close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum sa folosesti EFICIENT banii din digitalizare sau fonduri europene pentru un site
  • Adevarul despre auditurile Gratuite SEO – Cum sa nu arunci aiurea banii
  • Nou update major la Google – Decembrie 2022 – link spam update – ce face si cum ne afecteaza
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Cum sa nu platesti aiurea reclama pe Facebook – recomandari anti fraier

By Radu Ciofu,

15/11/2022

Cele mai dese intalnite erori in campaniile de promovare pe Facebook/Instagram care te fac sa arunci aiurea cu banii

Ordinea este oarecum aleatoare

Altfel spus, cum sa nu faci reclama + recomandari pentru fericirea portofelului tau

#1 – Intelege ce nu merge – in mare pot fi doar 2 categorii de probleme

In mare, sunt 2 cazuri de campanii care nu vand si care iti cheltuie bani aiurea:

1 – FIE platesti o gramada, si ai click-uri foarte putine pe reclame (cost de afisare e foarte mare)

2 – FIE platesti o gramada, ai click-uri foarte multe si ieftine, dar nu vinzi mai nimic

Sunt doua situatii diferite si necesita abordari diferite.

 

In cazul 1, cand nu ai click-uri, inseamna efectiv ca reclama ta nu e deloc de interes pentru audienta selectata.

Oamenii selectati de tine vad reclama, dar ii doare fix in pix de ea.  NU ii intereseaza.

ORI ai selectat complet aiurea audienta, ORI reclama este complet gresita pentru audienta selectata, ORI ambele.

Verifica inca o data ce oameni targetezi si ce le afisezi. Aici e problema.

 

In cazul 2 – ai o gramada de click-uri dar nu vinzi nimic.

Se da un magazin, nu conteaza ce vinde.  Intra o gramada de oameni, iese gramada de oameni, nimeni nu cumpara nimic.  E clar ca produsele ori sunt proaste , ori sunt scumpe, ori ambele.

Altfel spus, audienta este interesata de produsul tau, dar cand intra in magazin sau pe site nu le place ce vad.

In cazul asta, foarte probabil targetarea nu e gresita, ci produsele nu sunt ce se asteptau oamenii sa gaseasca.

#2 – Influencerii in general nu vand, ci atrag atentia

Caz intalnit foarte des: S-a semnat un contract de colaborare cu influencer / persoana publica X pe muuulti bani.

Persoana a inceput sa promoveze, a adus trafic, vanzari insa foarte putine.

E similar ca atunci cand te plimbi prin mall si te abordeaza fetele care promoveaza diferite produse – fluturasi cu reduceri sau esantoane de parfumuri, creme sau chestii de par. De cele mai multe ori, macar din jena, tot iei ce iti da si te uiti peste el dupa care iti vezi de viata.

Foarte putini oameni cumpara atunci pentru ca le-a zis un influencer sau au primit un fluturas.

Ca sa vinzi, trebuie inca doua lucruri:

1 – produsul sa fie la pretul corect.
2 – sa existe o campanie de pormovare PE TERMEN LUNG.

Oamenii cumpara pentru ca au nevoie de chestia aia, nu pentru ca le-a atras atentia un influencer sau un fluturas.

Ca sa vinzi, trebuie sa le tot “reamintesti” ca existi si atunci cand au nevoie ei de produsul ala, poate o sa si testeze.

Influencerul/fluturasul doar ajuta primul contact, nu si expunerile ulterioare.

 

DECI:

Daca vrei sa faci o campanie cu influenceri, asigura-te ca ai bugetat si ca faci si o campanie de expunere prelungita dupa acel prim contact.

Asta se face in general in doua feluri:

– cu o campanie de remarketing pe termen lung  –  varianta cea mai eficienta, dar un pic mai scumpa
– cu o campanie de email marketing sau notificari push  – varianta un pic mai putin eficienta, dar, mai ieftina

 

O explicatie alternativa – cred ca ati auzit si stiti in mare ce e un funnel de vanzari (sau tunel de vanzari)

Campania cu influencer e doar primul contact.  El doar arunca in funnel vizitatori, care teoretic trebuie convertiti ulterior in clienti prin expunere repetata.

Daca in funnel nu mai ai nici o alta campanie care sa preia ce trimite influencer, atunci felicitari – foarte probabil ai aruncat aiurea cu banii

#3 – Daca ai acelasi pret ca pe Emag, ai o problema mare

Cumparatorii nu sunt prosti. Cei mai multi cel putin…

Nu e mare branza sa copieze numele produsului pe care vrei sa i-l vinzi si sa il caute in Google.

Daca il gaseste pe Emag sau alt magazin mare si super cunoscut la acelasi pret ca la tine, sau chiar cu cativa lei in plus, de ce l-ar cumpara de la tine?

De pe Emag sau magazinele mari stii sigur ca nu ai parte de tepe, produsele ajung rezonabil rapid, iar daca trebuie sa dai rertur stii ca nu ai probleme.

De ce s-ar risca cineva sa cumpere de la tine cand poate merge la sigur pe Emag?

 

Daca vrei sa vinzi, ORI vii cu o super oferta, o reducere semnificativa de pret fata de concurenti, ORI oferi ceva in plus fata de ceilati…

Vechea intrebare: “Tu cu ce te deosebesti?”

#4 – Daca nu e cunoscut, nu incerca sa il vinzi din prima

Lumea asta e mare. Sunt mii de produse cunoscute prin alte tari, care sunt complet necunoscute in Romania.

Nu e o idee rea sa le aduci aici, DAR, daca nimeni nu a auzit de ele, nu incerca sa le vinzi din prima.

Cum au trait pana acu fara super produsul tau, pot sa o faca si de acu incolo fara probleme.

Vrei sa le vinzi?

Ok, atunci fa intai o campanie de continut – articole, video, tutoriale de la influenceri – prin care sa le arati ce face produsul ala mai bine decat altele.

Si doar DUPA ce ai o campanie de genul asta, care trebuie sa ruleze relativ constant, ai pregatit terenul pentru reclame concrete de vanzare.

Altfel, cam arunci cu banii aiurea.

#5 – Nu posta doar produse

Da, stiu.  Vrei sa vinzi.

Toata lumea vrea sa vanda.

Insa, acu pe bune – in feed la tine, cate produse ne-sponsorizate vezi?

Statistic destul de putine. Si daca chiar mai vezi unu-doua, in general e pentru ca s-a creat cuma o controversa in jurul lor si sunt multe comentarii sau ceva…

Strict produse la care nimeni nu face nici un click au zero sansa sa mai fie vazute natural de oameni.

E FOARTE multa lume pe Facebook, iar timpul mediu petrecut de utilizator a scazut mult in ultima perioada. Tik-Tok, Youtube, Netflix, etc…  Ai alternative de pierdut vremea.

 

Daca ai magazin nu posta doar produse.  Nu ti le vede nimeni.  Toata lumea are super oferte.  Fa si tu ceva mai deosebit. Ceva..  mangaie o pisica, ajuta un catel, spune o poveste, fa o fapta buna, pune ceva funny..

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousCum implementezi eficient Google Shopping Ads si ce gresesc 90% din advertiseri
NextBuget mai mare inseamna reclama mai buna – Mit sau realitate? →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum sa folosesti EFICIENT banii din digitalizare sau fonduri europene pentru un site 01/02/2023
  • Adevarul despre auditurile Gratuite SEO – Cum sa nu arunci aiurea banii 27/01/2023
  • Nou update major la Google – Decembrie 2022 – link spam update – ce face si cum ne afecteaza 03/01/2023
  • Buget mai mare inseamna reclama mai buna – Mit sau realitate? 12/12/2022
  • Cum sa nu platesti aiurea reclama pe Facebook – recomandari anti fraier 15/11/2022

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Sunt sau au fost clientii Agentiei SEOmark.ro:

Au facut cursuri de Marketing Online la Agentia SEOmark.ro:

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Eedactare articole si texte
– Optimizarea a ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary
Always Enabled
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Non-necessary
Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.
SAVE & ACCEPT