close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Cum sa vinzi mai mult – 6 elemente esentiale pentru orice pagina de produs

By Radu Ciofu,

10/07/2017

Vrei sa vinzi mai mult?
Atunci este esential ca paginile care promoveaza produsele/serviciile tale sa fie bine optimizate.

Procesul de optimizare al unei pagini poate dura mult timp si poate consuma resurse considerabile. Dar, indiferent cat de sofisticata sau simpla vrei sa fie pagina, ea trebuie sa respecte cateva reguli de baza pentru a avea succes.
In acest articol imi propun sa va prezint elementele de baza ale optimizarii unei pagini si ce cred eu ca este obligatoriu sa nu lipseasca, daca vrei sa ai succes cu o campanie.

1. Asigura-te ca utilizatorul este convins ca a ajuns exact unde trebuie

Altfel spus, mesajul din reclama si cel din prima parte a primului ecran trebuie sa fie acelasi

O problema mare in online este lipsa de rabdare a utilizatorilor. De multe ori, daca primele lucruri pe care le vad oamenii cand intra pe o pagina/site nu sunt exact lucrurile pe care ei se asteptau sa le gaseasca, atunci pur si simplu vor pleca din acea pagina fara sa investigheze mai in amanunt daca era sau nu destinatia potrivita.

Atunci cand iti faci reclama, indiferent daca e platita sau nu, aduci oamenii in pagina ta cu un mesaj, oricare ar fi el. PRIMUL lucru pe care il ai de facut este sa te asiguri ca primul mesaj pe care il vad vizitatorii in pagina ta, este foarte strans corelat cu mesajul anterior vazut.

Practic, trebuie sa te asiguri ca utilizatorul e convins ca a ajuns la destinatia potrivita.

IMPORTANT: verifica si cum se vede pagina ta pe mobil. De cele mai multe ori, pe mobil o pagina arata altfel decat pe desktop. E posibil astfel ca primul ecran sa nu contina mesajul specific paginii tale, caz in care vrei sa remediezi situatia.

Deci, cand vine vorba de optimizarea unei pagini de produs, primul lucru pe care trebuie sa il faci e sa il asiguri pe vizitator ca a ajuns unde trebuie.

Cere un Audit Google Ads Gratuit

› Ai reclame Google Ads (Adwords)?

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu aduc suficienti clienti?

› Vrei o opinie din partea unei firme de specialitate?

Aplica pentru Audit Gratuit Google Ads›

Ai nevoie de Servicii Google Ads (administrarea reclamei) ?

Suntem o agentie de promovare online specializata in implementarea si optimizarea reclamei prin Google Ads.

Oferim pachete complete de promovare prin Google Ads dar si servicii punctuale.

Tu vii cu produsul si oferta, noi iti concepem mesajul, facem setarile in Google si iti promovam eficient afacerea. Aditional, putem oferi si servicii conexe, cum ar fi: optimizarea paginilor de produs, optimizarea conversiilor, implementare funnel de marketing, etc…

Cere o oferta de Servicii de Google Ads»

2. Prezinta-i CLAR vizitatorului beneficiile produsului tau

DE CE sa cumpar produsul asta? Ce beneficii am?

Al doilea lucru pe care un utilizator ar trebui sa il vada in pagina ta sunt beneficiile produsului/serviciului tau.

Gandeste-te exact de ce ar vrea cineva sa cumpere produsul tau. Asigura-ti vizitatorul ca daca va cumpara acel produs, isi va satisface nevoia. Aditional, ofera-i si alte beneficii pe care produsul tau le are si care te diferentiaza de concurenta.

IMPORTANT: de cele mai multe ori, pretul NU e un beneficiu.

– Cumpara produsul ABC!

– La ce imi foloseste?

– La nimic, dar e ieftin.

Are logica?

In plus, NU vrei sa vinzi ieftin. Cu cat vinzi mai ieftin, cu atat profitul tau e mai mic. Si in plus, daca singurul lucru cu care poti sa te lauzi e pretul mic la produsul tau, atunci, ca marketer ai o problema.

Personal, nu consider ca reducerile sau discount-urile sunt un beneficiu si nu cred ca ele trebuie afisate in pagina de produs. O exceptie notabila e atunci cand precizezi ca exista reduceri pentru cei care cumpara mai mult.

Deci, gandeste-te ce vor clientii tai si prezinta clar beneficiile in pagina de produs. Asigura-te totusi ca textul tau e credibil si nu faci exces de lauda.

3. Creste-ti in mod CREDIBIL autoritatea ta.

De ce sa cumpar de la tine?

Al treilea lucru important pe care trebuie sa il transmiti unui vizitator este ce te califica pe tine ca si vanzator al acelui produs/serviciu.

Ai experienta de durata in domeniul tau? Ai avut clienti multumiti? (testimoniale) Ai avut foarte multi clienti? Oferi garantie sau suport? Exista alte firme/autoritati care te recomanda? Ai diplome sau autorizatii?

In esenta orice informatie prezentata CREDIBIL care te recomanda ca fiind o persoana de incredere.

Am accentuat cuvantul credibil pentru ca exista un fenomen foarte des intalnit: Afirmatii auto-laudative nesustinute.

“Suntem una din cele mai bune companii din piata” sau “Oferim cele mai bune servicii” sau “Cu noi intotdeauna vei fi multumit“

Toate afirmatiile de mai sus sunt reale pentru ca? E cineva care ceritifica cat de cat ?

Nu spun ca e rau sa te lauzi – e ok DACA o faci cum trebuie.

RECOMANDARI

In capitolul de autoritate, foloseste afirmatii reale si verificabile (nu ca verifica cienva, dar, oricum).

De exemplu:

  • Avem peste 10 ani de experienta
  • Am finalizat peste 100 de proiecte din domeniul….
  • Avem peste 1000 de clienti
  • Avem autorizatie de la X si Y…
  • Toti angajatii nostri sunt ceriticati cu diploma…
  • Avem peste 10 000 de persoane pe facebook care…

Sunt convins ca ati inteles. Trebuie ceva real si verificabil.

Solicita un Audit Facebook Ads – Gratuit – Live

O consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer in care analizam campania ta de Facebook si iti oferim o parere.

› Ai campanii de promovare active pe Facebook??

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu ai vanzarile pe care le asteptai?

› Vrei o opinie din partea unei firme specializate?

» Te putem ajuta! Solicita un audit gratuit al campaniei tale de Facebook. Programeaza-te la o discutie Gratuita cu un specialist!

Cere un Audit Gratuit al reclamelor tale pe Facebook»

Ai nevoie de Publicitate pe Facebook ?

• Vrei sa vinzi rapid catre publicul larg?
• Vrei ca multi oameni sa afle de tine?
• Daca da – ai ajuns unde trebuie!

Suntem o Agentie de marketing specializata in implementarea campaniilor de promovare prin Facebook Ads si Instagram Ads.

Cere o oferta de Servicii de Facebook ads »

4. Specificatiile produsului/serviciului

Spune-i vizitatorului cat poti de clar exact ce cumpara

Prin specificatii inteleg toate informatiile mai tehnice care tin de produs sau de serviciu. Specificatii tehnice pot fi:

• Detalii tehnice (la electrocasnice de ex.)

• Cuprinsul unui curs

• Termenul de valabilitate sau garantia

• Serviciile din componenta unui pachet mai mare de servicii

• orice alte detalii tehnice…

Atentie, nu confundati specificatiile tehnice cu beneficiile de la punctul 2. Faptul ca un televizor are 120 inch, este un detaliu tehnic nu un beneficiu. Un beneficiu este ca detaliile se vad mai bine.

Daca un telefon are 4G nu e un beneficiu, e o specificatie – beneficiul este ca poti vedea mai usor filme sau poti descarca mult mai rapid programe.

5. Obtine testimoniale CREDIBILE pentru produsele tale

“am cumparat produsul si sunt foarte multumita de el – Maria, Bucuresti“

Se poate mai generic de atat?

Este credibil?

Hilar poate…

Review-urile si testimonialele sunt o parte foarte importanta a procesului de vanzare – DACA – sunt facute cum trebuie.

Daca nu ai decat “Maria din Bucuresti” atunci in cel mai bun caz nu te ajuta de loc, in cel mai rau caz, iti scade rata de conversie DACA vinzi produse pentru care ceri mult si pe care le promovezi catre audiente pretentioase.

Cum sa faci credibile testimonialele?

E foarte, foarte usor – daca sunt chiar reale.

Cere-i pe cat posibil fiecarui client multumit sa iti acorde testimoniale. Fara rusine si la cat mai multi. Unii vor fi de acord, altii nu. Asta e. Concentreaza-te pe cei care VOR.

De la cei care vor este important sa obtii:

  • O poza reala – sa se vada ca e reala, nu ca pozele de studio perfecte de pe shutterstock
  • link spre pagina de facebook sau linkedin a persoanei respective
  • link spre site
  • raspunsuri la un set minim de intrebari
  • un comentariu liber scris de el
  • un rezumat a ce s-a facut

 Sigur, dureaza un pic mai mult si chiar iti trebuie persoane reale care sa iti acorde increderea. Dar, EXACT de asta chiar functioneaza.

6. Si nu in ultimul rand: pretul + formular de inregistrare

La formulare – cu cat e mai simplu, cu atat e mai eficient

Aici, nu sunt prea multe de spus. Formularul trebuie sa fie cat mai simplu posibil. Din punctul meu de vedere, nume, email si telefon e tot ce trebuie. Restul trebuie sa faca cei de la vanzare. Au fost facute mai multe studii si toate au aratat ca gradul de completare al unui formular e clar invers proportional cu complexitatea lui.

Nu are rost sa ceri cuiva adresa, oras, site, sau mai stiu eu ce alte chestii, atunci cand oricum il vei suna ca sa confirmi comanda. Mai ales in cazul inregistrarilor de pe mobil, unde tastatura nu este foarte usor de folosit.

Deci, un formular cat mai aerisit, cat mai clar si cat mai simplu.

BONUS – Vezi webinarul de mai jos pe aceeasi tema

Concluzii de final

In mare, cam astea ar fi cele 6 elemente care trebuie sa se regaseasca in orice pagina de inregistrare (Landing Page). Evident, sunt multe care mai pot fi spuse, plus ca odata stabilite elementele de baza, greul abia acum incepe.

Cea mai mare parte din timpul unei optimizari este sa vezi ce mesaj specific pentru fiecare din cele 6 puncte de mai sus rezoneaza mai bine cu audienta ta.

DAR, daca ai grija ca fiecare pagina a ta sa aiba cele 6 elemente, atunci poti fi convins ca ea va functiona in cel mai rau caz ok si ca respecti un standard minim de calitate si logica in promovarea online.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Ai intrebari sau sugestii? Scrie, comenteaza, si iti vom raspunde.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Post navigation

← Previous5 modificari cu impact mare in SEO pe care le poti face singur in cateva ore
NextTop plugin-uri Esentiale pentru WordPress →

3 thoughts on “Cum sa vinzi mai mult – 6 elemente esentiale pentru orice pagina de produs”

  1. aslan says:
    10/07/2017 at 12:32 pm

    Mi se pare o prostie sa zici la inceput ca utilizatoru e pe pagian pe care e. E ca si cum toti vizitatorii sunt batuti in cap. Plus ca pretu e cel mai important lucru la un produs. E ieftin il cumperi, e scump, nu.

    Reply
    • SEOmark.ro says:
      10/07/2017 at 2:00 pm

      Pretul este important, sigur, DAR, daca un om e convins ca ce oferi este foarte bun calitativ si este exact ce ii trebuie, atunci 100% va fi dispus sa plateasca in plus pentru a cumpara acel produs de la tine.

      Reply
  2. Delia says:
    10/07/2017 at 6:29 pm

    In nici un caz pretul scazut nu e ideea nici unei promotii. Cred ca suntem cam satui de pret mic si termen de valabilitate o ora…dupa care ti se strica. Ideea nu e sa vinzi ieftin, asta o faci oricum, cand faci marketing si promovare faci pentru ceva de calitate, Lucrurile ieftine se gasesc la bazar .

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro