close

SEOmark.ro

  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Ultimele Articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads
  • Agentia Marketing Online - SEOmark.ro - 0775.304.971 - "Facem mai mult"

Logo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri OptimizateLogo - SEOmark.ro - Agentie de Marketing Online - Servicii SEO si Creare Site-uri Optimizate
  • Menu
  • Home
  • Servicii Promovare
    • Servicii SEO
      • Servici promovare SEO
      • Consultanta SEO
      • Audit SEO Gratuit
    • Servicii Creare Site Web
      • Creare Site Web
      • Creare Magazin Online
      • Creare site ieftin
      • Consultanta Live Realizare Site
      • Soft pe comanda
    • Creare Magazin Online
    • Mentenanta Site Web
    • Servicii Facebook Ads
      • Administrare Campanii FB Ads
      • Audit Facebook
    • Servicii Google Ads
      • Administrare Google Ads
      • Audit Adwords Gratuit
    • Servicii Linkedin Ads
    • Copywriting Profesional AI
    • Servicii Email Marketing
    • Optimizare Rata Conversie
      • Optimizare pagina de vanzare
    • Consultanta Marketing Online
  • Cursuri Marketing Online
    • Cursuri pentru Companii
      • Marketing Online General
      • Cursuri SEO pentru Companii
    • Curs General de Marketing Online
    • Cursuri SEO
      • Curs Jurnalism SEO
      • Curs Optimizare SEO On Off Site
    • Curs creare site WordPress
    • Curs administrare reclame si campanii Facebook
    • Curs Blogging si Monetizare
    • Curs Administrare Google Ads
    • Cursuri Gratuite
  • Educatie
    • ARTICOLE & VIDEO
    • GHIDURI GRATUITE ›
      • Ghid Initiere in SEO
      • Ghid – Optimizare Magazine
      • Ghid SEO – linkbuilding
      • Ghid – Site Eficient
      • Ghid – Audit Google Ads
      • Ghid – Promovare Linkedin
      • Ghid – Facebook Ads
      • Ghid – Titluri Atractive
      • Ghid – Promovare in Criza
    • Consultanta gratuita marketing online
    • Cursuri Gratuite
    • Canal Video – YoutTube – SEOmark
    • Acces Webinar Gratuit
    • Top Promovare Online (2022)
    • Info Optimizare SEO
  • Contact
  • Despre noi
    • Despre noi
    • Testimoniale clienti
    • SEOmark.ro – la GoTech World 2024
    • Cariere la SEOmark.ro

Strategii pentru promovarea unui produs – 5 idei de top 🥇

By Radu Ciofu,

13/10/2020

5 idei de promovare a unui produs care te vor ajuta sa iti cresti vanzarile

Obiectivul principal al oricarei afaceri este de a obtine cat mai multe vanzari si profit – indiferent daca oferi servicii sau produse.

Daca vorbim de o afacere online, ca sa ai profit trebuie sa ai vanzari, iar ca sa ai vanzari, trebuie sa ai vizitatori (logic, nu?).
Ca sa ai vizitatori, te poti promova DAR – in general – promovarea costa si daca nu e eficienta, te poate costa mai mult decat profitul.

In continuare, in articol iti prezentam 5 idei de promovare care in general sunt eficiente si in general costa mai putin decat profitul pe care il genereaza.

5 strategii de promovare a unui produs care te costa mai putin decat livreaza

(adica sunt eficiente 😉)

1. Promovarea unui produs sau serviciu prin intermediul recomandarilor

Aici sunt cateva cazuri si am sa le tratez distinct

  1. Promovezi produse de larg consum – poate prin un magazin online
  2. Promovezi servicii catre publicul larg – gen un restaurant, hotel, parc distractii, excursii, etc…
  3. Promovezi produse / servicii catre alte afaceri – B2B

Afla mai multe despre serviciul nostru de facebook ads

1 – Promovezi produse de larg consum – ai un magazin online.

In cazul asta, cel mai important aspect sunt COMENTARIILE DE LA PRODUSE.

Oamenii SE UITA LA COMENTARII.  Nu pot sa spun cat este de important aspectul asta.  De altfel, popularitatea este unul din cele 6 principii importante ale persuasiunii conform Dr. Robert Cialdini ( https://www.influenceatwork.com/principles-of-persuasion/ )

Este important sa:

  • Ai comentarii cat mai multe
  • Ai comentarii cat mai bune
    • Si daca ai comentarii bune, sa fie cat mai autentice.

Cum strangi multe comentarii?

 – La inceput si pe termen scurt – realizeaza un aspect: comentariile atrag comentarii.  Daca nu ai deloc comentarii > fa-ti. Roaga prieteni, rude, cunostinte, agentia cu care lucrezi, vecinii, colegii, etc… sa iti dea comentarii pozitive la produse. Stiu ca poate parea aiurea, dar, asa functioneaza lucrurile. Nu e ideal dar….

– Pe termen lung, trebuie sa iti implementezi follow-up automatizat.    Ce e aia?   Dupa ce a cumparat ceva, fiecare utilizator sa primeasca mesaje automate, pe cat posibil pe mai multe canale de promovare.

exemplu: dupa ce ai cumparat un produs de la magazinul X sa primesti la o saptamana un email de forma “Ti-a placut produsul Y? Spune-ne parerea ta aici + link pagina produs“.  Nu e rocket science de implementat.

2 – Daca Promovezi servicii catre publicul larg – gen un restaurant, hotel, parc distractii, excursii, etc…

In acest caz, poti aplica modalitatea de la pct.1 DAR, mai poti aplica ceva. Imagini, filme, testimoniale, etc… relevante.  De exemplu – filmulete de la petreceri – daca esti restaurant, hotel.. sau poze de grup si filme de la cursuri, sau din tabere, etc…

Ideea e sa arati cati mai multi oameni si cat mai fericiti ca urmare a serviciilor tale.

IMPORTANT: conform reglementarilor utilizarii datelor persoanele (GDPR) si a altor legi privind confidentialitatea datelor, daca vrei sa faci astfel de inregistrari este obligatoriu sa obtii dinainte acordul participantilor la astfel de evenimente. Din experienta mea, in general oamenii isi dau acordul.

3 – Promovezi produse / servicii catre alte afaceri – B2B

Aici e complet diferit. Problema principala e ca romanii au in general o mentalitate foarte individualista si non-colaborativa. Daca serviciul/produsul tau nu implica distractie multa si daca produsul / serviciul tau poate fi folosit si de competitori, majoritatea oamenilor NU iti vor da usor review pozitiv sau recenzie. Este foarte diferit fata de mentalitatea vestica, dar, e cum e…

Ai nevoie de Audit Google Ads (Adwords) – Gratuit – Live?

In general, ca sa obtii recenzii pozitive, cam trebuie sa dai ceva la schimb. Fie: oferi bonus-uri – fie dai reduceri contra unei recenzii pozitive.

Pentru toate punctele – cand vorbim de promovare eficienta de produse, FOARTE importanta e autenticitatea recenziilor. Adica, recenzii gen:  “Am cumparat si sunt foarte multumita – Maria, Focsani”  nu functioneaza. E clar un review fake si nu va avea nici un beneficiu.

Strategii de promovare a unei firme? Click pentru a afla mai multe >

2. Ofera lucruri gratuite

Oricui ii plac lucrurile gratuite. Pentru promovarea produsului poti oferi gratuit de exemplu un ghid care sa fie util si legat de domeniul tau de activitate.

Cateva aspecte referitor la Ghidurile Gratuite:

  • Scopul principal e sa obtii date de contact – lead-uri – si sa oferi utilizatorilor raspunsuri cat de cat generale. In fiecare domeniu exista unele intrebari care apar mai des. O idee buna – SI UTILA – este sa faci o culegere cu acele idei, sa le raspunzi cu lux de amanunte si sa promovezi ca ghid introductiv pe domeniul tau.
    • Obtii si date de contact si ajuti in mod real oamenii
  • Daca ai resurse, nu fa un singur ghid. Nu e ca vinzi un singur lucru. In general, cu cat ai mai multe astfel de ghiduri si tutoriale, cu atat atragi mai multi oameni si obtii mai multe date de contact.
  • In 2020 promovarea video a explodat , in special YouTube. O alternativa la a face un ghid PDF e sa faci tutoriale video, poate chiar un canal propriu video.

Daca te intereseaza mai mult ce presupune asta, avem aici un ghid gratuit pentru SEO

O alta idee de promovare sunt concursurile prin intermediul Facebook sau Instagram, de exemplu, prin care castigatorul va primi un produs gratuit sau orice alt beneficiu pe care vrei sa il oferi.

Personal, modalitatea asta de promovare nu imi place, dar, in anumite momente este eficienta.

De ce nu imi place?  –  pentru ca in general nu aduci vizitatori utili din punct de vedere comercial.  Aduci concursomani profesionisti –  oameni care participa la orice concurs din lipsa de alta activitate si care nu sunt utili sub nici o forma afacerii tale, pentru ca in general nu cumpara niciodata mai nimic, doar vaneaza gratuitati.

Ca o regula generala, NU vrei astfel de vizitatori.

Totusi, exista o exceptie, cand poti promova un produs prin concursuri.

Vezi primul punct de promovare din articolul asta – popularitatea (regula lui Cialdini). Daca ai o firma noua, sau un magazin nou sau un produs nou, concursurile iti pot da un mare plus de popularitate PERCEPUTA care te poate ajuta in vanzarile ulterioare.

 

Altfel spus, lansezi ceva nou, faci un concurs ca sa faci zgomot in jurul lui, sa strangi comentarii, like-uri, etc… dupa care NEAPARAT schimbi modalitatea de promovare in ceva sustenabil pe termen lung.

Avantajul concursului nu e ca vinzi – nu o sa vinzi prin concurs – ci ca vei creste eficienta promovarii ulterioare ca urmare a faptului ca produsul/magazinul tau pare mai popular decat este.

Plus, uneori, zgomot mare online = trafic mare online, ceea ce ajuta. Din experienta mea insa, nu atat de mult pe cat cred unii.

Vrei mai mult trafic pentru site-ul tau? Vrei sa fii mai sus in cautarile pe Google?

Te putem ajuta! Inregistreaza-te pentru un AUDIT SEO GRATUIT› al site-ului tau.

3. Implementeaza o strategie de promovare a unui produs prin continut

Sau, pe engleza – content marketing. Marketing prin continut.

De ce functioneaza? Si cand merita sa implementezi asta?

In mare, sunt 2 situatii prin care te ajuta promovarea unui produs prin continut:

  • In cazul in care oferi produse / servicii cu valoare mai mare sau cu un grad de complexitate mai mare.
    • de ex: vanzare de electrocasnice, servicii financiare, de marketing, consultanta, programare, echipamente industriale, medicale, etc…
  • In cazul in care vinzi servicii sau produse cu nevoi recurente.
    • de ex: haine, pantofi, mancare de tot felul, excursii, evenimente…

Vezi mai mult detalii in pagina serviciului nostru de creare continut SEO

Intai – ce inseamna content?

Simplu: in general articole sau videoclipuri. Sunt 2 categorii principale de continut:
– articole utilitare – gen how-to – cum sa folosesti un anumit produs sau recenzii de produs sau unboxing-uri
– stiri si noutati din domeniul respectiv sau alte evenimente de interes general pentru acel domeniu – cum ar fi studii noi, descoperiri stiintifice, legislatie noua, etc…

 

De ce te ajuta continutul? Si de ce strategia asta este profitabila?

Sunt modalitati principale prin care continutul iti aduce vanzari.

1 – In cazul produselor recurente, sau cu valoare mai mica (dar nu numai) – oamenii NU VOR MEREU SA CUMPERE.  Toti ne cumparam haine si incaltaminte. Dar nu in fiecare zi!

Ce vrei sa faci, e sa tii potentialii clienti cat mai aproape de tine DAR, fara sa ii agasezi si sa ii stresezi 7 zile din 7 cu cumpara aia, cumpara ailalta. NU poti forta pe nimeni sa cumpere, daca acel cineva nu vrea sa cumpere.

Ce POTI FACE e insa sa tii potentialul client cat mai aproape de tine. Adica sa il faci cumva sa se gandeasca cat mai mult la tine.  Asta nu o poti face cu produse ci cu informatii. De asta multe din magazinele de haine trimit articole cu ce poarta vedetele, ce e in tendinte, etc…  Lucruri de interes pentru publicul lor.

Evident ca scopul articolelor e vanzarea, dar nu poti da in fiecare zi email cu “da-mi bani, cumpara asta…”

Vezi mai mult detalii in pagina serviciului nostru promovare facebook ads

2 – in cazul produselor cu valoare mare sau mai complicate  –  aici e clar – INCREDEREA VINDE.

Are vizitatorul incredere ca poti livra ok acel serviciu sau produs? sau ca serviciul/produsul e de calitate? Daca da > cumpara.  Daca nu > nu cumpara.

Ai de ales intre 2 medici –  unul are zeci de articole publicate in reviste medicale de specialitate, altul nu exista pe internet.  La care preferi sa mergi?

Asta inseamna content marketing.

Mai ales in 2020 – de cand cu Covid, toti stam mult mai mult acasa si ne uitam pe internet la chestii, cresterea prin continut – in special video – a adus beneficii MARI.

Vezi aici un exemplu de afacere care a crescut in perioada pandemiei bazandu-se pe content (BiziLiveCLUB):  https://youtu.be/kqfAi_jM7nM

vrei să creezi site-ul web?Click pentru a afla mai multe >

4. Masoara cat mai exact costul / client

Sau, tehnic, calculeaza costul per conversie.

La modul general, pentru aproape orice vinzi, exista o gramada de modalitati de promovare.

Intotdeauna exista MUUUULT mai multe decat iti permite bugetul.

Cum sa iti eficientizezi promovarea? Simplu – te promovezi doar pe cele mai eficiente. Cum sa vezi care sunt cele mai eficiente? Calculezi cost/client pentru fiecare canal de promovare.

Poate suna destul de complicat, dar nu e chiar asa.

As zice ca sunt 2 cazuri principale:

– FIE vrei sa iti calculezi TU costul cu fiecare canal de promovare
– FIE apelezi la cineva care iti da rezultatul final, gata calculat

In primul caz, cel mai utilizat instrument de masurare e Google Analytics – un tool specializat si Gratuit oferit de Google. ( analytics.google.com )

Ai nevoie de un Audit Google Ads (Adwords) – Gratuit si Live?

Pe scurt, iti faci cont, dupa care instalezi pe site-ul tau (da , trebuie sa ai un site) un cod pe care ti-l da Google, dupa care vezi toti vizitatori de pe site. Iti stabilesti anumite obiective – cum ar fi comanda finalizata (daca ai un magazin)  –  dupa care vezi ce surse iti aduc comenzi finalizate la cel mai bun pret.

In mare, cam asta e ideea, mult simplificata. In realitate, lucrurile sunt mai complicate DAR, nu trebuie sa le complici mai mult decat necesar.

Dificultatea principala este in a calcula foarte precis un cost / client pentru fiecare canal in parte.  Daca vrei precizie MARE atunci da-  trebuie sa stii multe despre Google Analytics, setari , atribuire, etc…  “chestii” specializate de marketing.

– SAU –

nu vrei precizie maxima, dar vrei sa iti faci o idee – APROXIMATIV care canal e cel mai eficient.  Si pentru asta nu e nevoie sa mananci Analytics pe paine. Daca sunt diferente mari intre canalele de promovare vor fi FOARTE VIZIBILE ochiometric, ceea ce e suficient sa poti optimiza.

Sau, apelezi la cineva specializat si iti calculeaza el costul.

Daca derulezi campanii de promovare cu bugete maricele, optimizarea CLAR merita si isi justifica banii cheltuiti.

 

 

Strategii de Marketing si Promovare pe timp de Criza? Click pentru a afla mai multe >

5. Creste-ti autoritatea – daca vinzi servicii / produse mai complexe sau pentru companii

INCREDEREA VINDE – cred ca asta e evident.

Totusi, sunt 2 increderi:

  • incredere in produs
  • incredere in vanzator

Poti fi un magazin putin cunoscut, dar, daca vinzi produse originale de la marci cunoscute e altceva decat daca vinzi no-name.

Sau, conteaza sa fie vanzatorul cunoscut. Emag vinde de toate pentru toti, inclusiv no-name. Se bazeaza pe incredere in vanzator , nu neaparat produs. Stii clar ca nu fuge nimeni cu banii tai, ca daca produsul nu e ok, il returnezi, ca nu ti se refuza garantia, etc…

Cum iti poti creste Autoritatea si/sau increderea in tine?

In mare, prin 2 modalitati principale:

  • Continut de specialitate. Am vorbit despre continut. Trebuie sa prezinti ce faci ca un expert. Daca reusesti, vei fi perceput ca experit si iti vei creste increderea in tine.
  • Asocierea cu nume de incredere. Daca nu vrei sa promovezi continut, trebuie sa obtii increderea de la altii

Vezi mai mult detalii in pagina serviciului nostru de creare continut SEO

Cum “obtii incredere” ?

  • Participi la evenimente sau emisiuni
  • Publici articole, advertoriale in presa
  • Faci asocieri cu alte firme mai mari sau mai cunoscute cu tine
  • Obtii diplome / atestate de la alte firme/entitati cu incredere mai mare decat tine

Mai sunt si alte modalitati, dar, astea sunt principalele.

Ce e important de retinut: Increderea / autoritatea NU VAND DIRECT.  Sa nu crezi ca daca mergi la televiziuni sau esti speaker la ceva evenimente automat se sparge teava de clienti la tine.  NU.
Acest gen de promovare POTENTEAZA eficienta promovarii directe pe care o ai. Adica, cresc eficienta altor campanii de promovare.  Intai le implementezi pe alea, dupa care cresti eficienta promovarii prin cresterea autoritatii. (branding)

Radu Ciofu, SEOmark.ro

Ai Intrebari?   Pareri?   Comentarii?

Lasa-le mai jos ↓

Post navigation

← PreviousOptimizare SEO on Page – cum sa o faci ok pentru Google
NextCat costa un magazin online →

One thought on “Strategii pentru promovarea unui produs – 5 idei de top 🥇”

  1. Mihaela says:
    18/10/2020 at 12:31 pm

    Buna ziua, Radu.
    Foarte util si la obiect, articolul, ca de obicei.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published.

Ultimele articole

  • Cum a evoluat serviciul de redactare in era AI si ce urmeaza 27/06/2025
  • Google a schimbat regulile SEO in mai 2025 – ce trebuie sa stii 20/05/2025
  • Cum reduci click-urile false pe Google Ads 22/04/2025
  • Toata lumea vrea Tik Tok acum. Avantajele si dezavantajele promovarii aici 16/01/2025
  • Google pentru Servicii a devenit foarte dificil si scump. De ce? Si ce poti face? 08/10/2024

Afla ce este SEO si cum poti face ca Google sa lucreze pentru tine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum iti poti creste semnificativ traficul din Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]

Vrei sa stii cum sa auditezi corect campaniile de Adwords?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa optimizezi campaniile de publicitate pe Google

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum care sunt principalele caracteristici ale unui site construit eficient si care vinde bine

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti faci site-ul mai eficient

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei sa iti faci reclama pe Facebook dar nu stii cum?

›Descarca un Ghid Gratuit despre cum sa iti administrezi in mod profesionist reclamele pe Facebook

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Vrei mai multi vizitatori pe site FARA sa platesti pentru ei sau cum sa vinzi mai mult?

›Descarca un Ghid Gratuit despre eCommerce SEO pentru Magazine Online

oferta-seo-barbat-300x300[1]


Afla acum cum trebuie sa redactezi titluri excelente dar si o lista bogata de exemple si sugestii

›Descarca un Ghid Gratuit despre redactarea titlurilor excelente

oferta-seo-barbat-300x300[1]


SEOmark.ro

HOME   -   SERVICII   -   CURSURI   -   EDUCATIE   -   CONTACT   -   DESPRE NOI

Oferta noastra

SEOmark.ro ofera servicii de promovare online si cursuri de marketing online

Principalele servicii oferite sunt:
- Servicii de administrare a campaniilor de promovare prin Google Ads
- Servicii de creare site-uri web si web-design
- Servicii de optimizare a site-urilor web pentru Google si principalele motoare de cautare (Servicii de optimizare SEO)
- Servicii de administrare si promovare a campaniilor publicitare realizate prin Facebook
- Servicii de redactare a articolelor cu scopul publicarii lor in mediul online
- Servicii de optimizare a ratei de conversie pentru imbunatatirea campaniilor publicitare
- Consultanta si asistenta pe zona de marketing si promovare online

Principalele cursuri oferite sunt:
- Curs general de Marketing Online (sales funnel)
- Curs optimizare SEO - un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
- Curs jurnalism SEO - un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
- Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
- Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
- Curs de Blogging


Testimoniale clienti agentie SEOmark.ro


Achitei Andreea

Hotelurile Elexus

Dupa colaborarea cu SEOmark.ro, s-au obtinut rezultate concrete pentru site-urile hotelurilor noastre. De exemplu, site-ul hotel-carpathia.ro a ajuns în primele 5 pozitii pe cautarea “hotel Sinaia” (2023-2024-prezent), iar site-ul predeal.elexus.ro se situeaza acum in primele 3 pozitii pe cautarea “hotel Predeal” (2022-2023-2024-prezent). Mai concret, s-au creat pagini specializate pentru anumite cautari, care au fost ulterior promovate ducand la aceste pozitionari.

Achitei Andreea – Co Fondator Elexus Hotels; CA 32 mil RON 2023

TIS Farmaceutic

TIS FARMACEUTIC

SEOmark a furnizat servicii de marketing online, articole si postari pe pagina de Facebook a companiei. Rezultatele colaborarii cu SEOmark au fost foarte bune, iar raportul calitate-pret pentru serviciile oferite a fost potrivit. Am apreciat comunicarea constanta si suportul oferit oricand, inclusiv 24/24.

Dan Rebenciuc, director de vanzari la TIS Farmaceutic; CA 37 mil RON 2023

Syg Mob Design

Syg Mob Design

Syg Mob Design, companie care activeaza din 2006, produce mobilier din PAL si MDF si ofera solutii complete de amenajari si mobila pe comanda. Colaborarea cu SEOmark a inclus realizarea site-ului, curatarea lui dupa un atac si o campanie Google Ads cu costuri de 40-60 ron per client. Rezultatele au fost pozitive si, per total, am avut o experienta pozitiva cu Radu si colegii de la SEOmark.

Iulian Boboc, responsabil atelier Syg Mob Design ; CA 550K RON 2023

Estet.ro

Estet.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Estet.ro, magazin de bijuterii vintage si handmade, a inceput cu o lista de 7-8 cuvinte cheie relevante pentru atragerea publicului. S-au optimizat categoriile si denumirile produselor pentru cautari specifice, procesul fiind finalizat in 3-4 luni. In 3-5 luni, site-ul a ajuns pe prima pagina din Google pentru termeni precum: „bijuterii handmade argint” si „bijuterii vintage”.

Iordache Adriana, administrator

Funevents.ro

Funevents.ro

Optimizarea SEO 2023-2024 pentru Funevents.ro – firma de animatori petreceri copii, a inceput cu imbunatatirea functionarii site-ului prin adaugarea de pagini dedicate cautarilor si completarea informatiilor existente. Au fost adaugate si link-uri externe, treptat, iar dupa 3-6 luni, traficul organic a crescut, eliminand necesitatea campaniilor Google Ads si generand suficiente cereri pentru echipa.

Borcanea Mihai, fondator;

curs jurnalism a1.ro

Curs Jurnalism a1.ro

Cursul de Jurnalism oferit de Ramona Ulici a fost o oportunitate valoroasa pentru echipa de redactori a1.ro. Am invatat reguli de redactare si tehnici pentru articole SEO. Temele au inclus redactarea articolelor, strategii de formatare si utilizarea cuvintelor cheie. La final, workshop-ul a consolidat cunostintele prin exercitii practice si discutii despre optimizarea imaginilor si sursele de informare.

redactia a1.ro


SEOmark.ro la GoTech World

Pe 12-13 noiembrie 2024, am participat la GoTech World Romexpo, un eveniment dedicat noutatilor din tehnologie. Am avut ocazia sa impartasim expertiza noastra si sa discutam despre solutii personalizate pentru fiecare business.

Pe parcursul a doua zile, am creat conexiuni, si am deschis usa unor viitoare colaborari. A fost o placere sa ne revedem cu vechi colaboratori, dar si sa cunoastem noi parteneri din industrie. Detalii suplimentare in sectiunea "Despre Noi".
SEOmark.ro – Agentie Marketing Online a participat la GoTech World

Vrei sa afli gratis cat de bine optimizat este site-ul tau?
Te putem ajuta!

Comanda un Audit SEO Gratuit

OFERTA NOASTRA

SEOmark.ro – Agentie Marketing Online Bucuresti

Principalele servicii oferite sunt:
– Administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads
– Creare Site-uri Web si Web-Design
– Servicii SEO in Bucuresti si Online in Romania
– Administrare campanii de Facebook Ads
– Redactare articole si texte
– Optimizarea ratei de conversie
– Consultanta de marketing online

Principalele cursuri oferite sunt:
– Curs general de Marketing Online (sales funnel)
– Curs optimizare SEO – un curs destinat in principal celor care administreaza sau realizeaza site-uri
– Curs jurnalism SEO – un curs destinat in principal celor care redacteaza continut online
– Curs de administrare campanii publicitare pe Facebook
– Curs de administrare campanii publicitare prin Google Ads
– Curs de Blogging

Datele Firmei

S.C. Advert Boutique S.R.L | C.I.F. 28901466 | Nr. inregistrare: J40/8918/2011 | Adresa: Ale. Cimpul cu Flori, Nr. 4, Bl. D26, Ap. 2, Sector 6, Bucuresti

Google my Business | Google Maps

Google Maps - Suntem Aici

Copyright © Agentia Marketing Online SEOmark.ro · 2015.

Termeni si Conditii pentru utilizarea site-ului Seomark.ro