close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Unde e bine sa trimitem vizitatorii pe care ii aducem pe site

By Radu Ciofu,

18/01/2017
Servicii Adwords - Realizarea si implementarea planului

Adwords, Facebook, Olx, Youtube… Am adus trafic pe site. Unde il trimit?

Pe prima pagina? Pe pagini dedicate?

Pentru fiecare varianta exista avantaje si dezavantaje.

Care este cea mai buna destinatie pentru traficul adus pe site-ul nostru.

Oricand facem o reclama, avem de ales intre doua variante: Fie ii trimitem pe cei care dau click pe prima pagina a site-ului si speram sa isi gaseasca singuri drumul, fie ii trimitem pe pagini specializate, numite landing page (pagini de aterizare) in care promovam un anumit produs/serviciu.

Ca orice, in lumea reala nu exista doar avantaje sau doar dezavantaje. Fiecare din cele doua destinatii are anumite plusuri si minusuri pe care am sa le prezint in continuare.

Varianta 1 – trimitem traficul pe prima pagina a site-ului (homepage)

Este de departe cea mai simpla varianta. Prima pagina e de departe cea mai importanta si uneori cea mai vizibila pagina a unui site. Trimiterea pe prima pagina are cateva avantaje foarte mari dar si cateva dezavantaje la fel de mari.

Avantaje in cazul directionarii vizitatorilor catre prima pagina:

– E foarte usor de implementat. Prima pagina o ai. Nu iti trebuie nimic altceva. Cel mai simplu lucru pe care il poti face e sa trimiti vizitatorii spre prima pagina dupa care sa ii lasi pe ei sa se descurce.

– Functioneaza ok daca nu stii exact ce vrei sa promovezi sau daca nu vrei sa promovezi ceva in mod special. Multe companii nu vand un singur produs ci mai multe. De multe ori oamenii cauta termenul general si nu vor un produs specific. De exemplu, daca voi cauta in Google “comanda mancare” sau “magazin ochelari” – atunci e clar ca vreau o firma care sa imi livreze de mancare sau un magazin unde sa imi fac ochelari, nu vreau un produs specific. In aces caz, prima pagina este exact ce imi doresc sa vad.

Altfel spus, prima pagina functioneaza bine atunci cand promovez in mare compania mea si nu ceva anume.

– Functioneaza bine ca etalon sau benchmark. Faci o campanie – merge bine sau prost? Cum iti dai seama? Cel mai simplu e sa o compari cu o alta campanie de-a ta. Mult timp am folosit prima pagina ca etalon pentru a verifica cat de eficiente sunt sau nu sunt alte campanii spre destinatii mai specifice.

Daca vreti o regula generala, e bine sa trimitem spre prima pagina daca oferim un mesaj oarecum neutru sau daca NU vrem sa ii vindem vizitatorului un produs specific.

– Prima pagina e in general potrivita pentru cautari de intentie. Daca utilizatorul doar vrea sa afle mai multe informatii, poate fi ok sa il trimitem pe prima pagina. Pana la urma asta vrea: sa caute si sa afle.

Dezavantaje in cazul directionarii vizitatorilor catre prima pagina:

– Cel mai important dezavantaj al folosirii primei pagini ca destinatie este daca vrem sa vindem ceva anume. De FOARTE multe ori am vazut ceva de genul: [reclama la produsul X] > trafic trimis pe prima pagina. Dupa care daca chiar vrei produsul X trebuie sa il cauti tu prin site. O astfel de campanie este din start gresita.

DACA vrei sa promovezi un produs specific trimite traficul direct pe pagina acelui produs. Nu pune utilizatorul sa il caute el prin site.

– Relativ greu de optimizat. Poti modifica mesajele pe care le dai utilizatorilor. Asta da. Dar, cat de des si usor iti schimbi prima pagina? In general nu prea se intampla. Asa ca o astfel de campanie e mai greu de optimizat. Asta inseamna ca in timp iti va fi mai greu sa scazi costurile reclamelor prin optimizare.

– In general nepotrivita pe adwords pentru cautari de intentie. Daca utilizatorul vrea sa cumpere ceva si cauta exact acel produs, atunci s-ar putea sa il pierdem daca il trimitem pe prima pagina. E posibil sa fie inarmat cu rabdare si vointa si sa reuseasca. Dar nu toti. In mediul online rabdarea e ceva in cantitate foarte limitata.

Cere un Audit Google Ads Gratuit

› Ai reclame Google Ads (Adwords)?

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu aduc suficienti clienti?

› Vrei o opinie din partea unei firme de specialitate?

Aplica pentru Audit Gratuit Google Ads›

Ai nevoie de Servicii Google Ads (administrarea reclamei) ?

Suntem o agentie de promovare online specializata in implementarea si optimizarea reclamei prin Google Ads.

Oferim pachete complete de promovare prin Google Ads dar si servicii punctuale.

Tu vii cu produsul si oferta, noi iti concepem mesajul, facem setarile in Google si iti promovam eficient afacerea. Aditional, putem oferi si servicii conexe, cum ar fi: optimizarea paginilor de produs, optimizarea conversiilor, implementare funnel de marketing, etc…

Cere o oferta de Servicii de Google Ads»

Varianta 2 – trimitem traficul pe o pagina dedicata (landing page)

Este o varianta eficienta DACA vrem sa avem o campanie in care sa vindem ceva sau sa obtinem ceva concret de la vizitatori. Cuvantul cheie aici e RELEVANTA. Este relevant mesajul pentru publicul la care ne promovam? Sunt ei interesati cu adevarat sa faca ce le cerem noi?

Ca cineva sa cumpere sau sa faca ceva de la tine el trebuie sa fie disponibil sa faca asta. Sunteti siguri ca publicul spre care promovati e disponibil si psihologic pregatit sa faca ce ii cereti? Ia incercati sa faceti o pagina specifica in care sa vindeti o masina. Credeti ca va merge? Cine isi cumpara pe loc o masina doar pt ca a vazut undeva o reclama cu asta.

Avantaje in cazul directionarii vizitatorilor catre o pagina specializata

Luam si celalalt caz. Avem una sau mai multe pagini dedicate pentru produse sau servicii pe care le vindem. E bine sa avem dar sunt si aici avantaje si dezavantaje.

– Produc campanii foarte eficiente atunci cand sunt BINE corelate cu mesajele pe care le promovam. Daca avem o pagina specializata pentru produsul X si promovam produsul X dupa care directionam utilizatorii direct spre pagina dedicata produsului X, atunci foarte probabil rezultatul va fi unul foarte bun. Trebuie doar sa ne asiguram ca marea majoritate a celor care intra cauta strict produsul X.

– Sunt mai usor de optimizat. Paginile dedicate pentru produse nu sunt atat de vizibile si sunt foarte usor de modificat. Putem sa facem chiar mai multe variante de astfel de pagini, le promovam pe toate si vedem care merge cel mai bine. Asta nu putem face cu prima pagina. Si e un mare avantaj in scaderea costului / client adus

Dezavantaje in cazul directionarii vizitatorilor catre o pagina specializata

Evident, nu toate sunt roz. Exista si dezavantaje Mari ale acestei abordari. Cele mai importante sunt:

– MULT DE MUNCA. Asta inseamna fie bani mai multi, fie timp mai mult. Sa faci pagini dedicate, sa le rotesti, sa le optimizezi si sa tot modifici reclame IA TIMP MULT. Sau multi bani. Merita sa faci efortul asta daca ai o campanie mai mare si costul e justificat. Daca esti pe cont propriu mai bine nu: iti va lua mult timp. De asta exista firme care se ocupa cu asa ceva.

– Rezultate slabe daca nu promovezi exact ce e pe pagina de destinatie. Chiar daca produsele sunt oarecum similare sau din aceeasi categorie, daca ii promiti in reclama produsul X si ii dai produsul x sau ics NU e ok. Mai nimeni nu o sa fie intelegator si o sa iasa din pagina aia urmand sa caute el in site ce vrea. Toti or sa zica “nu e ce vreau eu” si pa. Ai mai pierdut un vizitator.

– Se preteaza foarte bine pe Adwords pentru ca poti specifica foarte clar pe ce vrei sa atragi trafic. Cheia e sa fii FOARTE specific.

Poate fi o strategie complet neproductiva daca ai produse multe si mici. Merge cand promovezi si vinzi puternic un produs.

– Rezultate mai slabe daca nu poti controla exact mediul si audienta reclamei. Sa zicem ca vrei sa cumperi afise publicitare pe mai multe site-uri. Asta inseamna ca un singur mesaj va fi afisat la muuuulta lume cu muuuulte idei si asteptari. Daca produsul pe care il vinzi nu e foarte clar, s-ar putea sa ai surprize neplacute cu promovarea in masa.

In cazul in care vrei sa promovezi in masa o pagina de destinatie specifica (un landing page pt un produs) asigura-te ca si cel mai “limitat” utilizator intelege exact ce vinzi si ce vrei de la el. Daca vinzi nu stiu ce pachet de servicii financiare mai complex, atunci mai bine nu faci o pagina specifica.

Cere un Audit Google Ads Gratuit

› Ai reclame Google Ads (Adwords)?

› Nu esti multumit de eficienta lor?

› Nu aduc suficienti clienti?

› Vrei o opinie din partea unei firme de specialitate?

Aplica pentru Audit Gratuit Google Ads›

Ai nevoie de Servicii Google Ads (administrarea reclamei) ?

Suntem o agentie de promovare online specializata in implementarea si optimizarea reclamei prin Google Ads.

Oferim pachete complete de promovare prin Google Ads dar si servicii punctuale.

Tu vii cu produsul si oferta, noi iti concepem mesajul, facem setarile in Google si iti promovam eficient afacerea. Aditional, putem oferi si servicii conexe, cum ar fi: optimizarea paginilor de produs, optimizarea conversiilor, implementare funnel de marketing, etc…

Cere o oferta de Servicii de Google Ads»

Alte pareri sau idei?

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Post navigation

← PreviousCum sa vinzi eficient pe Facebook – pas cu pas
NextTop 5 lucruri pe care trebuie sa le stii despre promovarea prin link-uri sau LinkBuilding →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro