Daca te promovezi pe Facebook, o faci pentru ca probabil vrei sa vinzi ceva.
Problema, este insa ca NU toti cei care vad reclama ta si sunt interesati de ea, vor sa si cumpere de la tine in momentul in care vad acea reclama.
Ce bine ar fi fi daca ar exista o modalitate de a “capta” atentia celor interesati, care sa nu fie groaznic de agresiva si care nici sa nu coste prea multi bani si care sa si “bata fierul cat e cald” referitor la vanzare …
Din fericire EXISTA!

Reclama tip “picatura chinezeasca” prin facebook
Cum sa faci ca publicul tau sa te retinta pe termen lung
Si in acelasi timp, sa si “fortezi” vanzarea
MAREA majoritate a oamenilor NU cumpara exact in momentul in care vad reclama – chiar daca sunt interesati de produsul/serviciul respectiv.
Nu e momentul atunci, nu au bani atunci, nu au timp atunci, nu sunt convinsi ca e ce le trebuie, etc…
In medie, o rata de conversie OK in online e undeva intre 1 si 2% din traficul adus. Asta inseamna ca undeva in jur de 98 si 99% din traficul adus NU cumpara si daca uita de afacerea ta, atunci ai platit degeaba pentru ei.
Pentru acestia, exista campaniile de remarketing.
Remarketing-ul e acea reclama enervanta, care dupa ce ai vizitat un produs, te urmareste peste tot foarte mult timp. Si probabil, ajunge sa te si enerveze…
O statistica importanta despre Remarketing
In cazul majoritatii produselor, peste 80% din vanzarile aduse de remarketing au loc in primele 2-3 zile ale campaniei respective. Doar sub 20% din cumparari sunt aduse in intervalul 4+ zile. Si dintre acestea, majoritatea sunt in intervalul 20+ zile.
Asta inseamna ca, daca vrei sa iti faci remarketing, cel mai eficient e sa ai:
› O campanie Foarte Agresiva dar de maxim 3 zile
› O campanie Foarte Discreta, de cel putin o luna. Aditional, aceasta campanie trebuie sa coste FOARTE putin, pentru ca statistic, NU va aduce multe vanzari.
O consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer in care analizam campania ta de Facebook si iti oferim o parere.
› Ai campanii de promovare active pe Facebook??
› Nu esti multumit de eficienta lor?
› Nu ai vanzarile pe care le asteptai?
› Vrei o opinie din partea unei firme specializate?
» Te putem ajuta! Solicita un audit gratuit al campaniei tale de Facebook. Programeaza-te la o discutie Gratuita cu un specialist!
• Vrei sa vinzi rapid catre publicul larg?
• Vrei ca multi oameni sa afle de tine?
• Daca da – ai ajuns unde trebuie!
Suntem o Agentie de marketing specializata in implementarea campaniilor de promovare prin Facebook Ads si Instagram Ads.
Cum sa faci remarketing pe Facebook si Discret si pe Termen Lung
Cum sa faci remarketing agresiv nu e nevoie sa precizez. Vad ca marea majoritate stiu…
Daca vrei sa nu fii agresiv, este obligatoriu sa faci 2 lucruri simultan:
› Sa variezi reclama pe care o afisezi
› Sa diminuezi MULT numarul de afisari pe care o reclama o face catre aceeasi persoana
Sa variezi reclama e simplu (chiar daca se consuma mult timp) – tot ce trebuie sa faci e sa creezi MAI MULTE RECLAME.
Schimba pozele, schimba mesajele, ideea insa sa ramana aceeasi.
Cum sa diminuezi numarul de afisari pe care o reclama o face catre aceeasi persoana
Acest lucru NU poate fi facut in toate campaniile de Facebook.
Marea majoritate a celor care realizeaza reclame pe Facebook, folosesc campanii de trafic.
Problema este ca – cel putin pana la data realizarii acestui articol – campaniile de trafic NU pot fi limitate din punctul de vedere al frecventei de afisare catre utilizator.
“Secretul” este sa NU folosesti pentru remarketing discret pe termen lung campanii de trafic.
Foloseste insa campanii de Reach.
Cum te ajuta campaniile de Reach sa faci reclame mult mai discrete
Raspunsul e simplu.
In cazul campaniilor de tip reach, exista o optiune care nu e disponibila in cazul altor campanii prin care poti limita numarul de afisari pe care un utilizator il primeste pe o unitate de timp.
Adica,
Poti seta campul “nr de afisari” facute in “nr de zile”
Exemple:
› Poti seta ca o reclama sa faca “2” afisari la fiecare “1” zi. Adica, reclama sa se afiseze unui utilizator de maxim 2 ori pe zi.
› Poti seta ca o reclama sa faca “1” afisari la fiecare “3” zi. Adica, reclama sa se afiseze unui utilizator maxim o data la fiecare 3 zile.
Poti alege cum vrei campurile nr de afisari si nr de zile.
Evident, daca alegi ca un utilizator sa vada reclama ta doar odata la fiecare 2-3 zile, si daca nici atunci nu vede aceeasi reclama, agresivitatea perceputa a campaniei va fi una foarte mica.
Practic, ii reamintesti foarte discret acelui vizitator ca existi.
Si, pentru ca nr afisarilor pentru acea reclama este foarte mic, costul campaniei va fi si el foarte mic.
Practic, remarketing-ul devine astfel un fel de branding pe termen lung al carui rol e sa consolideze imaginea ta in mintea vizitatorului si mai putin sa il agaseze cu reclame foarte agresive.
Si, pentru ca vrei sa si vinzi, exista si o campanie de remarket agresiva, care are ca scop principal vanzarea, insa e foarte limitata ca timp – maxim 3 zile.
Pentru a putea face o campanie catre un utilizator un numar x de zile ai nevoie de o audienta separata.
Practic, definesti doua audiente:
› O audienta de 3 zile – pe care derulezi campania “agresiva”
› O audienta de 30+ zile – cu aceleasi setari (mai putin nr de zile…) – pe care derulezi campania “discreta”
Ne ocupam cu administrarea reclamelor pe Facebook/Instagram
Ai nevoie de o agentie de marketing pentru reclama pe Facebook/Instagram?
Ne ocupam cu asa ceva – cere o cotatie » solicita servicii de Facebook ads»
Radu Ciofu, SEOmark.ro
Intrebari?
Nelamuriri?
Lasa un comentariu mai jos ↓
ce reclama faci la campania pe termen scurt si ce mesaj la aia pe termen lung
la cele pe termen scurt in general afisezi exact produsele pe care le-a vizitat / la cele pe termen lung, reclama generala cu firma