close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

De ce sunt reclamele scumpe si cum sa faci profit

By Radu Ciofu,

28/02/2020

Sau, in traducere foarte libera:

Planifica pe termen lung sau lasa-te de business

— update 2021 —

In ultimii ani, costul reclamelor a crescut – mult

 

De exemplu – Google, post pandemie, a crescut enorm.  Costul per click aproape ca s-a dublat in unele domenii.

Nu e o noutate daca ai urmarit cat de cat fenomenul. Google e o licitatie. Pretul creste pentru ca cei care liciteaza arunca cu bani. Mai ales cei mari.

 

Efectul?

In MULTE domenii, costul atragerii unui client este MAI MARE decat profitul generat acel client.

Cine ar fi nebun sa plateasca pentru un client mai mult decat profitul adus de acel client?

Raspuns: multe firme, in general mari si bine adminisrate.

De ce? Si cum poti si tu sa profiti?

Afla in contiuare!

LIFETIME VALUE OF CLIENT

 – Ceva de care trebuie sa tii cont daca vrei sa ramai in joc pe termen lung –

Sa presupunem o firma care vinde mai multe produse. In medie, firma castiga cam 100 lei la fiecare cumparare facuta de un client.

Sa presupunem ca firma vrea sa creasca – isi face reclama. Plateste 10 000 lei pe reclame si incepe sa vanda. Apar cativa client noi, le vinde produse. Toate bune si frumoase.

Dupa o vreme, cel care administreaza reclama trage linie si face un calcul. Au venit 70 de clienti din campania respectiva, profit mediu per client 100 lei. Cost per client – 10 000 / 70 = 143

Profit total 70 x 100 = 7 000 lei.

 

A platit 142.8 lei pentru un client care aduce profit de 100 lei.

A meritat campania ? Sau a fost o pierdere pentru firma?

Ce parere ai?

 

La o prima impresie, campania a fost o pierdere pentru firma. A platit 10 mii si a castigat 7 mii.

Daca asta ar fi toata povestea, atunci da – ar fi pierdere.

De cele mai multe ori aici se cam opreste si povestea pentru multi manageri de companii, mai ales noi, sau fara prea multa experienta pe marketing, mai ales pe termen lung.

In realitate – EXISTA si o continuare, in care firma castiga chiar si la aceste cifre.

Se cheama Retentie sau Fidelizare – si e modalitatea prin care faci profit si la cifrele astea

In continuare – ce e retentia si cum se face

Introducem conceptul: Lifetime Value of Client

Sa presupunem ca firma de mai sus are niste produse bune. Sau sunt la o calitate similara cu ce e pe piata dar la un pret mai mic. Sau ofera ceva in plus. Sau are niste agenti de vanzari foarte buni. Sau o strategie de comunicare/retentie excelenta. Sau toate la un loc.

In acest caz exista o sansa REALA si deloc neglijabila ca unii din clientii care au cumparat produse, sa revina dupa ceva timp si sa cumpere din nou produse.

Altfel spus, exista o sansa ca o parte buna din clientii noi sa devina clienti recurenti. Si un client recurent face profit MAI MULT decat doar prima tranzactie.

 

Concret: lifetime value of client este profitul total adus de un client pe termen lung

Vezi mai multe articole din categoria: RETENTIE

Acceseaza aici Toate articolele din categoria : RETENTIE

Vezi intregul program educational al SEOmark.ro

Vezi toata sectiunea de Educatie ›

• Articole despre SEO, Google, Facebook, Blogging, Marketing si multe altele
• Webinarii si inregistrari video educationale despre marketing online
• Ghiduri Gratuite
• Cursuri de Specializare pentru SEO, Google Ads, Facebook Ads, Marketing, etc…

Cere o oferta pentru implementarea acestui serviciu

Inscrie-te in formular ↓

Nume (obligatoriu)

Email (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Mesaj (orice relevant)

Bifeaza daca esti de acord:

Am citit, am inteles si sunt de acord cu Termenii si conditiile de utilizare.
Sunt de acord ca datele mele, inscrise in acest formular, sa fie prelucrate in scopuri de marketing si publicitate, conform cerintelor Legii nr. 677/2001, Legii nr. 506/2004 si GDPR (2016/679).


Ce influenteaza profitul total generat de un client (lifetime value of client)

 

Intai – avem viata utila a acelui client

Si nu, nu va ganditi la viata in sensul real al cuvantului.

Este vorba de durata de timp in care clientul este activ si cumpara de la acea companie.

Unii clienti cumpara o data, poate nu sunt multumiti, sau poate nu mai au vreodata nevoie de acele produse si nu mai cumpara niciodata de la companie.

Unii clienti poate cumpara de doua trei ori, dupa care nu mai au nevoie si uita.

Chiar si clientii foarte multumiti – care cumpara ani la rand – dispar dupa o vreme: poate pleaca din Romania, poate pleaca din oras, isi schimba statutul social si prefera alte produse, poate gasesc ceva mai bun, poate cumparau pentru o firma si isi schimba job-ul etc…

Oricare ar fi motivele, clientii NU sunt vesnici.

Deci: una din variabile este durata medie de viata a unui client. Cu cat mai lunga, cu atat mai mare profitul pentru firma.

Ce determina durata medie de viata a unui client?

  • Evident, calitatea produselor / serviciilor
    • Nimeni nu cumpara a 2-a oara daca nu ii convine ce a primit
    • Totusi, calitatea produselor/serviciilor NU este suficienta. In general, nu esti singurul care ofera calitate ok
        • Daca ai preturi peste medie – trebuie sa compensezi cu servicii extra, gen consultanta, suport personalizat, etc…
  • Recurenta nevoii

    • Exista nise unde clientii sunt recurenti si exista nise unde nu sunt recurenti. De exemplu, in imobiliare: majoritatea clientilor nu sunt recurenti. Cumperi / vinzi o data o casa – si cam gata. Probabil ca nu te vei mai intalni cu acel client.
    • Exista si nise cu recurenta mare: Spalatorii auto de exemplu, sau magazine alimentare, sau furnizori de mancare. (daca iti place un restaurant, probabil ca o sa tot mancanci de acolo)
      • E important sa stii cam care e recurenta cererii  – daca vinzi masini de spalat, nu iti faci newsletter saptamanal.  Daca vinzi mancare pentru animale, trebuie sa faci newsletter saptamanal.
  • Eficienta Retentiei 
    • Ai cumparat in ultima jumate de an lucruri de la magazine mai mici?  Le mai stii pe toate?
    • Nu este suficient sa oferi lucruri bune. Trebuie sa oferi lucruri bune SI sa incerci sa legi relatii pe termen lung.
      • Realitatea este ca majoritatea firmelor ofera produse ok. Nici execrabile, nici fenomenale. Caz in care, pur si simplu nu ies in evidenta cu nimic DACA nu au o promovare buna.
        • Retentia este o sectiune a promovarii care se adreseaza clientilor existenti si care are ca scop fidelizarea lor. DACA vrei sa cresti semnificativ durata de viata a unui client, atunci in principal trebuie sa ai bine pusa la punct o campanie de retentie buna. Este mult mai usor sa ai campanii de retentie ok, decat sa ai produse extraordinar de bune, sau preturi remarcabil de mici (sau amandoua).

 

Ce inseamna efectiv retentie?

Pe scurt, retentia inseamna campanii de promovare catre clienti existenti / persoane care te cunosc si care de obicei costa foarte putin pentru ca ai niste date de contact ale acelor persoane.

 

Exemple de campanii de retentie:

  • Newsletter periodic care sa ofere ceva util
  • Campanii de remarketing pentru Branding (remarketing pe termen lung, nu agresiv pe termen scurt)
  • Activitate pe social media
  • O strategie de comunicare cu clientii tai
  • Mici cadouri / atentii oferite clientilor
  • Incurajarea / promovarea unor persoane din firma, astfel incat sa existe o mai mare relationare umana.
    • Pe cat posibil, clientul sa cunoasca persoane din firma, nu sa trateze doar cu departamente impersonale.
  • Tutoriale + Vlog pe Youtube (video a explodat in covid)
  • Campanii SMS marketing

In cazul in care te intereseaza mai multe informatii despre retentie, avem o categorie dedicata aici›

Pretul reclamelor va creste in continuare  –  deci – pretul unui client nou va fi din ce in ce mai mare

Revin la ideea de la inceput.

Reclama e scumpa pentru ca exista companii care au implementat CRM-uri si statistici cu proprii clienti. Aceste companii NU se uita doar la prima cumparare ci gandesc pe termen mai lung – de obicei 3 sau 5 ani, dar poate fi oricat.

Daca ai o valoare medie a profitului pe care un client ti-l genereaza, poti sa calculezi cam cat vei castiga in medie de la fiecare client in urmatorii 3-5 ani.

Dupa care, evident ca suma pe care o poti plati pentru a “cumpara” un client devine mult mai mare.

De ce va creste suma asta?

Pentru ca ultimii ani au fost foarte buni – am avut parte  de un boom economic + o pandemie care a fortat enorm cresterea comertului online. 2020 a fost un an foarte prost pentru magazinele offline ne-esentiale si excelent pentru magazinele online, mai ales cele mari.

Majoritatea oamenilor – inclusiv directorii de companii – considera in general ca urmatorii ani vor fi o proiectie a ultimilor 3-4 ani.

De ce e relevant asta?

Luam exemplul de la inceput. Avem un profit de 100 lei in medie per tranzactie realizata de un client. In medie, acel client cumpara de 4 ori pe an si are o durata medie de viata de cel putin 3 ani.

Deci profit de 1 200 ron per client. Imi permit sa dau mult mai mult de 142.8 lei per client.

Dar daca fac proiectia pe 5 ani? Sigur sunt si unii clienti care au viata mai mare de 3 ani. Profitul per client va fi si mai mare.

Dar daca fac proiectia pe urmatorii 7 ani? dar 10 ani?  Intotdeauna se poate si mai mult.

Daca fac proiectii oprimiste pe termen din ce in ce mai lung, valoarea TEORETICA generata de client va fi din ce in ce mai mare. Si astfel imi permit sa dau din ce  in ce mai multi bani pe reclama, ceea ce va creste pretul.

Pot eventual chiar sa iau niste credite sa fac o super campanie de reclama – recuperez banii in timp.

Asta daca nu cumva apare vre-o surpriza. Dar asta e o cu totul alta discutie…

Canalele de promovare specifice retentiei NU SUNT LICITATII – drept urmare, costul rententiei nu va creste asa mult

Google – e o competitie.

Facebook e o competitie – oamenii nu pot vedea infinit reclame.

La toate, iese in fata cel care da mai multi bani.

Nu si in cazul retentiei.

– nu platesti mai mult pentru email
– nu platesti mai mult sa dai un sms
– nu platesti mai mult sa suni un client

Exista si exceptii – remarketing – DAR, in general, campaniile de retentie nu sunt o competitie directa cu impact imediat in pret.

Ce va veni in viitorul urmator?

AI -inteligenta artificiala

Atunci cand cumparam ceva – o facem din anumite motive.

Cumperi o vacanta la munte? > o sa cumperi si ghete

Cumperi un televizor mare? > o sa iti iei probabil si un sistem surround

Cumperi un calculator de Gaming? > probabil o sa iti cumperi si ultimile jocuri lansate

Cumperi vopsele si lucruri de zugravit? > probabil o sa iti cumperi si mobila

AI este foarte eficient in a analiza volume mari de date si a gasi si utiliza corelatii de date

 

Sunt convins ca pentru marea majoritate a domeniilor competitive, costul pentru un client nou va creste in continuare. Ce nu va creste la fel de mult, e costul mentinerii unui client existent.

De retinut pe final:

  • La marea majoritate a domeniilor de activitate, clientii sunt recurenti si exista un lifetime value of clinet, chiar daca esti constient de asta, chiar daca nu
    • De ce nu l-ai vrea mai mare?
  • In general, este MULT mai ieftin sa cresti valoarea vanduta clientilor si viata lor utila decat sa aduci clienti noi
  • Implementarea unei strategii coerente de crestere a valorii unui client iti va creste profitabilitatea firmei pe termen mai lung
  • Cea mai usoara modalitate de a calcula lifetime value of client este cu ajutorul unui CRM, tool care totodata te ajuta sa ai o comunicare mai eficienta cu clientii
  • Implementeaza-ti campanii de promovare cu scop de retentie a clientilor existenti. In general sunt mult mai ieftine decat campaniile pentru atragerea clientilor noi – audienta e mult mai mica si te cunosc deja. Plus ca probabil ai deja ceva date de contact pe care le poti folosi.

Vrei informatii aditionale despre campaniile de retentie?

Daca da, contacteaza-ne»

Radu Ciofu, SEOmark.ro.

Intrebari? Nelamuriri? Comentarii?

Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousCe sa 🛑 NU 🛑 faci cand iti Promovezi Afacerea in Online
NextCum sa atragi lead-uri ieftine pentru afacerea ta prin Facebook Ads? →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro