close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

5 idei de branding care nu iti ruineaza bugetul de marketing

By Radu Ciofu,

04/09/2019

O campanie de Branding – este un fel de promovare de imagine, care nu prea vinde. Corect?

Cam asta gandesc majoritatea companiilor cu care interactionez.

Cei mai multi vor reclama care “sa vanda acum” si dupa ce aia merge bine, poate ne gandim si la Branding (adica las-o balta).

In conditiile astea cine ar vrea branding, si de ce? Si la ce e bun?

branding strategie branding
branding strategie branding

Cand si la Ce sunt utile campaniile de Branding

Plus 5 idei de branding cu buget rezonabil

Sa presupunem ca ai un produs / serviciu ok si faci ceva reclama. Aduci oameni pe site si vinzi ceva, cat de cat ok.

Bun. Vrei insa mai mult.

Cresti bugetul de reclama. Sa zicem ca il dublezi.

Vanzarile cresc si ele , insa probabil NU se vor dubla si ele.

Bun. Vrei si mai mult.

Iar cresti bugetul de reclama. Vanzarile cresc si ele, insa, in general nu la fel de mult pe cat ai crescut bugetul de promovare.

De ce se intampla asta?

Pentru ca audienta ta e intotdeauna limitata. In orice moment, exista doar X oameni care vor produsul / serviciul tau. Nu poti sa ai infinit de multi clienti. Plus ca probabil ai si concurenti, care si ei ii vor pe acei oameni.

Regula – costul aducerii de noi si noi vizitatori creste pe masura ce bugetul campaniei creste.

In general, eficienta ca trafic a unei reclame are oarecum curba din graficul urmator.

De la un anumit punct, sa tot cresti bugetul NU prea mai e profitabil. Aduci foarte putini oameni noi si vanzarile nu prea mai cresc.

Ce poti face?

Simplu – cresti EFICIENTA reclamei. Adica, vinzi mai mult catre cei pe care ii aduci.

Alta varianta – cresti preturile. Daca ai produse mai scumpe, dar vinzi la fel, atunci ai profit mai mare. Asta DACA vinzi la fel.

Cum se face asta? O varianta simpla e prin Branding.

De exemplu:

Vi s-a intamplat ca vreodata sa gasiti acelasi produs pe emag sau pe alt site? Probabil ca da. Si s-a intamplat sa il cumparati de pe Emag, chiar daca pe celalalt site era un pic mai ieftin?

sau,

Vi s-a intamplat sa aveti nevoie de un meserias pentru o lucrare – ati cerut recomandari si l-ati ales pe ala mai scump, dar, despre care prietenii v-au spus ca lucreaza bine? (scump da bine)

Asta e efectul branding-ului.

De multe ori NU alegem cea mai ieftina varianta. De multe ori preferam sa platim in plus pentru: ca sa fim siguri ca primim la timp produsul in stare buna ; sa fim siguri ca primim un produs/serviciu de calitate ; sa fim siguri ca daca avem intrebari / probleme exista cineva cu care putem vorbi si care ne poate ajuta ; ca persoana respectiva e specialist si mergem pe incredere, etc…

TOATE cele de mai sus, si altele, sunt efectul branding-ului.

Transpus intr-un grafic , ar arata in felul urmator.

Important de retinut:

› O campanie de branding NU functioneaza fara alte campanii de vanzare
› O campanie de branding are rolul principal de a POTENTA ALTE CAMPANII de vanzare directa
› La bugete mici, costul + implementarea unei campanii de branding NU se justifica
› O campanie de branding se justifica atunci cand exista suficienta promovare a produselor/serviciilor si se doreste cresterea marjei de profit

Acum, posibil sa intrebati cam de la ce bugete incepe branding-ul sa devina eficient.

Va puteti face o idee aproximativa din acest articol» , dedicat pretului de promovare al unui site.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Acum, ca stiti care e logica branding-ului, revin si la subiectul acestui articol

Modalitati de Branding cu costuri rezonabile

Metoda 1 – Canal de Youtube

Nu degeaba realizarea si sustinerea unui canal de Youtube este modalitate #2 ca eficienta in topul nostru de promovare online. Vezi tot topul aici»

Si cand spun canal de Youtube ma refer la un canal mai curand de Vlogging decat cateva filmulete reci si profesionist realizate.

De ce?

  1. Costul tehnologiei a scazut foarte mult. Nu e mare branza sa iti cumperi o camera buna cu care sa te inregistrezi pe tine vorbind despre produsele tale.
  2. Scopul principal este sa te prezinti ca expert in domeniul tau – nu sa faci alta reclama care sa vanda. Asa ca nu iti trebuie productie profesionala. Nu ca as avea ceva impotriva – dar ideea e sa facem ceva cu costuri ok. Un videoclip profesional facut costa mii de euro.
    1. Un aspect esential din punctul meu de vedere e puterea autenticitatii. Autenticitatea este greu de reprodus daca nu e chiar autentica. Adica, sa ai un videoclip profesional care sa para 100% autentic si sa nu para reclama sau promovare platita nu e usor. Nici ieftin.
  3. Este ceea ce se cheama content marketing

Metoda 2 – Programe educative sustinute de nume mari

Este foarte scump sa platesti un nume mare – din mass media, sau alta zona cunoscuta publicului – sa iti promoveze si sa sustina direct produsele tale.

Este semnificativ mai ieftin sa faci ceva educativ sau cu valoare sociala si sa platesti nume mari sa sustina acea initiativa. Din puctul lor de vedere, riscul asocierii este mult mai mic + este un beneficiu si pentru ei.

Win-win si un pret mai mic.

In plus, nu uita ceva important: este MULT mai greu sa iti cresti singur autoritatea. Mult mai usor este sa ti-o transfere cineva care are deja.

Metoda 3 – Participa ca invitat la televiziuni

In Romania, televiziunea este (inca) perceputa ca o sursa de autoritate. Cine apare pe ecran “este cineva”.

Vorbim de perceptie in general, nu de realitate.

Realitatea este ca e FOARTE usor sa apari la televizor.

Si important – nu ma refer la reclama pe post – ci la participarea la emisiuni ca invitat/specialist.

Evident, costul difera in functie de marimea televiziunii si audienta emisiunii, insa, exista variante pentru orice buzunar. Unele chiar foarte mici.

Valoarea mare nu e data de cei care te vad pe moment in emisiunea X, ci de inregistrarea emisiunii (acu totul apare si pe Youtube/Facebook) care poate fi pusa pe canalul tau, pe site – in esenta oriunde poate fi vazuta de cati mai multi oameni prin canalele standard de promovare.

Metoda 4 – Participa ca speaker la conferinte de profil

Aici sunt doua variante:

• Fie organizezi TU pentru firma ta o conferinta
• Fie participi la ALTA CONFERINTA ca speaker pentru firma ta

Evident, prima varianta are impact mai mare dar si costuri mai mari, a 2-a varianta are costuri mult mai mici dar si impact mai mic.

Alege ce iti permite buzunarul.

Cel mai important aspect nu e insa doar participarea la conferinta. Nu uita – vorbim de branding nu vanzare directa.

Cel mai important e ce iti ramane DUPA conferinta: Inregistrari video, articole, testimoniale participanti, etc…

Toate materialele care raman dupa conferinta, posteaza-le pe site-ul tau, Youtube, Facebook, etc… in locuri unde sa fie vazute mult timp de multa lume.

Metoda 5 – Include in fluxul operational recenziile clientilor dupa care publica-le (pe alea bune evident :D)

In general, fluxul operational e ceva de genul:

cerere client › incepere lucru › finalizare lucru › uita de client

Un flux operational pro-branding ar fi ceva de genul

cerere client › incepere lucru › finalizare lucru › raport client si solicitare feed-back › publicare feedback pozitiv sau neutru (preferabil nu rau)

Am observat ca in Romania, feedback-ul  – mai ales cel pozitiv – se obtine greu. Suntem o natie foarte suspicioasa / necolaborativa din fire. Asta e.

Se pot face insa cateva lucruri ca sa cresteti sansa de a obtine feedback pozitiv.

Recomandari generale solicitare feedback client

› Solicitati feedback/review punctuale si doar pe ce s-a realizat concret.

de exemplu, daca ati livrat o carte, e mult mai probabil ca acel client sa zica: “am comandat cartea x, am primit-o, era ok” decat sa zica “am colaborat cu firma X si am fost multumit”

› Solicitati feedback/review de mai multe ori.

de multe ori, chiar si clientii multumiti nu vor da review/rating pentru ca nu vor, chiar daca au primit ce au vrut fara probleme. Se vor face ca si cum nu au primit solicitarea Dvs. Daca cereti de mai multe ori review, creste sansa de a primi feedback DE JENA. Daca i-ati servit ok, le va fi jena sa va ignore de multe ori. Nu cereti insa la nesfarsit. 3-5 ori e suficient. Nu poti forta pe nimeni sa face ceva daca chiar nu vrea.

Intrebari? Nelamuriri?

Aveti si alte idei de branding la costuri reduse?

Daca da, lasati mai jos ↓ un comentariu.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Post navigation

← PreviousDe ce YouTube schimba modul de raportare a numarului de abonati
NextCat costa un site web – afla pretul corect →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro