mai specific, facilitatea care permite inregistrarea sesiunilor vizitatorilor si rularea lor in functie de anumite filtre.

Adica, inregistrezi un pachet mare cu vizitatori, dupa care ii filtrezi doar pe aia care au ajuns in pagina respectiva. Eventual care au intrat pe site-ul tau prin pagina respectiva.

Si in felul asta vezi ce fac, ce nu fac, daca citesc, sau daca nu citesc ce e in pagina respectiva.

Vezi mai multe articole din categoria: Google Ads (Adwords)

Aici poti vedea toate articolele scrise de noi care care au ca subiect Google Ads – fost Google Adwords

Vezi articolele despre Google Ads›

Vezi intregul program educational al SEOmark.ro

Vezi toata sectiunea de Educatie ›

• Articole despre SEO, Google, Facebook, Blogging, Marketing si multe altele
• Webinarii si inregistrari video educationale despre marketing online
• Ghiduri Gratuite
• Cursuri de Specializare pentru SEO, Google Ads, Facebook Ads, Marketing, etc...

Ma intereseaza sa implementez ceva similar cu ce e in articol

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


Cere o oferta de Servicii Google Ads

Oferim un pachet complet de servicii de promovare prin Google Ads!

Vezi mai multe detalii aici»

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Intrebari?

Nelamuriri?

Lasa un comentariu mai jos.

Post navigation

← PreviousGhid Blogging partea 3 – Monetizarea Blogului
NextFacebook pentru Afaceri – Top sfaturi pentru un business de succes →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum setezi corect o AUDIENTA de FACEBOOK pentru a vinde mai mult 05/02/2021
  • Agentie SEO – Principalele “servicii” de care sa te feresti 29/01/2021
  • Administrator pagina Facebook – ce presupune mai exact acest rol 19/01/2021
  • Preturi campanii Google Ads (fostul AdWords) 19/01/2021
  • Cele mai intalnite erori strategice la site-uri in WordPress si cum sa le eviti 18/01/2021

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

SEOMARK.RO

HOME   –   SERVICII   –   CURSURI   –   EDUCATIE   –   CONTACT   –   DESPRE NOI

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
– Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
– Servicii de creare site-uri web si web-design
– Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
– Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
– Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
– Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
– Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary Always Enabled

Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.

Non-necessary

Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.