close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ce e marketing-ul online si ce ar trebui sa faca un marketer

By Radu Ciofu,

24/04/2017
strategii marketing online

Ce este cu adevarat marketing-ul online?
Si ce difera fata de marketing-ul clasic?

Evident, nu exista un singur raspuns universal valabil insa, am sa prezint in continuare ceea ce eu cred ca este cel mai important aspect.

Marketing Online vs Marketing Clasic

Exista cred eu o singura diferenta majora intre marketing-ul clasic si cel online: fata de trecut, acum (in online) putem cunoaste MULT mai multe despre vizitatorul care ne trece pragul (intra pe site).

De ce e important?

Pentru un business, sunt multe lucruri mult mai importante decat sa ii dea clientului mesajul potrivit la timpul potrivit?

Fata de marketing-ul clasic, acum putem spune mult mai mult despre un vizitator: Stim cu precizie destul de mare daca e prima oara cand de viziteaza, ce interese generale are, ce varsta, ce sex, cum a ajuns la noi (ce mesaj a vazut) si in unele cazuri, chiar ce cauta inainte sa ajunga la noi.

Si, chiar daca nu a cumparat, putem sa aflam si mai multe lucruri despre el, cum ar fi: ce adresa de email are, ce telefon, ce il intereseaza din oferta noastra si multe altele.

In mare, in online stim muuult mai multe despre vizitatorii nostri decat in offline. Ceea ce in mare e bine.

Exista insa un mare dezavantaj: Daca tu poti sti mai multe, atunci si toti concurentii tai pot sti mai multe despre vizitatorii lor.

Daca vrei sa iesi in fata lor, trebuie sa folosesti mai eficient datele pe care le ai si sa oferi vizitatorului o experienta cat mai placuta, cat mai lina si cursiva.

Asta inseamna marketing online.

Ce inseamna practic sa ii oferi vizitatorului o experienta cat mai placuta?

Au fost facute multe studii despre modul in care clientii iau decizia de cumparare. In toate, unul dintre cei mai importanti factori este increderea pe care o are (sau nu) in furnizorul produsului/serviciului respectiv. 

Daca ai auzit lucruri proaste despre un magazin, o sa cumperi de acolo?

Sau, daca vezi exact acelasi produs la acelasi pret la doua magazine: unul de unde ai mai cumparat de o gramada de ori, si unul de care nu ai mai auzit nici o data, de unde e mai probabil sa cumperi?

Increderea si familiaritatea cu furnizorul produsului/serviciului respectiv joaca un rol IMENS in fundamentarea deciziei de cumparare.

Deci, ca o persoana sa fie predispusa sa cumpere de la tine, trebuie sa simta ca te cunoaste bine si sa simta ca esti capabil sa ii livrezi ce se asteapta el sa primeasca.

O exceptie este atunci cand esti SINGURA firma care vinde tipul respectiv de produs. Insa, la dezvoltarea la care comertul si transportul international au ajuns astazi, asta e foarte greu de realizat. Mai ales daca exista cerere mare pe piata…

Revenind: ca o persoana sa simta ca te cunoaste (pe tine ca afacere) si sa aiba incredere in tine, trebuie sa aiba mai multe interactiuni cu tine. Si evident, interactiunile trebuie sa fie pozitive: daca il injuri de la primul telefon, sansele sa ii vinzi ceva scad oarecum…

Si aici intervine cu adevarat experienta si priceperea in marketing:

Oamenii sunt prin definitie fiinte interesate de propria bunastare. Nu e un lucru rau – asa ne-a format evolutia. Asta inseamna ca in cea mai mare parte a interactiunilor cu vizitatorul respectiv, trebuie sa ii oferi ceva ce el percepe a fi un beneficiu pentru el.

O strategie eficienta de marketing inseamna sa imparti (segmentezi) vizitatorii tai in mai multe tipuri de categorii si sa oferi fiecarei categorii mesajul potrivit si beneficiul potrivit.

Scopul e sa ii familiarizezi din ce in ce mai mult cu tine, cu produsele/serviciile tale astfel incat dupa un anumit timp cat mai multi dintre ei sa doreasca sa cumpere acel lucru de la tine.

Impartirea potentialilor clienti in mai multe categorii si oferirea de mesaje personalizate catre fiecare categorie este o strategie care se cheama canal de marketing sau palnie de vanzari (urasc expresia asta) sau pe engleza: “Sales Funnel”. Puteti citi mai multe despre ea aici> .

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Cateva din deciziile unei strategii de marketing

Aproape orice in viata are avantaje si dezavantaje. La fel si in marketing – orice decizie aduce lucruri bune dar si probleme.

Cat de mult segmentez tunelul de vanzari? (in cat de multe stagii impart vizitatorii)

Aspecte pozitive:

  • Cu cat am mai multe stagii, cu atat voi putea oferi fiecarui vizitator un mesaj mai personalizat la momenul si la nevoia sa punctuala de atunci.
  • Cu cat am mai multe stagii cu atat voi putea diagnostica mai bine intreg procesul. In etapa 1 am adus X vizitatori. In etapa 2 au ajuns Y vizitatori. In etapa 3 au ajuns Z vizitatori. Daca Y este un numar foarte mic, atunci stiu ca am o problema cu mesajele pe care le ofer pentru trecerea in etapa Y – stiu unde e problema.
    In general, in marketing daca stii exact unde e problema, atunci ai rezolvat mai mult de 50%.

Aspecte negative:

  • O campanie foarte segmentata (cu multe etape) nu e usor de implementat. Pot sa o fac eu singur pe toata? Imi permit sa mai angajez oameni in plus?
  • O campanie complexa dureaza mult de implementat. Ce fac daca trebuie sa dau drumu la reclame in maxim 2-3 saptamani? Am cu adevarat timp sa fac ceva foarte complex sau eficient?
  • O campanie foarte complexa in general presupune mai multe canale de promovare. Cat de mare e bugetul? Si cat imi permit cu adevarat sa cheltuiesc?

Pentru etapa 1, unde clientii ma cunosc foarte putin (sau deloc) unde e mai bine sa ma promovez? Fac reclama pe Facebook sau public ceva in presa?

Aspecte pozitive Facebook, negative Presa

  • Pe Facebook am un control mai bun asupra celor care vad reclama mea. Facebook ofera functii mult mai avansate de a-mi alege exact cine sa intre in audienta spre care ma promovez.
  • Promovarea in presa presupune o audienta mult mai generala. Sigur, stii in mare ce public viziteaza un anumit site, dar cam atat. In afara de asta, ai mai putine optiuni de a alege cine sa vada reclama ta.
  • Pe Facebook poti foarte usor sa alegi exact zona in care sa fie publicul catre care te promovezi. Poate nu te intereseaza sa te afisezi catre toata tara.
  • Pe Facebook poti genera mai multe reactii din partea audientei: like, share, comentarii, pareri, etc…

Aspecte negative Facebook, pozitive Presa:

  • Promovarea in presa, in general te va costa ceva mai putin decat pe Facebook. Daca nu te intereseaza o audienta foarte specifica, asta va fi in avantajul tau.
  • Cu presa poti sa faci asociere de nume. Poti face un proiect comun cu ziarul XYZ, ceea ce va transfera incredere direct spre compania ta. Facebook e muult prea mare ca sa se bage intr-o asociere cu tine.
  • Articolele din presa raman pe termen mai lung si te ajuta si pe Google prin link-uri.

Si multe alte decizii de acest gen. Ce am vrut sa arat este ca a fi un marketer bun, inseamna sa potrivesti foarte bine resursele pe care le ai, cu canalele de promovare care exista si cu produsele pe care le ofera firma ta.

Sigur, e o afirmatie foarte generala, dar de aici pleaca totul.

Realizez ca nu am acoperit nici pe departe toate subiectele pe care le doream sa le acopar la intrebarea: Ce e marketing-ul online.

Din cauza asta, acest articol va avea si o continuare – saptamana viitoare partea a 2-a.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Post navigation

← PreviousCum Am Facut 36.164 Vizualizari Pe YouTube in 410 zile (Studiu de Caz BluePrint) • Guest Post
NextInvata marketing online – ce ar trebui sa faca un marketer – Partea a II-a →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro