close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Top modalitati eficiente de a comunica cu clientii tai

By Radu Ciofu,

27/10/2016
comunicare eficienta clienti si abonati

Tu cum comunici in masa cu clientii sau abonatii tai?

Cum te asiguri ca au aflat de promotiile sau produsele tale?

Cuvantul cheie de mai sus e “in masa”. Cum ma asigur ca toate persoanele din baza mea de date primesc mesajul meu?

Si cand vorbesc de mesajul meu, nu ma refer la ceva de viata si de moarte, ci la promotii periodice sau alte notificari cu interes redus pentru clienti. Chiar crezi ca promotia ta la bluze, telefoane sau scule e cel mai important email pentru persoana respectiva?

Marea majoritate a firmelor din Romania folosesc adresa de email si news-letter-ul ca modalitate de comunicare cu clientii sai. E ok DAR, exista o mare problema: La cea mai mare parte a firmelor unde am cunostinta, rata de deschidere nu depaseste decat sporadic 15% iar rata de click rar sare de 5%. Foarte probabil rata de vizualizare a titlului e mai mare, dar chiar si asa.

intre 10% si 15% din abonatii tai chiar citesc acel email si doar cateva procente se deranjeaza sa vina si sa vada mai mult.

Email-ul NU este o forma foarte eficienta de comunicare!

Sigur, poti da acelasi email de 10 ori, statistic o sa il vada mult mai multi. Cu aceeasi siguranta statistica pot spune si ca multi or sa te injure, ceea ce nu e de dorit. Vrem sa trimitem un mesaj abonatului fara sa il agasam in ultimul hal.

In continuare am sa enumar cateva din cele mai eficiente modalitati care pot completa campaniile de email si pot creste semnificativ gradul de constientizare a promotiei noastre.

Tin sa precizez ca lista nu e completa asa ca daca aveti si alte propuneri, sau intrebari nu ezitati sa le postati la comentarii. Am sa includ in articol variantele ok.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Remarketing prin FaceBook sa Google

Cand spun remarketing ma refer la acele reclame care dupa ce vizitezi un magazin te urmaresc agresiv peste tot pe unde umblii. Serios, pot fi folosite si in alt fel.

Reclamele respective se realizeaza pe baza unei liste de o durata finita a persoanelor care au vizitat site-ul tau. Perioada standard este de 15-30 zile timp in care reclamele respectivului site te vor urmari.

Se poate insa alcatui o lista cu o perioada MULT mai mare (2 ani la Google, 6 luni FB) si se poate sa avem acea lista FARA sa afisam neaparat o reclama catre ea.

Logica este in felul urmator: Avem o lista cu durata maxima permisa, in care memoram toti utilizatorii care au vizitat site-ul nostru (sau doar anumite pagini) insa nu afisam permanent reclama catre ei. Daca insa avem o promotie sau un mesaj, atunci putem afisa un mesaj pentru cateva zile tuturor listelor. Dupa cateva zile oprim acea reclama si asteptam urmatoarea promotie.

Nu trebuie sa tratam acest canal ca unul de reclama ci mai curand unul de comunicare periodica. Din acest motiv, nu e bine sa promovam tot timpul reclame pentru ca putem agasa baza respectiva.

PRO:

  • modalitate complet diferita decat email. Putem targeta si cei care nu s-au inregistrat.
  • Expunere buna – sansa mare ca abonatii sa vada mesajul nostru.

CONTRA:

  • Necesita costuri, e drept mici. Depinde si cat de mare e baza de date.
  • Nu putem targeta utilizatorii foarte vechi, sau care sunt pe alt browser decat cel cu care ne-au vizitat.
  • Necesita munca si planificare suplimentara – trebuie creeate imaginile si/sau mesajul suplimentar.

Reclame prin Adwords si Facebook catre audiente customizate cu liste de email

Atat in Google, cat si in Facebook, putem face o lista de persoane pe baza unor adrese de email. Adica, avem email-ul bazei noastre de abonati, il “bagam” in Google sau FB si creem o audienta din persoanele respective. Evident, vor fi vizate doar persoanele care folosesc ca si adresa, email-urile selectate de noi.

Dupa ce am facut audienta respectiva, putem afisa un mesaj in aceeasi perioada cu trimiterea email-ului cu promotia noastra.

PRO:

  • Impact foarte puternic la nivel de constientizare. Abonatul primeste si email si vede si reclama cu acelasi produs/serviciu promovat.

CONTRA:

  • Nu toate persoanele din lista de email-uri pot fi identificate. Din experienta mea, aproximativ cam 30% din persoanele din baza noastra de date de email vor fi identificate ca si persoane eligibile.
  • Necesita munca si planificare suplimentara – trebuie creeate imaginile si/sau mesajul suplimentar.

SMS – mesaj direct in telefon

Mesajul primit pe telefon va fi citit. Daca numarul mai e valid, atunci mesajul va ajunge la destinatar in proportie de peste 95%. Problema e insa de perceptie. Majoritatea oamenilor vad telefonul ca ceva foarte personal si vor fi deranjati daca mesajul nu este chiar important.

Intr-o perioada primeam SMS-uri de la un hipermarket despre promotiile lor: “cartofi la doar 1.4 lei” ; “rosii la doar 3.9 lei“. Sincer, nu mi-a facut o impresie prea buna.

PRO:

  • Rata de livrare foarte mare – mesajul va fi citit

CONTRA:

  • Poate deranja clientii chiar si fara a avea o frecventa mare. Este considerat foarte intruziv.
  • Presupune planificare din timp pentru a strange nr. de telefon.

Mesaje prin Skype sau Yahoo Messenger

Da, se poate. Este insa o decizie de business daca vrem sa intram in zona asta. Problema cea mai mare este ca Skipe sau Yahoo Messenger sunt privite ca si canale uzuale de comunicare, nu business. Sansa e mare ca oamenii sa intre in vorba fara sa vrea ceva anume si sa ne consume O GRAMADA de timp complet aiurea si neproductiv. Daca vreti sa mergeti in directia asta, trebuie sa le precizati CLAR ca e un canal oficial si ca nu veti raspunde la altceva decat intrebari profesionale. Plus NU CUMVA sa oferiti adresa personala. Faceti un cont de Skype sau Yahoo Mes de firma.

PRO:

  • Rata de livrare mare
  • Rata de constientizare foarte mare. Oamenii vor cere si detalii suplimentare DACA sunt interesati.

CONTRA

  • Unii utilizatori pot fi deranjati daca e o frecventa mare.
  • Intretinerea canalului este costisitoare in timp. Necesita personal dedicat.

Fluturasi de Hartie sau pliante

Nu va asteptati sa modalitatea asta nu? Nu exista canal de comunicare complet irelevant, exista doar canal de comunicare prea scump. Modalitatea insa este eficienta in doua cazuri: Doar ca si targetare zonala si pentru persoanele mai in varsta. Plus ca nu se preteaza decat zonal, mai ales ca nu putem targeta doar abonatii nostri, ci o arie de persoane potential interesate.

PRO:

  • Modalitate de targetare eficienta zonal
  • Modalitate eficienta de targetare pentru persoanele in varsta

CONTRA:

  • Ceva mai dificil de implementat
  • Ceva mai dificil de urmarit dpdv eficienta
  • Poate fi implementata doar pentru un numar limitat de persoane

Scrisoare postala

Dupa cum v-am spus: nu exista modalitate invechita ci doar nu suficient de ieftina sau nu foarte bine implementata. Scrisorile pot fi o modalitate inedita de comunicare, mai ales daca trimitem ceva calitativ grafic sau un mesaj inteligent sau interesant. Rata de livrare si de constientizare e mare – in general scrisoarea va fi citita, presupunand ca nu e prea lunga. E foarte bine sa fie un mesaj mai personal, altfel va fi aruncata dupa primele paragrafe. Evident, un dezavantaj mare e ca nu stim adresele multora din abonatii nostri.

PRO:

  • Rata de livrare si de constientizare mare
  • Uneori comunicarea fizica, reala poate da greutate mai mare unui mesaj

CONTRA:

  • Numar limitat de abonati – aproape niciodata nu vom avea adresele tuturor
  • Costuri mai mari decat alte modalitati de promovare.
  • Timp mare de implementare

Cam astea sunt modalitatile de comunicare pe care le cunosc eu. Am uitat ceva? Aveti si alte idei? Daca da, zona de comentarii va asteapta. Intentionez sa actualizez periodic articolul acesta si sa introduc noi si noi modalitati. Sunt sigur ca nu le-am identificat pe toate.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Post navigation

← PreviousCe este si cum sa crestem vanzarile cu Sales Funnel (Palnia de Vanzari)
NextPlugin-urile de SEO – Instrumente esentiale sau doar pacaleala? →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro