Vrei sa iti construiesti un site nou, sau, il refaci pe cel vechi?
Vezi care sunt tendintele in web-design si ce trebuie sa faca site-ul tau ca sa aiba succes in urmatorii ani.
Scopul principal al unui site este sa iti vanda produsele. Nu?
Pentru asta, site-ul trebuie sa fie cu un pas inaintea concurentilor, sa aiba trafic si sa indeplineasca cateva cerinte minime de functionalitate si user experience.
In continuare va prezint cele mai importante cerinte pe care un site trebuie sa le satisfaca la final de 2017 si 2018
1. Cel putin o structura optimizata SEO a meniului
Poti avea cel mai frumos si grozav site din lume. Daca nu ai trafic, e degeaba. Din cauza asta, am pus pe locul 1 STRICTUL NECESAR al optimizarii pentru Google (SEO).
Meniul este cel mai important element care apare in toate paginile site-ului tau. Paginile din meniu pot fi accesate printr-un click din orice pagina a site-ului tau. Meniul este “structura de rezistenta” a site-ului tau.
Meniul site-ului tau si paginile catre care el trimite, trebuie sa fie alese in functie de cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta si sa aiba un minim de optimizare pentru Google.
Nu este o notiune avansata de SEO – este abc …
Si din acest motiv, cred ca o structura optimizata a meniului si a celor mai importante pagini de acolo este un standard minim obligatoriu.
› Ai un site de prezentare sau un magazin online si doresti un sfat de imbunatatire de la un specialist ?
› Nu esti multumit de design-ul site-ului ?
› Vrei un site complet nou, dar, nu stii care este pretul corect pentru ce ai nevoie ?
› Ti se pare ca site-ul tau nu vinde suficient de bine ?
» Te putem ajuta!
Solicita serviciul gratuit de consultanta live realizare site »
CERERE O OFERTA – REALIZARE SITE
Ai nevoie de un site nou? Sau refacerea celui existent?
Trimite-ne o cerere de oferta pentru realizarea site-ului dorit sau, calculeaza pretul aproximativ folosind calculatorul nostru.
2. Un minim de marketing si un minim eficienta in promovare
Una din realitatile 2017, 2018 si incolo este ca publicitatea online a devenit ceva mai scumpa. Si e normal – numarul de afaceri care se deschid in online sau cresc acolo, e din ce in ce mai mare fata de numarul de oameni care “consuma” in online. E o ecuatie strict economica – competitia e din ce in ce mai mare. Si in viitor nu vad nimic ce poate schimba trend-ul asta. Vrem sau nu, intreaga lume merge catre online…
Uite ce inseamna asta pentru publicitatea online:
Strict economic, acum e mai scump sa gasesti un client. Cu aceiasi bani, acum obtii mai putini clienti decat acum 3-4 ani. Asta inseamna ca ori te obisnuiesti cu mai putin… ori imbunatatesti strategia.
Poti imbunatati ceva ce nu masori?
Exact de asta iti trebuie ceea ce se cheama urmarirea conversiilor. Adica, sa poti sa urmaresti cati vizitatori se inregistreaza pe site-ul tau, cat ce costa efectiv un client, in functie de sursa, de reclama, etc…
Daca nu masori conversiile, nu poti imbunatati. Daca nu imbunatatesti, platesti scump. Si daca platesti scump, nu ai profit. Sau poate chiar ai pierdere.
Iarasi, nu vorbesc de notiuni avansate de marketing. Vorbesc de notiuni de baza. Urmarirea conversiilor este ceva ce site-ul tau TREBUIE sa faca.
Ce ai zice de o masina fara afisaj la vitezometru? Exact. La fel e si cu masurarea conversiilor. Si de asta cred eu ca asta trebuie sa fie o dotare standard a site-urilor.
› Ai un site de prezentare sau un magazin online si doresti un sfat de imbunatatire de la un specialist ?
› Nu esti multumit de design-ul site-ului ?
› Vrei un site complet nou, dar, nu stii care este pretul corect pentru ce ai nevoie ?
› Ti se pare ca site-ul tau nu vinde suficient de bine ?
» Te putem ajuta!
Solicita serviciul gratuit de consultanta live realizare site »
CERERE O OFERTA – REALIZARE SITE
Ai nevoie de un site nou? Sau refacerea celui existent?
Trimite-ne o cerere de oferta pentru realizarea site-ului dorit sau, calculeaza pretul aproximativ folosind calculatorul nostru.
3. Un design usor minimalist
Vrei un site cu poze multe, mari, frumoase, poate chiar si video sau animatii miscatoare?
Realitatea e ca nu spre asta se merge, cel putin nu in viitorul apropiat. Tendinta e ca din ce in ce mai mult timp pe internet sa fie petrecut pe mobil. Google a anuntat ca din 2018 va migra catre Moblile First Index: adica versiunea dominanta a unui site va fi cea de mobil, nu cea de desktop.
Doua lucruri caracterizeaza navigarea pe mobil:
– viteza internetului e mai slaba
– marimea ecranului e mai mica
Adica site-urile se incarca mai greu si sunt mai greu de navigat daca sunt aglomerate.
Elementele care ingreuneaza cel mai mult incarcarea unui site sunt pozele si filmele daca sunt incarcate local.
Exista unele site-uri unde pozele sunt esentiale: site-urile de bijuterii, de flori, de haine, etc… Exista insa si foarte multe site-uri care au poze mari si frumoase dar DOAR cu rol estetic. Aici va trebui intrat cu buldozerul.
Google, Facebook – toti pun presiune din ce in ce mai mare pe dezvoltatori sa creasca viteza de incarcare si sa ofere utilizatorului o experienta mai buna pe mobil.
In prezent, in Romania, cea mai mare parte a traficului vine de la Google si/sau Facebook. Foarte probabil, afacerea ta va depinde de succesul pe care il inregistrezi cu cei doi giganti. Daca ei considera ca site-ul tau nu e suficient de rapid, de bine optimizat, vei fi depunctat si altul iti va lua locul.
Publicitatea te va costa mai mult iar traficul gratuit va fi mai mic.
Pana la urma ce avantaj ai daca innoti impotriva curentului?
4. CEVA care sa reduca costurile
Punctul asta nu are legatura cu Google, Facebook, sau alte trend-uri in voga. Este o urmare fireasca a punctului 2.
Un site cu mai multe elemente de marketing, promovare si contorizare a conversiilor e un site mai bun nu? Da, 100% mai bun DAR SI MAI SCUMP.
Deci, optim e sa ai un site mai inteligent si mai bine facut, dar, care sa nu aiba costuri daramatoare de realizare si intretinere.
Din punctul meu exista cam o singura solutie: sa folosesti cat mai mult posibil programe gratuite sau open source (dezvoltate gratuit de o comunitate). Dar, ca sa existe astfel de programe, trebuie sa existe o comunitate mare.
Una dintre putinele comunitati care e suficient de mare incat sa ofere aproape orice, oricui e comunitatea care s-a format in jurul platformei WordPress.
Si asta este motivul pentru care cred eu MULT timp de acum inainte WordPress va fi una dintre cele mai populare si eficiente platforme ca si raport cost/calitate.
Exista platforme mai rapide ca WordPress. Exista platforme mai complexe. Exista platforme mai ieftine. Exista platforme mai specializate pentru anumite sarcini.
DAR, nu exista o alta platforma care sa le faca pe toate rezonabil de bine si foarte ieftin.
WordPress e ca o Dacie: E ieftina, iti faci treaba cu ea, e fiabila, gasesti peste tot piese de schimb si toata lumea se pricepe la ea.
Radu Ciofu, SEOmark.ro