close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizarea Ratei de Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid – Initiere in SEO
      • Ghid – cost lead-uri 2025
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Canal Video – YouTube – SEOmark
    • Top Promovare Online
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • De ce firme din acelasi domeniu au costuri triple sau mai mari cu reclamele
  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizarea Ratei de Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid – Initiere in SEO
      • Ghid – cost lead-uri 2025
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Canal Video – YouTube – SEOmark
    • Top Promovare Online
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Strategii de Marketing pentru Afaceri – 5 idei pentru a avea mai multi clienti

By Radu Ciofu,

15/05/2019

5 idei concrete pentru a creste numarul clientilor tai

Conduci o companie?

Sau administrezi campanii de promovare pentru unele?

Vrei sa iti imbunatatesti strategia de promovare si de vanzare?

Mai jos ai 5 idei care pot creste eficienta campaniilor de promovare si in final iti vor aduce mai multi clienti.

idei de crestere a vanzarilor
idei de crestere a vanzarilor

Ai un magazin – de orice – insa nu esti foarte cunoscut in domeniul tau si nu vinzi?

In cazul acestei strategii TREBUIE sa interactionezi cu vizitatorii intai – DUPA care sa ii transformi in clienti cumparatori

chat cu potentialii clienti

chat
chat

In cazul firmelor necunoscute, lipsa de incredere este unul din cei mai importanti factori care opreste vizitatorii sa cumpere.

Cum castigi increderea? Simplu – fa-i pe vizitatori sa de cunoasca. Interactioneaza cu ei. Fa-i sa te contacteze pe WhatsApp, Facebook Chat, email, telefon, etc…

Vorbeste cu ei, intreaba-i ce vor, afla ce au nevoie si abia dupa incearca sa le vinzi produsele tale.

Daca te intereseaza un ghid de vanzari prin telefon, avem aici› o strategie simpla si eficienta.

Concret, cum se implementeaza strategia?

Simplu – iti trebuie MULT mai multa incurajare la interactiune pe site-ul tau.

De exemplu:

  • Sa ai un buton INTERACTIV de chat. Interactiv in sensul ca sa nu stea nemiscat cand cineva e pe site – sa se agite sa sara, sa FACA CEVA sa atraga atentia.
  • Sa ai ferestre care apar cu intrebari gen “Ai nevoie de aujtor?” sau “Suntem aici. Cu ce te putem ajuta?” sau “Avem un catalog nou cu produse. Vrei sa il vezi?” sau… Sunt convins ca ati inteles.
  • Pune prin site mai multe butoane cu WhatsApp + Facebook Messenger + telefon, email, etc….
  • De prin 2018 a aparut un nou tip de reclama in Facebook – reclama direct in FB Chat. Chiar functioneaza. Foloseste-o!

Exista insa si un dezavantaj:

Necesita MULT mai mult timp. Daca nu ai, gandeste-te serios la un reprezentant de vaznari.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Colectezi lead-uri – insa nu sunt foarte calitative?
Mai ales Email-urile?

In cazul asta trebuie sa oferi valoare mai mare – oamenii percep “chestia” pe care vrei sa le-o dai ca fiind prea putin importanta si folosesc junk email-ul.

prea mult junk mail

prea mult email
prea mult email

Este cineva care NU a fost agresat de spam – email nesolicitat sau solicitat dar putin important?

MAREA majoritate a oamenilor si-au pus la punct propriul mecanism de auto-aparare: Email-uri multiple.

In general, fiecare om are o adresa de email principala – de care are grija si pe care nu o da oricui. O foloseste pentru chestii importante plus rude si prieteni apropiati si o alta (sau altele) adresa de junk – un email pe care il foloseste oriunde pentru orice si pe care il verifica DIN AN IN PASTI.

Daca vrei sa comunici eficient cu persoana respectiva, incearca sa ii obtii adresa principala.

Cum poti face asta?

  • Ofera serii succesive de beneficii si spune-i din start asta.
    • De exemplu: “inregistreaza-te aici si primesti acum [ceva] , peste 3 zile primesti [altceva] si peste o saptamana primesti [ceva final]“
  • Intreaba-l pe interlocutor daca e adresa lui principala. Da – chiar functioneaza
  • Intreaba-l daca poti folosi adresa aceea de email in vederea unui eventual contract / cont pe site / CEVA – orice – care sa para cat de cat oficial.
    • De multe ori, cand e vorba de aspecte cu caracter oficial, oamenii nu vor folosi junk-email

Ai un sediu, un magazin fizic, un show-room, o locatie fizica?

Daca ai o locatie fizica, una dintre cele mai puternice strategii pentru a castiga clienti este sa ii inviti la locatia ta.

organizeaza evenimente la locatia ta

conferinta, eveniment
conferinta, eveniment

Evenimentele la locatie – unde oamenii te pot cunoaste – unde si tu ii poti cunoaste pe ei – sunt DE DEPARTE cele mai eficiente modalitati de a castiga increderea potentialilor clienti.

In ultima instanta suntem oameni si de sute de mii de ani relationam cu alti oameni. Asta e ceva ce mediul online nu a reusit sa reproduca oricat de mult a progresat tehnologia.

Daca NU vinzi produse foarte ieftine – sau – daca vinzi servicii – intalnirea la sediul tau poate fi una dintre cele mai bune modalitati sa legi parteneriate sau contracte.

Vi s-a intamplat vreodata sa fiti in locatii cu multa lume – mall-uri de ex. si sa fiti abordati de agenti de vanzari (in general foarte friendly) care sa va intrebe daca sunteti interesat de produsul X , ca dupa aceea sa va invite la sediul lor pentru a testa gratuit acel produs?

De asta fac. Pentru ca odata ce ajungeti la sediul lor, sansa sa cumparati acele produse – la preturi MULT mai mari decat alte produse similare – creste semnificativ. Vorbeam la un moment dat cu un astfel de agent si mi-a spus ca la ei 1 din 5 oameni care ajung la sediu cumpara. E o marja de convesie de 20% si este MUULT peste marja de conversie medie din online – fara interactiune.

Exista insa un dezavantaj mare:

Organizarea de intalniri / evenimente COSTA timp si bani. Sunt doua modalitati de eficientizare a procesului:

  • Fie ai la locatie o persoana dedicata pentru asta – caz in care ca vin 10 oameni sau ca vin 100 de oameni, pentru tine cam tot aia e. In cazul asta vrei sa vina cati mai multi. Costul e dat de anagajatul respectiv + promovare.
    • Aici ai un cost fix pe care trebuie sa il recuperezi din volum. Drept urmare iti trebuie promovare cat mai eficeinta – Cel mai bine merg reclamele pe Facebook sau Google ads GEOTARGETATE – adica reclame IN ZONA sediului.
  • Fie NU ai la locatie o persoana dedicata – caz in care orice vizita va fi un cost in timp al persoanei care consuma acel timp.
    • Aici ai costuri variabile – timpul dedicat intalnirii – esential este sa aduci doar persoane cu potential. In cazul asta este obligatorie o pre-filtrare a celor care vin.
      • Nu adu la sediu pe oricine – doar pe cine are cu adevarat potential

Fa-ti un newsletter dar nu trimite doar produse

Email-ul INCA FUNCTIONEAZA. Si are un mare avantaj – e aproape gratuit (sau f ieftin). Multe companii il utilizeaza insa prost sau deloc.

cumpara, cumpara, cumpara, cumpara, cumpara, cumpara, cumpara, cumpara …

portavoce agresiv

FAPT: Oamenii nu cumpara pentru ca insisti tu – oricat ai face-o. Cumpara pentru ca ei cred ca au nevoie si o fac cand vor ei nu cand vrei tu.

Scopul unui email nu este sa il faca pe destinatar sa cumpere.

Scopul unui email este sa il faca pe destinatar sa te cunoasca si sa stie de tine ca atunci cand EL are nevoie de ceva, sa vina singur la tine.

FAPT: peste 80% din toate email-urile comerciale (de vanzare) nu sunt citite.

De ce? Pentru simplul motiv ca oamenii considera ca nu le trebuie. Ca reclama la televizor. E cineva care se uita cu atentie maxima la reclame?

Ce poti face atunci? Si cum poti sa il faci sa te retina mai bine?

Trimite-le INFORMATII UTILE.

De exemplu, newsletter-ul tau poate contine:

  • Stiri si Noutati din domeniul tau
  • Articole utilitare – cum sa….
  • Informari cu privire la evenimente & activitati pe care le faci
  • Povesti de succes (preferabil ale clientilor)
  • Interviuri, webinarii, etc… cu personalitati din domeniul tau

Ideea e sa ai in newsletter lucruri care sa nu fie produse si care sa poata fi “consumate” gratuit SI sa aduca un pic de valoare cititorului.

Cum crezi ca e mai probabil sa te retina cineva? Daca citeste de la tine un articol sau daca iti ignora 10 mail-uri cu produse la promotie?

Dezavantaje pentru strategia de email marketing: Cost usor mai mare cu email-urile

Daca vrei sa ai impact real, trebuie sa trimiti ceva ok. Nu poti sa scrii niste articole de 2 lei (sau sa le copiezi de undeva) si sa speri ca faci mare lucru cu ele. Daca chiar vrei sa reduci acest cost, poti trimite un email la 2-3 saptamani.

Insa, daca tot il trimiti, asigura-te ca trimiti ceva ok.

Aditional, asigura-te ca ai cel putin cateva mii de abonati. Daca ai cateva sute de adrese de email in baza de date, nu prea merita efortul. Fa intai o campanie promovare prin care colectezi adrese de email.

Extra:

O alternativa complementara la newsletter sunt notificarile – push notifications. Vezi aici› ce sunt si cum functioneaza.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Masoara costul/client pentru fiecare canal de promovare si ajusteaza

Masoara costul / client pentru fiecare campanie de promovare – dupa care sa opresti ce are cost mare si sa cresti ce are cost mic. Strategia are legatura cu principiu Paretto.

› masoara › compara › eficientizeaza › masoara › compara › eficientizeaza › masoara › compara › eficientizeaza ›

strategii de marketing

NU toate modalitatile de reclame sunt la fel de eficiente pentru toata lumea. Chiar si de pe acelasi canal de promovare, pot fi difrente foarte mari. Unele campanii pot fi de succes, altele nu.

Ai auzit de principiul paretto? 20% din efort aduce 80% din beneficii?

Se aplica si pentru reclame. Poate nu chiar 80-20 dar procentul este cat de cat corct.

O mare parte din reclamele tale nu vor genera, iar o mica parte va genera rezultate foarte bune – mult peste medie.

O strategie aproape obligatorie daca vrei sa ai mai multi clienti, este sa identifici ce e prost – sa il elimini si sa lasi sa mearga doar ce e bun.

Evident, e mai simplu de spus decat de facut.

In esenta, trebuie sa iti calculezi ceea ce se cheama cost/conversie.

Adica, cat te costa de la fiecare reclama ca vizitatorul sa cumpere, sau sa se inregistreze sau sa faca ce vrei tu sa faca pe site-ul tau.

Dupa care, trebuie sa ai mai multe campanii de promovare. Cele care au cost / conversie buna le pastrezi. Cele care au cost/conversie mare, le opresti si faci altele in loc.

Cum se calculeaza costul / conversie?

De departe cel mai utilizat instrument este Google Analytics. Nu este complicat de setat, insa trebuie sa stii un pic cum sa lucrezi cu acest tool.

Daca nu stii, sunt doua modalitati:

  • Fie angajezi pe cineva sa te ajute – o agentie de marketing sau un freelancer sau ….
  • Fie faci tu sau un angajat. Daca nu stii cum, are chiar google un tutorial destul de amanuntit: vezi aici› (e in engleza)

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Intrebari? Nelamuriri? Lasa mai jos un comentariu ↓

Post navigation

← PreviousStrategii de promovare online pentru produse/servicii greu de vandut
NextPromovare site pret – Care sunt costurile reclamelor pentru site-uri →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • De ce firme din acelasi domeniu au costuri triple sau mai mari cu reclamele 18/08/2025
  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google Business Profile | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

SEOmark ro este partener oficial Google

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015-2025.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro