close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Optimizare SEO cu ChatGPT: Prompt-uri și Idei
  • Strategie de Promovare Eficienta catre Firme (B2B)
  • SAF-T – Declaratia 406
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
    • Marketing afiliat pentru cursuri
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • Cariere la SEOmark.ro

Ce este si cum sa crestem vanzarile cu Sales Funnel (Palnia de Vanzari)

By Radu Ciofu,

18/10/2016
palnie de vanzari sau sales funnel

Vinzi ceva pe internet? Atunci implementarea unui canal de vanzari iti va creste semnificativ vanzarile.

Intai, care este logica unei palnii de vanzari, sales funnel sau canal de marketing.

Denumirea originala este Sales Funnel si cred ca marea majoritate a romanilor folosesc acest termen. Traducerea in Romana e palnie de vanzari sau canal de vanzari sau canal de marketing. Din punctul meu de vedere, palnie de vanzari suna groaznic – ma duce cu gandul la ceva rudimentar de la tara. Canal de marketing sau canal de vanzari e mai ok.

Deci, logica e urmatoarea: In general, oamenii cumpara daca au incredere in produs sau in vanzator. In comertul clasic, te duci in magazin, vezi produsul, il intorci pe toate fetele si daca iti place, il cumperi. In online e ceva mai greu, asa ca increderea nu se stabileste imediat.

Ca regula generala, e foarte dificil sa ii arati cuiva o reclama si imediat dupa, persoana respectiva sa cumpere produsul respectiv. Asta nu se intampla decat foarte rar si in general in cazul produselor de la brand-uri pe care le stim si le cunoastem deja.

Practic, punem o reclama undeva, avem click-uri dar nimeni nu cumpara mai nimic. Cred ca multi v-ati lovit de asta. O mare parte din reticenta vizitatorilor e explicata prin lipsa de incredere in voi si in produsele voastre.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Cum cresti increderea cu un canal de vanzari (sales funnel)

Logica e urmatoarea: Inainte de a incerca sa ii iei bani clientului nu ar fi mai bine sa il convingi mai intai ca ai un produs bun?

In online asta se face prin continut oferit gratuit. Faci articole sau filmulete in care prezinti beneficiile produselor/serviciilor tale, publici articole in ziare si reviste, pui mici prezentari pe Facebook, sau Youtube sau etc… Sunt convins ca ati inteles ideea.

Important este sa “agati” clientul cu informatii placute si ok, sa il convingi si doar ulterior sa incerci sa ii vinzi ceva. Cu alte cuvinte, INTAI sa ii castigi increderea si sa il apropii de tine, DUPA CARE sa ii vinzi produsul.

Si nici vanzarea nu se face direct. Dupa ce a citit un articol nu inseamna neaparat ca acel client e pregatit sa si cumpere. Trebuie sa implementezi si ceva intermediar, cum ar fi o abonare la un newsletter, un ghid gratuit (sau mai multe) oferte speciale, etc…

Cum sa implementezi efectiv un canal de vanzari (sales funnel)

Practic, canalul de vanzari implica faptul ca exista mai multe etape pe care un client de-al tau trebuie sa le parcurga pentru a fi gata mental de a cumpara de la tine.

Etapele pot fi urmatoarele:

  1. Vizitatorul nu stie nimic de tine
  2. Vizitatorul a citit sau a vizionat ceva de la tine (a avut un prim contact cu business-ul tau)
  3. Vizitatorul a descarcat un ghid sau material de la tine si s-a abonat
  4. Vizitatorul a fost contactat
  5. Vizitatorul a primit o promotie sau i s-a facut o propunere de vanzare

In mare, acestea sunt etapele de baza ale unui canal de vanzare.

Toate aceste etape trebuie sa fie in esenta pagini distincte pe site-ul tau.

Implementarea efectiva a unui canal de marketing

Pasul 1.
Trece intr-un excel toate link-urile articolelor tale, a filmuletelor de prezentare si a tuturor materialelor pe care vrei sa le promovezi pentru a atrage trafic. Practic, iti notezi undeva link-urile tuturor materialelor cu care te promovezi catre publicul larg.

Pasul 2.
Faci o audienta personalizata in Adwords sau Facebook – in acea audienta treci toate paginile de la Pasul 1 si pui conditia sa fie exclusiv doar acele pagini. Adica cei care au vizitati acele pagini dar NU au vizitat si alte pagini. Acest lucru e important pentru ca vrei sa prezinti mesajul de la Pasul 3 doar celor care au avut un prim contact cu tine, nu mai mult.

Pasul 3.
Iti faci niste pagini de abonare la materiale gratuite. De exemplu, abonare la newslettere sau abonare la ghiduri gratuite, sau abonare la CEVA gratuit pe care il oferi. Dupa care treci in acelasi excel toate link-urile acestor pagini (daca sunt mai multe, poate fi si una singura).

Pasul 4.
Faci in Adwords sau Facebook o campanie de remarketing prin care promovezi celor de la pasul 2 pagina ta de abonare. Ideea e sa ii incurajezi pe cei care te-au vizitat dar nu au facut nimic sa se aboneze la tine – Adica sa se apropie si mai mult de brand-ul tau.

Pasul 5.
Faci o noua lista in excel: una cu toate produsele tale (in cazul unui magazin, poate fi doar inceputul categoriei). Ulterior faci o noua campanie in Adwords si/sau Facebook: cei care s-au abonat la ghidul sau newsletter-ul tau dar NU au intrat si pe paginile de produse. Practic, in aceasta lista avem persoane relativ interesate, care te cunosc, dar care nu s-au interesat sa si cumpere efectiv ceva de la tine. Pentru aceste persoane trebuie sa venim cu oferte concrete gen: reduceri sau promotii (cupon reducere, discount) sau promotii de trial gratuit (testezi produsul 10 zile gratis) sau invitatii in magazin sa testeze mostre gratuite sau pur si simplu sa se aboneze pentru a fi contactati telefonic de cineva din partea ta.

E mult mai valoros un telefon dat acestei persoane decat acelasi telefon dat unei persoane de la pasii precedenti. Sansa de a inchide vanzarea e mai mare, deci timpul vanzatorului e mai bine folosit.

Pasul 6.
Ultima campanie: targetezi pe Adwords si/sau Facebook toate persoanele care au vizitat paginile tale de produse dar nu au si cumparat. Asta se poate face facand o audienta care a vizitat paginile de produse dar NU a vizitat si pagina de final (thankyou page) sau pagina de checkout. Acestor clienti trebuie la le dai din nou un mesaj foarte puternic. In aceasta etapa, un telefon este aproape obligatoriu. Ai practic de-a face cu persoane care aproape sigur sunt interesate de serviciile sau produsele tale dar pe care ceva le-a retinut in a cumpara. De aici si pana la vanzarea finala nu e decat un pas. Suna-i, trimite-le reduceri sau promotii sau alte beneficii.

Asta este in mare logica unui sales funnel, canal de marketing sau palnie de vanzari (urasc expresia asta, am mai mentionat?). Logica generala este sa imparti utilizatorii in nivele de apropiere fata de afacerea ta si sa vii la momentul potrivit cu mesajul potrivit pentru a-l impinge pe vizitator la urmatorul nivel.

Un avantaj distinct este ca planul de mai sus poate fi implementat in Google Analytic, care are sectiune dedicata pentru sales funnel. Dupa ce il implementezi poti sa vezi pe fiecare cat de interesati sunt (sau nu sunt) vizitatorii si o sa intelegi foarte usor ce trebuie sa imbunatatesti.

Daca ai trafic, dar oamenii nu se aboneaza inseamna ca articolele pe care ii aduci nu sunt deloc convingatoare, sau oferta de abonarenu e primita prea bine.

Daca dupa abonare oamenii nu intra si pe paginile serviciilor/produselor tale, inseamna probabil ca materialele cu care i-ai atras sunt prea generale si nu le-au trezit interes.

Si multe alte situatii. Ideea este insa ca poti vedea si OPTIMIZA fiecare pas in parte, fiind mult mai usor sa iti dai seama ce nu merge prea bine. Si daca poti sa masori bine, poti sa sa imbunatatesti semnificativ.

Mai sunt multe de spus, insa am sa completez in timp acest articol. Aveti intrebari sau nelamuriri cu privire la acest proces? Ati mai vrea informatii despre ceva in mod special pe acest topic? Daca da, zona de comentarii e a voastra.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Post navigation

← PreviousTop 5 motive pentru care prea multe articole pot dauna site-ului tau
NextTop modalitati eficiente de a comunica cu clientii tai →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Optimizare SEO cu ChatGPT: Prompt-uri și Idei 14/08/2023
  • Strategie de Promovare Eficienta catre Firme (B2B) 14/08/2023
  • SAF-T – Declaratia 406 15/06/2023
  • Cat de eficienta e cu adevarat campania automatizata de la Google – PerformanceMax? 30/05/2023
  • Cat costa reclama pe Facebook si ce pret merita sa platesti – update 2023 05/04/2023

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging

Sunt sau au fost clientii Agentiei SEOmark.ro:

Au facut cursuri de Marketing Online la Agentia SEOmark.ro:

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Eedactare articole si texte
– Optimizarea a ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro

Acest site foloseste cookies. Daca nu sunteti de acord, parasiti site-ul, dezactivati cookies sau navigati in mod private/incognito Afla mai multe Acceptare
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
Necessary
Always Enabled
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
Non-necessary
Orice cookie-uri care nu pot fi deosebit de necesare pentru funcționarea site-ului web și sunt utilizate special pentru colectarea datelor cu caracter personal ale utilizatorului prin intermediul analizelor, reclamelor și al altor conținuturi încorporate sunt denumite cookie-uri inutile. Este obligatoriu să obțineți consimțământul utilizatorului înainte de a rula aceste cookie-uri pe site-ul dvs. web.
SAVE & ACCEPT