close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Invata marketing online – ce ar trebui sa faca un marketer – Partea a II-a

By Radu Ciofu,

01/05/2017

Ce e marketing-ul online si cu ce se mancanca? – Partea a 2-a

Inainte sa continuam, concluziile primei parti (o poti gasi aici>)

♦ Fata de marketing-ul clasic, in online cunoastem MULT mai multe despre client chiar din momentul in care el ia legatura cu noi. Din nefericire pentru noi, si concurentii nostri pot face asta.

♦ Pentru a putea impresiona, convinge, atrage etc. un client, trebuie sa folosim eficient plusul de date pe care il avem la indemana.

♦ Toti vizitatorii trec prin mai multe stagii psihologice pana la momentul in care devin clienti. Unii dintre ei…

♦ Daca vrem sa fim eficienti, trebuie sa venim cu mesajul potrivit la momentul potrivit. Asta inseamna, sa avem MAI MULTE mesaje, deci mai multe campanii de promovare.

♦ Job-ul unui marketer este sa creeze cat mai eficient aceste campanii si sa le coreleze cu bugetul pe care le are, cu resursele si produsele firmei pe care o promoveaza.

Acum, ca am scapat de introducere, cum facem concret o campanie eficienta?
Simplu –
Folosim Tunelul de Vanzari (palnia de vanzari) sau Sales Funnel

Intai, o lamurire: Sales Funnel este un concept general. Sales Funnel nu este o strategie care nu poate fi implementata decat intr-un singur fel. Nu exista un singur mod de a implementa aceasta strategie. In acest articol mi-am propus sa prezint logica generala, nu un exemplu concret de implementare.

In continuare am sa prezint o versiune simplificata, asa cum o vad eu ca functionand in cel mai logic mod posibil.

Tunelul de vanzari (sales funnel) – Etapa 1 – zona rece sau albastra

De ce zona rece? Pentru ca vizitatorii nu stiu mai nimic despre tine si nici tu nu stii nimic personal despre ei. In plus – foarte important – nu ai date de contact personale.

Presupunem ca esti o firma mai mica care vinzi ceva, orice, si vrei mai multi clienti. Ce faci? Iti faci reclama evident. Dar, pentru ca esti mic, marea marea majoritate a celor care vad reclama ta nu stiu cine esti, ce poti si nu au mai avut de-a face cu tine.

Altfel spus, acesti vizitatori nu stiu cine esti, nu stiu daca sa aiba incredere in tine si nu sunt prea hotarati ce sa faca mai departe. Altfel spus sunt foarte RECI fata de tine.

Ce trebuie sa faci? Evident, sa ii “incalzesti” un pic.

In nici un caz incercand din prima sa le vinzi ceva. Asta ar putea sa ii sperie, mai ales daca o faci agresiv. Ce trebuie sa faci e sa le oferi ceva, sa te prezinti si sa muti nivelul de familiaritate la etapa urmatoare.

Asta se face simplu oferind CEVA GRATUIT, de obicei contra date de contact.

Pare mai usor de zis decat de facut. Vei observa ceva: chiar daca e ceva gratuit, de obicei, undeva intre 20 si 40% din vizitatori chiar isi vor lasa datele de contact pentru a primi acel “ceva” gratuit pe care il oferi. Evident, daca acel ceva e foarte consistent, atunci procentul va creste, dar la fel vor creste si cheltuielile tale. Aici e job-ul marketerului sa gaseasca echilibrul perfect intre: consistenta cadoului si costul sau pentru firma.

Cu ocazia asta revin la informatia de la sfarsitul primei parti: putem creste mult procentul celor care ne lasa datele personale DACA venim cu un mesaj segmentat. Cea mai usoara segmentare e barbati|femei sau tineri|maturi.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Tunelul de vanzari (sales funnel) – Etapa 2 – zona moderata sau verde

Aici intra toti vizitatorii care au interactionat cu noi si ne-au lasat datele de contact.

Diferenta majora dintre aceasta etapa si precedenta este ca acum ne putem adresa PERSONAL vizitatorului.

Important: Aici este o oportunitate mare, pe care aproape toate firmele din Romania o pierd (inclusiv eu, dar mi-am pus in to do sa remediez).

Orice mesaj transmis folosind date personale (e-mail, SMS, mesaj pe Facebook, Skipe, etc…) este perceput din prima ca fiind unul personal. Aceasta impresie dispare daca e evident ca e o comunicare in masa.

Sa va explic:

Descarci ceva gratuit de la o firma (un ghid); primesti email-ul de confirmare si totul e ok – nimic deosebit. DAR, daca a doua zi ai primi urmatorul email:

“Salut xyz, sunt Radu si ma ocup de SEOmark.ro. Am vazut ca ieri a descarcat ghidul de abc. Cu ce te pot ajuta legat de abc?”

Este un mesaj automat? Sau e trimis chiar de mine, o persoana reala din spatele firmei? Indiferent, impresia e ca o persoana reala te baga in seama, are grija de tine si iti comunica ceva concret. Impactul este MULT mai mare decat daca nu ai primi nimic sau ai primi ceva de genul:

“Buna ziua stimate xyz. Am observat ca ieri ati descarcat ghidul de abc. Va putem ajuta cu ceva? Echipa SEOmark.ro“

Un astfel de mesaj e mai bun decat nimic, dar nu e personal. E un alt auto-email ca milioane de alte auto-email-uri, si va lua ignore-ul de rigoare.

Comunicarea foarte personala cu abonatii este marea oportunitate pe care mai nimeni din RO nu am vazut sa o implementeze.

OK, inchid paranteza si revenim la palnia noastra cea de toate zilele. Etapa a 2-a, cea verde.

In aceasta etapa AVEM datele de contact ale vizitatorilor. Si le-am livrat materialul gratuit pe care l-am avut de livrat. Practic, vizitatorii s-au transformat in LEAD-URI.

In continuare, in esenta trebuie sa facem cam tot un singur lucru: sa “incalzim” in continuare lead-urile si sa le impingem spre etapa urmatoare. Modalitatea depinde de la firma la firma:

♦ aici pot interveni pe fir si cei de la vanzari, daca exista un astfel de departament
♦ daca produsul/serviciul pe care il vindem e simplu si nu e foarte scump, putem incerca sa ii impingem direct spre vanzare
♦ daca vindem ceva mai greu de inteles sau ceva mai scump (servicii financiare, cursuri mai scumpe, excursii in destinati exotice, etc…) atunci e posibil sa trebuiasca mai multe interactiuni cu acel lead.

De exemplu, un lant de interactiuni poate fi: ghid > email > telefon > intalnire > mostra gratuita > telefon > telefon > vanzare finala.

Nu exista un standard aici: totul depinde de tipul produsului, pretul lui, increderea in firma, profilul clientului, vremea de afara si 1000 de alte variabile.

Treaba markterului, de multe ori impreuna cu cei de la vanzari, este sa stabileasca:

♦ care e numarul mediu optim de interactiuni pentru vanzare
♦ cat de mult/putin sa investesti in “incalzirea” unui lead
♦ cand sa abandonezi un lead si sa il arunci la cosul de “comunicare in masa”
♦ care este cea mai eficienta succesiune de activare (incalzire)
♦ care sunt cele mai eficiente cadouri/mesaje/mostre
♦ si multe altele…

In ultima instanta, scopul acestei etape e sa il familiarizam cat mai mult pe LEAD, astfel incat un numar cat mai mare sa treaca la etapa urmatoare:

Tunelul de vanzari (sales funnel) – Etapa 3 – zona rosie (sau portocalie)

Aici, lead-ul ar trebui sa fie cat de cald se poate. Nu ne mai incurcam cu prostii gen ghiduri, promotionale, mostre etc…

In etapa asta exista UN SINGUR SCOP: Sa ii luam banii .. pardon.. adica sa ii indeplinim visul si sa ii livram produsul care ii va revolutiona inca o data viata. ORICE altceva in etapa asta e pierdere de vreme.

Exista insa si in aceasta etapa ceva spatiu de manevra: Promotii, Discount-uri sau Reduceri.

Atentie insa la reduceri si promotii: pot fi asul din maneca DAR, conteaza doar daca il joci cum trebuie si cand trebuie.

Daca vii cu reduceri gramada peste un client rece, NU AI FACUT MAI NIMIC. Tot ce faci e sa ii spui unui om dezinteresat: uite ce ieftin se poate cumpara de la mine. Si, cu cat vinzi mai ieftin, cu atat profitul tau e mai mic.

In mare, cam asta e logica unui tunel de vanzari. Evident, fiecare etapa are cateva canale de promovare potrivite si cateva tipuri de mesaje potrivite.

Mai sunt multe de spus, dar deocamdata am sa ma opresc aici. Daca sunteti interesati de mai mult, atunci aruncati un ochi peste urmatorul curs: Curs Marketing Online

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Post navigation

← PreviousCe e marketing-ul online si ce ar trebui sa faca un marketer
NextNU CUMVA sa faci vreo greseala… →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro