close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Cateva exemple practice de combinare a canalelor de promvare online

By Radu Ciofu,

14/01/2018

Obiectivul final al oricarei firme care isi face reclama e sa vanda!

Ca sa vinzi bine, iti trebuie o campanie de promovare eficienta.

Iar ca sa ai o campanie de promovare eficienta, trebuie ca elementele respectivei campanii sa fie foarte bine corelate intre ele.

Va prezint cateva exemple prin care combini EFICIENT mesaje si canale de promovare diferite astfel incat la final sa ai cat mai multi cumparatori.

mix de marketing
mix de marketing

Inregistrarea webinarului live
Mix de Marketing

O campanie publicitara eficienta e ca un motor cu mai multe rotite

Gandeste-te la un motor care are mai multe roti zimtate (ca in poza de mai sus). Functioneaza eficient DOAR daca toate rotitele sunt conectate intre ele. Daca rotile nu fac contact, nu se intampla mare lucru, oricat de repede se invart.

La fel, o campanie de promovare prost conceputa nu functioneaza eficient oricat de multi bani atunci in ea.

Ok… dar, ce face ca o campanie de promovare sa fie eficienta?

Orice persoana, inainte sa cumpere ceva, trece prin mai multe stari. In nici o vanzare nu exista doar doua etape: cumparator sau ne-cumparator.

Daca vrei sa vinzi ceva cuiva, trebuie ca acel cineva sa treaca prin mai multe etape inainte de a fi pregatit efectiv sa isi deschida portofelul.

Acest concept are un nume: se cheama Sales Funnel in engleza sau tunel de vanzari (palnie de vanzari) in romana. Puteti citi mai multe despre tunelul de vanzari aici›

Gata. Atata teorie. Acu si cateva exemple practice ca sa si intelegeti ce vreau sa spun.

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Cazul 1

De exemplu, suntem o firma care vinde cauciucuri. Facem un concurs la care oferim ca si premiu niste anvelope dupa care ii sunam pe toti cei inscrisi si incercam sa la vindem ceva.

Campania aceasta e facuta GRESIT.

Cei care s-au inscris la concurs foarte probabil au facut-o pentru premiu si nu pentru ca au nevoie acum de cauciucuri. Nimeni nu cumpara acum pentru ca vrei tu. Clientii cumpara DOAR cand vor ei (cand au nevoie). Tot ce poti sa faci e sa incerci sa vii cu mesajul potrivit la momentul potrivit.

Campania aceasta poate fi facuta eficient in felul urmator:

  • In loc sa sunam si sa fortam vanzarea, putem introduce datele celor care s-au inscris intr-o campanie de email marketing pe termen lung. Daca newsletter-ul e ok, atunci in timp, cei care vor avea nevoie de cauciucuri vor cerceta si oferta noastra. Daca pretul si calitatea sunt ok, atunci vor cumpara.
  • In loc sa oferim premii finale (niste cauciucuri) – putem oferi la concurs cateva cupoane de reducere. Probabilitatea e mult mai mica sa atragem vanatori de premii si mult mai mare sa atragem pe cineva care chiar e interesat sa cumpere cauciucuri si cauta o oferta cat mai buna.

Cazul 2

Suntem o companie care vinde pachete turistice in destinatii exotice cu preturi mai mari. Punem reclame in care afisam fara pret destinatia, imagini de lux etc.., dupa care facem o campanie de remarketing (reclame care te urmaresc dupa ce ai vizitat un site) pentru toti vizitatorii din acele reclame.

Si aceasta campanie e abordata gresit.

Daca afisam ceva interesant, lumea va da click din curiozitate. Daca nu specificam FOARTE CLAR cui se adreseaza campania, atunci o sa atragem o gramada de lume neinteresata. Dupa care reclama noastra va agasa mult si degeaba o gramada de persoane care efectiv nu sunt interesate/nu au bani pentru produsul nostru.

Campania poate fi facuta functionala in felul urmator:

  • FIE specificam CLAR pretul – caz in care reducem mult ponderea celor doar curiosi
  • FIE dupa ce intra pe site, facem o destinatie secundara. Gen “pachete turistice incepand de la xxxxx euro – vezi oferta completa aici:” – dupa care facem remarketing DOAR pe cei care intra pe destinatia secundara (nu la toti care vin din reclama). In acest caz, probabilitatea e mare ca doar cei cu adevarat interesati sa faca si al doilea click pentru a vedea toate detaliile. Daca ii urmarim doar pe ei, atunci snsa e mult mai mare sa ne promovam catre cineva care chiar ar putea sa si cumpere.

Cazul 3

(asta e un caz real, pe care l-am trait pe bune)

Suntem o firma care promoveaza servicii financiare. Facem reclama cu o carte gratuita despre acele servicii, dupa care ii sunam pe toti cei care descarca cartea si incercam sa le vindem produsul promovat.

Evident, abordare gresita.

Marea majoritate a oamenilor – mai ales romanii – cand vad ceva gratuit, dau navala. Chit ca le trebuie, chit ca nu. Chiar daca cineva a luat ceva gratuit de la tine, nu inseamna neaparat ca e si interesat sa cumpere ceva care are legatura cu gratuitata primita.

Campania poate fi facuta eficient din punctul de vedere al mix-ului de marketing in felurile urmatoare:

  • FIE in loc sa promovam o carte gratuita, promovam ceva foarte specializat, care va fi de interes DOAR persoanelor care chiar sunt interesate de domeniul respectiv. Evident, tot se vor gasi unii care sa descarce, insa atunci cand produsul e criptic, filtrarea se face mult mai eficient.
  • FIE, daca oferim o carte gratuita, atunci urmatorul pas trebuie sa fie ALT MATERIAL GRATUIT care sa arate cat se poate de clar beneficiile acelui produs financiar. De exemplu, o serie de filmulete care sa arate cat de minuntata e viata dupa ce achizitionezi acel produs financiar. /sarcasm off
    • Ideea e ca cineva poate fi interesat de un anumit domeniu, poate lua ceva gratuit legat de acel domeniu DAR, nu va baga nici un ban si nu va merge mai departe DECAT daca ii e foarte clar cu ce ii face mai buna viata produsul pe care il vinzi. In exemplul negativ de mai sus lipseste o rotita.

Cazul 4

Suntem o companie care ofera consultanta de business si solutii software pentru eficientizarea fluxului operational al companiilor (B2B).

Mergem la un targ/expozitie de unde luam date de contact. Dupa aceea trimitem oferta la toate persoanele de la care am obtinut date de contact. Mai ales ca organizatorii permit sa luam lead-uri doar prin citirea ecusonului de vizitator.

E o abordare buna sau gresita?

Aproape de fiecare data cand e vorba de servicii care presupun personalizare (cum e eficientizarea unui flux operational) clientul TREBUIE sa inteleaga foarte bine ce ofera produsul respectiv iar vanzatorul TREBUIE sa inteleaga foarte bine nevoia clientului. Nu de alta, dar e posibil sa nu existe nevoie sau posibilitate de implementare pentru ce vinzi. Caz in care, oricat de straduiesti, nu o sa vinzi nimic, pentru ca nu te adresezi cui trebuie.

In cazul serviciilor personalizate TREBUIE sa existe o discutie de evaluare: Ne potrivim? Aven nevoie unul de altul? Si doar daca raspunsul e afirmativ, abia atunci se pune problema si de trimiterea unei oferte.

Retineti: in toate cazurile in care vrem sa facem mai multe reclame trebuie (daca vrem sa iasa eficient…) sa venim cu mesajul potrivit pentru etapa imediat urmatoare pe care trebuie sa o parcurga potentialul client.

Asta e esenta – NU sariti etape.

Cazul 5

Suntem un magazin online care vinde haine. Facem reclama la radio sau televizor – precizam numele site-ului si faptul ca vindem haine. Dupa care facem o campanie de retargeting in online (reclama care sa te urmareasca) cu principalele categorii de produse pe care le vindem. Nu afisam produse specifice ci doar categorii generale.

Dupa care, facem doua campanii noi de remarketing. Pentru cei care au vizitat categorii de femei, venim cu un mesaj pentru femei, si promovam DOAR produse de femei din categoria respectiva. Pentru cei care au vizitat categorii de barbati, venim cu un mesaj pentru barbati si promovam DOAR produsele de barbati din categoria respectiva.

Avem grija ca remarketing-ul din prima categorie sa nu fie agresiv, iar cel din categoria a 2-a sa nu dureze mai mult de 4-5 zile. (daca cineva nu cumpara un produs specific in 3-4 zile, sansa scade FOARTE mult ca el sa mai cumpere acel ceva)

E ok campania asta? Pareri? Comentarii?

Lsati-le mai jos ↓

Radu Ciofu,

SEOmark.ro

Cere Consultanta Gratuita de Marketing

› Vrei sa afli cum sa-ti faci afacerea mai eficienta?

› Ar fi util pentru tine sa inveti care sunt strategiile de promovare care aduc rezultate?

› Iti doresti sa afli cum sa vinzi mai usor si mai des clientilor tai?

» Te putem ajuta!

Cere o consultanta – live si gratuita – prin Skype, Zoom sau Teamviewer »

Afla cum sa eficientizezi reclamele tale

Te promovezi in mediul online? Ai in derulare campanii publicitare?

Optimizeaza-ti Rata de Conversie

- Vinzi mai mult prin reclamele pe care le platesti
- Economisesti bani
- Ai trafic (pentru care poate platesti) dar nu ai suficiente vanzari?

Cere o oferta de Optimizare a Ratei de Convesie »

Post navigation

← PreviousUn nou criteriu Important pe SEO si modalitati prin care putem profita de el
NextTe promovezi pe Facebook sau in media? Atunci nu citi acest articol →

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro