close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul

By Radu Ciofu,

02/09/2024

E foarte usor sa nu vezi padurea de copaci.

Atunci cand faci o campanie de promovare, sau implementezi o reclama, e usor sa nu vezi imaginea de ansamblu si sa uiti sa implementezi strategii de baza.

Cum ar fi faptul ca pentru a vinde aproape orice cuiva, ai nevoie de mai multe interactiuni cu acel cineva.

Strategia se cheama regula celor 7 interactiuni.  Care de obicei nu sunt 7, dar regula se bazeaza pe un adevar fundamental.

Ca cineva sa dea bani, trebuie sa aiba incredere ca primeste lucrul pentru care da bani.

Regula celor 7 interactiuni – care de multe ori e uitata sa fie aplicata – inseamna in esenta sa castigi increderea potentialului cumparator.

Cum se aplica strategia in real life?

Afla in continuare din articol.

strategii de marketing pe care le uitam frecvent - 7 interactiuni

Strategii de marketing des neglijate – regula celor 7 interactiuni

Intai insa, ce este regula celor 7 ?

Regula celor 7 in marketing spune ca oamenii au nevoie sa vada un mesaj de cel putin sapte ori inainte sa ia in considerare cumpararea unui produs. Ideea e simpla: cu cat sunt expusi mai des la un brand, cu atat cresc sansele sa devina clienti. Aceasta metoda ajuta la cresterea increderii si familiaritatii cu produsul tau.

Acu, ca orice definitie in marketing, e aproximativa.

7 este mai curand o medie.

In realitate sunt domenii unde e nevoie de putine interactiuni, sau domenii unde e nevoie de mai multe interactiuni.

In functie de ce variaza numarul de interactiuni?

Complexitatea produsului/serviciului: Produsele sau serviciile mai complicate cer de obicei mai multe interactiuni pentru a convinge clientul sa cumpere.  De exemplu, cand lucram in piata de capital, era nevoie de undeva in jur de 60-70 de interactiuni ca sa convingi un om sa isi deschida un cont.

Perioada medie de vanzare: In industriile unde ciclul de vanzare este mai lung, e nevoie de mai multe interactiuni pentru a incheia o vanzare. Ca cineva sa cumpere un apartament, perioada medie de luare a deciziei este intre 2 si 4 luni.  Evident ca si aici iti trebuie zeci de interactiuni.

Cat de cunoscut e brand-ul / firma: Brandurile cunoscute au nevoie de mai putine interactiuni pentru a vinde decat cele noi sau necunoscute. Nu mai ai nevoie de interactiuni ca sa cumperi de pe Emag, Altex, Dedeman etc… sau sa cumperi produse Samsung, Apple, Calvin Klein, etc…

Pretul – Intr-un fel faci un studiu de piata daca vrei sa iti iei o masina , in alt fel daca vrei sa iti iei o punga de agrafe.

Recomandari concrete + strategii pe care le implementam si noi

Una din cele mai des intalnite situatii peste care dau e ceva de genul urmator:

Un magazin online , sau o firma care ofera servicii are o campanie de promovare in care se prezinta sec fie produsele, fie serviciile.

Reclama e cat se poate de stnadard, fie prezinta poze de la produs, cu pret si link, fie o descriere a serviciului.

Daca dai click, ajungi pe site, in pagina produsului sau in pagina serviciului, unde ai buton cu cumpara sau cere oferta.

Exceptand cazul in care nu prea exista concurenti, sau preturile sunt vizibil sub piata, genul acesta de reclama are sanse mari sa nu fie profitabila.

De ce?

Pentru ca e ceva de genul “Cumperi acum sau pleci”

Cand dai click pe o reclama, o faci in general pentru ca esti curios? sau pentru ca esti 100% decis sa cumperi, chiar daca nu stii cine e firma, ce ofera si nici nu ai mai auzit de produse?

Ce se poate face – strategii concrete

Implementeaza si o campanie de remarketing.

A intrat, a vazut, nu s-a decis sa cumpere.  Nu inseamna ca l-ai pierdut definitiv.  Fa o campanie de remarketing.

Remarketing e acea campanie care “te urmareste” o perioada de timp dupa ce ai vizitat un site, sau o pagina de social media.

Pentru ca nu targetezi tot internetul, costul unei campanii de remarketing e de obicei foarte foarte mic.

Daca e remarketing pe termen scurt, e o sansa ca la final utilizatorul sa cumpere de la tine

Daca e remarketing pe termen lung e o sansa ca atunci cand mai are nevoie de ceva, omul respectiv sa apeleze la tine.

Remarketing-ul e asa de important, incat e standard inclus la noi chiar si in cele mai mici pachete de administrare de reclame.

Pachetele basic (cele mai ieftine) pentru Google Ads› sau Facebook Ads› au la noi inclus implicit remarketing.  Diferenta intre campaniile cu si fara, este foarte mare.  Mult prea mare ca sa nu faci.

Implementeaza un exit intent

Exit intent e o fereastra care apare atunci cand vrei sa pleci de pe un site.

A venit, a vazut, nu vrea..  Asta e.  DAR , cand pleaca mai ai o sansa sa il “agati” cu ceva.

Ofera o reducere la prima comanda sau ofera ceva gratuit pentru care trebuie sa se inregistreze.

Evident ca daca oferi ceva gratuit contra email, trebuie sa implementezi si o campanie de email.

Asta inseamna sa cresti interactiunile cu acel om.

Si da, fereastra care apare cand vrei sa pleci de pe site (exit intent pop-up) functioneaza si pe mobil.

Semnalele pentru exit pe mobil sunt : butonul back care te scoate de pe site, accesarea altui tab sau scroll puternic up.

In wordpress (si nu numai) exista plugin-uri pt asta. Daca primim o solicitare pentru crearea unui site› si ai bifat ca vrei si functii de marketing, asta e una dintre ele.

Implementeaza ghiduri si resurse gratuite in zonele conexe ale site-ului

In urma cu multi ani, cand studiam marketing-ul online si intram pe site-urile celebrilor marketing guru din Statele Unite, unul din lucrurile pe care l-am remarcat din prima, era cat de agresive erau site-urile acelea cu oferta de ghiduri/tutoriale/resurse gratuite.

Oriunde erau, in stanga sau dreapta, in meniu , in footer si mai recent inserat prin articol, erau o gramada de ferestre care te invitau sa descarci ghiduri, sa te inscrii la webinarii gratuite, sau filmulete, sau ceva..

Erau o gramada. As zice chiar deranjant de multe.

DAR :  pe zona de marketing online, decizia de cumparare IN GENERAL nu se ia din prima si, de regula nu aloci un buget mare de promovare cuiva de care nu ai mai auzit.

Diferenta de abordare intre cineva care te stie si a auzit de tine fata cineva care acum are primul contact e URIASA.

Pentru produse / servicii mai complexe sau mai scumpe –  promoveaza un precursor gratuit

Adica, ofera ceva gratuit, care are legatura directa cu serviciul pe care il oferi, insa nu implica cost.

De exemplu:

– In loc sa oferi deschiderea unui cont la bursa, ofera un cont demonstrativ , gratuit , de tranzactionare virtuala

– In loc sa promovezi direct servicii seo si optimizare pentru site-uri, promoveaza un audit seo gratuit›

– In loc sa vinzi din prima suplimente nutritive, invita oamenii la o sedinta de consultanta gratuita.  (Herbalife face asa)

– Ai deschis un salon nou nout si nu te stie lumea in zona? Ofera o sedinta gratuita la o procedura. Majoritatea procedurilor de infrumusetare au un grad mare de recurenta. Daca ai oferit o experienta placuta si ai preturi rezonabile, oamenii o sa vina din nou.

Calculator de preturi pentru servicii customizate

In cazul promovarii serviciilor, de cele mai multe ori, nu exista un pret standard – un serviciu poate costa mai mult sau mai putin, in functie de numarul de ore lucrate, calitate, etc…

Asta nu ii impiedica pe vizitatori sa vrea sa afle ACUM pretul. Dupa ce a vorbit cu alti 5-6-7 vanzatori, de regula omul ori vede un pret rapid, ori, daca nu exista, renunta.

O modalitate sa il captezi rapid, usor si fara stres, este sa ii dai un calculator de preturi. Il lasi pe el sa introduca in calculator cateva variabile, dupa care oferta este trimisa pe email. De regula se cere si telefonul.

Este una dintre cele mai bune si eficiente modalitati de colectare a lead-urilor.

Exemple de astfel de calculatoare: la noi, la calcularea pretului unui site› sau la un site facut de noi: klasswood.com –  mese din lemn pe comanda›

Pentru magazine online – wishlist/favorite

Emag sta bine aici.

Vezi un produs si il vrei la oferta? Fa-ti cont si selecteaza-l la favorite/wishlist. Dupa care primesti notificare cand produsul respectiv e la oferta.

Nu functioneaza la orice, dar functioneaza. Mai ales daca precizezi ca reducerile vor fi mari.

Plus, ca daca isi face cont, de regula ai acces si la email sau alte modalitati de a trimite notificari.

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousGoogle a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO?
NextGoogle pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? →

5 thoughts on “Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul”

  1. laur says:
    02/09/2024 at 3:46 pm

    Pop-up-urile de exit intent sunt utile, dar trebuie sa ai grija sa nu exagerezi. Daca reusesti sa oferi ceva tentant chiar inainte ca clientul sa paraseasca site-ul, ai sansa sa il castigi inapoi

    Reply
  2. fsda2335434 says:
    02/09/2024 at 3:47 pm

    Vino cu ceva mai nou nou. E plin de lucruri pe care le stim deja.

    Reply
    • Radu Ciofu says:
      02/09/2024 at 3:50 pm

      asta e ideea de la care a plecat articolul asta. Toti stim teoretic.. dar de aplicat se aplica ff putin.

      Reply
  3. zcx345 says:
    02/09/2024 at 3:47 pm

    Prea multe pop-up-uri si mesaje intruzive strica experienta utilizatorului. Inteleg ca vrei sa vinzi, dar nu uita ca trebuie sa respecti clientul. Un site prea aglomerat poate sa-l alunge in loc sa-l atraga

    Reply
  4. mioara says:
    02/09/2024 at 3:48 pm

    Regula celor 7 interactiuni nu functioneaza intotdeauna. Uneori, prea multe interactiuni pot deveni deranjante si pot indeparta potentialii clienti. E nevoie de mai multa subtilitate in aplicarea acestei strategii

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro