close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Un plan de actiune foarte simplu pentru cresterea vanzarilor in online

By Radu Ciofu,

18/09/2017

Cheltui mult cu promovarea online si ai trafic mare dar nu ai vanzari.
Ti s-a intamplat? Ce e de facut?

Cred ca oricine lucreaza in mediul online s-a confruntat cu aceasta problema care e destul de stresanta, nu? Evident ca si eu am trecut prin asta.

Exista un plan de actiune care te poate ajuta daca esti in situatia asta. Si am sa il detaliez in continuare.

plan de actiune in online

Ai trafic dar nu ai vanzari. Iti trebuie un plan de actiune pentru diagnosticarea problemelor!

Exista in general doua situatii mari in care se intampla asta. Sunt cazuri in care exista una sau mai multe probleme punctuale si exista cazuri in care intreaga abordare e gresita.

Care e diferenta?

De exemplu, daca aduci trafic pe o pagina, unde butonul de cumparare nu merge. E o problema punctuala – rezolvi butonul, rezolvi problema. Sau, poate reclama e gresita – rezolvi textul reclamei si ai rezolvat mare parte din problema.

Exista insa cazuri in care conceptual toata campania ta e gresita. De exemplu, daca incerci sa vinzi sampanie de lux intr-un sat sarac si izolat din Romania. Orice ai face, nu va merge.

Primul pas pe care trebuie sa il faci este sa faci doua planuri de actiune, pentru fiecare scenariu in parte.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Cazul 1 – eliminarea problemelor punctuale

Cazul fericit – e DOAR vorba de erori punctuale – din fericire e o problema rezolvabila mult mai usor.

In esenta, o reclama are 3 variabile mari: Audienta, Mesajul si Destinatia. Ca reclama sa functioneze bine, TOATE trebuie sa fie puternic corelate.

Incepe intai cu prima – Audienta.

Practic, trebuie sa diagnostichezi audienta: sunt oamenii care vad mesajul tau, oamenii potriviti? Aici diagnosticarea se face in functie de mediul in care te promovezi.

Daca ii aduci din Google, folosesti cuvintele potrivite? Cumva intra pe cuvinte aiurea? Daca sunt din Facebook, cat de buna e audienta? Daca sunt din ziare&reviste online, cat de bine reprezinta acele ziare audienta ta? Si tot asa.

Trebuie sa cam faci si niste teste, nu prea merge fara. In mare insa, trebuie sa te asiguri ca cei catre care te promovezi sunt o audienta buna pentru tine.

Partea a 2-a : Mesajul sau reclama

Al doilea lucru pe care trebuie sa il verifici e cat de buna si reprezentativa e reclama ta.

Adica cat de clar si la obiect e reclama pe care o afisezi.

De multe ori, cei care isi fac reclama incearca sa aduca mult trafic si promit prea mult. “Mega reduceri… Mega promotii… Mega Extra chestii…”. O astfel de reclama va aduce trafic DAR, cat % din traficul respectiv a venit doar de curiozitate, nu pentru ca vroia cu adevarat sa cumpere produsul respectiv. Au vrut sa vada cat e mega reducerea, si daca nu era chiar mega promotie, au plecat la fel cum au venit.

Exista o balanta fina intre cantitate si calitate. In general, mult = slab calitativ. Fa teste. De multe ori, un anunt neatractiv e profitabil DACA produsul nu e pentru toata lumea. De exemplu, o reclama la produse exclusiviste poate avea de castigat daca afisezi un pret mare. Astfel, nu mai intra toti curiosii care nu au bani pentru produsul respectiv.

SAU, poti creste gradul de specializare pentru reclama ta. Daca e un produs de nisa, atunci, in loc de un text general de vanzare, poti folosi cuvinte specializate doar pentru produsul respectiv. Cine stie despre ce e vorba, intelege clar ce vrei sa vinzi. Cine nu, nu si va ignora anuntul.

Partea a 3-a : Destinatia

 Multa lume uita de destinatie. Audienta buna, mesaj bun, destinatie generica. E ca si cum i-ai zice clientului “de acu, descurca-te singur”.

Cand vine vorba de audienta, doua lucruri sunt foarte importante:

1 – Pagina unde ajunge vizitatorul trebuie sa fie foarte corelata cu mesajul. Promovezi un produs/serviciu? Trimite omul fix pe pagina acelui produs/serviciu. Nu il trimite undeva generic pe site-ul tau, dupa care il lasi sa caute singur.

2 – Trebuie sa ii spui clar in acea pagina omului ce vrei de la el. Mai ales DACA e o pagina mare, unde se poate face scroll mult in jos, trebuie sa ii spui clar si de mai multe ori ce vrei sa faca. Vrei sa cumpere? SPUNE-I asta. Pune mai multe mesaje/butoane cu adauga in cos. Sau cu “suna un consultant”, sau cu “inregistreaza-te pentru xyz….” si tot asa.

Am vazut multe cazuri in care un singur buton, multiplicat de cateva ori a facut diferenta intre o campanie de succes si una ratata.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Cazul 2 – promovarea ta are o problema structurala

Adica, daca vrei sa vinzi avioane pe Facebook.

In cazul in care produsul tau e unul foarte scump, care nu se adreseaza publicului larg, sau e foarte specializat, atunci o campanie directa de vanzare nu va merge orice ai incerca. Vezi aici› diferenta dintre o campanie directa si una complexa.

In cazul in care produsul tau e unul mai greu de vandut direct, atunci trebuie sa iti creezi o comunitate si sa stabilesti relatii de durata pe termen mai lung.

Adica, trebuie sa colectezi date de contact ale unor persoane potrivite, sa le familiarizezi cu firma ta si sa vinzi atunci cand EI AU NEVOIE nu atunci CAND VREI TU.

In cazul asta, tot efortul de promovare nu trebuie sa puna accent pe vanzarea directa, ci pe construirea unui tunel de marketing, pe strangerea de lead-uri (date de contact ale unor persoane potential interesate) si pe vanzare INDIRECTA.

Q:Dar, daca nu vrei sa vinzi direct produsele tale, ce promovezi?

A:Materiale gratuite de care DOAR clientii tai ar putea fi interesati, invitatii la evenimente foarte specifice, versiuni de test ale programelor tale, etc… In esenta chestii gratuite de care doar cineva care e potential client pentru tine poate fi cu adevarat interesat.

Un alt aspect important de care trebuie sa tii cont:

Clientii tai NU sunt interesati de un singur lucru. Ai facut un ghid? Perfect. Fa mai multe. Fiecare om e diferit. Nu te poti astepta ca toata lumea sa reactionezi pozitiv la acelasi lucru. Fiecare om reactioneaza la lucruri diferite.

Intra pe blog-urile unor marketeri renumiti din afara (Neil Pattel, Brian Dean, etc…) Vei vedea ca blog-urile si site-urilor lor sunt PLINE de zeci de materiale gratuite de marketing. Nu au facut un singur ghid gratuit – au facut zeci de ghiduri, tutoriale video, audio book-uri, webinarii si tot felul de alte lucruri pentru a atrage atentia la cat mai multi din vizitatorii lor.

Fa si tu la fel.

In plus, daca ai trafic, dar nu ai vanzari, o baza de date de contact de va ajuta FOARTE MULT. Poti intra in legatura directa cu cei care vin la tine pe site si poti vedea foarte usor vorbind cu ei, cine sunt, ce vor si daca sunt sau nu persoanele potrivite pentru afacerea ta.

Iar daca sunt potriviti, atunci trebuie doar sa ii faci sa constientizeze ca existi si cand au nevoie de produsele tale, sigur vor apela la tine.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Ai gasit ceva interesant in articol?
Ai intrebari? Nelamuriri?
Comenteaza mai jos!
Radu Ciofu, SEOmark.ro

Post navigation

← Previous4 aspecte Esentiale pentru un site mai bun in 2018
NextCum sa castigi clienti – in Mod Profitabil – prin participarea la evenimente si conferinte →

One thought on “Un plan de actiune foarte simplu pentru cresterea vanzarilor in online”

  1. Camelia says:
    22/09/2017 at 12:41 am

    Îți mulțumesc mult pentru acest articol, mă va ajuta foarte mult!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro