close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici

By Radu Ciofu,

16/01/2025

De la inceputul anului acesta (2025) de departe cele mai multe cereri pe care le primim sunt cele legate de promovarea pe Tik Tok.
Post-alegeri notorietatea platformei si cererea pentru ea a explodat. Oarecum normal.

Ce ar trebui sa stii daca vrei sa incepi sa te promovezi si aici ?

Si, cu ce difera fata de Google, Facebook/Instagram, Linkedin, etc…
Despre asta e vorba in articol

promovare pe tik tok

De ce e tik tok eficient?

Momentan reach-ul, sau numarul de oameni la care ajunge un videoclip popular este semnificativ mai mare decat la alte platforme. Teoretic, continutul creat acolo, daca e apreciat, va ajunge la mai multi oameni decat pe alte canale de promovare.

Este valabil si pentru postarile fara promovare si pentru postarile promovate platit.

Altfel spus, in momentul de fata, dintre toate canalele de promovare online existente, asigura cea mai mare expunere/vizibilitate.

Vizibilitate mare. Excelent. Deci trebuie sa incep sa ma promovez pe Tik Tok.  Nu?

Nu obligatoriu.

Sincer, cred ca e mai usor sa scriu articolul asta daca incep cu dezavantajele. Si dupa aia vedem ce ramane, cui se potriveste si cui nu.

Dezavantaje Tik Tok:

Este OBLIGATORIU sa investesti in video. Constant.

Tik Tok, fata de Facebook sau Google, sau presa, este exclusiv un canal video. Daca nu ai videoclipuri, nu o sa faci nimic.

Si nu, nu ma refer la videoclipuri generate de tool-uri care animeaza o poza si pun o muzica de fundal.

Ma refer la videoclipuri facute de un om , care spune o poveste, spune ceva interesant, face ceva interesant, etc…

Vorba celui mai bun citat de marketing din Romania:  “Mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste...”

Deci:  Va trebui sa ai videoclipuri.

Aici ai doua directii:

1 – ORI le faci tu sau cineva din firma.  In cazul asta e OBLIGATORIU ca persoana care face acele videoclipuri sa se priceapa sa le faca ok. Un video in care apare cineva care spune papagaliceste un text invatat pe de rost, nu merge.  “Buna ziua. Dorim sa va prezentam astazi un produs de calitate pentru curatat… Bla Bla… ”  NU MERGE ASA.

Videoclipurile astea sunt neatractive. Daca faci continut neatractiv, nu ai nici o tractiune in Tik Tok.

Da, poti sa platesti promovare. Pretul per 1000 de afisari e mai mic decat in alte zone.. Dar tot nu o sa faci mare branza.

2 – Daca nu faci tu video, atunci va trebui sa angajezi pe cineva. Un creator de video pe tik tok. Nu e dificil. Sunt multi. Cei mai cunoscuti sunt destul de scumpi, cei mai mici sunt mai ieftini.

Insa, fata de alte modalitati de promovare, apare un extra nivel: iti trebuie continut.  Si daca nu il faci tu, trebuie sa il cumperi, ceea ce implica un cost suplimentar.

Cateva aspecte importante referitor la colaborarea cu creatori de continut:

– Ca sa fie eficienta promovarea, trebuie ca audienta creatorului sa fie reprezentativa pentru produsul pe care il vinzi.  Degeaba angajezi un creator popular daca oamenii care relationeaza cu el nu sunt clientii tai.  Nu atragi pe cine trebuie.  Nu o sa vinzi mai nimic si nu o sa iti recuperezi investitia.

– Nu e suficient un singur videoclip si un singur creator. Succesul pe tik tok e un fel de Paretto dus la extrem.  Faci 10 videoclipuri, si poate, daca esti bun, 1-2 din ele devin virale si au multe vizualizari.  Majoritatea insa vor “muri” in obscuritate. Ca sa ai unu viral, iti trebuie multe, ca nu ai cum sa stii dinainte care o sa prinda si care nu.
Concret, asta inseamna ca vei avea costuri cu video mai mari decat estimezi initial.

– Promovarea platita se face DOAR pentru videoclipurile virale.

Adica, angajezi 3-5 creatori de continut, si fiecare iti fac 5-6-7 video.  In total 20-30 video.  Sa zicem ca e ok, si 2 devin virale.  Promovarea cu bani se face DOAR la alea.  Doar alea virale vor avea tractiune si o sa ajunga la multi oameni.  Daca bagi bani uniform in toate..  practic o sa bati un cal mort.  Rezultate bune obtii doar daca promovezi ce functioneaza bine.

Deci, posteaza video-urile, vezi care merg si doar pe alea care organic merg bine le promovezi cu bani.

– Bugetul catre creatori de continut trebuie sa respecte regula de 1:10

Ce inseamna asta?  Inseamna ca din bugetul pe care il ai, aproximativ o parte din zece e folosita sa cumperi videoclipuri, aproximativ 9 din zece se duc pe promovarea platita.

Altfel spus.  Ai buget de 1000 euro.  100 euro in folosesti ca sa platesti influenceri si sa iti faca videoclipuri, 900 euro cumperi reclama pentru videoclipurile facute de creatorul respectiv.  Altfel nu merge.

Am intalnit zeci de cazuri de persoane care au consumat TOT bugetul de promovare cumparand video de la cea mai scumpa vedeta pe care si-au permis-o.  Vedeta respectiva a facut cateva video, a adus cateva click-uri si afisari si ceva interes cateva zile, dupa care pauza.  Nimic.

Cateva filmulete de la o vedeta care te recomanda nu te fac faimos. Vedeta doar iti “imprumuta” un pic imaginea si credibilitatea.  Dupa care tu trebuie sa de promovezi pe termen lung cu imaginea respectiva.  Si asta nu poate sa vina decat de la tine, din bugetul tau.

Asta inseamna ca in realitate iti permiti vedete mult mai mici decat pare la prima vedere.

Obligatoriu sa ai si continut audio ok daca vrei sa transmiti un mesaj

Multi oameni folosesc Tik Tok ca un fel de radio … oarecum.

In timp ce conduc, in timp ce fac ceva care nu necesita concentrare mare, in timp ce merg undeva , in timp ce se uita la altcea, etc…

Daca mesajul tau nu are si un audio clar si simplu de urmarit, atunci probabil continutul tau nu o sa ai tractiune foarte mare.

Nu e suficient sa pui o poza cu un mesaj si o melodie.

Continut perisabil – necesita investitii constante

Adica, doar continutul recent conteaza.

Ca sa fiu sincer, asta e o directie spre care majoritatea social media se indreapta. Totul e mai rapid.

Insa, fata de alte zone video, aici viata continutului e mai scurta.

Compar in principal cu YouTube.

Acolo poti face continut video cu o durata mai mare, mai elaborat si videoclipurile au o durata mai mare.

Tik Tok arde mai intens dar se stinge si mai repede.

Tre sa produci constant si des continut “Fresh”.

E mai usor de facut decat pe Youtube, e suficient sa ai un telefon bun, dar trebuie si mult mai mult.

E un maraton, nu un sprint.  Ia in calcul asta.

Geotargetarea lasa de dorit (momentan cel putin)

Sunt multe afaceri din offline care au clienti doar oamenii care locuiesc in apropiere cat de cat.

Pizzerii si livrare de mancare, saloane frumuseste, cosmetice, service-uri auto, de telefoane, de calculatoare, stomatologie, majoritatea cabinetelor medicale, etc etc..

Tik Tok permite momentan doar o geotargetare rudimentara.  In sensul ca din platofrma poti alege ca reclama sa se afiseze doar in anumite orase, insa ce am vazut in practica e ca nu functioneaza prea bine.  Intra multa lume care nu e din acele orase.

Sigur, poti sa devii foarte popular ca stilist, bucatar, mecanic auto, etc… sunt domenii foarte populare.

DAR, eista un risc mare sa nu vinzi foarte mult daca audienta la care ajungi nu e fizic si aproape de tine.

Nu e un canal foarte eficient pentru produse / servicii foarte nisate.

Tik Tok e in principal un canal destinat promovarii in masa.  Ca sa ai succes, trebuie sa promovezi continut care sa rezoneze cu marea masa.

Daca vinzi servicii sau produse foarte nisate gen utilaje CNC cu laser pentru industria metalurgica , atunci nu o sa faci mare branza pe tik tok. MAREA MAJORITATE a oamenilor nu sunt interesati de asa ceva.  Nu o sa ai viralitate si nici expunere.

Sigur, cineva poate zica ca poti face ceva funny si interesant despre orice subiect.

DA, e corect , poti. Poti sa faci maneaua CNC cu laser frate.

Da, poate o sa ai viralizare si afisari. DAR, concret o sa ajungi LA ALTA AUDIENTA, nu cea care iti cumpara tie produsele.

O sa ai o gramada de like-uri, comentarii, aprecieri inimioare, ce mai vrei .. dar nu clienti.

DA, poti obtine expunere si ceva notorietate pe Tik Tok chiar daca vinzi chestii f nisate. Insa, ff probabil va fi doar un canal secundar de promovare.  In nici un caz principalul.

Risc sistemic mai ridicat ca alte modalitati de promovare

Tik Tok nu e un sprint, e un maraton.

Necesita mai multa investitie decat pare la prima vedere si timp ca sa functioneze.

Insa, aplicatia e in centrul scandalurilor politice si asta reprezinta un risc sistemic pe termen lung.

In SUA e posibil sa fie interzis, sau redus semnificativ, cel putin temporar. Se incearca preluarea aplicatiei de catre cineva din SUA.

In Europa , comisia europeana a deschis investigatii privind alegerile din Romania si nu m-ar mira ca pe termen mediu sa apara noi reglementari DRASTICE privind aceasta platforma, sau chiar mai rau.

Asta e un risc de considerat daca vrei sa investesti masiv in video si promvoare video.

* exista si un factor de ameliorare a acestui risc.  Daca tot vrei sa investesti in video, nu te impiedica nimeni sa folosesti acele video si pe restul social media. Poti sa le pui si pe YT, care promoveaza intensiv shorts, pe FB/Instagram, Linkedin, X (Twitter) si ce o mai aparea. Pare ca piata aplicatiilor social media e intr-un nou reviriment, si tot apar retele noi.. sau cresc cele vechi care erau nisate.

Avantajele Tik Tok

Daca ai ajuns pana aici, e simplu. Opusul dezavantajelor.

Doar le listez, cred ca a inteles mai toata lumea despre ce e vorba.

  • Expunere mare
  • Necesar tehnic mai redus decat alte video. Iti trebuie doar un telefon ok si ceva talent.
  • Foarte bun pentru promovarea a tot ce e cu adresabilitate de masa. Daca produsul tau e pentru publicul larg, Tik Tok e ok.
  • Reach natural (neplatit) semnificativ mai mare, cel putin momentan
  • Cost semnificativ mai mic al promovarii platite

Recomandare pe final

Cel mai simplu ca sa evaluezi Tik Tok e sa te uiti ce fac si cat de virali sunt/nu sunt concurentii tai.

Cauta pe tik tok firme care fac exact ce faci si tu si vezi ce publica pe tik tok.

Vezi cate afisari au, vezi ce tip de continut promoveaza si vezi cu ce frecventa publica continut.

Daca vezi zeci de mii sau chiar sute de mii de afisari si continut publicat des, atunci GO. Fa-ti rapid canal si incepe sa arunci continut in malaxorul algoritmului.  Ceva ceva tot o sa se prinda.

Daca la toti concurentii tai vezi doar cate un videoclip plictisitor odata la cateva luni, cu 2000 de afisari, atunci mai bine faci altceva..

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousGoogle pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
NextCum reduci click-urile false pe Google Ads →

3 thoughts on “Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici”

  1. John says:
    08/04/2025 at 7:32 am

    Heels
    La ce te referi prin
    “Cost semnificativ mai al promovarii platite“

    Reply
    • Radu Ciofu says:
      22/04/2025 at 1:58 pm

      era o greseala..

      trebuia sa fie “Cost semnificativ mai mic al promovarii platite”

      mersi pt atentionare

      Reply
  2. John says:
    08/04/2025 at 7:33 am

    E un articol interesant. Merci!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro