close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face?
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO Profesionale
      • Servicii SEO Profesionale
      • Consultanta SEO Gratuita
      • Consultanta SEO Completa
    • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Redactare articole SEO
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Un truc simplu cu care iti poti imbunatati semnificativ marketing-ul online

By Radu Ciofu,

16/08/2017
  • Te promovezi prin Email?

  • Scrii articole?

  • Postezi pe Facebook, Twitter, Youtube sau alte retele sociale?

  • Faci ORICE alta campanie prin care nu incerci sa vinzi direct?

Daca da, atunci articolul asta e pentru tine.

marketing online obiective masurare

Intai, ce este content marketing-ul

Din punct de vedere al obiectivelor, exista doua tipuri de promovare: directa si indirecta.

In cazul promovarii directe e simplu: arati lumii un produs si speri ca un numar cat mai mare de oameni il vor cumpara.

In cazul promovarii indirecte, arati lumii ceva interesant si gratuit (continut), si speri ca un numar cat mai mare de oameni se vor “indragosti” de ce le arati, vor ramane alaturi de tine si in final, dupa ce ajung sa te cunoasca si sa aiba incredere in time vor si cumpara produsul pe care vrei sa il vinzi.

Pe scurt, asta e content marketing-ul.

Pare simplu. Si in realitate este. Chiar nu e complicat. Cu toate astea, multi care se promoveaza prin aceasta modalitate fac o eroare importanta.

Nu includ o veriga foarte importanta a promovarii prin continut (content marketing): si anume CARE E URMATORUL PAS?

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

INTOTDEAUNA spune-i clar si reaminteste-i vizitatorului CARE E URMATORUL PAS

Ca orice strategie de marketing, si promovarea prin continut are doua reguli esentiale:

  • Trebuie sa aiba un scop clar
  • Trebuie sa poata fi masurata si imbunatatita

Multa lume presupune ca daca ai continut de calitate e ok. Daca ai articole bune sau postari faine pe Facebook sau un email interesant e suficient.

Realitatea este ca daca tot ce faci e de calitate, vei vedea ceva rezultate. Daca articolele tale sunt de calitate si newsletter-ul e bun, atunci vei avea trafic. Si daca ai trafic IMPOSIBIL sa nu mai ai si clienti sau macar cereri pentru produsele/serviciile tale.

Problema e ca orice continut de calitate implica un efort din partea ta (sau a echipei tale). Articolele bune nu se scriu singure, email-ul nu se trimite singur si tot asa.

Nu ar fi bine ca tot efortul asta sa fie SEMNIFICATIV MAI EFICIENT?

Daca tot aloci resurse/energie in a te promova prin continut, nu ar fi bine sa profiti la maxim?

Regulile de aur ale promovarii prin continut sunt:

  1. Intotdeauna spune-i clar vizitatorului si reaminteste-i care e urmatorul pas

  2. Trebuie sa fie un singur pas urmator per continut

Urmatorul pas este … pentru ca trebuie sa ai mereu un obiectiv

Nu trebuie sa uiti ca orice continut ai realiza, scopul tau final este vanzarea. Indiferent cat de frumoase sunt articolele/filmuletele tale, daca la finalul lunii nu vinzi, nu ramai cu bani si povestea s-a terminat.

Deci, nu trebuie sa uiti faptul ca promovarea prin continut e un mod de a-ti atinge obiectivele, nu un scop in sine.

Asta inseamna ca ORICE continut pe care il realizezi si il promovezi trebuie sa “impinga” vizitatorul catre urmatorul pas.

Asta este o implementare directa a tunelului de vanzari (sales funnel) despre care puteti citi mai multe aici›

Ce este efectiv urmatorul pas:

Depinde de continutul pe care il realizezi. El poate fi:

  • O pagina de descarcare a unui ghid gratuit DACA materialul scris e unul introductiv. De exemplu pagina de descarcare a unui  ghid gratuit pe seo›
  • Daca materialul produs (filmulet, articol, etc..) este unul avansat, atunci putem trimite direct vizitatorul pe pagina de produs sau, spre o pagina de descarcare a unei versiuni de test. De exemplu pagina pentru cerere de audit seo gratuit›
    • Auditul seo gratuit este un produs ceva mai specializat pentru ca nu iti foloseste decat daca stii despre ce e vorba si daca ai un site pe care sa il auditezi. E o etapa “mai sus” decat ghidul gratuit care se adreseaza aproape oricui.
  • ORICE altceva care presupune ca vizitatorul sa faca “ceva” cu care sa il agati si sa poti reveni ulterior la el. De exemplu, abonare la newsletter, like pe facebook, pe youtube, abonare la push notification, etc…

In esenta: scrii un articol ca sa ti-l citeasca cati mai multi oameni si vrei sa te asiguri ca ramai cu ceva de la toti cei care ti l-au citit. Nu e fezabil sa crezi ca odata ce un om a citit un articol, gata a cazut pe spate de uimire/admiratie si iti va cumpara orice vrei sa ii bagi pe gat.

Trebuie sa ai o etapa intermediara si trebuie sa te asiguri ca ii spui clar si repetat vizitatorului care e si ce trebuie sa faca.

Vrei sa atragi mai multi vizitatori cu titlurile tale?

Descarca Gratuit Ghidul pentru redactarea titlurilor excelente

› Un Ghid Gratuit in care am pus o formula Verificata pentru redactarea titlurilor PLUS O Lista Bogata de exemple si sugestii

Descarca ghidul »

Ai nevoie de redactare articole SEO sau alte forme de continut ?

Solicita o oferta de redactare text SEO sau articole »

 

DACA vrei sa imbunatatesti, TREBUIE sa poti masura

Al doilea lucru important pe care trebuie sa il faci e sa incerci cat mai mult sa te limitezi la un singur pas urmator per continut.

De ce UN SINGUR PAS ma veti intreba?

Nu e gresit sa ai mai multi pasi. Este doar IMPRACTIC. Sa explic.

Pasul urmator se poate implementa in cam doua feluri:

  • fie prin sugestii discrete (sau mai putin) chiar in cadrul articolului – cum sunt de exemplu trimiterile la ghiduri si pagina de audit seo de mai sus
  • fie prin box-uri inserate in articol – cum e cel de mai sus cu trimiterea la pagina de inscriere pentru cursurile de marketing online gratuite din fiecare joi

Problema este ca vrei sa masori si sa imbunatatesti trimiterea catre urmatorul pas.

Daca in fiecare articol trimiti spre alte 4-5 articole/pagini si daca acele trimiteri nu sunt standardizate cum poti masura eficienta trimiterilor? Cum o poti imbunatati?

Strict tehnic, pot sa masor cati cititori ai acestui articol au ajuns in pagina cu ghidul gratuit, cat ai ajuns la inscrierea la cursurile de marketing online si tot asa. Doar ca trimiterile nu sunt standardizate. Nu le pot repeta si nu le pot optimiza.

Si in plus, nu vei avea de optimizat un singur articol ci zeci sau sute. Poti sa urmaresti 3-4-5 destinatii nestandardizate la sute de articole? Daca nu esti o echipa de marketing, atunci iti garantez ca nu poti: e mult prea mult de lucru si consuma mult prea mult timp.

DAR, poti urmari o singura destinatie (un singur obiectiv) pe articol care apare intr-un text standardizat. Asta e ceva ce o singura persoana poate face usor in 20-30 de minute. Si nu trebuie sa o faci zilnic – odata la 3-4 luni e ok.

Dar, de ce ai vrea sa optimizezi?

De exemplu: vezi ca la fiecare citire a unui articol de-al tau, 4% din oameni fac urmatorul pas, se duc in paginile tale de ghiduri si descarca de acolo ceva. Nu e rau.

DAR, daca rata de conversie o cresti la 8%? nu e un obiectiv prea dificil. Si inseamna DUBLAREA lead-urilor pe care le ai. Practic, efortul cu redactarea de continut devine de doua ori mai profitabil daca vei creste rata de conversie de la 4% la 8% – pentru ca strangi de doua ori mai multe date de contact.

Poti optimiza usor asta. De exemplu:

  • Ai mai multe destinatii secundare (urmatorul pas). SIGUR nu toate sunt la fel de atractive.
    • De exemplu, ce credeti ca e mai interesant? Un ghid gratuit de redactare a titlurilor sau un ghid gratuit de SEO? Daca nu masori, nu stii. Unul ar putea avea 3-5% rata de conversie, celalalt 4-6%. Pare ca nu e mult DAR, e cu aprox 25% mai mult. Daca ti-ar zice cineva ca iti creste vanzarile cu 25% ar fi bine?
  • Poti modifica textul efectiv al promovarii. Nu doar destinatia.
    • Ambalajul vinde produsul. La fel si textul convinge (sau nu) oamenii sa dea click. Poti incerca diferite mesaje pentru a incuraja oamenii sa dea click mai departe. Daca nu testezi cum sa imbunatatesti?
  • Poti folosi poze ca promovare a pasului urmator. Dar, cum stii care poza e mai buna? Doar daca masori poti imbunatati. Si deja am spus ca la marjele mici, cateva procente in plus inseamna dublare sau triplare a eficientei.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Un mic truc practic pentru administrarea mai usoara a mesajelor

In cazul in care vrem ca mesajul sa fie acelasi si sa arate cat de cat ok, este bine sa il salvam ca un template.

DACA tema site-ului permite, o putem face direct din tema. Asta e cazul simplu.

DACA tema nu permite, se poate edita blocul respectiv si dupa ce e gata, intram in modul text al editorului din site (toate au si asa ceva: poate fi numit sursa, sau html) dupa care salvam intr-un text acel cod. E bine sa salvam direct codul text pentru ca 100% va arata identic oriunde l-am pune pe site-ul nostru.

De exemplu:

Asa arata efectiv blocul:

Vrei sa afli mai multe despre promovarea online?
Inscrie-te la Cursurile Gratuite› de marketing online din fiecare joi de la ora 19:00

Si asa arata textul efectiv pe care il inserez in articol in format html:

<p style=”padding-left: 30px;”><span class=”larger” style=”color: #000000;”>Vrei sa afli mai multe despre promovarea online?</span>
<span style=”color: #000000;”>Inscrie-te la</span> <a href=”http://seomark.ro/invata-seo-gratuit-cursuri-de-initiere/”><strong>Cursurile Gratuite›</strong></a> <span style=”color: #000000;”>de marketing online din fiecare joi de la ora 19:00</span></p>

Odata ce am facut 2-3 template-uri, pot foarte usor sa le folosesc mereu, sa le masor eficienta si sa le optimizez daca e nevoie.

Aveti intrebari sau comentarii? Nelamuriri? Vi s-a parut util?

Daca da, nu ezitati si lasati un comentariu sau o intrebare. Raspundem la ele si aveti de castigat si noi si voi.

Radu Ciofu, SEOmark.ro

 

Post navigation

← PreviousCe trebuie sa stii daca vrei un web-site nou?
NextBeneficiul real pentru care ar trebui sa te promovezi prin continut educativ →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024
  • Strategii de marketing si vanzare pe care le neglijam frecvent – interactiunile cu publicul 02/09/2024
  • Google a anuntat oficial – AI in prima pagina. Ce impact va avea? Moare SEO? 05/06/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro