close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizarea Ratei de Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YouTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • De ce firme din acelasi domeniu au costuri triple sau mai mari cu reclamele
  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizarea Ratei de Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YouTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Strategii de promovare a unei firme: 14 idei pe care le poti aplica chiar de maine!

By autor seomark,

20/08/2020

14 idei pe care le poti aplica chiar de maine!

Strategii de promovare a unei firme gasim oriunde in mediul online. Insa de unde stim exact ce functioneaza si ce nu? Simplu, nu vom sti pana nu vom testa. Experienta fiecaruia difera in acest domeniu, ceea ce functioneaza pentru o firma nu va functiona poate pentru alta.

Cu toate acestea, exista anumite strategii de promovare care pot fi general valabile pentru orice tip de afacere. Noi ne-am gandit sa-ti prezentam mai jos 14 idei de promovare in  acest sens. Acestea au aplicabilitate imediata si unele dintre ele le poti implementa si cu un buget mai mic.


14 strategii de promovare ale unei firme pe care le poti aplica chiar incepand de maine!


Strategii de promovare

Strategiile de promovare ale unei afaceri se pot incadra in doua categorii si anume strategii de promovare online si strategii de promovare offline. Printre modalitatile de  promovare offline regasim impartirea de pliante sau fluturasi care sa sumarizeze serviciile sau produsele tale.

De asemenea, te poti promova offline si prin oferirea de donatii sau sponsorizari. Implicandu-te in societate prin suportul oferit oamenilor sau organizatiilor care au nevoie de ajutorul tau,  impactul tau va creste, iar brand-ul firmei se face cunoscut catre un numar mai mare de de oameni.

Ghid de initiere in Optimizarea SEO

Printre strategiile de promovare online se numara cele de promovare prin social media, e-mail marketing, campanii de conversie sau videoblogging.

1. Promovarea cu ajutorul materialelor promotionale

Toata lume a auzit de flyere si brosuri. Poate multi dintre noi am si primit asa ceva. Acele mici hartiute cat mai colorate, cu putin text, care ne vorbesc despre serviciile si produsele unei afaceri, ne ofera o adresa si un numar de telefon.

Sau acele mici carti – reviste care ne detaliaza istoricul unei companii, serviciile ei, echipa si alte detalii despre acea afacere. Acestea reprezinta o strategie de promovare clasica a unei firme. Ea este eficienta in cazul unor afaceri locale.

Spre exemplu, daca aveti un restaurant, impartirea unor flyere in fata locatiei va creste considerabil rata de succes al acestora. Daca, spre exemplu, serviciile voastre se adreseaza unei firme, prezentarea unei brosuri – o mapa de prezentare oferita reprezentantilor acestei firme s-ar putea sa va ajute. Tot in aceasta categorie intra si oferirea de cadouri personalizate catre clienti sau parteneri: pixuri, cani, brichete etc personalizate cu logo-ul si datele de contact ale afacerii dumneavoastra.

Daca aveti totusi un magazin online, flyerele si brosurile nu va vor folosi prea mult. Nimeni nu va sta sa tasteze url-ul vazut pe flyere si, in fond, poate 1 din 10 oameni va pastra flyerul pana va ajunge acasa.

Daca vrei sa gasesti o metoda eficienta pentru a redacta corect si eficient un astfel de flyer sau reviste, descarca ghidul pentru titluri atractive.

Click catre serviciul de creare site

2. Mostre de produs

Stim cu totii acele standuri personalizate ce apar in spatiile comerciale, unde promoterii ne invita sa degustam tot felul de bunatati sau sa testam un nou parfum aparut pe piata.

Ei bine, acesta este un mod de promovare extrem de eficient. Asta se aplica mai ales daca suntem siguri pe produsele noastre si pe calitatea acestora, deoarece aceasta strategie de promovare a firmei presupune ca posibilul client sa aiba o experienta directa cu produsul pe care urmeaza sa-l cumpere.

Aceasta metoda nu va functiona insa in cazul in care vindeti servicii. Si nu este o metoda foarte des intalnita nici in cazul vanzarii B2B. Acesta strategii sunt gandite in special pentru sectoarele food / beauty. Daca activati in alt sector, poate ar trebui sa va orientati spre alta strategie.

Chiar daca ai deja si un magazin online, poti sa apelezi si la aceasta metoda de promovare. Vezi in acest ghid cum poti sa optimizezi si magazinul tau online.

Esti afectat de criza economica?

› Avem un ghid specializat pentru asta – promovarea in timp de criza

Ce vei gasi in acest ghid?
› O serie de instrumente de marketing pe care le poti folosi pentru a comunica in perioade de panica
› Strategii diferite de atragere a clientilor si leed-urilor (potentiali clienti)
› Modalitati specifice de eficientizare a promovarii in perioade dificile economic
› Peste 20 de strategii si recoamndari pentru promovare si marketing pe timp de criza economica

Descarca Aici Gratuit ghidul >>

3. Promovarea prin continut

O metoda eficienta de a te promova online este prin publicarea unui continut de calitate, iar mai multe sfaturi poti vedea in ghidul pe care l-am conceput. Un content bun atrage multi vizitatori si creeaza relatii pe o perioada lunga cu clientii. Acestia iti vor apecia munca, produsele sau serviciile firmei tale se vor face cunoscute mai repede si chiar testate de oameni.

Click aici pentru serviciul de Redactare Articole SEO

4. Concursuri cu produse oferite gratuit – una dintre cele mai pretuite strategii de promovare a unei firme

Aceasta este, dupa cum spuneam, una dintre cele mai apreciate strategii de promovare a unei firme.

Peste tot in mediul online gasim astfel de concursuri. Daca ele sunt realizate cum trebuie, iar premiul oferit este unul destul de motivant, un astfel de concurs ar putea atrage mii sau zeci de mii de participanti, iar strategia ar avea un mare succes. Aceste concursuri sunt instrumente perfecte de castigare a notorietatii.

Insa, aceasta este una dintre cele mai nerecomandate tehnici in cazul in care doriti fidelizarea consumatorilor. Nu credem ca ti-ai dori ca afacerea ta sa fie recunoscuta pe piata pentru ca ofera chestii gratis. Ai grija ce impresie lasi consumatorilor. Daca vrei vanzari pe termen lung si fidelizare, nu aceasta este strategia ideala.

Poti vedea aici ghidul despre mai multe strategii de marketing pe timp de criza.

5. Promovarea prin intermediul evenimentelor

Evenimentele sunt o modalitate perfecta de a ne face serviciile cunoscute, chiar daca ai deja un site eficient. Fie ca sponsorizam un eveniment extern, fie ca realizam un eveniment chiar in firma sau ca organizam o conferinta de presa, promovarea prin evenimente are un real succes.

Asta mai ales daca evenimentul nostru a atras atentia presei. Putem participa la targuri de specialitate din domeniu, putem organiza evenimente de prezentare a produselor noastre sau putem sa ne oferim serviciile pentru a sponsoriza un alt eveniment.

Spre exemplu, putem oferi echipament pentru spital, daca suntem producatori de uniforme. Sau putem realiza un costum de calitate pentru conferinta unui om de afaceri, daca suntem o firma de croitorie. In schimbul acestora, beneficiarul ar urma sa ne afiseze ca parteneri la evenimentul la care participa.

Daca va bazati in principal pe vanzare directa, pe strategii B2C, aceasta idee s-ar putea sa nu functioneze la fel de bine. Prezenta la un eveniment nu garanteaza vanzarea. In nicun caz nu vei putea influenta vanzarea unei masini printr-un singur eveniment de lansare a acelei masini. Ai nevoie de un test drive, de o analiza mai atenta a produsului in acest caz. Insa, daca vinzi o carte, o lansare de carte este perfecta pentru vanzari.

6. Promovare prin folosirea marketing-ului afiliat 

Iti poti promova firma apeland la marketing afiliat. Este o modalitate de a promova un produs sau serviciu al unei companii, iar daca acesta se vinde vei primi un comision din partea comerciantului. Exista doua directii ale acestui tip de promovare, fie esti tu comerciantul care ofera un comision persoanei care iti promoveaza produsele si reuseste sa le vanda, fie esti afiliat si castigi bani din comisioanele primite.

Poti aflat mai multe si despre linkbuilding in acest ghid gratuit.

7. Promovarea prin Radio sau TV – strategii de promovare a unei firme cu buget mare

Ei bine, radioul si televiziunea sunt visele oricarei afaceri. Pentru a realiza un spot radio sau o reclama televizata care sa vorbeasca despre noi si despre afacerea noastra este insa nevoie de un buget consistent.

Insa si rezultatele sunt pe masura. Prezenta pe TV a unei firme este apogeul in promovarea acelei companii, considera specialistii. Insa si aici difera extrem de mult de la afacere la afacere. Un magazine online, spre exemplu, va fi mai avantajat daca investeste acel buget urias in campanii online de conversie, in timp ce o firma cu locatie fizica poate sa-si canalizeze bugetele spre postul local de radio si TV, pentru a atrage oamenii din oras in locatia promovata.

Dupa cum spuneam, pentru afaceri online prezenta pe Radio sau TV este un tip de buget aruncat pe fereastra. Daca doresti vanzari, mai ales pe termen scurt, promovarea pe Radio si pe TV nu au ce cauta in strategia ta de marketing.

8. Promovare prin Social Media

La momentul actual Facebook si Instagram sunt platformele online unde iti poti promova business-ul. Totusi, daca apelezi la aceasta metoda de promovare tine cont de faptul ca postarile organice ar putea sa nu aiba impactul dorit din cauza algoritmului setat pe aceste canale. In acelasi timp campaniile de promovare pe Facebook si Instagram ar putea fi eficiente si sa-ti creasca considerabil numarul de vanzari daca apelezi la serviciile unei agentii specializate de marketing online.

Click aici pentru serviciul Facebook Ads

9. Promovarea serviciilor prin remarketing

Daca ai un business  respectiv un magazin online si vrei sa lucrezi la promovarea serviciilor acestuia, o modalitate eficienta este folosirea remarketing-ului. Prin aceasta metoda clientilor care au vizitat cel putin o data website-ul tau li se va aminti de serviciile pe care le prestezi. O echipa de marketing online s-ar putea ocupa de acest lucru prin publicarea de reclame tip text sau banner care ii va directiona catre website-ul tau.

10. Contactarea clientilor prin telefon sau email

Aceasta este o forma de marketing direct. Astfel de strategii de promovare a unei firme presupune crearea unor liste de date de contact, iar mai apoi contactarea fiecarui client in parte.

Pot fi strategii destul de costisitoare, insa in cazul email-marketingului bugetul nu trebuie sa fie extrem de ridicat. Puteti trimite mailurile automatizat, prin intermediul unor programe de specialitate – cum este MailChimp. Specialistii considera ca efortul necesar promovarii unei firme prin intermediul acestor strategii este unul foarte ridicat insa. Rezultatele vor aparea de obicei pe termen lung. Aceasta modalitate de promovare si-a dovedit eficienta de-a lungul timpului fiind un instrument util de masurare in ceea ce priveste ROI (return of investment). Clientii apreciaza faptul ca primesc e-mailuri cu informatii utile de la brand-urile lor preferate.

Ghid + tutoriale video gratuite optimizare magazine online (inclusiv SEO)

ATENTIE: Nu te astepta sa vinzi prin astfel de strategie produse care au nevoie de experienta fizica de testare. Nu vei vinde prin email produse din sectorul alimentar – aici conteaza gustul, mirosul, imaginea. Aceste strategii de vanzare prin telefonie si email functioneaza mai bine in promovarea de servicii, nu neaparat de produse.

11.  Inscriptionarea pe automobile

O strategie de promovare a unei firme extrem de des folosita este inscriptionarea pe mijloace de transport sau pe masini personale si de serviciu.

Mereu observam prin oras masini cu diverse logouri si sloganuri pe ele. De asemenea, autobuzele din fiecare oras poarta de obicei insemne publicitare de la diverse firme care detin si magazine online. Este o metoda de promovare special axata pe obtinerea vizibilitatii si nu neaparat pe cresterea vanzarilor.

La fel ca in cadrul Radioului si TV-ului, aceasta strategie nu are ca obiectiv principal vanzarea. Daca vei dori vanzari, strategia pe care doresti sa te axezi nu este in niciun caz aceasta.

12. Strategii de promovare a unei firme axate pe vanzari – Promovarea online prin intermediul campaniilor de conversie

Daca va doriti vizibilitate, insa in acelasi timp obiectivul principal se axeaza pe cresterea vanzarilor, Facebook Ads si Google Adwords sunt raspunsul.

Campaniile de conversie sunt principal modalitate de crestere a vanzarilor, cel putin pentru afacerile moderne, care se bazeaza foarte mult pe prezenta online: magazine online, de exemplu. Pentru a vedea cum se realizeaza o astfel de campanie, puteti citi acest ghid. De asemenea, pentru a vedea cum eficientizati promovarea in cazul unui magazine online, cititi urmatorul articol: ghid pentru optimizarea SEO in ecommerce.

In online poti sa vinzi rapid, asta este clar. Insa nu te baza pe strategiile de promovare Google Adwords si Facebook Ads atunci cand doresti sa-ti realizezi o campanie de credibilitate. Pentru acest obiectiv nu vor functiona. Pentru ca ele sunt gandite ca o strategie pe termen scurt. Pentru credibilitate PR-ul va functiona mult mai bine.

13. Strategii de promovare a unei firme care inca nu este prezenta online – realizarea unui site si a unui blog

Daca afacerea ta nu este inca prezenta online, afla ca cea mai eficienta strategie de promovare a firmei tale este chiar realizarea unei prezente online profesionale pentru firma ta.

Un website si un blog sunt primii pasi pe care trebuie sa ii faci in acest sens. De ce ai nevoie de un website? Simplu. Toata lumea se afla online in ultima vreme. Gandeste-te ca peste 9 milioane de romani au Facebook, iar peste 19 milioane de romani sunt conectati la internet. Iar in momentul in care ai un website, deja posibilitatile tale de promovare sunt nelimitate. Iata aici detalii si pentru a vedea cum te ajuta blogul: de ce ai nevoie de un blog?

In sine, orice afacere care este prezenta online va avea de castigat, este adevarat. Insa nu orice tip de afacere are nevoie de un site de prezentare in mod obligatoriu. Daca, spre exemplu, ai o firma de distributie cereale si furaje pentru animale, iar tinta ta este strict locala – satul sau orasul in care locuiesti, iar reteaua de clienti este deja una stabila, in loc sa investesti intr-un site online, mai bine iti deschizi un nou magazin intr-o zona profitabila din acea locatie. Daca tintesti aprovizionarea cu produse bio – realizate in locuinta ta a cetatenilor dintr-o arie restransa, poti considera cel mult construirea unei pagini de facebook ca fiind ceva ideal pentru promovarea ta online. Insa cu bugetul pe care l-ai inesti in website mai bine ai putea sa-ti pui la punct o retea de distributie mai eficienta.

Daca iti doresti un site pentru afacerea ta, afla mai multe din ghidul despre cum trebuie sa fie un site eficient.

14. Promovarea online prin intermediul videoblogingului

Este una dintre cele mai noi strategii de promovare a unei firme, fiind foarte cool si extrem de apreciata mai ales in randul tinerilor. Poti face bani din YouTube? Desigur. Iata cum in acest video.

Este foarte usor sa-ti deschizi un canal YouTube si sa vorbesti acolo despre firma ta. Aceasta strategie este chiar gratuita, poti sa te apuci de ea si in momentul in care citesti acest articol. Nici macar nu ai nevoie ca afacerea ta sa fie online pentru a face asta. Poti promova foarte usor un fast-food prin intermediul YouTube, spunandu-i locatia, aratand in video produsele si cum se prepara acestea si oferind mai multe date de contact in video.

Aceasta este o strategie perfecta pentru informare, pentru crearea unei imagini si a unui standard de incredere in brandul tau. Insa daca vrei sa vinzi pe termen scurt, din nou, s-ar putea sa te intereseze mai mult un alt tip de strategie. Videoblogingul nu este pentru vanzari pe termen scurt. Aici vei crea o comunitate, vei interactiona cu utilizatorii si pe termen lung vei putea avea beneficii financiare din aceasta relatie cu utilizatorii. Insa nu te astepta sa incepi un video de “how to…” sau un unboxing video si in 10 minute sa ai parte de 100 de comenzi la acel produs. Nu se va intampla asta.

In cazul in care vrei sa vinzi direct prin vlogging, incearca sa gasesti un youtuber care DEJA are autoritate si nisa si convinge-l (de obicei financiar) sa recomande produsele tale.

Click catre Servicii de Consultanta Marketing Online

Acestea sunt principalele metode de promovare a unei afaceri pe care ti le recomandam noi. Daca mai stii si alte strategii de promovare a unei firme le poti aplica. Aceste 14 strategii se pot aplica foarte usor, iar unele dintre ele sunt chiar gratuite.  Le poti implementa chiar de maine pentru a grabi aparitia rezultatelor pentru afacerea ta.

Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau? Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google?
Te putem ajuta! Inregistreaza-te pentru un AUDIT SEO GRATUIT› al site-ului tau.

Post navigation

← PreviousPromovare magazin online: 5 idei rapide si eficiente pentru a-ti creste vanzarile online!
NextCum sa testezi o idee de afacere Ieftin si Eficient →

One thought on “Strategii de promovare a unei firme: 14 idei pe care le poti aplica chiar de maine!”

  1. dumitrescu says:
    11/02/2025 at 12:29 am

    Buna seara, va rog doresc o oferta de promovare a serviciilor stomatologice national si international. Am nevoie de acesta oferta pt a o depune la dosarul de fonduri europene si mai apoi a o implementa. Ma puteti ajuta ? Multumesc

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • De ce firme din acelasi domeniu au costuri triple sau mai mari cu reclamele 18/08/2025
  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google Business Profile | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

SEOmark ro este partener oficial Google

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015-2025.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro