close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Cum sa obtii mai multe cereri pentru serviciile pe care le oferi

By Radu Ciofu,

23/09/2021

S-a intamplat vreodata sa intrii pe un site, sa vrei – din curiozitate – sa aflii cat costa acel lucru – dar sa nu existe pret?

Doar ceva de genul – “Daca te intereseaza – suna/da mail aici…“

Durea daca scriau undeva ca pretul e cam atat?

Destul de frustrant… nu?

Da… doar ca exista anumite momente in care e mai bine sa faci asa.

De ce? si cand? – afla in continuare.

poreturi servicii costuri

De ce sa NU afisezi pretul serviciilor?

In marea majoritate a cazurilor, este bine sa oferi vizitatorului – potentialul client – cat mai multe informatii posibile.

Pana la urma, de asta e pe site … nu?  Ca sa afle ce il intereseaza.

Exista insa o situatie in care NU e bine sa oferi toate informatiile… si nu doar ca nu e bine, e si contraproductiv.

Situatia asta apare mai ales in conditii de competitie mare – cand multe firme se “lupta” pentru cativa clienti care vor acel serviciu.

Sunt doua situatii, oarecum similare, dar un pic diferite:

Decizia de cumparare NU se ia imediat

De cele mai multe ori decizia de cumparare nu e instanta. Nu cumperi exact in secunda in care ti-ai dat seama ca vrei acelasi lucru.

De obicei se intampla cam asa:

Vrei ceva >> Vizitezi mai multe site-uri unde te informezi de preturi si calitate >> trece ceva timp >> iei decizia de cumparare si achizitionezi in general de la unul din site-urile care ti-a atras atentia cu ceva mai deosebit.

Realitatea e ca marea majoritate a firmelor ofera produse & servicii comparabile ca pret si calitate.

Da stiu.. toti suntem cei mai buni. La noi e ca la nimeni altcineva si avem cea mai buna oferta, cea mai frumoasa, ceva mai cea mai…  La fel e peste tot.

De cele mai multe ori, diferenta NU o face pretul. Diferenta o face interactiunea umana , norocul, insistenta, etc…

DAR – daca tu afisezi pretul complet cu toate informatiile posibile RATEZI sansa sa ai interactiune cu omul respectiv.

Gaseste tot ce are nevoie pe site si nu suna sa discute cu tine, nu da mail nu interactioneaza cu cineva de la vanzare.

Cand e ultima oara cand ai vrut sa cumperi ceva mai mare sau mai complex un pic? Mai tii minte exact toate preturile? sau tii minte daca ai vorbit cu un vanzator si ti-a dat o informatie utila, sau ti-a zis ceva ce ti-a placut?

Exceptand cazul in care ai o SUPER oferta, de unde crezi ca e mai probabil sa cumpere cineva:

– de la o firma unde a vazut pretul si atat
– de la o firma unde a cerut oferta  – pentru ca nu a gasit pret exact – si unde exista un om bun de vanzari care isi face treaba ?

Statistic, mai ales in zonele in care exista variatie de preturi, nimeni nu sta in baza unui singur pret.

Daca vrei sa iti zugravesti casa – vorbesti cu un singur meserias? sau ceri preturi de la mai multi?
Daca vrei un fotograf pentru evenimente angajezi pe primul fotograf pe care il gasesti pe net? sau ceri oferte de la mai multi si compari?

Exact…

In conditii de competitie mare si acolo unde nu exista pret fix NIMENI nu cere o singura oferta.  Statistic, se cer in general intre 5 si 10 oferte – depinde de complexitatea lucrarii , cost, domeniu, etc…

Da, pretul e in general cel mai important factor.

Dar nu intotdeauna.  Daca doar pretul ar conta, Ferrari nu ar vinde nici o masina. Dar vinde, desi costa o gramada.

Plus, in general, un om de vanzari bun poate compensa enorm si poate vinde si la un pret peste medie.

Si mai e un considerent – Majoritatea vizitatorilor NU VOR SA CUMPERE

Vor doar sa se informeze pentru ca poate… intr-un viitor indepartat…

Mai exact, majoritatea oamenilor care intra pe site-uri – si pe al tau – nu vor sa cumpere atunci.

O fac doar sa se informeze – pentru ca estimeaza ca vor avea nevoie in viitor, pentru ca poate vor sa cumpere in alta parte si verifica pretul.. mai vor o oferta, etc…

Pur si simplu se intereseaza de pret si calitatea ofertei. Majoritatea nu vor sa cumpere la momentul la care intra pe site-ul tau.

Unii, vor ajunge sa cumpere de undeva in viitor. Multi nu cumpara niciodata.

De unde cumpara insa cei care vor ajunge sa cumpere?

DE OBICEI – de la cel mai vizibil si agresiv vanzator. Si am folosit cuvantul agresiv cu conotatie pozitiva. Evident ca nu cel care injura cel mai mult la telefon, ci cel care insista, revine cu oferte, te intreaba politicos ce vrei, iti mai face reduceri, discont-uri , negociaza, etc…

Peste x luni de zile, nimeni nu isi mai aduce aminte ca a intrat pe site-ul tau si a vazut un pret.

DAR, daca e sunat de mai multe ori de un vanzator atunci o sa tina minte.

Exista o corelatie puternica intre cat de insistent e vanzatorul si sansa sa vanda.

DAR – ca sa poti insista la clinetul potential interesat, trebuie intai si intai sa stii cine este si sa il poti contacta cumva.

Daca afisezi pretul, sansa sa obtii datele de contact ale persoanei respective scad mult. In esenta, vizitatorul a obtinut ce vroia – pretul. Nu il mai intereseaza momentan altceva si nu iti va mai da nimic.

Daca nu ai pret dar vizitatorul este interesat, probabilitatea e mult mai mare ca va cere o oferta. La momentul asta, interesul principal e al lui – vrea sa vada cat costa.

Si mai e un considerent – mai ales la serviciile mai scumpe/mai complexe vanzarea nu e din un singur pas

Vinzi produse mai mici si mai putin complexe? – cum ar fi husele si accesoriile de telefon.. – sau – consumabile de birou – sau – haine mai ieftine – sau – cadouri mici .. etc?

In cazul asta nu prea ai ce discuta foarte mult cu potentialii clienti.

E o husa… arata ca in poza si e pentru modelul XYZ.. ce altceva mai ai de spus? Te tine o viata… de 1-2 ani maxim.

Cum ar fi sa stai la discutii lungi cu toata lumea pentru un produs de 30-50 lei … la care profitul e maxim 10 lei. Daca e si ala…

In cazul produselor mici VITEZA si numarul tranzactiilor e cel mai important – se castiga la volum, nu la fiecare vanzare individuala.

Aici VREI sa afisezi preturile.

Il vezi? costa atat. Il vrei? cumpara-l!

Exista insa si cazuri in care NU vinzi din prima – ci din mai multi pasi

De exemplu, vinzi huse de telefon personalizate, din piele. Sau vinzi costume de lux (sau pe comanda), produse mai mari, etc…

In cazul asta in general NU vrei sa afisezi preturile.

De ce?

Pentru ca e un produs premium iar preturile produselor premium sunt intotdeauna mai mari decat cele ale produselor standard.

Daca toti vizitatorii site-ului tau nu stiu clar ca vinzi lucruri premium, atunci doar vor vedea ca e mai scump decat dincolo si vor pleca.

Nici nu apuci sa ii convingi de avantajele tale..

Singurul caz in care cumpara fara sa ezite e daca esti foarte cunoscut. Pentru asta iti trebuie insa campanie de branding.  De asta Brand-urile de lux se afiseaza peste tot cu relcame.

Cum sa cresti mult sansa sa primesti cereri de oferta? – Daca nu afisezi pretul

Am stabilit ca exista multe cazuri in care e mai bine sa nu afisezi pretul.

Totusi, nu toata lumea care se informeaza e dispusa sa completeze un formular de cerere si sa trimita oferta.

De ce?

PENTRU CA DUREAZA – si ei vor raspunsul pe loc.

In general, nu primesti pe loc raspunsul la un formular. Dureaza cateva ore sau , daca e spre seara, a 2-a zi.

Uneori vrei raspunsul pe loc ca sa compari cu ceilati.

Deci – Ca sa cresti sansa sa primesti cereri, trebuie sa oferi un raspuns pe loc.

 

Cateva idei despre cum poti face asta:

Suport non-stop

Daca e in timpul orelor normale, sau daca ai suport 24/24, 7/7 atunci precizeaza asta intr-un loc foarte vizibil. “cere aici pretul, raspundem oricand in 2-3 minute”
Daca nu ai suport, va trebui sa automatizezi cumva.

 

Catalog cu preturi

Daca nu ai suport, cea mai simpla solutie este sa faci un catalog cu preturi. Indiferent ce oferi, poti sa dai niste informatii fie si aproximative, fie exemple de lucrari precedente si cam cat au costat – astlfe incat vizitaotrul sa isi faca macar o idee.Evident ca pentru acel catalog, vizitatorul trebuie sa lase niste date de contact.

Pur si simplu, faci un formular si oricine care il completeaza primeste automat pe email acel catalog – doar sa ai grija sa il actualizezi din cand in cand.

 

Calculator online

Roboti sau calculatoare online. La orice serviciu personalizat, pretul se calculeaza in functie de cateva variabile. Poti face un mic programel, care sa realizeze un calcul cat de cat aproximativ pe care sa il dai vizitatorului.

Cel mai cunoscut exemplu cred ca e calculatorul RCA – intri, completezi datele tale si ale masinii si dupa aia primesti cotatiile cu preturile brokerilor.

Aditional, un alt exemplu de calculator, il puteti vedea si la noi.

Avem doua momentan  – unul pentru serviciul de creare site-uri» si unul pentru serviciile SEO»

In ambele cazuri vorbim de servicii unde pretul poate varia enorm.

Si estimativ, rata conversiei a crescut undeva cu aproximativ 70% din estimarile mele de pana acum.

Ti se pare util?

Genul asta de optimizari face parte din serviciul de optimizare a ratei de conversie

Afla mai multe aici»

Autor: Radu Ciofu, cofondator SEOmark.ro.

Ma ocup de marketing online incepand cu 2013 – Initial ca angajat la companii din piata de capital (continut, Google Ads, SEO), dupa care pe cont propriu in cadrul SEOmark.ro.
Vezi mai multe despre noi»

Intrebari? Sugestii? Comentarii? Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousProbleme la Facebook Ads – cum sa le diagnostichezi si chiar sa profiti de ele
NextPrincipalele probleme ale campaniilor de lead-uri B2B — si cum se rezolva →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro