close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizarea Ratei de Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YouTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • De ce firme din acelasi domeniu au costuri triple sau mai mari cu reclamele
  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizarea Ratei de Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YouTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Cum sa castigi clienti – in Mod Profitabil – prin participarea la evenimente si conferinte

By Radu Ciofu,

24/09/2017

Participarea ca speaker la o conferinta sau un eveniment poate fi o promovare foarte puternica pentru tine si afacerea ta.

Sau poate sa nu fie. Depinde de cum abordezi evenimentul.

Si NU ma refer la talentul de a vorbi in public. Nu trebuie sa fi un speaker genial ca sa profiti de un eveniment live.

Simplul fapt ca participi la un eveniment NU te va umple de clienti. Chiar daca ai o prestatie buna si un discurs bun, NU e suficient, DACA nu ai o strategie completa de promovare.

Daca insa ai o astfel de strategie, atunci participarea la un eveniment poate fi o modalitate FOARTE eficienta de promovare.

Insa, nu trebuie sa fii un campion in public speaking ca sa profiti binisor in urma unui eveniment. Ce ITI trebuie insa, e o strategie completa de abordare a unui eveniment.

In continuare am sa spun exact ce inseamna o strategie completa de promovare!

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Ce e aia o “strategie completa de promovare” pentru un eveniment live?

In mare, logica e foarte simpla si presupune 4 lucruri:

• In sala trebuie sa ai oameni interesati potential de afacerea ta. Daca vinzi excavatoare si in sala nu ai directori de firme de constructie, orice ai face nu o sa vinzi nimic.

• Trebuie sa ai o prezentare la obiect si cel putin decenta ca prestatie. E logic nu?

• Trebuie sa strangi date de contact ale persoanelor din sala. Sau cel putin a persoanelor interesate de produsul tau. Crezi cumva ca doar pentru ca ai vorbit bine, lumea e dispusa sa arunce imediat cu bani in tine si produsele tale?

• Trebuie sa revii la persoanele interesate, sa vezi ce vor, de ce au nevoie si doar dupa aia poate vei incheia afacerea, daca ai si ce sa le oferi…

Altfel spus iti trebuie: PRE-PROMOVARE, DISCURS BUN, COLECTARE DE LEAD-URI si POST-PROMOVARE.

Hai sa le luam pe rand:

1. PRE-PROMOVAREA – asigura-te ca in sala sunt si oameni interesati de produsele tale

Poate e o noutate pentru tine, dar, nu toti oamenii sunt interesati de tine si de produsele tale. As zice chiar ca sansa e mare ca majoritatea oamenilor sa nu aiba nici cea mai vaga idee cine esti si ce vrei.

Daca in sala ai doar din astia (care nu stiu nimic de tine adica) atunci in mare evenimentul nu va fi profitabil. Poate doar daca esti vre-un maestru hipnotizator/vrajitor si reusesti sa ii faci sa cumpere fara sa vrea…

Insa, daca magia nu e punctul tau forte, atunci va trebui sa te asiguri ca in sala ai oameni potential interesati de produsul tau.

Asta pentru ca NU POTI FORTA PE CINEVA SA CUMPERE CEVA CE NU VREA.

Tot ce poti face, e sa gasesti oameni interesati cat de cat de ce vrei sa vinzi si sa te asiguri ca vin in numar cat mai mare in sala.

Deci: gandeste-te BINE ce vrei sa vinzi. Eventual e bine sa iti alegi o tema care sa fie valabila pe termen mai lung. Asta pentru ca va trebui sa te folosesti mai mult timp de discursul tau si sa incerci sa profiti la maxim.

Deci, gandeste-te ce vrei sa vinzi pe termen mai lung, cum vrei sa te pozitionezi si fa-ti o prezentare pe tema asta.

Dupa care promoveaza cat poti prezenta ta la eveniment si tema pe care o vei aborda.

Spune cu ce ii va ajuta pe oameni ce vrei sa le prezinti.

Ofera-le motive concrete si practice pentru care sa vina sa te vada. Nu de alta, dar, timpul e destul de scump in ziua de azi. De ce ar veni cineva sa te vada pe tine cand la serviciu are mult de munca, acasa il asteapta poate copii, are probleme si drumuri de facut, e obosit, si poate mai vrea si el sa se relaxeze sau ceva…

Ofera un motiv palpabil pentru care oamenii sa sacrifice timpul lor pentru a veni sa te vada pe tine.

Si promoveaza cat de mult poti evenimentul. Preferabil cel putin o luna – mail, reclama, postari pe grupuri, mail si in esenta toate canalele de promovare pe care le ai. Am spus si pe e-mail?

In esenta, cu cat promovezi mai mult si cu cat ai o tema mai interesanta, cu atat mai multi oameni vor veni sa te vada. Si cu cat mai multi oameni vor veni sa vada prezentarea ta, cu atat sansa sa vinzi in final ceva va fi mai mare.

2. Prezentarea si discursul in sine

Aici e foarte mult de spus si in esenta e un topic separat. Plus, nu ma consider nici pe departe atat de bun incat sa ofer lectii pe acest domeniu. Daca insa va intereseaza subiectul va pot recomanda un filmulet foarte simplu si bine structurat pe tema asta.

Din pacate, nu exista subtitrare in limba romana si cam trebuie sa stiti engleza. Prezentarea e insa elocventa si bine structurata pentru cine are rabdare… https://www.youtube.com/watch?v=_z3pe_OSZrQ

3. Colectarea de lead-uri la fata locului

Este imposibil ca intr-o prezentare, oricat de buna ar fi ea, sa poti acoperi TOATE aspectele acelui domeniu.

100% vor fi oameni care vor ramane cu intrebari, 100% vor fi persoane care nu au inteles foarte clar cum informatia se poate aplica practic pentru ei si tot asa mai departe.

Daca nu revii la aceste persoane, daca nu le clarifici aspectele neintelese, efortul tau nu e finalizat.

Insa, cum sa revii daca nu ai datele de contact ale persoanelor respective?

Evident, iti trebuie sa faci rost de datele respective. Asta inseamna sa:

• Strangi carti de vizita

• Sa oferi la fata locului promotii, preferabil cu inregistrare gratuita

• Sa ai concursuri/tombole cu inregistrare

Si alte modalitati similare.

Esenta este insa: TREBUIE sa ramai cu niste date de contact ale persoanelor de acolo.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

4. Si ultima etapa e post-promovarea

Etapa asta are doua directii diferite.

Post-promovare personalizata si post-promovare in masa.

Adica: sa contactezi persoanele care au fost acolo si sa vezi cum le poti ajuta. Asta nu se poate face decat personal. De aia se cheama post-promovare personalizata…

Iei telefonul, email-ul.. si ii contactezi pe cei de la conferinta. Si vezi ce problema/intrebare are fiecare si cum ii poti ajuta. Daca ii poti ajuta. Nu ii vei putea ajuta pe toti. Nu tot vor vrea sa fie ajutati. Dar unii vor fi.

Aditional, mai e si post-promovarea in masa.

Ai fost la o conferinta/eveniment unde preferabil ai avut o prezentare ok. Nu o tine secreta.

Spuneam ca cel mai bine e daca faci o prezentare valabila pe termen mai lung. Daca ai facut-o asa, atunci vei avea mai mult timp materiale, preferabil video, pe care le poti promova.

Poti pune in pagina de produs prezentarea respectiva. In mare, un video prezinta mai atractiv mesajul tau decat 1-2-3 pagini de text. Video iti ofera acces si la cateva canale exclusive, unde nu exista text – Youtube de ex.

Plus ca daca ai facut o prezentare in care oferi informatie UTILA, atunci ea va fi apreciata si in sala, si dupa. Ceea ce va da un mare plus pentru tine si afacerea ta. In timp post-promovarea iti va oferi un plus de credibilitate si fata de cei care nu au fost in sala si pe termen lung iti va mai aduce cativa clienti.

In mare, asta e logica si strategia prin care poti obtine clienti reali prin participarea la evenimente live.

Exista insa si un motiv practic al acestui articol.

In data de 13 noiembrie 2019 voi participa la un astfel de eveniment –  Conferinta “Targetare si campanii eficiente”

Prezentarea are ca tema: Promovarea PROFITABILA in cadrul evenimentelor si post eveniment.

Cu accent pe “profitabila”

 

Intrebari? Nelamuriri? Comentarii?

Te rog… Cum scrie mai jos: “Leave a Reply”

Post navigation

← PreviousUn plan de actiune foarte simplu pentru cresterea vanzarilor in online
NextOptimizare SEO pe Site – Cum sa te folosesti de link-uri spre altii →

One thought on “Cum sa castigi clienti – in Mod Profitabil – prin participarea la evenimente si conferinte”

  1. Nicoleta says:
    09/10/2017 at 3:50 pm

    Foarte util articolul. Mulțumesc.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • De ce firme din acelasi domeniu au costuri triple sau mai mari cu reclamele 18/08/2025
  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google Business Profile | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

SEOmark ro este partener oficial Google

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015-2025.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro